Bosch MCM4000 wit

• Inhoud kom 5 liter
  • Kleuren zilver
Kenwood KVC7320S zilver
9,5 (2)

Beoordeling op basis van 16 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Rosamada 09-11-2014 Product paar dagen in bezit

ik had een Bosch Powermixx die ik veel gebruikte en toen deze kapot ging (door mijn eigen schuld), wilde ik zo snel mogelijk een nieuwe foodprocessor en ik kwam snel bij Bosch als een van de weinige fabrikanten die nog betaalbare en veelzijdige machines maakte. ik had geen twijfel om de 4000 te kopen en heb het gelijk gebruikte om de mengen en om te hakken. De machine werkt makkelijk en uitstekend. Nu zie ik hoe de techniek verbeterd is in ca 10 jaar. De machine is veel lichter, maar ook stabieler en het resultaat was helemaal naar wens. Ook het legen van de mengsel gaat makkelijk en het schoonmaken was ook heel fijn.

jurgenkoops 25-05-2016

Geweldig apparaat met veel mogelijkheden.

Het apparaat jan voor veel doeleinden worden ingezet. De kwaliteit is top. Stevig, netjes en kwalitatief goed afgewerkt. De prijf kwaliteits verhouding is goed.
Oorspronkelijk gepost op Bosch

Gwendolyn 18-08-2015

Prima budget foodprocessor

Als foodblogger sta ik elke dag wel weer iets nieuws te brouwen een een foodprocessor was keihard nodig in de keuken. Omdat ik een klein budget had, was ik op zoek naar veel voor weinig met bovenal een krachtige motor. Dat deze uitvoering niet teveel toeters en bellen had, zoals een blenderkan waar ik niet zoveel interesse in had, maakte dat de keuze vrij snel was gemaakt.

Een van de briljantste overwegingen die Bosch heeft gedaan, is de ruimte om de accessoires op te bergen in het apparaat zelf! Dat scheelt een hoop, want die van mijn staafmixer bijvoorbeeld kom ik overal tegen, heel irritant als je eerst moet zoeken!

Deze uitvoering heeft overigens maar 1 rasper. Naar mijn mening had die er heus wel bij gekund, nu mist mijn accessoire la 1 van de 4 inzetstukken voor raspen en snijden. Liever had ik dan 2/4 of alle 4 gehad, maar dit voelt alsof iemand is vergeten mijn 4e inzetstuk in de doos te stoppen.

De motor is lekker sterk, want ook mijn bevroren voedsel maakt hij tot ijs en het hakken van noten tot meel of notenboter/pasta is ook geen probleem! Als ik langer dan 4 minuten moet mixer, dan geef ik hem wel een cooldown periode. Wel moet ik erbij zeggen dat slapende baby's ver van het apparaat moeten liggen, want hij produceert aardig wat herrie in de keuken!

In de vulopening zit een stampertje met een maatbekertje die er door een kwartslag te draaien uit elkaar kan klikken. Ik had liever 1 geheel gehad die ik vast kon klikken op de vultrechter zelf, want ik vergeet hem met het afwassen altijd eruit te halen en inmiddels is hij zo vaak gevallen dat de stamper een hoekje eruit heeft :(

Schoonmaken is als met alle blenders en foodprocessors hetzelfde: vul de kan met een beetje water, pulseer de machine een paar keer en hij is al bijna helemaal schoon! Bang hoef je niet te zijn dat jouw vingers in een draaiende machine belanden: Bosch heeft een mechanisme dat op twee punten vergrendeld voordat de machine draait.

Al met al is het voor dit budget een prima foodprocessor die ondanks zijn herrie gierend goed zijn best doet! Dankzij dit apparaat is er al veel heerlijk voedsel gemaakt en het is absoluut een aanrader als beginmodel.
Oorspronkelijk gepost op Bosch

ansjah 11-06-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne processor met een goede hoeveelheid mogelijkheden voor de prijs.
Handige opberg compartiment voor de opzetstukjes.
Heeft 2 snelheden, hard of extra hard. Met een pulse functie.
Voelt aan als kwaliteit!

T Long 04-06-2015 Product paar weken in bezit

Prijs / kwaliteit verhouding is op en top! Ik gebruik de Bosch MCM4000 om te raspen, snijden en mengen, al deze functies doen het perfect. Het is erg simpel om het apparaat schoon te krijgen, ook belangrijk! Twijfelt u? Niet nodig, ga voor deze!

Amsterdammmer 04-06-2015 Product paar dagen in bezit

Helaas geen blenderoptie, maar hakt zoals het hoort te hakken. Aanrader om in ieder geval 700 watt apparaat te nemen. Heeft ook opzetstukken voor snij en hak mogelijkheden. Tevens een praktische opberglade voor de bijgeleverde stukken.

Kan en opzetstukken kunnen in vaatwasser. Is vriendelijk en makkelijk in gebruik. Een machine die zijn mogelijkheden nakomt!

wwenneke 28-05-2015 Product paar dagen in bezit

Een mooie degelijke machine, met genoeg ruimte in het bakje om te hakken. Vooral de inpandige accesoires op te bergen is ideaal!

Lizzke 23-05-2015 Product paar dagen in bezit

mooi klein apparaat met dezelfde mogelijkheden als mijn oude apparaat alleen was ik een hele plank van mijn kast er aan kwijt. Ik ben er helemaal blij ermee... SUPER

Pieter1223 10-05-2015 Product paar dagen in bezit

Hiervoor een goedkope keukenmachine gehad (2wkn) niets waard. Nu deze Bosch is degelijk, staat stevig en hakt alles keurig fijn en neemt alles in de bak mee.
Ideale opruim box aan de zijkant. Alleen jammer dat het snoer niet ergens opgeborgen kan worden.
Voor mij geen goedkope oplossingen meer, al helemaal niet ondat deze niet eens heel erg duur is.

Angelique 1968 03-05-2015 Product paar dagen in bezit

Na de keukenmachine een paar dagen te hebben gebruikt, ben ik al heel enthousiast omdat hij makkelijk en veelzijdig te gebruiken is. ik hoop er nog heel lang plezier van te hebben.

Sjam 02-01-2015 Product paar weken in bezit

Prima apparaat. Krachtig, snel en makkelijk schoon te houden.
Qua grootte en mogelijkheden prima om in de keuken erbij te hebben. Kwaliteit/prijs verhouding is zeer goed.

Annemarie driessen 22-12-2014 Product paar dagen in bezit

Compact, alles in een apparaat, gemakkelijk te bedienen en schoon te maken mis alleen de fijne rasp

Dojo's 19-11-2014 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk en super dat alles in 1 apparaat zit i.v.m. opberglade. Zo heb je alles bij de hand en in beheer. Zijn er erg blij mee!

De kippenfokker 09-11-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb de machine puur voor het raspen van wortels voor mijn kippen/kuikens. Voor dit doel goed geschikt, zonder teveel, voor mij, onnodige extra's.
Mooi stabiel en goed schoon te houden.

Baz79 07-11-2014 Product paar weken in bezit

Doet wat het moet doen, snijden en hakken. Staat stevig dankzij de noppen. Handig opbergsysteem voor het scherpe mes. Bespaar jezelf het geld voor een duurder apparaat, in combinatie met de cashback actie heb je gewoon een prima apparaat voor een hele degelijke prijs!

ron3001234 09-05-2014 Product paar dagen in bezit

6,3
doet het prima voor het geld. stevig, sterk, snel , licht en zeker niet duur ziet er goed uit helemaal blij mee!!!!!