Samsung RFG23UERS

Amerikaanse koelkast
A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
396 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RFG23UERS op Kieskeurig.be.

Marcel Metaal 30-10-2016

Ijsblokjes

Geschreven voor: Samsung RFG23UERS

Deze koelkast heb ik nu 3 jaar en het probleem is dat als men ijsblokjes neem en dan blijven er altijd nog een blokje bovenin zitten in het systeem en natuurlijk na een tijdje smelt dit ijs en komt het water in de deur opvang bak terecht welke weliswaar afgesloten is maar de volgende poging ijsblokjes te halen komt er eerst een plons water uit de ijsblok uitlaad. niet echt prettig.

Eric 06-11-2017

Daar heb ik totaal geen last van, nog nooit meegemaakt.

Lourens 16-02-2017

Eindelijk overzicht over diepvries en koelvakken

Geschreven voor: Samsung RFG23UERS

Nav andere reviews hebben we deze uitgezocht. Zeer makkelijk te plaatsen en aan te sluiten. Wat nergens vermeld wordt is dat de kast zowel voor als achter (zeer degelijke) wieltjes heeft. En dat is echt een must bij zo'n kast van 140Kg. Je verplaatst hem alsof het "niets" weegt. Maar hij blijft goed staan en zeker als hij vol zit.

De waterleiding aansluiten leek mij een probleem, het was mijn eerste kast met een water aansluiting, maar ook dat was goed voorbereid door Samsung. Wel een hele dunne slang maar blijkbaar voldoende. Er zit wel 5 meter slang aan dus je kan hem zoo door je keuken heen aansluiten naast je vaatwasser bijv. Ik heb alleen een T splitsing gekocht voor mijn vaatwasser aansluiting op de muur plus een 2e kraan. Vast zetten en klaar.
Er zit wel een filter bij voor het water en die moet je ook aansluiten. Bij Samsung gaven ze aan dat je die niet hoeft te vervangen omdat het water in NL al zuiver genoeg is. En als de koelkast na een bepaalde periode gaat piepen voor vervanging dan druk je 3 seconden op de reset knop voor op de koelkast in het scherm bij de ijsblokjes machine.

De indeling is echt gigantisch en nu gaan we geen "vergeten" voedsel meer weggooien want je ziet gewoon alles in een oogopslag.

En nu maar kopen op een hete zomer met die onbeperkte hoeveelheid ijsklontjes en ijswater.

Pluspunten

• Goed overzicht
  • ijsklontjes/crushed ijs
  • ijswater
  • Fijne deurbediening

Minpunten

• nog geen gevonden

michael 23-11-2016

super mooie en zuinige koelkast veel opberg mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung RFG23UERS

hele mooie en zuinige koelkast
zeer stil en veel opberg mogelijkhedenmooie led verlichting en ideaal dat je verschillende temperaturen kan instellen

Idelma 19-02-2019

Amerikaanse koelkast RF56J9041SR

Geschreven voor: Samsung RFG23UERS

uitstekende koelkast echt een aanrader voor iedereen!
Dit is de beste aankoop in 2019.
Mijn wenzen voor 2019 is werkelijkheid waar gekomen :)
Bedankt samsung en hopelijk krijg ik de kans om deze prijs te winnen!

Groetjes Samsung.
Jullie zijn de beste.

Angela73 13-02-2019

Fantastisch ruime en mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RFG23UERS

Super aankoop, zeker voor ons als gezin dat uit 5 personen bestaat. De koelkast is ruim terwijl het niet groot oogt in de keuken. Erg handig is het deel van het apparaat dat je verschillende koel- of vriesfuncties kan geven. De brede koelruimte is zo praktisch, zeker als je er pannen in wil zetten.
Geen gepriegel meer in smalle koelkasten.

Margreeth 05-01-2019

Super mooie Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RFG23UERS

mooie Amerikaanse koelkast met veel functies! handig is dat je 1 vrieskast ook als koelkast kan gebruiken zodat je veel ruimte hebt met verjaardagen. Verder is de koelkast erg stil en krijg je er niet snel vieze vingers op... Heel fijn met kleine kinderen!!

Ga16 24-12-2018

HEERLIJK RUIM

Geschreven voor: Samsung RFG23UERS

Voor een gezin is dit een perfecte koelkast.
Veel ruimte. Vriezer beneden.
Makkelijk schoon te maken.
Weinig geluid.

Review_Maverick 18-06-2018

Super fijn en handig!

Geschreven voor: Samsung RFG23UERS

Nu 5 maanden in bedrijf. Ik kan er complete pannen en schalen in kwijt. Kleine, grote flessen, maakt niet uit. Alles super flexibel.
Ik zou wél heel graag optioneel Co2 water kunnen willen tappen. Zoals bij zijn duurdere broer De Chef.

Ilse 29-11-2017

Fantastisch

Geschreven voor: Samsung RFG23UERS

Na mijn eerste dag met de nieuwe koelkast was het gewldig. Het desing is fantastisch en het is de prijs waard!! Het is de beste koelkast van de hele markt. Na een paar keer openen is het te weten waar alles moet.

Mr Hendricks 30-10-2017

Fantastische koelkast/ ideale Gin-tonic/mojito maker

Geschreven voor: Samsung RFG23UERS

veeeeeel ruimte, praktisch in gebruik en weinig geluid! Heerlijk gekoeld-ijskoud water en ijsklontjes maker!

Pluspunten

• diepvries afmeting
  • crushed ice voor gin/tonic

Minpunten

• geen enkele

Stephanie 28-09-2017

Mooie koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RFG23UERS

Mooie en grote koelkast. Fijne laden en koelt goed. Genoeg ruimte in de koelkast. Maak niet veel geluid. Makkelijk te verplaatsen want er zitten wielen onder

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Verrijdbaar

Minpunten

• Te korte waterslang zit erbij

Anke 09-07-2017

Pas 1 week in gebruik maar hij bevalt nu al prima!!!

Geschreven voor: Samsung RFG23UERS

Wij hebben voor dit produkt gekozen 1 wij al een Samsung wasmachine hebben en daar zeer tevreden over zijn. En de koelkast vanwege de mooie uitstraling😀 Het is een plaatje in de bijkeuken.

Maria 29-12-2016

Prachtige koelkast.

Geschreven voor: Samsung RFG23UERS

Heb deze koelkast nu 2 weken in gebruik en ben er erg tevreden over. Zeer ruim! Had hiervoor een Samsung side-by-side, maar hij kan veel meer in.

Pluspunten

• ruim
  • mooi

Carla 19-11-2016

Hele mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RFG23UERS

Het is een erg mooie koelkast met een mooi uiterlijk. Ookal is de vriezer in liters minder als een gemiddelde amerikaanse koelkast, past er veel meer in als in een gewone amerikaanse koelkast.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Mooie ledverlichting

Azem 22-10-2016

Vette koelkast

Geschreven voor: Samsung RFG23UERS

Onze oude Amerikaanse koelkast heeft het 17 jaar gedaan daarom kies ik weer een Samsung de model spreek ons aan en de kleur RVS en de indeling vooral de groente bakjes.

Pluspunten

• kwalteit
  • goeie indeling
  • prijs redelijk