Kenwood FPM250 Geborsteld staal - Reviews

Aantal snelheden
Onderdelen vaatwasmachinebestendig

Maria van Lieverloo 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

snel in gebruik

heel handzaam en compact. Goed schoon te maken, kortom de jamie oliver recepten zijn er zo mee gemaakt.

REO 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Handig in gebruik. Makkelijk schoon te malen

Handig in gebruik. Makkelijk schoon te maken. Door beperkt formaat geen sta in de weg in de keuken. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • klein formaat

M. S. 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne keukenmachine

Ik had eerder de FPM270 en deze heb ik zeer intensief gebruikt. Op een gegeven moment was ik toe aan een nieuwe en toen heb ik de FPM250 gekozen aangezien ik de juicer en de notenvermaler niet gebruikte. Deze blender en keukenmachine is erg fijn in gebruik, doet zijn werk fantastisch en is niet te groot voor in mijn keuken.

Jan de Boer 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, veel power

De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend, helemaal met de najaars actie! Het ding ziet er prachtig uit en heeft niet allemaal (voor mij) overbodige assessoires zoals de 270, het broertje van de 250. Ik kan hem iedereen aanraden hoewel ik hem nog niet getest heb want ik moet dit invullen voor de staafmixer, wacht maar even ik gooi dr wel even wat fruit doorheen.....hmmm mandarijn banaan smoothie; ding werkt uitstekend en niet zo luid als andere foodprocessors die ik bediend heb

Pluspunten

• niet te luid
  • maakt eten klein

Minpunten

• overdadige veiligheidsinstructies
  • ik ben niet achterlijk

Ben 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi compact apparaat

Een mooi compact en redelijk stil apparaat met veel mogelijkheden dat je rustig op je aanrecht kan laten staan.

Pluspunten

• compact
  • veel mogelijkheden

Daphne 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

keukemachine

Mooie compacte keuken machine, goed merk. Alleen valt het losmaken van de blender/mixer me een beetje tegen, het zit heel erg strak.

Pluspunten

• compact
  • goede prijs

Minpunten

• kwetsbaar plastic

Jeanne 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijk apparaat

Fijn apparaat wat aan de verwachtingen voldoet voor een redelijke prijs. Apparaat is sterk genoeg voor allerhande keuken werkzaamheden. Neemt niet teveel ruimte in. Ook schoonmaken gaat snel door de fijne gebruikte materialen.

Pluspunten

• Voldoende sterk voor normaal keukengebruik
  • Neemt weinig ruimte in

Minpunten

• Stroomsnoer is wat kort

Eline 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede machine

Ik vind het een goede machine en heb hem gekozen om baby voedsel te maken. Daarnaast kan ik natuurlijk ook de andere opties makkelijk gebruiken ter voorbereiding op het koken.

erikange1972 26-04-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik had deze keukenmachine gewonnen, het materiaal ziet er erg mooi uit, sinaasappels persen gaat prima, het afwassen ervan is ook erg makkelijk door het materiaal, een deeg maken is ook zo gebeurd, ben er erg blij mee..

mio niet 13-07-2014 Product half jaar in bezit

Plus: Krachtig, neemt beperkt ruimte in. Sinaasappel pers werkt erg goed.
Min: Stinkt als ie langer dan 20sec draait (ruikt aangebrand)

Overigens nooit de gardes gebruikt.

Verder om een idee te krijgen waar hij niet tegen kan: Speculaas deeg (is vrij stevig, maak je met koude boterblokjes). Dan scheurt de nok in de bak waarna je dus niks meer hebt aan de bak. Een nieuwe bak kost je ca 23E. De handlieding geeft aan dat je niet moet kneden ivm instabiel worden vd bak. Nou dat is t dus niet. Hij gaat gewoon kapot. Toch wel jammer want diverse deegrecepten geven aan dat dit wel kan. (kennelijk ander model)

fsu 27-05-2014 Product paar weken in bezit

Ik ben vooral tevreden over het compacte formaat van deze machine en het strakke uiterlijk.
E.e.a. is makkelijk in elkaar te zetten en voelt solide aan.
Sinaasappels persen gaat prima, wel een beetje lawaaiig. Blender doet het ook goed met bevroren fruit of stukjes groenten.

Ik had deze tevens gekozen omdat de blenderkan van glas zou zijn - dit is echter niet zo! De kan is van plastic! Na deze eerste teleurstelling ben ik toch niet ontvreden met mijn aankoop.

noontje 27-02-2013 Product paar dagen in bezit

De Kenwood ziet er strak en modern uit, is heel compact en past prima in een klein keukenkastje. Staat mooi op het aanrecht door het design. Na uitpakken meteen de blender geprobeerd: prima resultaat. Blender en kom passen zonder moeite op de motor. Grote hakmes hakt super goed, als je niet oppast wordt het babyvoeding. De cirkelvormige snijmessen zijn vlijmscherp en doen snel hun werk. Schoonmaken is een fluitje van een cent, er mag veel in de vaatwasser maar met de hand is het ook vlug klaar. Geen rare en vervelende in de weg zittende randjes te vinden. Qua geluid vind ik hem erg meevallen. Gebruiksaanwijzing is duidelijk maar niet eens nodig, alles wijst vanzelf. Een aanrader, deze machine! Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat er geen opberg mogelijkheid is voor de messen. Ook is er geen snoer opberg mogelijkheid te vinden, snoer gewoon om de machine heen draaien gaat heel goed.