Bosch MUM59343 - Reviews

Inhoud kom
4 liter
Aantal snelheden

Beoordeling op basis van 34 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

JACQUELINE DRIESSE 10-05-2017 Product paar dagen in bezit

MOOI UITERLIJK, DESIGN

ZIET ER PRACHTIG UIT, DUIDELIJKE OMSCHRIJVING, GENOEG ONDERDELEN OM HELEMAAL LOS TE GAAN IN DE KEUKEN. BEN ER SUPER BLIJ MEE!

Johan 09-05-2017 Product paar dagen in bezit

Multifunctionele Alleskunner

Na jaren op zoek te zijn geweest naar een multifunctioneel apparaat, vonden we eindelijk wat we zochten. De MUM59343 is ideaal voor de voorbereidingen op koken en bakken maar ook voor Smoothies en nog vele andere toepassingen gebruiken wij deze eyecatcher.

Kortom onmisbaar in een ieders keuken.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Uitbreidbaar

Marielle 06-05-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige keukenmachine

Een compacte keukenmachine met legio mogelijkheden. Prijs en kwaliteit staan prima in verhouding. De machine heeft een mooi design, zodat je de machine in de keuken kan laten pronken.
In de keuken staan is nog nooit zo leuk geweest, in een handomdraai geweldige recepten bereid zoals eigen deeg voor pizza, smoothies, etc.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • vele mogelijkheden
  • makkelijk te reinigen
  • mooi design

carin 06-05-2017 Product paar dagen in bezit

veelzijdige keukenmachine

deze keukenmachine is strak en modern vormgegeven en daardoor makkelijk te onderhouden. Het is prettig dat je met 1 apparaat en toebehoren heel veel gebruiksmogelijkheden hebt en dus niet diverse apparaten hoeft te kopen. Een voordeel van deze machine tov de foodprocessor vind ik dat je de klopper omhoog haalt uit de gemixte massa. Bij de foodprocessor blijft de klopper in de gemixte massa zitten en kun je de massa er lastiger uit halen. Dus als je graag bakt en vaak slagroom, eiwit, cakebeslag maakt, is naar mijn mening een keukenmachine een betere keuze.

Pluspunten

• 2e kom erbij
  • de toebehoren zijn allen nuttig
  • gebruiksvriendelijk
  • mooie kleurstelling
  • niet te veel geluid

Minpunten

• kunststof blenderbeker, liever van glas
  • citruspers is aan de grote kant

Dayenne 24-04-2017 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijke keukenmachine

De Bosch keukenmachine MUM59343 is een fijne machine. Het gebruik is eenvoudig en de verschillende functies werken goed. De losse onderdelen zijn makkelijk te bevestigen en zitten stevig in elkaar. Het is een solide machine met ook nog eens een mooie uitstraling voor in je keuken. De machine maakt geen hard geluid en de onderdelen zijn ook allemaal makkelijk schoon te maken, waardoor dit een gebruiksvriendelijke keukenmachine is.

Pluspunten

• solide
  • eenvoudig in gebruik
  • makkelijk schoon te maken
  • mooie uitstraling
  • alle functies werken goed

Tineke Veltman 18-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Stabiele machine met veel accessoires

De machine kan werkelijk alles, beter kan niet. Het is heel fijn om met twee mengkommen te kunnen werken. De hoeveelheid accessoires is zeer groot.

Pluspunten

• Stabiel
  • Veel toepassingen

Agnes 17-01-2017 Product paar weken in bezit

Top apparaat voor de keukenprinsen- en prinsessen

Volledig apparaat voor alle keukenprinsen- en prinsessen. Meteen uitgeprobeerd, de cake was heerlijk. Eenvoudig in de bediening. Ook mijn tienerkids kon deze gebruiken zonder studie vooraf. Verheug me op het komende seizoen wanneer alle groentes verwerkt kunnen worden uit onze groententuin. Ik denk dat ik nog de noten hakker bijbestel. Verder een complete machine die dagelijks gebruikt zal worden.

Gerard 13-01-2017

Leuk apparaat met veel accessoires

Het apparaat ziet er prima uit en is makkelijk te bedienen. Het wijst zichzelf. Snijden gaat prima, kloppen ook en het uitpersen van sinaasappel is een fluitje van een cent. Het apparaat blijft dmv de zuignapjes goed staan. Voor het wat zwaardere werk, brooddeeg met 500 gram bloem, vind ik hem te licht. Dan staat het apparaat te dansen op zijn plek. Ik betwijfel of hij daar lang tegen bestand is. Eigenlijk zou ik dat meerdere malen moeten proberen. Hij zou er tenslotte tegen bestand moeten zijn. Maar verder is het een prima apparaat.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

A. Al Barzangi 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige Kwaliteit

Het is een erg goede apparaat die er erg elegant uit ziet. Ook ben ik erg tevreden met de kwaliteit van het apparaat en de prijs-kwaliteit verhouding. Het maakt ook net niet te veel geluid.

Pluspunten

• elegant
  • handig

Minpunten

• Iets te luid

Stefan 03-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Bosch keukenmachine MUM 59343

Mooie keukenmachine, makkelijk in gebruik.
Veel handige accessoires om de meest uiteenlopende gerechten mee te kunnen maken.

Beveiligingen en begrenzingen zorgen voor een veilig gebruik van de machine.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Beveiliging
  • Veel accessoires
  • Compatibel met eerdere machines

Dennis 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fraaie multi-keukenmachine

Vandaag deze keukenmachine gekocht, buiten de fraaie verschijning (oog wil ook wat) is deze handig en gemakkelijk in gebruik. Hebben hem natuurlijk meteen in gebruik genomen! Hij doet zeker niet onder onze oude Kenwood machine.

Pluspunten

• Multi functioneel
  • Niet teveel poespas
  • volledig vaatwas bestendig
  • 2de kom
  • stekkersnoer rolt zelf in.

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

M. Bekkers 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige motor

We hebben voor dit type gekozen omdat het een krachtige motor heeft wat erg fijn is bij het mengen van brooddeeg. Verder is de machine helemaal compleet, van blender tot en met groentesnijder, helemaal super!

Pluspunten

• krachtige motor
  • compleet
  • stil

d. thomas 28-12-2016 Product paar weken in bezit

super apparaat

lang gezocht naar een keuken apparaat wat alles kan, en verschillende apparaten kon vervangen. Met deze Bosch mum59343 gevonden. Voldoet aan alle verwachtingen en eigenlijk meer. Verschillende gerechten geprobeerd, van verse sappen tot diverse deegproducten, nog niets iets tegen gevallen. Zeer tevreden gebruiker

Pluspunten

• alles aanwezig wat je verwacht
  • degelijk

Minpunten

• tja, nog niks

Thea Suiker 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Multifunctioneel en een lust voor het oog!

Eindelijk hoef ik geen kracht meer te zetten om te raspen, kloppen, mengen, persen en blenden! Mijn spieren wordt het zo iets makkelijker gemaakt en met mijn passie voor koken en bakken is het nog geweldiger :)
Het was een kerstkado vaniet mijn vriend voor onze eerste Kerst samen dus extra speciaal.
Ik hoefde niet eens de gebruiksaanwijzing te lezen, zo gebruiksvriendelijkan is het apparaat!

Pluspunten

• Alles in 1
  • Veel power

Pollewops 27-12-2016 Product paar weken in bezit

Stijlvol, degelijk, prijs kwaliteit, uitvoering

Kijkend naar de concurrentie een perfect apparaat. Degelijk, stijlvol, en in vele uitvoeringen te verkrijgen. Wij hebben zelf voor de meest uitgebreide versie van de MUM59 serie gekozen. Alles erop en eraan dus. En op dit moment nog eur 75 terug.
Eén minpuntje ontdekt. Bij het raspen van bijvoorbeeld worteltjes word het laatste stukje niet geraspt door de ruimte die tussen de draaischijf zit.

• Veel mogelijkheden
  • Kracht

Minpunten

• Ruimte bij rasp

J.v.d.Coevering 20-12-2016 Product paar weken in bezit

Eenv.duidelijke gebruiksaanwijzing en mooie gebruiksmachine.

Met recht een "Proffesionele" machine die zijn geld echt wel waard is. Degelijk, eenvoudig, niet lomp en dit met een nette uitstraling.
Is niet nadrukkelijk in de keuken aanwezig en in het gebruik gemak vriendelijk.
En toch een echte "keukenboss!"

Gerard 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Complete keukenmachine

Mooie machine met aardig wat accessoires. Kloppen en snijden doet hij prima. Voor het bereiden van deeg vind ik hem zwak. Met 450 gram bloem en 250 ml water heeft hij al moeite. Dat ga ik de komende tijd maar eens wat meer uit proberen want hij zou dat moeten kunnen. Voor de rest een prima apparaat.

Pluspunten

• Mooie machine
  • Veel accessoires
  • Staat stevig

Minpunten

• Wat licht voor het bereiden van deeg

Anouk 13-12-2016 Product paar dagen in bezit

design

ik heb de bosch MUM keukenmachine aangeschaft. Het design van de keukenmachine vind ik prachtig om de volgende redenen: makkelijk schoon te maken (weinig randjes), modern design (vierkantere vormen), daarnaast is de afmeting van het apparaat niet te groot en multifunctioneel.

Pluspunten

• design
  • makkelijk in gebruik
  • apparaat is niet te groot
  • multifunctioneel
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• het samengestelde pakket mist elementen

Jeroen 13-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super sterke alleskunner

De Mum is een super sterke alleskunner. Alle bewerkingen van snijden tot mengen en van pureren tot kneden kan deze machine aan. Het maakt de vervelende handelingen van koken minder erg en een stuk sneller.

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • vele opzetstukken

Minpunten

• opzichtig/groot (heeft ook weer iets moois)

Sonja 12-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie kleur en erg gemakkelijk om te bedienen

Wist dat ik deze wilde hebben ivm allerlei accessoires die erbij zaten. Meteen in gebruik genomen. Makkelijk schoon te maken en weinig herrie. Heb van alles al mee gedaan. Hierdoor kunnen wat andere apparaten de deur uit en heb je weer meer ruimte. Zeer aan te bevelen!

Pluspunten

• Makkelijk te monteren/demonteren
  • Makkelijk schoon te maken
  • Erg stil