Bosch MUM59343 - Reviews

Inhoud kom
4 liter
Aantal snelheden

Agnes 17-01-2017 Product paar weken in bezit

Top apparaat voor de keukenprinsen- en prinsessen

Volledig apparaat voor alle keukenprinsen- en prinsessen. Meteen uitgeprobeerd, de cake was heerlijk. Eenvoudig in de bediening. Ook mijn tienerkids kon deze gebruiken zonder studie vooraf. Verheug me op het komende seizoen wanneer alle groentes verwerkt kunnen worden uit onze groententuin. Ik denk dat ik nog de noten hakker bijbestel. Verder een complete machine die dagelijks gebruikt zal worden.

A. Al Barzangi 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige Kwaliteit

Het is een erg goede apparaat die er erg elegant uit ziet. Ook ben ik erg tevreden met de kwaliteit van het apparaat en de prijs-kwaliteit verhouding. Het maakt ook net niet te veel geluid.

Pluspunten

• elegant
  • handig

Minpunten

• Iets te luid

Stefan 03-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Bosch keukenmachine MUM 59343

Mooie keukenmachine, makkelijk in gebruik.
Veel handige accessoires om de meest uiteenlopende gerechten mee te kunnen maken.

Beveiligingen en begrenzingen zorgen voor een veilig gebruik van de machine.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Beveiliging
  • Veel accessoires
  • Compatibel met eerdere machines

Dennis 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fraaie multi-keukenmachine

Vandaag deze keukenmachine gekocht, buiten de fraaie verschijning (oog wil ook wat) is deze handig en gemakkelijk in gebruik. Hebben hem natuurlijk meteen in gebruik genomen! Hij doet zeker niet onder onze oude Kenwood machine.

Pluspunten

• Multi functioneel
  • Niet teveel poespas
  • volledig vaatwas bestendig
  • 2de kom
  • stekkersnoer rolt zelf in.

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

M. Bekkers 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige motor

We hebben voor dit type gekozen omdat het een krachtige motor heeft wat erg fijn is bij het mengen van brooddeeg. Verder is de machine helemaal compleet, van blender tot en met groentesnijder, helemaal super!

Pluspunten

• krachtige motor
  • compleet
  • stil

d. thomas 28-12-2016 Product paar weken in bezit

super apparaat

lang gezocht naar een keuken apparaat wat alles kan, en verschillende apparaten kon vervangen. Met deze Bosch mum59343 gevonden. Voldoet aan alle verwachtingen en eigenlijk meer. Verschillende gerechten geprobeerd, van verse sappen tot diverse deegproducten, nog niets iets tegen gevallen. Zeer tevreden gebruiker

Pluspunten

• alles aanwezig wat je verwacht
  • degelijk

Minpunten

• tja, nog niks

Thea Suiker 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Multifunctioneel en een lust voor het oog!

Eindelijk hoef ik geen kracht meer te zetten om te raspen, kloppen, mengen, persen en blenden! Mijn spieren wordt het zo iets makkelijker gemaakt en met mijn passie voor koken en bakken is het nog geweldiger :)
Het was een kerstkado vaniet mijn vriend voor onze eerste Kerst samen dus extra speciaal.
Ik hoefde niet eens de gebruiksaanwijzing te lezen, zo gebruiksvriendelijkan is het apparaat!

Pluspunten

• Alles in 1
  • Veel power

Pollewops 27-12-2016 Product paar weken in bezit

Stijlvol, degelijk, prijs kwaliteit, uitvoering

Kijkend naar de concurrentie een perfect apparaat. Degelijk, stijlvol, en in vele uitvoeringen te verkrijgen. Wij hebben zelf voor de meest uitgebreide versie van de MUM59 serie gekozen. Alles erop en eraan dus. En op dit moment nog eur 75 terug.
Eén minpuntje ontdekt. Bij het raspen van bijvoorbeeld worteltjes word het laatste stukje niet geraspt door de ruimte die tussen de draaischijf zit.

• Veel mogelijkheden
  • Kracht

Minpunten

• Ruimte bij rasp

J.v.d.Coevering 20-12-2016 Product paar weken in bezit

Eenv.duidelijke gebruiksaanwijzing en mooie gebruiksmachine.

Met recht een "Proffesionele" machine die zijn geld echt wel waard is. Degelijk, eenvoudig, niet lomp en dit met een nette uitstraling.
Is niet nadrukkelijk in de keuken aanwezig en in het gebruik gemak vriendelijk.
En toch een echte "keukenboss!"

Gerard 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Complete keukenmachine

Mooie machine met aardig wat accessoires. Kloppen en snijden doet hij prima. Voor het bereiden van deeg vind ik hem zwak. Met 450 gram bloem en 250 ml water heeft hij al moeite. Dat ga ik de komende tijd maar eens wat meer uit proberen want hij zou dat moeten kunnen. Voor de rest een prima apparaat.

Pluspunten

• Mooie machine
  • Veel accessoires
  • Staat stevig

Minpunten

• Wat licht voor het bereiden van deeg

Anouk 13-12-2016 Product paar dagen in bezit

design

ik heb de bosch MUM keukenmachine aangeschaft. Het design van de keukenmachine vind ik prachtig om de volgende redenen: makkelijk schoon te maken (weinig randjes), modern design (vierkantere vormen), daarnaast is de afmeting van het apparaat niet te groot en multifunctioneel.

Pluspunten

• design
  • makkelijk in gebruik
  • apparaat is niet te groot
  • multifunctioneel
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• het samengestelde pakket mist elementen

Jeroen 13-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super sterke alleskunner

De Mum is een super sterke alleskunner. Alle bewerkingen van snijden tot mengen en van pureren tot kneden kan deze machine aan. Het maakt de vervelende handelingen van koken minder erg en een stuk sneller.

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • vele opzetstukken

Minpunten

• opzichtig/groot (heeft ook weer iets moois)

Sonja 12-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie kleur en erg gemakkelijk om te bedienen

Wist dat ik deze wilde hebben ivm allerlei accessoires die erbij zaten. Meteen in gebruik genomen. Makkelijk schoon te maken en weinig herrie. Heb van alles al mee gedaan. Hierdoor kunnen wat andere apparaten de deur uit en heb je weer meer ruimte. Zeer aan te bevelen!

Pluspunten

• Makkelijk te monteren/demonteren
  • Makkelijk schoon te maken
  • Erg stil

N. Wagemaker 12-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design en zeer functioneel

De MUM59343 is een stijlvolle machine die er fijn te bedienen is en robuust is uitgevoerd. Na een 20 minuten waarin aandrijvingen gebruikt zijn waren alle bedieningen duidelijk (en intuïtief). Veel toebehoren die makkelijk te plaatsen zijn en goed schoon te maken.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Bediening intuïtief
  • Erg compleet

Minpunten

• prijs

Tineke 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine

Deze Bosch machine is geweldig en er kan niets meer worden toegevoegd. Alles werkt perfect, snijden, raspen, persen en alle soorten beslag maken. Geweldig.

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Makkelijk in gebruik en complete set

J. van Zanten 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte alleskunner!

Een hele mooie en goede keukenmachine. We hebben een kleine keuken en dit is echt de perfecte alleskunner in een compact formaat. Ideaal is ook dat je later nog losse accessoires bij kunt bestellen. Toen ik de doos inontvangst nam schrok ik wel even van het formaat maar dat kwam vooral door het enorm aantal accessoires dat bijgeleverd wordt. Deze machine is inclusief blender, citruspers en beslagkom maar ik ga in de toekomst nog het hakmes bijbestellen. Verder zit er een heel handige opberg zak bij waarin de messen en kloppers opgeborgen kunnen worden, deze past ook precies in de bijgeleverde beslagkom. We hebben de machine nu een paar dagen in ons bezit dus over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen maar qua vormgeving en gebruik echt een topper ten opzichte van onze vorige Philips keukenmachine.

Pluspunten

• Vaatwasbestendige Assesoires
  • Compact design

Saskia 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stevig apparaat, ideaal dat alles in de vaatwasser kan.

Bij een hele kleine hoeveelheid mixen, moet je de goede gardes gebruiken. Maar dat is uitproberen. Grote hoeveelheden kunnen makkelijk met de grote kom en attributen.

Pluspunten

• vaatwasmachine bestendig

Minpunten

• groot apparaat voor in keukenkast

peter 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

mooi design, ideaal voor een kleinereerste keuken

Een fantastisch vormgegeven keukenmachine voor een kleinere keuken met een grote capaciteit. Ideaal is ook dat je de de snijaccesoires bij dit apparaat verkocht worden en een citruspers en een blende. Kortom een apparaat voor het oog en de maag want hij doet alles goed wat ie moet doen.

Pluspunten

• compleet met accesoires

W. A. Horstman 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

mooi design, het oog wilt ook wat!

Een must voor iedere keuken. Veelzijdige machine voor elke kook/ bakklus.
Voorzien van vele accessoires welke je ook regelmatig gebruikt.

Pluspunten

• oprolbaar snoer
  • veel accessoires

A.J. Hobbel 19-11-2016 Product paar weken in bezit

Een juweeltje in de keuken

Wij zijn heel kritisch en hebben er best lang over gedaan om een keus te maken. Wij zijn nu heel blij dat het de MUM 59343-02 is geworden.
Een prachtige machine die uitstekend presteerd ! Heeft daarnaast een uitstekende prijs/kwaliteit prestatie.

Pluspunten

• Eenvoudige werking
  • Gemakkelijk te reinigen
  • Ziet er heel mooi uit

Minpunten

• Nog geen minpunten ontdekt