Kenwood Premier Chef KMC570 zilver - Reviews

Kleuren
zilver

6,2

ChaquReth 25-02-2015 Product paar dagen in bezit

De Kenwood KMC570 is een fijne machine. Je kan er niet alleen verschillende soorten deeg mee maken, maar met de juiste accessoires ook gehakt, pasta en bijvoorbeeld soep.
Wij hebben de machine met vleesmolen en blender en hebben alles gelijk uitgetest. Zo stond er van het weekend tomatensoep met vers brood op het menu: de soep gepureerd in de blender (kan warm en koud aan) en het brooddeeg gekneed met de deeghaak. Ook hebben we cake gemaakt. Wat een gemak! Niet meer de hele tijd met de handmixer in de hand staan terwijl je ondertussen vast andere dingen klaar kan zetten bijvoorbeeld.
Het apparaat maakt wel lawaai, maar dat heb je ook met een handmixer. Im vind het niet storend.
Wij gaan sparen voor andere accessoires zodat we straks ook groenten kunnen snijden en wie weet wel ijs.

Anoniem59 11-11-2013 Product maand in bezit

6,3
Dit is onze tweede Kenwood Chef. Van de eerste (dat was het model dat van 1960 tot 1976 geproduceerd is) hebben we heel veel en ook heel lang(ca. 25 jaar) plezier gehad. Maar de bouwkwaliteit van de KMC570 lijkt op een in China geproduceerde roeiboot. En ws. mede omdat bij dit model alle drie de aandrijfpunten (kostenbesparing?) ook permanent aangedreven worden, maakt de machine een hels kabaal. Maar als de KMC570 ook nu nog maar half zo degelijks is als vroeger, dan ben je met de Kenwood relatief niet duur uit. En wat de machine kan (en dat is best veel), dat doet-ie goed. De service is helaas diep treurig. Bij aflevering bleek de fabricage van de rubber rand van het deksel van de blender totaal mislukt te zijn. De machine was gekocht op een "dwaze dag" van de Bijenkorf. De bezorging en de service van de Bijenkorf was bij de andere producten van zeer hoog niveau. Maar de dame die de staf over de Kenwood zwaaide haalde het cijfer 2. Zij kon onze klacht niet zo goed begrijpen en wilde ons helemaal naar de Bijenkorf vestiging laten komen. Zij schreef: "Op de verkoop afdeling kunnen onze deskundige collega’s het artikel bekijken, het probleem beoordelen en samen met u een passende oplossing zoeken.". Let wel, we praten over een rubber ring die inkoop nog geen € 5 kost!. We hebben ons dus maar rechtstreeks tot de importeur gericht. Daar waren ze intussen (na ruim een week) dan toch door de Bijenkorf van het probleem op de hoogte gesteld. Maar Kenwood blijkt nu in het zelfde rommelhok te zitten als DeLonghi (Italiaanse producten wantrouw ik op het gebied van bouwkwaliteit; de NS is daar intussen ook achter, maar ja, Braun behoort ook tot de De'Longhi groep!) en dat betekent dat we nu 6 weken na aanschaf nog steeds die rubber ring niet hebben....Tja, zo hou je geen tevreden klantenkring.

Johhnyvouspine 22-05-2013 Product half jaar in bezit

3,3
Kenwood, dan denk je dat is een kwaliteitsproduct. Nou vergeet het maar. De machine is niet meer van deze tijd, de prijs nog steeds wel.
Accescoires zijn erg sober, deeghaak en klopper verder kom je niet.
In onze aanbieding glazen blender, handig als je een amerikaanse keuken hebt. Erg lomp en veel te groot. Ook een vleesmachine bij onze uitvoering.
Op de doos staat stanless steal, bij bijenkorf en klanteservice beweren ze dat je de vleesmolen niet in de v aatwasser mag doen. Ondanks dat er twee grote stickers op de doos geplakt zijn met roestvrij staal staat in twee regels in de handleiding dat hij niet in de vaatwassen mag.
Het is dus chinees roesvrijpisbakkenstaal. Niet meer van deze tijd.
Ik dacht met deze machine kwaliteit in huis te halen, ik krijg een ouwbollige machine. Advies niet kopen voor dit geld . Koop een machine van 150 euro met alle accescoires er bij en koop over twee jaar weer een nieuwe.