Exquisit EC728AC/DC - Reviews

Inhoud koelruimte
28 liter
Aansluiting
12 Volt, 230 Volt

Beoordeling op basis van 1 review

janhom 23-06-2014 Product jaar of meer in bezit

Super koelbox. Duurt even voordat alles echt koud wordt, maar als hij eenmaal koelt wordt alles ook echt koud en blijft het koud. Met behulp van het bijgeleverde koelelement waarvoor een speciale ruimte is is hij sneller koud.

Koelbox beschikt over een handgreep aan de achterzijde die je eruit kan trekken waardoor je hem makkelijk achter je aan kan laten rijden. Zoals een trolleykoffer.

Heb de koelbox al enkele jaren in gebruik. De verwarmfunctie heb ik nog niet gebruikt.

steinel 20-09-2014

Ik heb deze koelbox ook gekocht, en volgens mij werkt hij veel slechter dan beloofd. I.p.v. "18-20 C below ambient temperature" zakt de temperatuur in de koelbox nooit onder 10 graden kouder dan de omgeving. Ik heb de koelbox zowel in de zomer als ook in de herfst binnenshuis continue laten draaien (3 dagen non-stop, zonder openen). In de zomer werd hij binnen nooit koeler dan 18 C (kamertemperatuur tussen 24 en 28 graden) en nu in de herfst nooit koeler dan 13,5 C (kamertemperatuur tussen 20 en 23 C).

Koelt de koelbox van u beter? Ik ben eerlijk gezegd niet tevreden, en had een groter temperatuurverschil verwacht.