Philips Lumea Prestige BRI956

Geschikt voor
armen, benen, bikinilijn, buik, oksels
Gezichtstoepassing
bovenlip, kin, kaak
Soort ontharing
IPL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Prestige BRI956 op Kieskeurig.be.

xlianex 28-06-2017

Flits flits

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Best spannend zo een eerste flitsbeurt. Doet het pijn? Is het veilig? Houd ik er niets aan over? En zou het wel werken? Op 3 vragen kan ik met een gerust hart antwoord geven. Het doet geen pijn, mits je echt goed hebt geschoren. Anders voel je het best warm worden. Inmiddels 4 dagen verder en ik heb er niets geks aan over gehouden. Dan zal het dus wel veilig zijn. Het apparaat doet het in ieder geval niet als de hem niet goed vlak zet. Opzich positief!
Of het helpt? Dat gaan we nog zien!
Ik ben reuze benieuwd!!

Tjop tjop, twee weken later dus tijd voor een nieuwe scheer- en flitsbeurt. Jeetje mijn benen weten niet wat ze meemaken :). Gister tijdens het douchen goed scheren en vandaag geflitst. Vind ik een ideale volgorde. Kan de huid mooi een dagje rusten.
De tweede keer flitsen geeft al iets meer handigheid met de beauty van een Lumea prestige. Want dat is het! Echt een heel mooi exemplaar. Hij maakt weinig geluid en het flitslicht is goed scherp. Waar nodig kun je dus prima een zonnebril opzetten. Na een tijdje flitsen wordt het apparaat wel wat zwaarder. Je moet je soms even in een bocht wringen om hem goed te houden en dan kun je best een lamme arm krijgen...
Wat ik dan weer wel heb ondervonden is dat het flitsen veeel sneller gaat aan het stroom. De accu houdt het bij mij net geen 2 onderbenen lang vol. Nu heb ik nogal lange stelten dus op zich niet zo heel gek. En aan het stroom dus sneller, goede voor de volgende beurt.
Wat ik wel lastig vind is waar ik nu ben gebleven. Welk stukje heb ik nou wel/niet precies gehad? Omdat je benen al geschoren zijn voel je niet wat je hebt overgeslagen. Omdat dubbel flitsen ook niet heel goed schijnt te zijn durf ik dat ook niet zo goed...
Vraagstuk voor de volgende keer. Nu weer 2 weken flitsrust :).

Yes... de haartjes worden lichter en zachter. Voornamelijk op mijn benen. Of ze echt helemaal verdwijnen kan ik zelfs na 8 weken nog niet helemaal zeggen. Bij mijn oksels zie ik nog niet heel veel verschil helaas.
Het vergt ijzeren discipline. Iedere 2 weken de erste periode. Maar het is voor een goed toch?

Algemene indruk? Ja het doet zeker wel wat met je haartjes. Of ze helemaal 'verdwijnen'? Dat weet ik nog niet. Het apparaat zelf zou ik daarom wegens de prijs niet zo snel aanschaffen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Handzaam

Fiensmoeder 06-03-2019

Teleurstellend

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Na enkele maanden dit apparaat volgens de aanwijzingen te hebben gebruikt moet ik zeggen dat het resultaat teleurstellend is. Ik gebruik het apparaat voor mijn gezicht en het enige resultaat wat ik ermee verkregen heb is dat ik nu 1x per 3 dagen hoef te scheren ipv iedere dag. Maar de haarvrije periode die Philips beloofde is niet gekomen.....

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik.

Minpunten

• Doet niet wat wordt beloofd
  • Duur apparaat

Juls 14-06-2017

Goed toestel

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

de eerste kennismaking met de lumea prestige was zeer aangenaam. Wat het resultaat op lange termijn is, kan ik nog niet helemaal op antwoorden, maar de restultaten zijn na de vierde behandeling wel veelbelovend! vooral aan de liesstreek heb ik een voortreffelijk resultaat

Het is een mooi en stijlvol toestel, en ligt goed in de hand, alleen kon ik niet alle zones afwerken met enkel de batterij. Dus het toestel toch even in het stopcontact gestoken. De flitsen volgden heel snel op elkaar, en ik was ook vrij snel klaar.

De lumea komt ook in een mooie verpakking, er zit ook een zakje bij, zodat je alles mooi terug kan opbergen na het gebruik. Je hoeft de doos dus ook niet te bewaren. De handleiding is redelijk duidelijk, alleen duurde het even voor ik doorhad hoe je kon blijvend flitsen, maar ik heb het uiteindelijk wel gevonden!

De app van Philips is ook heel gebruiksvriendelijk en duidelijk. De reminder die je krijgt als het tijd is voor een nieuwe behandeling is zeer gemakkelijk.

Algemeen ben ik zeer tevreden van dit toestel. Voorlopig moet ik af en toe enkele hardnekkige haartjes afscheren, maar het algemene resultaat is wel goed. Ik heb steeds meer, beduidend minder haartjes die komen piepen.

• Eenvoudig

Minpunten

• Niet altijd overal 100 procent effecrief

Esther 16-01-2020

Geweldig, overtreft de verwachting!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

In de eerste plaats wil ik zeggen dat ik niet zo ben van het schrijven van reviews, maar voor dit apparaat maak ik graag een uitzondering.
Ik weet niet hoe het kwam, maar mijn oog viel met de Kerst op dit apparaat. Alvorens ik overga tot kopen lees ik ik altijd reviews en kijk video’s op YouTube.
De meningen over de Philips Prestige Lumea waren over het algemeen heel goed, met hier en daar een wat slechtere ervaring. Philips gaf ten tijde van de koop “90 dagen op proef” bij het apparaat, wat voor mij de doorslag gaf om tot aankoop over te gaan. Let wel, de bri956/00 is nogal prijzig!
Dan nu mijn ervaring.
Ik startte een tweetal weken geleden met flitsen, wat erg makkelijk ging. Het apparaat ligt goed in de hand, flitst snel, is niet zwaar. Enige nadeel dat al eerder is gezegd, is dat je niet precies weet waar je al geweest bent. Maar ik verwacht dat je daar handigheid in krijgt, naarmate je het vaker gebruikt hebt.
Vandaag was de 2e keer aangebroken (volgens het behandelschema in de handige app) en Philips adviseert om eerst de gebieden die je gaat behandelen te scheren. Ik was zeer verbaasd toen ik mijn benen en oksels ging scheren, er viel namelijk bijna niks te scheren, nu al! Kortom, ik ben meer dan tevreden en vind het resultaat na slechts één behandeling al verbluffend!
Rest mij nog om erbij te zeggen dat ik denk dat resultaten er heel erg van afhankelijk zijn hoe trouw je bent aan het behandelschema (het vergt wat discipline) en of je de behandeling volgens aanwijzingen uitvoert. Doe je dat, dan kun je volgens mij niet meer dan tevreden zijn over dit apparaat!

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Veel hulpstukken
  • Is niet zwaar
  • Snel resultaat
  • Behandeling kost weinig tijd

Minpunten

• Opbergtasje (mocht groter zijn en wat luxer ogen)

MissFennoman 26-06-2017

Voor de geduldige vrouw!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Wat was ik blij toen ik mijn Philips Lumea Prestige in ontvangst mocht nemen. Mijn wildste dromen over zijdezachte benen, oksels en bikinilijn zonder elke twee dagen te hoeven scheren zouden eindelijk in vervulling gaan!! De eerste keer proberen was ik wat huiverig, het is immers toch een flinke bundel licht, zal het zeer doen, kan mijn huid het wel aan, wordt het niet heet? Ik had meteen de App gedownload en ingesteld en hup, proberen. Ik dorste het niet om meteen op de sterkste stand te flitsen, dus ben gewoon op stand 1 begonnen. De flits van het apparaat is erg fel, je moet echt zorgen dat je in een goed verlichte omgeving zit of je ogen dichtdoen, of zoals ik anderen heb horen zeggen een zonnebril opzetten. Na de eerste flitssessie heb ik niet heel veel resultaat gezien. De tweede sessie toch maar de stoute schoenen aangedaan en op vol vermogen (want dat heeft het apparaat zelf beoordeeld aan de hand van de huidanalyse) geflitst. Op sommige plekken werd het wel een beetje warm, maar het heeft absoluut geen pijn gedaan. De app houdt handig bij wanneer de volgende flitssessie plaats moet vinden en geeft daar een seintje van. Als je het apparaat zonder stekker gebruikt is het wel trager dan wanneer je wel het netsnoer hebt ingeplugd. Als je niet veel geduld hebt zoals ik, zou ik zeker aanraden om altijd het netsnoer ingeplugd te hebben. Al met al een apparaat voor mensen met geduld (het resultaat laat even op zich wachten), maar het is fijn in gebruik en erg handig.
Na slechts twee sessies was het resultaat al duidelijk zichtbaar! Er waren beduidend minder haartjes dan ik gewend was na een week mijn benen niet scheren. Echt een wonder apparaat!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Werkt goed

Minpunten

• Felle lichtflitsen kunnen verblinden

lorew 26-06-2017

Aanrader

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Gebruiksvriendelijk en doeltreffend ontharingstoestel. Mooie resultaten.Ik ben zeer tevreden. Haartjes blijven zeer lang weg.

Pluspunten

• doeltreffend
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• prijs

Yolspi 25-06-2017

verrassend fijn product.

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Het is een verrassend fijn product. Samen met de hulp-app op mijn telefoon doet het wat het beloofd. Het lang wegblijven van lichaamshaar. Vond het best eng om te starten maar dankzij de makkelijke gebruiksaanwijzing ging het me heel goed af. 1e keer spannend, 2e keer iets gevoeliger, 3e keer wat nauwkeuriger gedaan (meer overlapping), 4e keer al verbaasd over dat er al zoveel plekken haarloos waren/zijn.

Pluspunten

• draadloos in gebruik
  • duidelijke gebruiksaanwijzing
  • ontharen lukt echt!

Minpunten

• prijs
  • soms wat pijnlijk

moartje 25-06-2017

Werkt de Philips Lumea?

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

De Lumea zit een nette en compacte verpakking, het oogt direct erg professioneel.

Ik heb de Lumea getest op mijn oksels en bikinilijn. Volgens de huidsensor op de Lumea moet ik voor beide gebieden stand 5 gebruiken. De bijgeleverde handleiding voor de Lumea is kort en bondig en vertelt precies hoe je het apparaat moet gebruiken. Het design van de Lumea is mooi en hij is makkelijk vast te houden.

Voor gebruik van de Lumea is het de bedoeling dat je de aanwezige haartjes weg scheert. Na het scheren kun je de Lumea gaan gebruiken.

De eerste keer dat ik de Lumea heb gebruikt had ik een aantal plekjes op mijn huid waarbij het flitsen wat gevoelig was. Hierna heb ik op deze locaties de intensiteit teruggezet naar 4 waarna de "pijn" direct was verdwenen. Ik vond de Lumea erg gemakkelijk in het gebruik en ik was binnen enkele minuten al klaar met flitsen. Het nadeel vond ik wel dat het lastig is om te zien waar je gebleven bent, dit zul je een beetje op de gok moeten doen.

Na de eerste sessie merk ik al dat er veel minder haartjes terug groeien en dat het scheren al veel minder nodig is.
De tweede keer dat ik ging flitsen en de huidsensor gebruikte, was de advies intensiteit ineens 4 in plaats van 5. Belangrijk is dus om iedere keer voor het flitsen de huidsensor te gebruiken.
De eerste keer ging ik flitsen met een volle batterij. Ik heb beide oksels geflitst en mijn volledige bikini lijn. De tweede keer dat ik ging flitsen was de batterij al na 4 flitsen leeg. Ik wilde testen hoe lang de batterij het vol zou houden. Voor mij betreft dit dus 1 volledige flits sessie. Een voordeel aan deze Lumea vind ik, dat je hem ook kan gebruiken terwijl hij aan het opladen is. Zolang je stroom in de buurt hebt is er dus geen belemmering. Heb je geen stroom? Dan kun je de lumea slechts voor 1 flits sessie gebruiken.

Na de derde keer flitsen ben ik ook gestart met een gedeelte van mijn gezicht. Hiervoor kun je het gezicht opzetstuk gebruiken. Je klikt het normale opzetstuk er af en het nieuwe opzetstuk er op, dit gaat heel erg gemakkelijk. Met het gezicht opzetstuk kun je heel precies te werk gaan, erg handig voor bijvoorbeeld tussen je wenkbrauwen!

Na de flitsbeurten hoef ik me nauwelijks meer te scheren. Ik merk dat ik alleen nog maar haartjes weg scheer die ik vergeten ben te flitsen. Echt een verademing dit apparaat! Ik ben er heel tevreden over en blijf hem zeker gebruiken. En het antwoord op de vraag: "Werkt de Philips Lumea?".........ja, ja en nog eens ja!

famvandijk 23-06-2017

fraai design apparaat met resultaat

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik was skeptisch over het apparaat maar voor dit bedrag moest het toch wel werken.
Ik heb netjes elke twee weken geflitst.

Handig dat je de huidskleur eerst kunt laten scannen, en daarna verder kunt op basis van je huidskleur op dat moment.

Het was wel even wennen, je schrikt toch een beetje van de flits, maar het is een klein warm gevoel wat heel snel went en niet zeer doet.

Ik heb het eerst veilig onder de oksel en in de bikini lijn getest en dat was na drie keer flitsen duidelijk veel minder en gladder.

Daarna mijn benen en ook deze zijn langer glad en haren groeien veel minder snel terug.

Alleen jammer dat als je onderaan je benen donkere haren hebt en naar boven toe wat lichtere haren je duidelijk kunt zien dat de blonde haartjes wel blijven groeien.

Pluspunten

• huidskleur scan

Minpunten

• de aanschafprijs

kristien0406 21-06-2017

werkt zeer efficiënt

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Als je het toestel uit de doos haalt merk je meteen dat het een zwaar en degelijk toestel is. Bovendien ziet het er ook erg mooi uit. Ik ben vooral fan om het te gebruiken op kleinere oppervlakken zoals oksels en bikinilijn. De onderbenen kunnen ook, maar dit neemt toch een beetje meer tijd in beslag. Al na de eerste keer merkte ik een verschil in de hoeveelheid haartjes en ze werden ook fijner. Na een tweede en derde keer werd het resultaat pas echt duidelijk. Nu, na vier keer behandelen komt er slechts hier en daar nog een haartje piepen. Ik ben fan!

Pluspunten

• design
  • degelijk
  • je hoeft de haartjes niet eerst te laten groeien
  • de haartjes blijven weg

Minpunten

• ik vond dit type niet terug in de app
  • benen vraagt redlijk veel tijd

Eefff 19-06-2017

Efficient

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik gebruik nu 15 weken de Lumea prestige en de donkere haartjes zijn verdwenen. Huid is zacht. Gemakkelijk en simpel in gebruik, zeker voor oksels en bikinilijn. Benen iets omslachtiger omdat het langer duurt en moeilijk te zien waar je gebleven bent. Een groter opbergzakje zou ook handiger zijn om je verschillende opzetstukjes te bewaren.

Pluspunten

• Handig

Minpunten

• Opbergzakje mag groter

lorew 18-06-2017

Een aanrader

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en het resultaat is fantastisch. Echt een aanrader. De haartjes verdwijnen na enkele malen het toestel gebruikt te hebben.

Pluspunten

• doeltreffend
  • gemakkelijk

mhelen 17-06-2017

Goed ontharingstoestel

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Dit toestel doet wat het belooft: je ziet snel resultaat, het doet geen pijn en moet slechts 1x om de twee weken gebeuren. Ik ben fan!

Pluspunten

• Maar 1x om de twee weken
  • Snel resultaat

Minpunten

• Batterij gaat niet lang mee

Elufje 17-06-2017

ontharen nu super makkelijk!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Mn eerste gedachte was wow! Wat een groot apparaat!!
Gebruiksaanwijzing is zeer duidelijk dus je kunt -na opladen- direct starten.
Ik heb vervolgens de huidtest gedaan waarin je op elke stand een keer op (in dit geval been) flitst.
De volgende dag geen enkele reactie dus heb ik de Lumea zelf een stand laten selecteren die bij mijn huid past (stand 5) en ben gaan flitsen.
Het doet -op een beetje prikken na- absoluut geen pijn.
Wel was helaas heel snel de batterij alweer leeg maar heb toen de stekker erin gedaan en ben zo verder gaan flitsen.
Wel is het soms even zoeken hoe je hem het beste kunt vasthouden.
Een paar dagen later kon ik al zeggen dat de haargroei op mn benen flink verminderd is!
Op sommige plekken zat geen enkele haar en op andere maar hele korte.
En nu na meerdere flitsbeurten kan ik zelf al langer zonder te flitsen!
Kortom : zeer tevreden! Ben benieuwd hoe t verder gaat na meerdere behandelingen.

Pluspunten

• werkt goed
  • pijnloos

Minpunten

• snel weer opladen
  • soms onhandig vast te houden

Groenkonijn 16-06-2017

Beter dan verwacht!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Dit had ik niet verwacht! Het toestel ziet er om te beginnen al erg mooi uit, en er zit een handig en mooi tasje bij. Het is erg gemakkelijk in gebruik en eigenlijk neemt het flitsen niet zo heel veel tijd in beslag: ongeveer een kwartier om de 14 dagen. Ik deed benen, bikinilijn en oksels en bovenlip. Voor het gezicht is er een apart opzetstukje. In het begin is het wat zoeken naar de juiste stand. Te hoog 'prikt' een beetje. Maar eens je de juiste stand gevonden hebt (handig want het apparaat kan het zelf 'meten') voel je niks. De haartjes groeien duidelijk veel minder snel en talrijk! Ik ben supertevreden!

Miiii 15-06-2017

Absoluut een aanrader!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Eerlijk is eerlijk... Het nauwkeurig flitsen is best een klusje. Ik moest mezelf er echt aan helpen herinneren dat het me op de lange termijn juist heel veel tijd en ergernis zou gaan schelen. Ik heb dus keurig volgehouden en ben 5 keer met tussenpozen van 2 weken aan de slag gegaan.

Maar was het dan ook de moeite waard? Wel, nu 3 maanden later kan ik zeggen dat het verschil met voorheen echt enorm is! Heel soms zie ik nog een vergeten haartje, maar eigenlijk doe ik er helemaal niets meer voor. Heerlijk om vrijuit te kunnen sporten zonder me opeens te realiseren dat ik mijn oksels nog niet bijgewerkt had... Heerlijk als er opeens onverwacht een zonnige dag opduikt en ik zonder zorgen om mijn benen een rokje kan aantrekken... Heerlijk om mijn bikini aan te trekken naar het zwembad en niet iedere keer onbewust te gaan checken of alles nog netjes zit omdat ik weer eens mijn bikinilijn vergeten ben... Heerlijk dat ik niet meer door vriendinnen gewezen hoef te worden op haargroei op mijn bovenlip (gênant!!)...

Dus het antwoord is JA, het is absoluut de moeite waard! De behandeling is pijnloos (soms wel een tikje vervelend, want het apparaat wordt best heet) en als je het nauwkeurig aanpakt best tijdrovend, maar als je dat even doorzet pluk je er daarna de vruchten van.

En de prijs? Het is een aardige investering, maar die verdien je terug door de besparing op scheermesjes en de schoonheidsspecialiste! Bovendien koop je er een hoop ergernis mee af, want van wie is ontharen nou een favoriet klusje? ;)

Als je het mij vraagt een essentieel product voor de moderne vrouw!

Romien 15-06-2017

Zelfs beter dan IPL bij een schoonheidsspecialiste!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik heb de Lumea nu ondertussen al 4-5 keer gebruikt en ik ben er enorm tevreden over! Ik ben voor één keer blij met m'n bleke huid en zwarte haartjes. Ik heb vaker overwogen om de Lumea te kopen, maar ik had steeds schrik dat dit niet het gewenste resultaat zou hebben. Het is zelfs beter dan ik had gehoopt. Voordien heb ik in een professioneel schoonheidssalon IPL-behandelingen gedaan, maar dit had niet zo een goed resultaat. Bovendien vind ik het zelfs minder pijnlijk dan de professionele IPL (en al helemaal minder pijnlijk dan harsen), mede omdat je de intensiteit van de flitsen kan aanpassen. Én je hebt geen awkward gevoel. Je kan het fijn doen op elk moment, wanneer je maar wil. Je kan de app installeren en die zegt je precies wanneer je de volgende behandeling zou kunnen inplannen. De haartjes onder mijn oksel heb ik zelfs al twee weken niet moeten scheren omdat niets terug groeit. De Lumea is misschien wat prijzig in aankoop maar het is écht een investering!

peetvandam 14-06-2017

Positief verrast door gebruiksgemak en resultaten

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

-Flitsbeurt 1:Na het ontvangen van de Philips Lumea Prestige kon ik niet wachten met het starten van de behandeling. Het uitpakken van het product uit de doos begon al positief. Alles zit goed en overzichtelijk verpakt in een mooie doos.
De handleiding is duidelijk dus ik kon al gauw met het flitsen beginnen. De Lumea Prestige ligt goed in de hand en je kunt het apparaat ook snoerloos gebruiken. Super handig dus.
Het bepalen van de sterkte voor je huid is snel gedaan en met een klein half uurtje zat mijn eerste flitsbeurt erop.
In dit halve uur heb ik oksels, bikinilijn, gezichtshaar en mijn volledige benen geflitst.
De batterij heeft het bijna de hele flitsduur snoerloos volgehouden. Daarna overgestapt op gebruik met snoer.
-Flitsbeurt 2: Omdat ik tijdens de eerste flitsbeurt meteen de handige app van Philips Lumea IPL heb gedownload, kreeg ik heel fijn na 2 weken de melding dat mijn volgende flitsbeurt gestart kon worden. In de app werd ook duidelijk vermeld welke sterkte ik voor welk lichaamsdeel had gebruikt; ideaal! Waar ik de eerste beurt nog wat voorzichtig was en het af en toe iets pijnlijk vond, was deze behandeling erg prettig en snel. Het apparaat is echt prettig in gebruik. Benieuwd naar de eerste resultaten!
-Flitsbeurt 3: Ook de 3e behandeling ging super makkelijk en snel. De eerste resultaten zijn vooral op mijn benen al te zien! Hier en daar al wat kale plekjes en de haren voelen een stuk zachter aan. Het groeit echt minder snel terug. In mijn oksels de grootste resultaten, deze zijn al bijna volledig haarvrij! Wauw, positief verrast.
Ik had niet zo'n snel resultaat verwacht. In de bikinilijn merk ik nog weinig verschil. Hier gebruik ik wel een mindere sterkte want ik vind het zelf iets gevoeliger hier. Op naar behandeling nummer 4.
-Flitsbeurt 4: De laatste keer om de 2 weken flitsen is aangebroken. En de resultaten zijn steeds zichtbaarder. Het flitsen wordt met elk gebruik weer gemakkelijker en het is super fijn om te zien dat er steeds minder haren terug groeien. Waar ik voorheen zeker om de 2 dagen mijn benen scheerde, is 2 keer per week nu echt genoeg en de stoppels zijn nauwelijks zichtbaar en merkbaar zachter. De oksels zijn bijna haarvrij. In de bikinilijn zijn ook al de eerste resultaten zichtbaar.
Kortom; erg blij en super positief verrast met deze mooie resultaten. De tijd die het flitsen kost vind ik absoluut de investering waard. Mijn benen en oksels zijn gladder dan ooit te voren. Ik raad de Philips Lumea Prestige zeker aan.

Pluspunten

• Snel resultaat
  • Makkelijk te gebruiken
  • Pijnloos

Flippey 14-06-2017

Flitsend je haren weg

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Super leuk, ik mag de Lumea prestige testen vanuit insiders. Ik heb dit in 8 weken gedaan. In die 8 weken 4 keer geflitst bij deze vertel ik jullie per keer mijn ervaring:
Voor de eerste keer gebruikt:
Eerst de gebruiksaanwijzing gelezen en het product goed bekeken. Wat een grappig apparaat. Mooie roze doos. Handige soort etui erbij om hem in te bewaren. Ik vind het apparaat er wat groot uitzien maar ligt goed in de hand dus perfect.
Ik heb het meteen uit getest. Eerst gedoucht en alles goed geschoren en toen aan de slag. Wat een felle flits, gelukkig had ik gelezen dat dit geen kwaad kan. Toch kijk ik bij een flits de andere kant op. Ik ben begonnen bij mijn benen, wel lastig om te zien waar ik gebleven ben. Wat wel erg handig is dat je gewoon de knop ingedrukt houd en hij om de paar seconden dan flits en je het apparaat van zelf beweegt. Hierna de oksels wat echt zo gedaan is en ook een stuk makkelijker is. Ben erg benieuwd naar het verdere resultaat.

Voor de 2de keer gebruikt.
Ik had verwacht dat de app mij een herringering zou sturen, maar helaas daar is iets mis gegaan. Heb het wel gecontroleerd maar staat goed ingesteld.
Deze keer heb ik de tijd bijgehouden hoe lang ik per onderdeel bezig ben.
Hierbij het overzicht:
Been rechts: 5:45 minuten
Been links: 6:20 minuten
Oksel beide: 51 seconden in totaal
Bikinilijn: 1:23 minuten
Totaal: 14 minuten

Dit viel mij best mee eigenlijk. Nog steeds blijft het bij de benen lastig om te zien waar je gebleven bent en daarom zet ik streepjes met een pen. Maar ook hierbij merk ik dat je onbewust toch wat scheef gaat.

Derde keer gebruikt
Het word al een normaal ritueel wat er helemaal bij hoort. Eerst alles goed scheren, waarbij ik meteen merk dat ik mij minder snel hoef te scheren en het lijkt of er minder haren terug groeien. Ben heel nieuwschierig hoe het over 2 weken is.

Laatste en 4de keee:
Ik heb mijn oksels en benen gewoon een week lang niet hoeven scheren!! Echt super fijn, ook. MErk ik dat er minder haartjes terug groeien. De handigheid van flitsen zit er goed in. Ik heb voorkeur om met snoer te flitsen omdat het dan sneller gaat. Er zit dan minder wachttijd tussen de flitsen.
Ook flits ik de bikinilijn, hier merk ik minder verschil. Misschien omdat ik dit op flits op stand 1 anders doet het pijn en de benen en oksels flits ik op stand 5.
Al met al ben ik zeer tevreden over het apparaat en raad ik het ook echt aan!

muizeken1981 13-06-2017

Een ware luxe voor een zijdezachte haarloze huid

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Het toestel Philips Lumea Prestige BRI950 komt in een zeer degelijke, kwalitatieve doos met mooie uitnodigende vrouwelijke kleuren. De handleiding die meegeleverd wordt bevat alle nodige info en heeft een zeer duidelijke omschrijving om het toestel te kunnen gebruiken, extra info zoeken op internet is hier zeker niet nodig.
De Philips Lumea Prestige wordt gebruikt voor ontharing door middel van IPL technologie. Het toestel heeft een vrouwelijk design met een zacht roze/witte kleur afgewerkt met een fijn goud lijntje, straalt klasse uit.

Het ligt ergonomisch goed in de hand waardoor je het optimaal kan gebruiken en je zeker geen schrik moet hebben dat je het zou verliezen bij moeilijker te bereiken lichaamsdelen.

Dit toestel heeft 2 verschillende opzetstukken. Het opzetstuk voor het lichaam heeft een gebogen ontwerp en kan over het ganse lichaam gebruikt worden behalve het gezicht en het opzetstuk voor get gezicht is platter en heeft een kleiner behandelvenster om elke deeltje goed te kunnen bereiken. Dit opzetstuk is ook uitgerust met een beveiligde filter.

Het toestel beschikt over een SmartSkin-sensor waardoor het automatisch aangeeft welke stand van de 5 beschikbare standen je het beste gebruikt voor het te ontharen lichaamsdeel. Je mag geen ongemak ondervinden dus indien nodig kan je de stand uiteraard manueel aanpassen.

Vanaf flitsbeurt 4 (6 weken) zag/voelde ik het verschil al héél duidelijk. De haartjes waren in aantal veel minder dan ervoor, de huid voelde veel zachter aan en de haartjes die er wel nog doorkwamen groeiden veel minder snel dan voor de behandelingen. Ik ben zeer benieuwd het resultaat te zien na 8 weken behandeling! Zalig gewoon!