Philips Lumea Prestige BRI950 - Reviews

Laagste prijzen
Type/soort
lichtontharing

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Prestige BRI950 op Kieskeurig.be.

Flippey 06-06-2017

Het werkt

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Super leuk, ik mag de Lumea prestige testen vanuit insiders. Ik heb dit in 8 weken gedaan. In die 8 weken 4 keer geflitst bij deze vertel ik jullie per keer mijn ervaring:
Voor de eerste keer gebruikt:
Eerst de gebruiksaanwijzing gelezen en het product goed bekeken. Wat een grappig apparaat. Mooie roze doos. Handige soort etui erbij om hem in te bewaren. Ik vind het apparaat er wat groot uitzien maar ligt goed in de hand dus perfect.
Ik heb het meteen uit getest. Eerst gedoucht en alles goed geschoren en toen aan de slag. Wat een felle flits, gelukkig had ik gelezen dat dit geen kwaad kan. Toch kijk ik bij een flits de andere kant op. Ik ben begonnen bij mijn benen, wel lastig om te zien waar ik gebleven ben. Wat wel erg handig is dat je gewoon de knop ingedrukt houd en hij om de paar seconden dan flits en je het apparaat van zelf beweegt. Hierna de oksels wat echt zo gedaan is en ook een stuk makkelijker is. Ben erg benieuwd naar het verdere resultaat.

Voor de 2de keer gebruikt.
Ik had verwacht dat de app mij een herringering zou sturen, maar helaas daar is iets mis gegaan. Heb het wel gecontroleerd maar staat goed ingesteld.
Deze keer heb ik de tijd bijgehouden hoe lang ik per onderdeel bezig ben.
Hierbij het overzicht:
Been rechts: 5:45 minuten
Been links: 6:20 minuten
Oksel beide: 51 seconden in totaal
Bikinilijn: 1:23 minuten
Totaal: 14 minuten

Dit viel mij best mee eigenlijk. Nog steeds blijft het bij de benen lastig om te zien waar je gebleven bent en daarom zet ik streepjes met een pen. Maar ook hierbij merk ik dat je onbewust toch wat scheef gaat.

Derde keer gebruikt
Het word al een normaal ritueel wat er helemaal bij hoort. Eerst alles goed scheren, waarbij ik meteen merk dat ik mij minder snel hoef te scheren en het lijkt of er minder haren terug groeien. Ben heel nieuwschierig hoe het over 2 weken is.

Laatste en 4de keee:
Ik heb mijn oksels en benen gewoon een week lang niet hoeven scheren!! Echt super fijn, ook. MErk ik dat er minder haartjes terug groeien. De handigheid van flitsen zit er goed in. Ik heb voorkeur om met snoer te flitsen omdat het dan sneller gaat. Er zit dan minder wachttijd tussen de flitsen.
Ook flits ik de bikinilijn, hier merk ik minder verschil. Misschien omdat ik dit op flits op stand 1 anders doet het pijn en de benen en oksels flits ik op stand 5.
Al met al ben ik zeer tevreden over het apparaat en raad ik het ook echt aan!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Kristina88 07-06-2017

Haarloos de zomer in!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Ik ben ontzettend enthousiast over dit product. Het ziet er ten eerste ontzettend mooi uit, wordt geleverd met handig opbergtasje en een opzetstuk voor de bikinilijn (deze gebruik ik ook voor mijn gezicht). Het ligt lekker in de hand tijdens het gebruik. De accuduur is helaas erg kort.

De resultaten liegen er niet om - ik heb zwart haar en een bleke huid - ik moest mijn benen en oksels om de dag scheren, maar na 2-3 behandelingen met dit geweldige apparaat bleven de haren op mijn benen, armen, buik en oksels vrijwel helemaal weg. De vierde keer flitsen ging daarom vrij snel - er viel weinig te flitsen nog haha. Tussen de flitsbeurten door heb ik niet hoeven te scheren, de haartjes die teruggroeien zijn erg dun en zacht (en ook lichter van kleur).

Bikinilijn gaat iets trager, maar de haren zijn in ieder geval erg zacht en fijn.

Ik ben zeker van plan dit artikel te blijven gebruiken. Het is even wennen en je moet zelf goed uitvinden welke lichtintensiteit prettig aanvoelt, hoe je het apparaat het beste kan houden etc. maar zodra je dat onder de knie hebt gaat het flitsen flitssnel ;).

Ik ga in ieder geval haarvrij de zomer in, wel zo lekker nu de rokjes en jurkjes weer aankunnen.

Pluspunten

• Doet wat het belooft
  • Handige opzetstukjes
  • Prachtig design

Minpunten

• Accuduur

Malb 07-06-2017

Werkt de Philips Lumea?

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

De Lumea zit een nette en compacte verpakking, het oogt direct erg professioneel.

Ik heb de Lumea getest op mijn oksels en bikinilijn. Volgens de huidsensor op de Lumea moet ik voor beide gebieden stand 5 gebruiken. De bijgeleverde handleiding voor de Lumea is kort en bondig en vertelt precies hoe je het apparaat moet gebruiken. Het design van de Lumea is mooi en hij is makkelijk vast te houden.

Voor gebruik van de Lumea is het de bedoeling dat je de aanwezige haartjes weg scheert. Na het scheren kun je de Lumea gaan gebruiken.

De eerste keer dat ik de Lumea heb gebruikt had ik een aantal plekjes op mijn huid waarbij het flitsen wat gevoelig was. Hierna heb ik op deze locaties de intensiteit teruggezet naar 4 waarna de "pijn" direct was verdwenen. Ik vond de Lumea erg gemakkelijk in het gebruik en ik was binnen enkele minuten al klaar met flitsen. Het nadeel vond ik wel dat het lastig is om te zien waar je gebleven bent, dit zul je een beetje op de gok moeten doen.

Na de eerste sessie merk ik al dat er veel minder haartjes terug groeien en dat het scheren al veel minder nodig is.
De tweede keer dat ik ging flitsen en de huidsensor gebruikte, was de advies intensiteit ineens 4 in plaats van 5. Belangrijk is dus om iedere keer voor het flitsen de huidsensor te gebruiken.
De eerste keer ging ik flitsen met een volle batterij. Ik heb beide oksels geflitst en mijn volledige bikini lijn. De tweede keer dat ik ging flitsen was de batterij al na 4 flitsen leeg. Ik wilde testen hoe lang de batterij het vol zou houden. Voor mij betreft dit dus 1 volledige flits sessie. Een voordeel aan deze Lumea vind ik, dat je hem ook kan gebruiken terwijl hij aan het opladen is. Zolang je stroom in de buurt hebt is er dus geen belemmering. Heb je geen stroom? Dan kun je de lumea slechts voor 1 flits sessie gebruiken.

Na de derde keer flitsen ben ik ook gestart met een gedeelte van mijn gezicht. Hiervoor kun je het gezicht opzetstuk gebruiken. Je klikt het normale opzetstuk er af en het nieuwe opzetstuk er op, dit gaat heel erg gemakkelijk. Met het gezicht opzetstuk kun je heel precies te werk gaan, erg handig voor bijvoorbeeld tussen je wenkbrauwen!

Na de flitsbeurten hoef ik me nauwelijks meer te scheren. Ik merk dat ik alleen nog maar haartjes weg scheer die ik vergeten ben te flitsen. Echt een verademing dit apparaat! Ik ben er heel tevreden over en blijf hem zeker gebruiken. En het antwoord op de vraag: "Werkt de Philips Lumea?".........ja, ja en nog eens ja

minouch2 03-06-2017

Beste uitvinding ooit van philips!!!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Eerst en vooral prachtige verpakking,mooie doos,spreekt aan! Toestel,eerste indruk was,"net een haardroger"lijkt zwaar te zijn in de hand,maar valt zeer Goed mee!Prachtig design.Wisselbare kop,om gerichter te kunnen flitsen.Eerste flitsbeurt achter de rug met lumea prestige BR1950,super! even wennen aan de warme flitsen,vnl op bikini lijn en oksels! op de benen niet zo makkellijk om te zien waar je reeds bent geweest,maar geen probleem aangezien de flitsplaatsen elkaar mogen overlappen,je kan ook een wit oogpotlood gebruiken om te plaatsen aan te duiden !Ben zeer enthousiast en benieuwd naar de resultaten!ik weet nu al dat er meer vrije tijd over blijft,omdat een bezoek aan de schoonheidsspecialist niet meer hoeft!Ik geef de voorkeur 'savonds te ontharen,mijn huid heeft een licht warm prikkelend gevoel,maar verdwijnt zeer snel,geen roodheid deze morgen!! Super apparaat,had ik reeds veel vroeger willen leren kennen,heb vervelende zwarte haargroei,helemaal niet prettig,maar in de toekomst hopelijk helemaal verlost ervan!
2de flitsbeurt achter de rug.Aangezien de handleiding door nomen was,kon ik sneller aan de slag.
Kin,bovenlip,oksels en armen gingen in een mum van tijd,volledige benen nemen toch wat tijd in beslag.
De beste resultaten merk ik al op de armen,moest na 14 dagen bijna geen haar wegscheren voor het gebruik van de lumea.
Het grootste pluspunt tot nu vind ik dat er helemaal geen huidreactie is na het gebruik van de lumea.
Ik maakte gebruik van alle scheermethodes:waxen,pincet,scheren,epilator.Van deze laatste(voor mij de doeltreffendste)had ik rode bultjes na gebruik en kon ik ook niet direct een rokje dragen.Met de lumea is dit verleden tijd!Alles na gebruik mooi opbergen in het bijgeleverde etui!Super!
Onder mijn oksels,komen de haartjes na de 3de flitsbeurt veel trager en op sommige plaatsen zelfs helemaal al niet meer terug!wauw!
Ik zie zeker en vast na de 3de flitsbeurt een groot verschil dan bij de start Met mijn toestel BRI950 beweren ze tot 92 procent haar vermindering na 3 behandelingen,ik kan dit best geloven! De lumea is echt het beste toestel ooit dat ik mocht leren kennen!Het best van al is dat ik nu bij mooi weer gewoon een jurkje kan aandoen,zonder te hoeven denken me eerst nog te moeten epileren.Super gewoon!Een aanrader voor mensen die nog twijfelden hem aan te kopen. Een tip voor wie hem wenst aan te kopen:start met de lumea flitsbeurt in het najaar,je mag nl 48u voor en na de flitsbeurt niet in de zon komen of met hoge factor

Pluspunten

• pijnloos
  • geen irritatie
  • tijdbesparend

Minpunten

• aan de dure kant

loetje83 03-07-2017

Perfect apparaat

Ik Gebruik Dit Product:1-3 maanden
5 / 5
Perfect product
6 juni 2017
Ik stond nogal sceptisch tegenover dit product omdat het nogal vernieuwend is en ik niemand in mijn omgeving ken die een dergelijk apparaat heeft. Het is wel nodig de gebruiksaanwijzing goed te lezen vooraleer dit apparaat te gebruiken, maar eens je het goed onder de knie hebt, is het heel gebruiksvriendelijk. Na de eerste keer flitsen zag ik al een duidelijk verschil. Er moet tussenin wel nog geschoren worden, maar ik ben verbluft van het resultaat na 9 weken. Ik had veel en donker haar en nu, na de flitsbeurten, bijna niets meer. Ik zou dit apparaat zeker aanraden!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • langdurig resultaat

Minpunten

• prijs

noes 28-06-2017

NIET-TE-GELOVEN!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

He gets, de zomer komt er weer aan... dat dacht ik regelmatig als een jonge vrouw met overbeharing. Ik zag niet zo uit naar 'rokjesdag' of de eerste zonnedag op het strand.
Vaak scheerde ik mijn benen dan wel twee maal daags.
Iets sceptisch begon ik dan ook aan de IPLbehandeling van de Lumea Prestige, maar ja... wie niet waagt, dat, en ik wilde zo graag ook uitzien naar de zon!
Uitgebreid de handleiding gelezen, die is goed te overzien en duidelijk... apparaat aan de lader gelegd, app meteen gedownload (een aanrader! supersuper handig!!) en begonnen te flitsen, vond het reuze spannend, maar het ging zo gemakkelijk!
En ja, verwacht niet meteen een wondermiddel dames (en wellicht ook enkele heer), je moet even doorzetten... maar ik merkte al na een paar keer flitsen RESULTAAT! En hoe!!!
Bijna geen haartjes meer in mijn bikinilijn, geen scheerirritaties, veel zachtere huid!
Ook mijn benen zijn nagenoeg haarvrij!
En die bruinen ook veel mooier zonder zoveel te hoeven scheren tussendoor...
Oksels precies zo, ook in mijn gezicht (bovenlip en kin) word de beharing vele malen minder... en dat is zo'n enorme opluchting!

Over de gebruiksvriendelijkheid kan ik maar een ding zeggen: top! En ik ben niet van nature technisch aangelegd, zeg maar ;)
Apparaat ziet er mooi uit, toffe vormgeving, maar het allerbelangrijkst is dat het gewoon werkt! En nog snel ook... zet mijn favoriet serie ondertussen aan en het is zo gepiept. 'Netflitsen' noem ik het ondertussen al :)
Het enige puntje is dat ik bij voorkeur bij daglicht 'flits', omdat mijn ogen anders wat last krijgen van het felle licht. Maar ik heb dan ook geen sterke lampen in huis.

Haar- en irritatievrij de zomer in? Gewoon aanschaffen!
Echt, het is de prijs meer dan waard...

Pluspunten

• mooi design
  • gebruiksvriendelijk
  • werkt echt
  • handige app

Minpunten

• soms lastig te zien waar je bent gebleven

Miiiiii 15-06-2017

Absoluut een aanrader!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Eerlijk is eerlijk... Het nauwkeurig flitsen is best een klusje. Ik moest mezelf er echt aan helpen herinneren dat het me op de lange termijn juist heel veel tijd en ergernis zou gaan schelen. Ik heb dus keurig volgehouden en ben 5 keer met tussenpozen van 2 weken aan de slag gegaan.

Maar was het dan ook de moeite waard? Wel, nu 3 maanden later kan ik zeggen dat het verschil met voorheen echt enorm is! Heel soms zie ik nog een vergeten haartje, maar eigenlijk doe ik er helemaal niets meer voor. Heerlijk om vrijuit te kunnen sporten zonder me opeens te realiseren dat ik mijn oksels nog niet bijgewerkt had... Heerlijk als er opeens onverwacht een zonnige dag opduikt en ik zonder zorgen om mijn benen een rokje kan aantrekken... Heerlijk om mijn bikini aan te trekken naar het zwembad en niet iedere keer onbewust te gaan checken of alles nog netjes zit omdat ik weer eens mijn bikinilijn vergeten ben... Heerlijk dat ik niet meer door vriendinnen gewezen hoef te worden op haargroei op mijn bovenlip (gênant!!)...

Dus het antwoord is JA, het is absoluut de moeite waard! De behandeling is pijnloos (soms wel een tikje vervelend, want het apparaat wordt best heet) en als je het nauwkeurig aanpakt best tijdrovend, maar als je dat even doorzet pluk je er daarna de vruchten van.

En de prijs? Het is een aardige investering, maar die verdien je terug door de besparing op scheermesjes en de schoonheidsspecialiste! Bovendien koop je er een hoop ergernis mee af, want van wie is ontharen nou een favoriet klusje? ;)

Als je het mij vraagt een essentieel product voor de moderne vrouw!

Pluspunten

• Doet wat het belooft
  • Fraai design

Minpunten

• Investering

Jess13 07-04-2019

Goed werkend product

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Prima product zeer aan te raden makkelijk in gebruik en dankzij de app is er geen excuus meer om het niet bij te houden want u wordt eraan herinnerd. Pijnloos en goed resultaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jane58 03-04-2019

Overtreft mijn verwachtingen

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Ik heb de Lumea nu een half jaar gebruikt (in herfst/winterperiode) en er groeit nauwelijks meer haar op oksels en onderbenen. Ik had niet zo snel resultaat verwacht. Ook de paar donkere haartjes op kin, een terugkerende frustratie, zijn nagenoeg verdwenen. Ik ben er erg blij mee

Lh92 02-04-2019

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Ik ben erg tevreden over de Lumea, hij is erg makkelijk in gebruik en heb maar een kort tijdsbestek nodig voor een sessie van hele lichaam.

Er zitten voor de verschillende lichaamsdelen opzetstukken bij, hierdoor kun je effectiever te werk gaan.
Het makkelijke aan het apparaat is dat je hem ook draadloos kan gebruiken, je bent niet gebonden aan een snoer met stopcontact. Wel is het zo dat het draadloos flitsen iets langzamer gaat.

Ook zit er bij het apparaat een makkelijk opbergtasje bij waar je alle bijbehorende spullen in kan doen.

Bij het apparaat hoort ook een app, ideaal om je op weg te helpen. Deze geeft zelfs aan wanneer het weer tijd is voor je volgende sessie zodat je netjes het schema aan kunt houden.

Ik heb het apparaat nu ongeveer drie keer gebruikt, waarbij er al haren wegblijven, ook langer als met normaal ontharen. De haren die terugkomen zijn ook een stuk zachter als anders.

Je kunt dus wel zeggen dat ik tevreden met de Lumea ben en het ook zeker aanraad. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem1991 02-04-2019

Interessant apparaat met potentie

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Inmiddels heb ik het product drie keer gebruikt voor definitief ontharen. Voordat ik begon heb ik de instructies goed doorgelezen, de eenmalige voorbereiding vergt het meeste tijd. Hierna is het product makkelijk in gebruik en wordt het gebruik ervan routine. Het resultaat is dat er al een stuk minder haargroei is dan eerst. Wel ben ik nog niet volledig tevreden dus verwacht nog minimaal twee behandeling te moeten uitvoeren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sacha91 02-04-2019

De Philips Lumea werkt snel en efficiënt.

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

De Philips Lumea nu enkele weken in mijn bezit. Merk dat ik nu wat zachtere haren En minder haargroei heb dan voorheen.
Bij het eerste gebruik is de huid wat gevoelig, trekt snel bij.

Pluspunten:
- Makkelijk in gebruik
- Verschillende opzetstukken voor bikinilijn/oksels/gezicht etc.
- snel op te laden
- voldoet aan de verwachtingen

Minpunt:
- Zoekoptie voor welke stand het beste past lijkt niet geheel goed te werken. Bij de verschillende plekken en huidtypes geeft hij steeds dezelfde stand aan.
- Batterij redelijk snel leeg

Tevreden met de aanschaf van de Lumea en vind het ook een aanrader ondanks een paar minpuntjes. Is snel en efficiënt in gebruik en verminderd bij langer gebruik de haargroei. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Inge86 30-03-2019

Eerste indruk is goed!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Eerste indruk is goed! Ik heb het product nu een aantal weken in gebruik. Ik verbaasde me over het gewicht van het apparaat, maar ondanks het gedicht is het product heel handzaam. Het is heel prettig dat je eerst een soort huidtest kan doen zodat de lichtflits op jouw type huid wordt afgestemd. Wat ik verder heel fijn vindt, is dat er een lampje brandt wanneer het product goed op de huid zit zodat je weet wanneer je het product kan gebruiken. ik vind dat het product een luxe uitstraling heeft. Verder is het erg prettig dat er verschillende opzetstukken bij zitten. Op sommige plekken zou een nog kleiner opzetstuk beter zijn (grote teen bijvoorbeeld is wat lastig).
Wat ik ook belangrijk vind om te melden, is dat het bij mij volledig pijnloos was. Op het moment dat ik het apparaat laat flitsen, doe ik veiligheidshalve wel mijn ogen dicht.
In de korte periode dat ik het apparaat gebruik, merk ik al dat de hartjes minder snel terug gooien. Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar het resultaat op de langere termijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lily91 30-03-2019

Fijn product

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Toen ik de Lumea uitpakte, was ik direct aangenaam verrast. Het heeft een mooi design, en het voelt luxueus aan. Hij komt met een speciaal bewaaretui waar zowel plaats is voor de Lumea, de oplader, en de aparte opzetstukken.
Bij het laden gaat er een batterijlampje langzaam knipperen, en deze blijft branden zodra de Lumea volledig is opgeladen, wat erg handig is. Het is wel jammer dat er geen houder bij zit, waardoor je hem bij het opladen op een tafel/de vloer neer moet leggen.

Het apparaat is zeer gemakkelijk in gebruik. Voor het eerste gebruik zet je hem op de huid, op de plek die je wil behandelen. Er gaat dan een lampje aan bij de stand die voor jouw huid het meest geschikt is. Mijn ervaring is dat dit ook echt de juiste stand is.
Als je hem op je huid zet, gaat er een lampje aan de achterkant van het apparaat branden, zodat duidelijk is dat het goed wordt gebruikt. Persoonlijk vond ik de flits die het apparaat geeft niet vervelend, maar het is wel aan te raden om het apparaat in een goed verlichte kamer te gebruiken.

Wat ik ook erg handig vind, is dat je de Lumea app kan downloaden, waarin je de behandelingen bij kan houden. Je krijgt automatisch een melding wanneer het tijd is voor de volgende behandeling.

Ik merk na 3 behandelingen dat de haargroei duidelijk minder is, het is nog niet compleet verdwenen, maar er is een duidelijk verschil. Ik ben zeer tevreden met de resultaten tot nu toe [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

denBoer 30-03-2019

Makkelijk in gebruik te nemen

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Het is een fijn apparaat dat makkelijk te gebruiken is en met zowel snoer als accu gebruik werkt het apparaat prettig. Door de huidanalysescanner weet je precies welke stand je moet gebruiken. De opzetstukjes helpen je bij het juist behandelen van bepaalde plekken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Inge181 29-03-2019

Deze ontharingstechniek is een feestje, pijnloos!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Prettige techniek om te ontharen, nog maar 3 behandelingen gehad dus kan nog niet echt iets vertellen over het resultaat. Wel over het gemak van de behandelingen. Je kunt draadloos (iets langzamer) laseren en met draad voor wat meer snelheid. Het is gemakkelijk om te doen en niet pijnlijk.

Het apparaat kan de instellingen bepalen waardoor je de juiste flits sterkte gebruikt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frannn 28-03-2019

In één woord: top!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Het product voldoet aan de beschrijving. Ligt zeer fijn in de hand, plus punt dat t ook zonder snoer te gebruiken is. Het is niet geheel pijnloos maar het resultaat is na 3x gebruik al heel goed zichtbaar, dus dat kleine beetje pijn vergeten we maar snel. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Cristel91 28-03-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Wat is dit een geweldig apparaat! Normaal bespreken ben ik huiverig voor dit soort apparaten, maar het werk. Het werkt gewoon echt! Na 2x behandeling van de benen werd de haargroei al minder. Ik heb nu 4 behandelingen gedaan, op sommige delen van mijn been groeit nu al geen haar meer. Ook bikinilijn wordt al zichtbaar minder haar. Oksels gaat iets minder snel, maar ik ga door met behandelen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

paultje13 28-03-2019

eindelijk zonder rode uitslag de zomer in.

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Ik ben super blij met mijn Philips Lumea Prestige IPL. Tot nu toe heb ik altijd van die rode builtjes bij de bikinilijn gehad maar nu niet! En de haartjes blijven zelf een maand weg bij de bikinilijn en oksels. Op de benen komen ze wat sneller terug zo tussen de twee en drie weken bij mij. Dit betekent dat ik ieder moment zomerproef ben en een rok of bikini kan aan trekken. De Philips Lumea Prestige IPL is handig en makkelijk in gebruik. De bij behorende app heb ik eigelijk niet nodig gehad. Al met al een aanwint voor mij. Laat de zomer maar komen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Leonie16 28-03-2019

Nu al heel blij mee.

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI950

Ik gebruik hem nu 2 maanden. En ben al erg blij. In deze korte periode komen de haren die terug komen veel zachter en dunner terug. En ik heb geen last meer van ingegroeide haren. Vind hem makkelijk in gebruik. Word goed aangegeven of je hem goed op de huid heb aangebracht door een lampje. En gereed is om te flitsen. De aparte opzet stukken zou ik alleen in een bakje bewaren. Vind ze in de bijhorend toilettas erg kwetsbaar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]