Soehnle Attraction - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Mikymike 26-04-2018

Waanzinnig

Na een weegschaal ong.25 jaar gehad toe hebben was hij helemaal geel een Tefal. Maar nu een plaatje en nog goed en handig. Praktisch alle weegeenheden, bruto tarra etcetc, en nog supermooie ook.

Pluspunten

• Practisch
  • Nauwkeurig

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Kath 08-03-2018

Zeer compact en nauwkeurig, gebruiksvriendelijk en degelijk

Dit is een zeer compacte keukenweegschaal die perfect is als je veel/vaak kommen/bakjes/maatbekers gebruikt om je ingrediënten (ook vloeistoffen) af te wegen.
Je kan namelijk tussen (metrisch) grammen en milliliter en als het nodig is de Amerikaanse lb/oz/fl oz kiezen.

'Doorwegen' d.m.v. tarreren kan vanzelfsprekend ook.
Het vlakke weeg oppervlak is in rvs uitgevoerd, groot genoeg om ook een pan of grote kom op te zetten en zeer makkelijk schoon te maken.

De weegschaal werkt met drie AAA (penlite) batterijen.
Ik weet niet hoe lang die mee gaan omdat ik de weegschaal nog maar een paar dagen gebruik.
Maar omdat dit type batterij heel veel wordt gebruikt zal je die wel in huis hebben ;-)

Om op te bergen heb je maar erg weinig ruimte nodig.
Past makkeijk in de keuken lade of op z'n kant in de keukenkast.

Een punt van kritiek heb ik ook:
De aanwijzing in het display is vrij donker(blauw) en zou iets helderder mogen zijn als je de weegschaal bij helder (dag)licht gebruikt.

Pluspunten

• compakt en makkelijk op te bergen
  • erg nauwkeurig
  • snel wisselen tussen Metrisch/US
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Display zou helderder mogen zijn

Appeloappelo 10-08-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Mooi ding werkt goed.
Goed schoon te houden. Behalve het verlaagde lees venster.

Ondanks dat er 4 x AAA inzitten toch moet je die binnen 1 jaar vervangen, misschien wel binnen 1/2 jaar.

Dus koop er maar gelijk 4 x AAA oplaadbare bij ;-)

Ps ik gebruik hem 5 x 7 minuten per week ( 2 dagen niet)