Philips Lumea Prestige BRI956 - Reviews

Laagste prijzen
Geschikt voor
armen, benen, bikinilijn, buik, oksels
Gezichtstoepassing
bovenlip, kin, kaak
Soort ontharing
IPL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Prestige BRI956 op Kieskeurig.be.

xlianex 28-06-2017

Flits flits

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Best spannend zo een eerste flitsbeurt. Doet het pijn? Is het veilig? Houd ik er niets aan over? En zou het wel werken? Op 3 vragen kan ik met een gerust hart antwoord geven. Het doet geen pijn, mits je echt goed hebt geschoren. Anders voel je het best warm worden. Inmiddels 4 dagen verder en ik heb er niets geks aan over gehouden. Dan zal het dus wel veilig zijn. Het apparaat doet het in ieder geval niet als de hem niet goed vlak zet. Opzich positief!
Of het helpt? Dat gaan we nog zien!
Ik ben reuze benieuwd!!

Tjop tjop, twee weken later dus tijd voor een nieuwe scheer- en flitsbeurt. Jeetje mijn benen weten niet wat ze meemaken :). Gister tijdens het douchen goed scheren en vandaag geflitst. Vind ik een ideale volgorde. Kan de huid mooi een dagje rusten.
De tweede keer flitsen geeft al iets meer handigheid met de beauty van een Lumea prestige. Want dat is het! Echt een heel mooi exemplaar. Hij maakt weinig geluid en het flitslicht is goed scherp. Waar nodig kun je dus prima een zonnebril opzetten. Na een tijdje flitsen wordt het apparaat wel wat zwaarder. Je moet je soms even in een bocht wringen om hem goed te houden en dan kun je best een lamme arm krijgen...
Wat ik dan weer wel heb ondervonden is dat het flitsen veeel sneller gaat aan het stroom. De accu houdt het bij mij net geen 2 onderbenen lang vol. Nu heb ik nogal lange stelten dus op zich niet zo heel gek. En aan het stroom dus sneller, goede voor de volgende beurt.
Wat ik wel lastig vind is waar ik nu ben gebleven. Welk stukje heb ik nou wel/niet precies gehad? Omdat je benen al geschoren zijn voel je niet wat je hebt overgeslagen. Omdat dubbel flitsen ook niet heel goed schijnt te zijn durf ik dat ook niet zo goed...
Vraagstuk voor de volgende keer. Nu weer 2 weken flitsrust :).

Yes... de haartjes worden lichter en zachter. Voornamelijk op mijn benen. Of ze echt helemaal verdwijnen kan ik zelfs na 8 weken nog niet helemaal zeggen. Bij mijn oksels zie ik nog niet heel veel verschil helaas.
Het vergt ijzeren discipline. Iedere 2 weken de erste periode. Maar het is voor een goed toch?

Algemene indruk? Ja het doet zeker wel wat met je haartjes. Of ze helemaal 'verdwijnen'? Dat weet ik nog niet. Het apparaat zelf zou ik daarom wegens de prijs niet zo snel aanschaffen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Handzaam

Minpunten

JJb75 10-04-2019

De Philips Lumea doet echt waar het voor gemaakt is!!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Vandaag de Philips Lumea binnengekregen!
1e keer
Benen:
Begonnen met 1 been te epileren en 1 been te harsen( epilator was leeg☺️)
Paar uur later toen de Lumea vol was begonnen met mijn benen.
Huidtest gedaan advies nr 5
Was even lastig om hem goed op je benen te krijgen. Zodra het goed staat gaat de lamp achterop branden en kun je flitsen. Even doorhebben hoe het moet, maar dan gaat het heel vlot. Wel lastig om precies na te gaan waar je bent geweest. Maar zal denk ik ook een kwestie van wennen zijn. Alles netjes ingevuld in de app. Dit is wel handig vind ik.
Oksels:
huidtest gedaan. Ditmaal standje 4. Vervolgens begonnen met flitsen, maar au! Dat brandt! Snel een standje lager! Dus op 3 verder gegaan en dit was goed te doen. Wel lastig om te kijken waar je bent geweest!
Bikinilijn:
Eerst geschoren met mijn ladyshave en vervolgens begonnen met de flitser. Huidtest gaf aan nr. 5 maar ben begonnen met 4.
Ging vervolgens zonder problemen. En tot nu toe geen branderig na gevoel.

2e keer
Benen:
Benen gisteren geschoren. Zag nog niet veel verschil.
Flitsstand nummer 5. Ging vandaag vlot. Vind het alleen nog lastig om te bepalen waar je bent geweest. Probeer nu ezel trucjes te vinden. Deed mijn vinger steeds weer boven het apparaat.
Oksels:
Ook gisteren geschoren. Zag nog niet veel verschil. Ging vlot. Standje 4. Geen branderig gevoel meer.
Bikinilijn:
Geschoren en toen geflitst op standje 5. Hoefde hem vandaag niet lager te zetten. En ging dit keer ook zeer vlot.

3e keer.
Benen:
Hoefde dit keer niet eens haren weg te halen voor het flitsen. Alles is zo goed als weg. Vind het alleen nog steeds lastig om te kijken waarbij geflitst heb. Dus goed geconcentreerd erbij blijven met je gedachten!
Oksels:
Dag ervoor geschoren en dag erna geflitst. Er komen steeds meer kale plekken en heb het idee dat ik ook minder vaak hoef te scheren! Helemaal blij!!
Bikinilijn:
Ook nu hoef ik niet meer echt te scheren. Er komen steeds minder haren door. Flitsen gaat ook steeds makkelijker. Gewoon op de stand die de huidsensor aangeeft. Gelukkig ook geen vervelende bultjes meer van het scheren.
Ik kan deze zomer eindelijk een badpak aan!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Eslie 10-04-2019

Fantastisch product!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Blij met mijn aankoop vooral de handige opzetstukken zijn handig zo kom je overal goed bij. Ik zou dit product zeker aanbevelen!
Je huid voelt na gebruik weken zacht aan! Mocht je bijvoorbeeld bij je oksel geen wit flitslampje krijgen gewoon ipv horizontaal, verticaal houden dan lukt het wel.
Geld meer dan waard! Blij dat ik voor de ipl 1956 ben gegaan met de 4 opzetstukken.

Patricia27 10-04-2019

Een goed apparaat wat doet wat het belooft.

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Goed voor jezelf zorgen en er verzorgd uit zien vind ik belangrijk. Al langere tijd was ik op zoek naar een alternatieve manier van haarverwijdering. Een laser of IPL behandeling in een behandelpraktijk was voor mij niet echt een optie, mede door de hoge kosten en de reisafstand. Toen ik hoorde van de: Philips Lumea Prestige, was ik meteen nieuwsgierig en enthousiast. Door het gebruik van dit ontharingsapparaat heb ik ervaren dat thuisbehandeling mogelijk is. De behandeling is pijnloos en gemakkelijk in gebruik. Een aandachtspunt bij het gebruiksgemak is de omvang van het apparaat. Het apparaat vind ik door zijn omvang wat aan de zware kant. Buiten dat heb ik geen klachten en doet het apparaat wat het belooft. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mootje75 09-04-2019

Zeer tevreden over de Lumea Prestige

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Tot nu toe ben ik erg tevreden over de Lumea Prestige. Ik heb vrij veel en donkere beharing. Ik gebruik de Lumea Prestige nu 6 weken. Ik heb inmiddels drie keer om de twee weken geflitst en merk zeker op mijn onderbenen en mijn oksels al een duidelijke vermindering van de haargroei.

De Lumea Prestige is heel makkelijk in gebruik. Tevens heel compleet met alle opzetstukken heel netjes verpakt ook in een luxe tas.

Het kost best wel wat tijd als je veel lichaamsdelen wilt behandelen, maar bij het zien van het resultaat heb ik dit er zeker voor over!

De Lumea Prestige doet echt wat t beloofd, het vermindert bij mij al na 3 flitsbeurten de haargroei! Een leven zonder wekelijks scheren zie ik zeker binnenkort gebeuren. Ik zou het iedereen aanraden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tessel37 09-04-2019

Fijn apparaat maar werkt bij mij helaas niet.

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Een paar jaar geleden heb ik IPL behandelingen geprobeerd bij een schoonheidssalon. Helaas hadden die behandelingen geen effect. Toen dit product op de markt kwam had ik de hoop dat deze methode wel zou aanslaan maar helaas, het lijkt geen effect te hebben. Op sommige plekjes lijkt iets minder haar te zitten maar dat kan ook wishful thinking zijn. Ik zou namelijk erg blij geweest zijn dat dit apparaat me zou afhelpen van mijn overbeharing, dat had me veel tijd en moeite gescheeld, en je hoeft niet meer naar een salon. Het apparaat is makkelijk in gebruik, je kunt de behandeling bij wijze van zelfs voor de TV doen.
Het apparaat lijkt mij zeer professioneel (zoals in de salon) dus ik kan me voorstellen dat het bij andere dames wel werkt. Ik heb op dit moment donkerblond/bruin haar dat ik graag weg zou willen hebben maar ik was vroeger lichtblond. Misschien is dat de reden dat het niet werkt?

Ik ben op de laagste stand (5) begonnen. Ik heb inmiddels stand 3 uitgeprobeerd en ga de eerstkomende behandeling stand 2 uitproberen, wie weet dat het helpt... [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sharon92 09-04-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik vind de philips lumea prestige een erg fijn en gemakkelijk te gebruiken apparaat. Het doet geen zeer bij het gebruik. Na een paar keer gaat het steeds sneller. En ik merk nu al na 3 keer gebruikt te hebben dat mijn haren minder snel terug groeien.

De app die je kunt downloaden op je mobiel is echt een aanrader. Je krijgt dan een melding wanneer het weer tijd is voor een behandeling. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LoesWessel 09-04-2019

De Lumea biedt waar voor zijn geld

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

De Philips Lumea Prestige IPL is een kwalitatief goed afgewerkt handzaam apparaat. Ligt lekker in de hand en is niet te zwaar, voelt degelijk.

De knoppen zijn duidelijk en de handleiding biedt voldoende info. Na enkele weken merken we al resultaat. De diverse hulpstukken zijn handig en spreken voor zich.

En de bijbehorende Lumea app geeft precies aan wanneer je weer een sessie moet doen. Alles is naadloos op elkaar ingesteld.

Weg scheermesjes, de Philips Lumea Prestige IPL is een blijvertje. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vivian21 09-04-2019

Het product is makkelijk in omgang

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Het is een fijn product. De instellingen zijn makkelijk. Vooral de automatische huid scan.
De haren blijven steeds langer weg naar maten je het product goed gebruikt en op tijd.
Je kan het product opladen zodat je niet aan het netsnoer hoeft vast te zitten. Zo kan je nog beter over heel je lichaam terecht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jess13 07-04-2019

Goed werkend product

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Prima product zeer aan te raden makkelijk in gebruik en dankzij de app is er geen excuus meer om het niet bij te houden want u wordt eraan herinnerd. Pijnloos en goed resultaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jane58 03-04-2019

Overtreft mijn verwachtingen

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik heb de Lumea nu een half jaar gebruikt (in herfst/winterperiode) en er groeit nauwelijks meer haar op oksels en onderbenen. Ik had niet zo snel resultaat verwacht. Ook de paar donkere haartjes op kin, een terugkerende frustratie, zijn nagenoeg verdwenen. Ik ben er erg blij mee

Lh92 02-04-2019

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik ben erg tevreden over de Lumea, hij is erg makkelijk in gebruik en heb maar een kort tijdsbestek nodig voor een sessie van hele lichaam.

Er zitten voor de verschillende lichaamsdelen opzetstukken bij, hierdoor kun je effectiever te werk gaan.
Het makkelijke aan het apparaat is dat je hem ook draadloos kan gebruiken, je bent niet gebonden aan een snoer met stopcontact. Wel is het zo dat het draadloos flitsen iets langzamer gaat.

Ook zit er bij het apparaat een makkelijk opbergtasje bij waar je alle bijbehorende spullen in kan doen.

Bij het apparaat hoort ook een app, ideaal om je op weg te helpen. Deze geeft zelfs aan wanneer het weer tijd is voor je volgende sessie zodat je netjes het schema aan kunt houden.

Ik heb het apparaat nu ongeveer drie keer gebruikt, waarbij er al haren wegblijven, ook langer als met normaal ontharen. De haren die terugkomen zijn ook een stuk zachter als anders.

Je kunt dus wel zeggen dat ik tevreden met de Lumea ben en het ook zeker aanraad. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem1991 02-04-2019

Interessant apparaat met potentie

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Inmiddels heb ik het product drie keer gebruikt voor definitief ontharen. Voordat ik begon heb ik de instructies goed doorgelezen, de eenmalige voorbereiding vergt het meeste tijd. Hierna is het product makkelijk in gebruik en wordt het gebruik ervan routine. Het resultaat is dat er al een stuk minder haargroei is dan eerst. Wel ben ik nog niet volledig tevreden dus verwacht nog minimaal twee behandeling te moeten uitvoeren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sacha91 02-04-2019

De Philips Lumea werkt snel en efficiënt.

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

De Philips Lumea nu enkele weken in mijn bezit. Merk dat ik nu wat zachtere haren En minder haargroei heb dan voorheen.
Bij het eerste gebruik is de huid wat gevoelig, trekt snel bij.

Pluspunten:
- Makkelijk in gebruik
- Verschillende opzetstukken voor bikinilijn/oksels/gezicht etc.
- snel op te laden
- voldoet aan de verwachtingen

Minpunt:
- Zoekoptie voor welke stand het beste past lijkt niet geheel goed te werken. Bij de verschillende plekken en huidtypes geeft hij steeds dezelfde stand aan.
- Batterij redelijk snel leeg

Tevreden met de aanschaf van de Lumea en vind het ook een aanrader ondanks een paar minpuntjes. Is snel en efficiënt in gebruik en verminderd bij langer gebruik de haargroei. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Inge86 30-03-2019

Eerste indruk is goed!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Eerste indruk is goed! Ik heb het product nu een aantal weken in gebruik. Ik verbaasde me over het gewicht van het apparaat, maar ondanks het gedicht is het product heel handzaam. Het is heel prettig dat je eerst een soort huidtest kan doen zodat de lichtflits op jouw type huid wordt afgestemd. Wat ik verder heel fijn vindt, is dat er een lampje brandt wanneer het product goed op de huid zit zodat je weet wanneer je het product kan gebruiken. ik vind dat het product een luxe uitstraling heeft. Verder is het erg prettig dat er verschillende opzetstukken bij zitten. Op sommige plekken zou een nog kleiner opzetstuk beter zijn (grote teen bijvoorbeeld is wat lastig).
Wat ik ook belangrijk vind om te melden, is dat het bij mij volledig pijnloos was. Op het moment dat ik het apparaat laat flitsen, doe ik veiligheidshalve wel mijn ogen dicht.
In de korte periode dat ik het apparaat gebruik, merk ik al dat de hartjes minder snel terug gooien. Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar het resultaat op de langere termijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lily91 30-03-2019

Fijn product

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Toen ik de Lumea uitpakte, was ik direct aangenaam verrast. Het heeft een mooi design, en het voelt luxueus aan. Hij komt met een speciaal bewaaretui waar zowel plaats is voor de Lumea, de oplader, en de aparte opzetstukken.
Bij het laden gaat er een batterijlampje langzaam knipperen, en deze blijft branden zodra de Lumea volledig is opgeladen, wat erg handig is. Het is wel jammer dat er geen houder bij zit, waardoor je hem bij het opladen op een tafel/de vloer neer moet leggen.

Het apparaat is zeer gemakkelijk in gebruik. Voor het eerste gebruik zet je hem op de huid, op de plek die je wil behandelen. Er gaat dan een lampje aan bij de stand die voor jouw huid het meest geschikt is. Mijn ervaring is dat dit ook echt de juiste stand is.
Als je hem op je huid zet, gaat er een lampje aan de achterkant van het apparaat branden, zodat duidelijk is dat het goed wordt gebruikt. Persoonlijk vond ik de flits die het apparaat geeft niet vervelend, maar het is wel aan te raden om het apparaat in een goed verlichte kamer te gebruiken.

Wat ik ook erg handig vind, is dat je de Lumea app kan downloaden, waarin je de behandelingen bij kan houden. Je krijgt automatisch een melding wanneer het tijd is voor de volgende behandeling.

Ik merk na 3 behandelingen dat de haargroei duidelijk minder is, het is nog niet compleet verdwenen, maar er is een duidelijk verschil. Ik ben zeer tevreden met de resultaten tot nu toe [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

denBoer 30-03-2019

Makkelijk in gebruik te nemen

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Het is een fijn apparaat dat makkelijk te gebruiken is en met zowel snoer als accu gebruik werkt het apparaat prettig. Door de huidanalysescanner weet je precies welke stand je moet gebruiken. De opzetstukjes helpen je bij het juist behandelen van bepaalde plekken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Inge181 29-03-2019

Deze ontharingstechniek is een feestje, pijnloos!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Prettige techniek om te ontharen, nog maar 3 behandelingen gehad dus kan nog niet echt iets vertellen over het resultaat. Wel over het gemak van de behandelingen. Je kunt draadloos (iets langzamer) laseren en met draad voor wat meer snelheid. Het is gemakkelijk om te doen en niet pijnlijk.

Het apparaat kan de instellingen bepalen waardoor je de juiste flits sterkte gebruikt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frannn 28-03-2019

In één woord: top!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Het product voldoet aan de beschrijving. Ligt zeer fijn in de hand, plus punt dat t ook zonder snoer te gebruiken is. Het is niet geheel pijnloos maar het resultaat is na 3x gebruik al heel goed zichtbaar, dus dat kleine beetje pijn vergeten we maar snel. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Cristel91 28-03-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Wat is dit een geweldig apparaat! Normaal bespreken ben ik huiverig voor dit soort apparaten, maar het werk. Het werkt gewoon echt! Na 2x behandeling van de benen werd de haargroei al minder. Ik heb nu 4 behandelingen gedaan, op sommige delen van mijn been groeit nu al geen haar meer. Ook bikinilijn wordt al zichtbaar minder haar. Oksels gaat iets minder snel, maar ik ga door met behandelen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]