Bosch MUM58243 wit - Reviews

4 liter
Aantal snelheden
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 76 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

YCLin 09-06-2017

Topper!!! Highly recommended!

Nice device and easy to operate. I have now made 2 breads and some cookies and they both succeeded. Of course they are delicious!!! I am very satisfied with it. Highly recommended!

Pluspunten

• good price
  • easy to clean
  • easy to operate
  • nice design
  • high quality

Rob Kist 03-06-2016

slimste keukenmachine

Ik heb heel lang alle merken keukenmachines bekeken. Ook de beide machines Kich.. en Kenw... Die hebben een betere naam maar als je echt vergelijkt en naar het resultaat kijkt dan is de 1000 watt Bosch gewoon beter voor brood deeg en andere mix klussen blijkt uit objectieve testen. Je krijgt bovendien extra accessoires. Je bent bijna de helft van het geld kwijt wat beide andere machines kosten.

Garlem 31-05-2016

Bosch MUM58243

Wat een fijne machine. Jarenlang de Braun KM 51 gehad. De oer-keukenmachine uit de zestiger jaren. Nu deze Bosch. Nooit gedacht dat de kwaliteit van mijn oude machine geevenaard zou worden. Dus wel.!!
Lekker genieten van deze machine

Wim 13-12-2017

veelzijdige machine

Vandaag ontvangen, direct brooddeeg gekneed ging voortreffelijk !! De machine in gebruik nemen was erg gemakkelijk, duidelijke handleiding.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • vele mogelijkheden.
  • gemakkelijk in gebruik te nemen
  • duidelijke handleiding.

Monique 08-12-2017

Proffesionele Keukenmachine. Waar voor je geld!!!!

Product gekozen op uiterlijk voldoende vermogen en mogelijkheden.
Het product bevalt prima. Werking uitstekend. Wat in ervan verwachtte. Makkelijk schoon te maken en neemt relatief weinig ruimte in. Ik zou dit professionele apparaat zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Losse onderdelen zijn eenvoudig te wisselen.
  • Goed schoon te maken. Kan in de vaatwasser.

marta 08-12-2017

stiil

Judith 04-12-2017

Fijne keukenmachine!

Fijn apparaat. De machine is mooi vormgegeven en niet te groot zoals bij veel keukenmachines wel het geval is. Hij is makkelijk in gebruik, neemt alles goed mee uit de kom en een sterke motor!

Pluspunten

• Sterke motor
  • Mooie vormgeving

Marjolijn 03-12-2017

Mooie alleskunner

Nog niet alles gebruikt van de keukenmachine maar ben nu al blij met wat ik doe. De blender wordt dagelijks gebruikt voor mijn Ketokoffies. Het is weer heerlijk romig. Had hiervoor een glazen blender en ben nog wat twijfelachtig in het verdere gebruik. Heb de snijmachine voor groenten gebruikt en slagroom is heerlijk geklopt. Even wennen dat mijn handen vrij heb als de machine bezig is. Ik heb er nog snijschijven bij besteld voor azisch, patat en julienne. Wil wil er graag de ijsmachine en vleesmolen bij hebben. Het heeft even geduurd voordat ik een beslissing tot kopen heb gemaakt maar hij voldoet aan mijn verwachtingen. Staat mooi op de aanrecht en handig in gebruik. Een aanrader.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Bakker 27-11-2017

Fijne keukenhulp

Deze keukenmachine werkt heel prettig. Bij mijn oude machine moest ik nog met de hand de knop steeds ingedrukt houden zodat de machine werkte. Bij deze machine kan ik even iets anders doen terwijl de machine zelf verder gaat met snijden, blenden of kloppen. De machine heeft veel opties en is makkelijk schoon te maken. Bovendien ziet de machine er ook mooi uit.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Veel opties

Minpunten

• Neemt redelijk wat ruimte in beslag

Judith 26-11-2017

Uitgebreide solide keukenmachine met weinig geluidshinder.

Na lang dubben toch het besluit genomen om deze Bosch keukenmachine te kopen (in plaats van Kenwood). Het design met deze hoeveelheid opties stond me ontzettend aan. Goede reviews en op Wehkamp de beste prijs; verkocht. De eerste smoothies en gerechten zijn er al mee bereid. De eerste keer even puzzelen hoe alles moet draaien of klikken maar daarna is het een makkie. De oude citruspers gelijk maar weggegooid nu dat alles in één machine kan. Ik ga vast en zeker veel plezier hebben van deze ''keukenhulp''.

Pluspunten

• Strak design
  • Veel functies

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken.

Mieke 20-06-2017

Keukenmachine Bosch MUM58243

Ik heb deze machine nu zelf ook gekocht, omdat ik hem bij mijn moeder uitgeprobeerd heb. Ik vind hem heel goed. Ik bak graag brood en dat zware deeg is geen probleem voor deze machine. Ook mijn moeder van 85 jaar kan er heel goed mee overweg en gebruikt hem veel.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • alles ineen
  • mooie uitstraling
  • krachtig

Waa1982 02-06-2017

Fijn keukenmachine

Mooie vormgeving, functioneel. Alles wat ik nodig heb zit er op. Nu een paar keer gebruikt en nog geen minpunten gevonden. Het is makkelijk de verschillende mogelijkheden te gebruiken op deze machine

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Vormgeving
  • Verschillende functies

Minpunten

• Nog niet gevonden

sabina 31-05-2017

super handige keukenmachine, mooi design

super blender, hakt ook bevroren voedsel en ijsblokjes fijn, veelzijdige snijmachine, mixer echter niet geschikt voor brooddeeg, want hij pakt de zijkanten niet mee. Deeg blijft hangen in de kom.

Pluspunten

• sterke blender
  • hakt ook bevroren voedsel (ijsklontjes)

Minpunten

• mixer niet handig voor deeg
  • best veel ruimte nodig voor de losse onderdelen

Annette 31-05-2017

Prachtig ontworpen keukenmachine

Pareltje in de keuke ,
Mooi ontwerp, prachtige materialen!
Een min punt. Wat een armoedig moeilijk te lezen handleiding; kleine letters grijs & grauw,dunste papier wat er bestaat ( een waterdruppel erop en onleesbaar) Advies: vraag iets meer geld en lever een mooie duidelijke beschrijving, of lever een loep bij het boekje...
( op de doos wel kleuren foto's, en die gaat na uitpakken weg.....)

Verder alles prima in orde hoor.

Pluspunten

• design
  • Veel mogelijkheden
  • Mooie materialen

Minpunten

• Handleiding, te kleine letter, grauw en grijs
  • Geen loep meegeleverd om handleiding te lezen

Jolanda 29-05-2017

Geweldig apparaat

Wilde al heel lang een keukenmachine, maar vond die altijd wel prijzig. Dit is echt een goed apparaat voor een mooie prijs, zeker met de cashback actie. Meteen uitgeprobeerd om cupcakes te maken en lekkere sinaasappelsap te persen. Kan nu al niet meer zonder :-). Het gemak waarmee je het apparaat kunt bedienen en het feit dat eigenlijk alles in de vaatwasser kan is echt ideaal. Bij het maken van deeg voor cakes ed. heb je je handen vrij om zaken toe te voegen, echt ideaal.

Pluspunten

• Bediening
  • Vaatwasserbestendig

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

Wendy 19-05-2017

Bosch MUM58243 keukenmachine is zeer compleet.

Complete keukenmachine voor een redelijke prijs. Deze compacte keukenmachine heeft alles wat je nodig hebt in de keuken: mixer (incl deeghaak en eiwitklopper) met antispatdeksel (met tuit voor het toevoegen van ingrediënten tijdens het mixen). Verder een snijmachine incl rasp (grof en fijn), jullienne snijschijf, en grof en fijn snijden schijf. De producten van de snijmachine belanden in de mengkom. Zelf vind ik dat erg prettig om dat er veel in de mengkom past.
De snij en raspschijven kunnen samen met de klopper, deeghaak en eiwitklopper worden opgeborgen in een handig bijgeleverd tasje: lekker compact en je snijdt jezelf zo niet aan de schijven.
Er wordt naast de rvs kom van 3,9 liter ook een extra kunststof mengkom geleverd: dat is erg makkelijk als je meer dingen achter elkaar wilt doen.
Een ruime citruspers en een 1,25l blender (ook hier kun je tijdens het blenden ingrediënten aan toevoegen) kunnen ook gemonteerd worden op het apparaat (beide meegeleverd).
De keukenmachine kent 7 snelheden die hij in korte tijd opbouwt en langzaam afbouwt. Het restant snoer kan opgeborgen worden in het apparaat. Het apparaat blijft stevig staan door zijn gewicht en de zuignappen. Met zijn 1000 Watt kan hij echt heel veel aan.
De machine zelf neemt minder plaats in dan ik dacht (ong 30x30cm) alleen heb je wel nog even wat plaats nodig voor het opbergen van je citruspers, blender en snij/raspopzetstuk. Het tasje met de snijschijven etc kun je gewoon met de antispatdeksel opbergen in de mengkom.
Er zijn nog meer accessoires los verkrijgbaar (bv ijsmachine, friet snijschijf).
Apparaat in korte tijd al veel gebruikt. Ben tot nu toe zeer tevreden dit apparaat.

Pluspunten

• Veel accessoires en dus compleet
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding
  • Neemt niet teveel plaats in op het aanrecht
  • Uit te breiden met nog meer accessoires

Minpunten

• Geen handvat of schenktuit aan de mengkom
  • Je kunt niet tegenlijk bv mixen en blenden
  • Zeer summiere gebruikershandleiding

Camilla 05-05-2017

Stevig apparaat

Super handige opzetstukken met een gestileerd ontwerp. Heel veel mogelijkheden om uitgebreide recepten mee te bereiden met gemak en duurzame materialen.

Pluspunten

• Strak design
  • Makkelijk in gebruik
  • Veelzijdig

Minpunten

• De blender opzetstuk zou wat groter mogen zijn.

Xtype 03-05-2017

Krachtige en veelzijdige keukenmachine

Ik zocht een betrouwbare machine die krachtig genoeg is om zware deegsoorten, zoals brooddeeg goed te mengen en te kneden. Deze machine is met 1000 watt vermogen krachtig genoeg en bovendien door een planetaire aandrijving (in een ellips ronddraaiende kneedhaak) uitstekend geschikt voor het zwaardere werk. De machine is mooi en solide afgewerkt en heeft een fraaie vormgeving. Naast de 3 kneed-/mixhaken is een uitgebreide set accessoires toegevoegd:mixen, snijden, persen: het kan allemaal. De machine is goed beveiligd en wordt bij intensief gebruik ook niet warm. Voor mij een uitstekende machine met een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• krachtige stille motor
  • geschikt voor zwaar kneedwerk
  • gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• geen extra spiraalhaak voor kneden

Dyanne Barto 30-04-2017

Veelzijdig apparaat mixen/ persen / snijden /blenderen

prijs/kwaliteit is goed, echter ik betaal nu €200,= dit is al met de € 50,= korting echter de normale prijs is €499,= dit vind ik wel veel geld.

Pluspunten

• zeer veelzijdig apparaat
  • bijna alle accesoires kunnen in de vaatwasser
  • mooi ontwerp

Minpunten

• geen blenderbeker van glas maar plastic
  • geen kleine extra kom, alleen grote
  • geen schenktutje bij de blenderbeker

Keukenmachine Bosch 29-04-2017

Heel fijn apparaat

Ik geniet van het gebruik. Heb m net maar al cake gebakken, brood en straks ga ik sinaasappelen persen. Het gaat snel en rustig. Mijn schoonzus heeft en ik zag en wilde m ook. Heerlijk om mee te werken.