Liebherr KBPes 3864 Premium BioFresh

Liebherr KBPgb 4354 Premium BioFresh

Liebherr KBPgw 4354 Premium BioFresh

Liebherr KBPgw 4354 Premium BioFresh

Olga20000 22-01-2014 Product kwartaal in bezit

Ik heb deze koelkast bij Art&Craft gekocht. Je moet gerust vanuit gaan dat het een paar weekjes duurt voordat je het krijgt, maar dat is zeker moeite waard! Ik kreeg indruk dat die speciaal voor mij gemaakt werd.

Wat een ding, echt! Ik ben zo blij mee. Koelkast is abnormaal stil. Bij ons staat die tegen de woonkamer en dat was dus essentieel. Het oogt mooi. Na 3 maanden zie je nog steeds geen vingerafdrukken op de deur (waar ik toch bang voor was omdat rvs daar vaak last van hebben). En vooral koeling: gewoon perfect! Coolsave lades doen het werk perfect. Ik merkte meteen dat groenten, fruit, vlees allemaal langer vers blijven.

Wij hebben deur overgezet naar andere kant. Dat ging heel snel en makkelijk, maar moet echt met twee mensen doen.

In richting van de koelkast is ruim en overzichtelijk. Ik ben vooral blij met heel veel plankjes op de deur. Greep is een beetje apart. Er zit een mechanisme op die deur als ware wegdrukt.

Tot nu toe kon geen minpunten ontdekken, maar 3 maanden is natuurlijk wel best kort voor een koelkast vandaar dat bij duurzaamheid voorlopig vnt wilde kiezen, maar dan kon ik geen review plaatsen.