Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

3,9 liter
tile-Aantal standen
7 snelheden/standen
Functies
kloppen en mixen, kneden, citruspers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 117 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit op Kieskeurig.be.

Robin 14-01-2018

Fantasties apparaat voor een hele mooie prijs.

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Een perfect product voor in de keuken! je kan er werkelijk alles mee, van grote hoeveelheid deeg kneden voor brood, pizza, taartdeeg. Deeg is echt meer dan perfect na het kneden. Tot even snel kloppen van slagroom. Het snijden van groenten in fijn grof, maken van moes enz. Het persen van fruit. Het maken van smooty's, Tot vele extra's uit te bereiden, vleesmolen met vele uitbreidingen, patat schijf, groente schijf enz.
De machine is super stil en sterk.
Super te reinigen door geen nare hoekjes en vaatwasser bestendig.
Ik ben vol lof over dit apparaat. voor mij een 10 ivm prijs en kwaliteit en zijn goede werking.
Heb het product aanbevolen gekregen en werkelijk waar....super. Zal hem zelf ook zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Stil en sterk
  • goed te reinigen

Jolanda 29-05-2017

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Wilde al heel lang een keukenmachine, maar vond die altijd wel prijzig. Dit is echt een goed apparaat voor een mooie prijs, zeker met de cashback actie. Meteen uitgeprobeerd om cupcakes te maken en lekkere sinaasappelsap te persen. Kan nu al niet meer zonder :-). Het gemak waarmee je het apparaat kunt bedienen en het feit dat eigenlijk alles in de vaatwasser kan is echt ideaal. Bij het maken van deeg voor cakes ed. heb je je handen vrij om zaken toe te voegen, echt ideaal.

Pluspunten

• Bediening
  • Vaatwasserbestendig

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

Garlem 31-05-2016

Bosch MUM58243

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Wat een fijne machine. Jarenlang de Braun KM 51 gehad. De oer-keukenmachine uit de zestiger jaren. Nu deze Bosch. Nooit gedacht dat de kwaliteit van mijn oude machine geevenaard zou worden. Dus wel.!!
Lekker genieten van deze machine

YCLin 09-06-2017

Topper!!! Highly recommended!

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Nice device and easy to operate. I have now made 2 breads and some cookies and they both succeeded. Of course they are delicious!!! I am very satisfied with it. Highly recommended!

Pluspunten

• good price
  • easy to clean
  • easy to operate
  • nice design
  • high quality

Rob Kist 03-06-2016

slimste keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Ik heb heel lang alle merken keukenmachines bekeken. Ook de beide machines Kich.. en Kenw... Die hebben een betere naam maar als je echt vergelijkt en naar het resultaat kijkt dan is de 1000 watt Bosch gewoon beter voor brood deeg en andere mix klussen blijkt uit objectieve testen. Je krijgt bovendien extra accessoires. Je bent bijna de helft van het geld kwijt wat beide andere machines kosten.

stephanie 12-11-2019

Bosch mum

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be
Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Onwijs fijn apparaat waar een tal aan mogelijkheden op zijn. Heb nog niet alles geprobeerd, maar dat zal zeker gebeuren.

Pluspunten

• uiterlijk
  • begruiksvriendelijkheid

Katie 15-10-2019

Alles erop en eraan

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Nog meer net in huis. 1 ding mee geprobeerd. Ziet er allemaal perfect uit. Stevig spul. Heel veel accessoires.

madelon 01-07-2019

Mooi apparaat op de aanrecht

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Het is een mooie keukenmachine met een heleboel opties. Nog lang niet alles gebruikt, maar nu al heel tevreden. Veel verschillende standen en bijgeleverde accessoires.

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Laag geluidsniveau
  • Snoer kan handig in apparaat opgerold
  • Staat stevig dankzij zuignopjes

Minpunten

• nog niet ontdekt

Fleur 23-06-2019

Bosch Keukenmachine MUM58243

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Ik heb de keukenmachine pas 2 dagen in gebruik en ben vol enthousiasme over de compactheid van de machine en de kracht waarmee hij blendert, mixt, kneed en snijdt. Simpel en handig in gebruik en tasje met onderdelen past netjes in de kom,dus alles snel bij de hand. Alles is te reinigen in de afwasmachine en de machine doet wat hij moet doen en is daarbij ook nog redelijk geruisloos. Kortom een echte aanrader :-)

Pluspunten

• compact
  • alles in 1 apparaat
  • makkelijk te reinigen
  • een blikvanger in de keuken
  • betaalbaar

Minpunten

• nog niet gevonden

Marjolein 02-06-2019

Zeer krachtige machine

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Prijs/kwaliteit is zeer goed. Ook zitten er veel accesoires bij en had het apparaat een flinke korting en cashbackactie! Reeds chocolademousse ermee gemaakt en deze was veel luchtiger dan dat ik met de normale mixer voor elkaar kreeg!

Pluspunten

• compact ontwerp
  • krachtige motor
  • veel accesoires
  • prijs/kwaliteit goed

Minpunten

• loopt nog iets door na uitschakelen

Tessa 01-02-2019

Zeer goede keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Prachtig product, voorzien van veel accessoires, degelijke kwaliteit. Het apparaat werkt goed en kan voor diverse zakan gebruikt worden. Van het mixen van allerlei soorten deeg tot het raspen van groenten/fruit tot het maken van een vergeperst sapje of een smoothie.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding

Sven2912 11-01-2019

Hakken, raspen, blenden, mixen... hij doet t allemaal

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Wow... wat een machine. Lang getwijfeld tussen diverse machines waaronder de K-mix en kitchenaid. De doorslag gaf de goede ervaring met mijn silentmixx mixer en de grote hoeveekheid nuttige accesoires. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en gekozen voor de mum58243. De machine komt boordevol extra's en is zeker gezien de prijs/kwaliteit absoluut onverslaanbaar.

Ik twijfelde of de machine krachtig genoeg was om zwaar deeg (brood, pasta, oliebollen) wel aankon. De kitchenaid van een maat van me schoot daarin tekort. Ik kan vertellen dat de bosch met de deeghaak zonder probleem een kilo deeg kneed. Zonder ubwrhaupt warm te lopen.

Peste, pasta, brood en vruchtensappen in een deeghaakomdraak! De machine is wat mij betreft een absolute aanrader

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Mixt zelfs zware deegsoorten
  • Veelzijdig
  • Super design, visueel en functioneel

Minpunten

• Niet geschikt voor kokende bereidingen
  • Kleine blenderbekers niet inbegrepen

JD 07-01-2019

Compleet en goed!

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Het makkelijke aan deze keukenmachine is dat hij telkens uit te bereiden is met nieuwe onderdelen, want alles van de serie past op elkaar. De blender is krachtig en de mixer heeft voldoende standen om tot het gewenste resultaat te komen. Ondanks de vele onderdelen erg makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Krachtig
  • Veel standen
  • Eventueel nog uit te bereiden

Minpunten

• Sommige onderdelen zijn lastig schoon te maken
  • Snijschijven lastig in de snijmachine te plaatsen

SN 06-01-2019

Fijne machine

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Ik heb deze keukenmachine nu een maand in gebruik en hij werkt super! Brood kneden is geen probleem meer!
Alle overige accessoires werken ook prima.
Gesneden groente wordt veel beter gesneden.
Superaankoop!

Pluspunten

• Kneden
  • snijden van groente

Minpunten

• nog niet ontdekt

Lean99 04-01-2019

Fijne keukenmachine om mee te werken

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Eenvoudig in gebruik. Werkt heel fijn. Goede kwaliteit gebruikt materiaal waar de keukenmachine uit opgebouwd is.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

AuD 27-12-2018

Geweldige machine, vooral de mixer!

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Na een uitgebreide online zoektocht op deze machine uitgekomen. Ik was behoorlijk kritisch, wilde niet teveel uitgeven, maar wel een goede mixer, snijmachine en hakker. Dit niet gevonden, en daarom voor deze machine gekozen. Het enige wat mist is een hakapparaat voor het fijnmaken van noten en bijv. koeken voor bodem van taart. Dit doe ik nu in delen in het hakapparaat van mijn staafmixer.

De mixer van deze MUM5 is echt goed. Hij pakt alles mee van de randen en bodem. Gaat het niet goed met mixen, dan is de kans groot dat je de verkeerde garde gebruikt. Online kan je vinden wanneer je het beste de klopgarde, roergarde en deeghaak gebruikt. Slagroom is zo geklopt. Met de vulhulp door het deksel heb je in een mum van tijd pannenkoekenbeslag geklopt, ideaal.

De blender heeft ook veel kracht en doet zijn werk goed. De snijmachine ook voor plakjes wortel of rasp. Een ui gaat hier ook prima doorheen en komt er in fijne stukjes uit.

Wel jammer dat alleen de witte versie te koop lijkt in Nederland? Op de doos stonden allerlei kleuren die mooier hadden gestaan op ons aanrecht. Maar verder vooral heel blij met deze machine, aanrader!

Pluspunten

• Goede mixer, neemt alles van bodem en randen mee
  • Krachtige blender

Helena 27-12-2018

bosch keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Fijne machine, werkt handig en efficient.
Goed schoon te maken.
Kneedt ook zwaarder deeg goed.
Snij en hakfunctie werkt goed.

Pluspunten

• kneden
  • kloppen.

Deb 26-12-2018

Prachtig goed schoon te maken apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Goede stevige machine enkele dagen in gebruik en is en heel erg uitgebreid met accesoires die ik elke dag wel ergens voor gebruik of ga gebruiken is ook mooi om te zien ,makkelijk schoon te maken en zit goede power in

Bert 19-12-2018

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

Fraaie vormgeving, het aantal meegeleverde accessoires, veelzijdigheid, erg goede ervaring met het merk.

Nick 17-12-2018

Optimaal allround keukenapparaat.

Geschreven voor: Bosch MUM5 CreationLine MUM58243 wit

We hebben dit apparaat verkocht ter vervanging van vele andere apparaten in onze keuken. Zo konden we oa de pers, smoothie maker en mixer plaats laten maken voor dit prachtige allround keukenapparaat. Dit schept veel rust in de keuken.
Het gebruik is erg gemakkelijk. Je merkt dat de motor erg krachtig is waardoor je bijvoorbeeld ook deeg kan bereiden. Ook is het geluid prettig.

Tot nu toe kan ik nog niet veel negatiefs vertellen over dit betaalbare apparaat.

Pluspunten

• Allround
  • Geluidsnivo
  • Gebruiksgemak
  • Staat goed in de keuken

Minpunten

• Investering
  • Sommige accessoires moet je er los bijkopen