Kenwood Electronics Chef XL KVL4100S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood Electronics Chef XL KVL4100S op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Roman 08-03-2022

Voor mij geen aanrader

Kenwood chef XL, is op 2 jaar al voor de derde maal hersteld (planetaire kop).Weliswaar onder garantie, maar ondertussen ben je het toestel toch weeral een paar weken kwijt. Onze vorige kenwood is ook geen 5 jaar meegegaan. Ik ben eigenlijk niet tevreden van een toestel van zoveel geld.

Minpunten

• planetaire kop

Roman123 16-03-2022

Beste
Er is nog nooit meer dan 500 gram bloem gebruikt om brood te kneden in deze machine terwijl er volgens het boekje meer dan 800 gram bloem mag gebruikt worden. Het is trouwens ook onze derde Kenwood keukenrobot op 10 jaar tijd. Ik had gehoopt om eindelijk een goeie keukenrobot te gekocht te hebben maar weeral helaas.
Mvg

Officiele reactie van Kenwood 16-03-2022

Beste Roman,

Hartelijk dank voor uw reactie op Kieskeurig.nl. Spijtig om te vernemen dat uw keukenmachine 3 maal een technisch defect lijkt te hebben vertoond. Wellicht een overbodige tip, echter zorgt u ervoor dat u de mengkom niet te zwaar belaad, waardoor de planetaire kop overbelast wordt en wellicht beschadigd kan raken. U merkt dit aan het geluid en de beweging van uw keukenmachine. Bij overbelasting zal uw keukenmachine zich afzetten van de ondergrond en zal deze uit zichzelf gaan verplaatsen over de ondergrond. In dat geval is het van belang om de belading van de mengkom aan te passen, waardoor de keukenmachine niet meer overbelast kan worden en hiermee mogelijke schade aan de machine voorkomen kan worden..

Hopelijk helpen deze tips u om nog meer tevreden te zijn met uw keukenmachine.

Met vriendelijke groet,

Team service Kenwood huishoudelijk