De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Belkin USB-A - USB-C, 0.9m op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

YBTD 15-05-2017

Degelijke kabel

Geschreven voor: Belkin USB-A - USB-C, 0.9m

Zeer tevreden over deze kabel, je voelt direct dat dit kwaliteit is en niet snel stuk zal gaan bij transport in tas. Het is een vrij dikke kabel ook, hierdoor is hij is stugger. De stugheid is op zich geen probleem omdat het ook de kwaliteit een beetje vertegenwoordigd.

Ik gebruik hem in combinatie met mijn Microsoft Lumia 950XL, de data overdracht snelheden op PC zijn goed, laden via USB A 3.1 op PC is ook snel. Ook gebruik ik hem in de auto in combinatie met de USB poort in de auto, waar hij ook vrij snel laad en voor connectie met mijn MMI interface. Ik heb ook de Belkin USB autolader 2,1A voor in de auto, ook in combinatie met deze gaat het laden in de auto snel.

Pluspunten

• Stevige kabel
  • Kwaliteitsafwerking