LG GSX 960 NSVZ

Vriesruimte apart regelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSX 960 NSVZ op Kieskeurig.be.

KennyUG88 28-11-2019

Hele mooie koelkast

Geschreven voor: LG GSX 960 NSVZ

Ik ben 1 van de gelukkige die deze mooie koelkast mocht testen.

Om te beginnen bij het uiterlijk, het is een super mooie koelkast die heel mooi is afgewerkt. Ik heb een donker grijze versie van de koelkast die heel mooi is.

Uiterlijk is belangrijk vind ik, maar nog belangrijker is de werking en de indeling van de koelkast. De koelkast is zeer ruim en goed ingedeeld aan de koelkast kant heb je genoeg ruimte voor al je producten zo is er een lade voor de vleeswaren en kaas, 2 lades voor groente en fruit met een functie zodat deze ook langer vers en goed blijven.
De koelkast heeft een door in door systeem dat houd in dat aan de voorkant van de koelkast in de deur nog een deur zit voor producten die vaak worden gepakt lees, drinken toetjes etc. Zo heeft de koelkast minder kou verlies en is deze ook zuiniger . Zelf vind ik dit een hele goeie. De door in door is een deur met een glasplaat door tweemaal te kloppen op het glas gaat er een licht aan en kan je de inhoud van de koelkast zien zonder deze te openen.
De koelkast heeft nog eens mooi innovatie bedacht die de ervoor zorgt dat de koelkast fris blijft ruiken door de lucht te circuleren ik had een blikje tonijn in de koelkast staan en zelfs deze rook ik niet.

Als we dan overschakelen naar de vriezer kan is deze ook zeer ruim met 2 aparte lades voor vlees en vis . Aan deze kant zit ook het compartiment voor het ijs en water wat je aan de buitenkant van de koelkast kunt verkrijgen. Aan de buitenkant zit namelijk de functie om water te tappen en of ijsblokjes in je glas te laten glijden. Het water word gefilterd door een ingebouwde filter voor water drinkers is dit een ideale uitkomst. Voor ons als gezin in ieder geval wel.

De koelkast is ook nog is te verbinden met een smartphone zodat temperatuur geregeld kan worden vanuit een app.

Kortom een koelkast die niet alleen mooi is maar ook echt functioneel. Als ik wat moet verzinnen dat iets minder is dan is dat het feit dat het glas door het kloppen toch wat eerder een doekje nodig heeft. En dat hij af en toe geluid maakt door het husselen van het ijs.

Verder echt niets klagen mooie en goedwerkende koelkast !

• Door in door systeem
  • Water filter
  • Lucht circulatie

Minpunten

• Vinger afdrukken op het glas
  • Af en toe geluid van de ijsmaker

Foxlady 27-11-2019

LG GSX 960 NSVZ

Geschreven voor: LG GSX 960 NSVZ

Een zeer mooie grote koel/diepvriescombinatie!!
Strak model, met veel ruimte!
Door de extra deur, met licht, hoef je de koelkast niet altijd helemaal op te maken!
Dus daardoor zeker energie besparend, er gaat geen kou verloren.
Het koude water is makkelijk af te tappen, ook voor kinderen, open en dicht doen is ook voor kids makkelijk!
Zeer zeker een aanrader als je op zoek bent naar een grote Amerikaanse koelkast!!!

Pluspunten

• De grote
  • De extra glazen deur
  • Makkelijke bediening

Su 26-11-2019

Ideale koelkast voor hele gezin!

Geschreven voor: LG GSX 960 NSVZ

Koelkast ideaal voor (groot) gezin van 5. Als je op zoek ben naar een koelkast die al je weekboodschappen kwijt kan zonder moeite dan is deze koelkast uitermate geschikt hiervoor. Genoeg vriesruimte voor invriezen van bijv. Brood vlees zonder te proppen. Mooie straks design van LG. Ook heeft LG gedacht aan milieu en aan ons portemonnee. Omdat je via display kan zien wat er in koelkast staat. Met kinderen erg handig kunnen ze voor het open maken van koelkast kiezen wat ze willen hebben uit koelkast. Maken van boodschappenlijsten kan je ook vanuit scherm bekijken wat er nog in koelkast staat zonder deur open te doen en kou te laten ontsnappen. Groente blijft langer goed en bruikbaar. Ook merk ik steeds dat koelkast goed geuren filter uit koelkast. Ruikt pizzaresten van gisteren niet meer

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Kan rekjes niet verplaatsen (eigen indeling maken)

Kim Ngo 26-11-2019

Ruime grote koelkast, die lang vers houdt.

Geschreven voor: LG GSX 960 NSVZ

Een vriendin tipte mij over deze koelkast. Ik was al lang opzoek naar een koelkast om mijn inbouwkoelkast te vervangen. Een Amerikaanse koelkast leek mij ideaal. En dat is het ook. Lekker veel ruimte, ik kan brood invriezen voor de hele week, groente inslaan op de markt (En het blijft lang goed vers), en ik heb altijd ijs (en crushed ijs) bij de hand! Ideaal voor een ijskoffie of een cocktail. Het is een echte eyecatcher in je keuken en maakt niet veel geluid. Ik kan nogsteeds op de bank in slaapvallen zonder last te hebben van de koelkast. Af en toe hoor je ijs vallen, maar dat is niet heel storend. Het is een dure koelkast, maar dan heb je ook wat. De knock knock functie is vooral leuk, ik denk ook vooral voor kinderen die niet weten wat zij willen drinken. Voor mij is het niet nodig, in weet inmiddels wat ik in huis heb. Kortom, wat een verademing is deze koelkast.

Pluspunten

• veel ruimte
  • blijft lang vers