Bosch MCM4000 wit, antraciet - Reviews

2 liter
Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

ansjah 11-06-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne processor met een goede hoeveelheid mogelijkheden voor de prijs.
Handige opberg compartiment voor de opzetstukjes.
Heeft 2 snelheden, hard of extra hard. Met een pulse functie.
Voelt aan als kwaliteit!

T Long 04-06-2015 Product paar weken in bezit

Prijs / kwaliteit verhouding is op en top! Ik gebruik de Bosch MCM4000 om te raspen, snijden en mengen, al deze functies doen het perfect. Het is erg simpel om het apparaat schoon te krijgen, ook belangrijk! Twijfelt u? Niet nodig, ga voor deze!

Amsterdammmer 04-06-2015 Product paar dagen in bezit

Helaas geen blenderoptie, maar hakt zoals het hoort te hakken. Aanrader om in ieder geval 700 watt apparaat te nemen. Heeft ook opzetstukken voor snij en hak mogelijkheden. Tevens een praktische opberglade voor de bijgeleverde stukken.

Kan en opzetstukken kunnen in vaatwasser. Is vriendelijk en makkelijk in gebruik. Een machine die zijn mogelijkheden nakomt!

wwenneke 28-05-2015 Product paar dagen in bezit

Een mooie degelijke machine, met genoeg ruimte in het bakje om te hakken. Vooral de inpandige accesoires op te bergen is ideaal!

Lizzke 23-05-2015 Product paar dagen in bezit

mooi klein apparaat met dezelfde mogelijkheden als mijn oude apparaat alleen was ik een hele plank van mijn kast er aan kwijt. Ik ben er helemaal blij ermee... SUPER

Pieter1223 10-05-2015 Product paar dagen in bezit

Hiervoor een goedkope keukenmachine gehad (2wkn) niets waard. Nu deze Bosch is degelijk, staat stevig en hakt alles keurig fijn en neemt alles in de bak mee.
Ideale opruim box aan de zijkant. Alleen jammer dat het snoer niet ergens opgeborgen kan worden.
Voor mij geen goedkope oplossingen meer, al helemaal niet ondat deze niet eens heel erg duur is.

Angelique 1968 03-05-2015 Product paar dagen in bezit

Na de keukenmachine een paar dagen te hebben gebruikt, ben ik al heel enthousiast omdat hij makkelijk en veelzijdig te gebruiken is. ik hoop er nog heel lang plezier van te hebben.

Sjam 02-01-2015 Product paar weken in bezit

Prima apparaat. Krachtig, snel en makkelijk schoon te houden.
Qua grootte en mogelijkheden prima om in de keuken erbij te hebben. Kwaliteit/prijs verhouding is zeer goed.

Annemarie driessen 22-12-2014 Product paar dagen in bezit

Compact, alles in een apparaat, gemakkelijk te bedienen en schoon te maken mis alleen de fijne rasp

Dojo's 19-11-2014 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk en super dat alles in 1 apparaat zit i.v.m. opberglade. Zo heb je alles bij de hand en in beheer. Zijn er erg blij mee!

De kippenfokker 09-11-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb de machine puur voor het raspen van wortels voor mijn kippen/kuikens. Voor dit doel goed geschikt, zonder teveel, voor mij, onnodige extra's.
Mooi stabiel en goed schoon te houden.

Rosamada 09-11-2014 Product paar dagen in bezit

ik had een Bosch Powermixx die ik veel gebruikte en toen deze kapot ging (door mijn eigen schuld), wilde ik zo snel mogelijk een nieuwe foodprocessor en ik kwam snel bij Bosch als een van de weinige fabrikanten die nog betaalbare en veelzijdige machines maakte. ik had geen twijfel om de 4000 te kopen en heb het gelijk gebruikte om de mengen en om te hakken. De machine werkt makkelijk en uitstekend. Nu zie ik hoe de techniek verbeterd is in ca 10 jaar. De machine is veel lichter, maar ook stabieler en het resultaat was helemaal naar wens. Ook het legen van de mengsel gaat makkelijk en het schoonmaken was ook heel fijn.

Baz79 07-11-2014 Product paar weken in bezit

Doet wat het moet doen, snijden en hakken. Staat stevig dankzij de noppen. Handig opbergsysteem voor het scherpe mes. Bespaar jezelf het geld voor een duurder apparaat, in combinatie met de cashback actie heb je gewoon een prima apparaat voor een hele degelijke prijs!

ron3001234 09-05-2014 Product paar dagen in bezit

6,3
doet het prima voor het geld. stevig, sterk, snel , licht en zeker niet duur ziet er goed uit helemaal blij mee!!!!!