Philips BRI956

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BRI956 op Kieskeurig.be.

xlianex 28-06-2017

Flits flits

Geschreven voor: Philips BRI956

Best spannend zo een eerste flitsbeurt. Doet het pijn? Is het veilig? Houd ik er niets aan over? En zou het wel werken? Op 3 vragen kan ik met een gerust hart antwoord geven. Het doet geen pijn, mits je echt goed hebt geschoren. Anders voel je het best warm worden. Inmiddels 4 dagen verder en ik heb er niets geks aan over gehouden. Dan zal het dus wel veilig zijn. Het apparaat doet het in ieder geval niet als de hem niet goed vlak zet. Opzich positief!
Of het helpt? Dat gaan we nog zien!
Ik ben reuze benieuwd!!

Tjop tjop, twee weken later dus tijd voor een nieuwe scheer- en flitsbeurt. Jeetje mijn benen weten niet wat ze meemaken :). Gister tijdens het douchen goed scheren en vandaag geflitst. Vind ik een ideale volgorde. Kan de huid mooi een dagje rusten.
De tweede keer flitsen geeft al iets meer handigheid met de beauty van een Lumea prestige. Want dat is het! Echt een heel mooi exemplaar. Hij maakt weinig geluid en het flitslicht is goed scherp. Waar nodig kun je dus prima een zonnebril opzetten. Na een tijdje flitsen wordt het apparaat wel wat zwaarder. Je moet je soms even in een bocht wringen om hem goed te houden en dan kun je best een lamme arm krijgen...
Wat ik dan weer wel heb ondervonden is dat het flitsen veeel sneller gaat aan het stroom. De accu houdt het bij mij net geen 2 onderbenen lang vol. Nu heb ik nogal lange stelten dus op zich niet zo heel gek. En aan het stroom dus sneller, goede voor de volgende beurt.
Wat ik wel lastig vind is waar ik nu ben gebleven. Welk stukje heb ik nou wel/niet precies gehad? Omdat je benen al geschoren zijn voel je niet wat je hebt overgeslagen. Omdat dubbel flitsen ook niet heel goed schijnt te zijn durf ik dat ook niet zo goed...
Vraagstuk voor de volgende keer. Nu weer 2 weken flitsrust :).

Yes... de haartjes worden lichter en zachter. Voornamelijk op mijn benen. Of ze echt helemaal verdwijnen kan ik zelfs na 8 weken nog niet helemaal zeggen. Bij mijn oksels zie ik nog niet heel veel verschil helaas.
Het vergt ijzeren discipline. Iedere 2 weken de erste periode. Maar het is voor een goed toch?

Algemene indruk? Ja het doet zeker wel wat met je haartjes. Of ze helemaal 'verdwijnen'? Dat weet ik nog niet. Het apparaat zelf zou ik daarom wegens de prijs niet zo snel aanschaffen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Handzaam

Fiensmoeder 06-03-2019

Teleurstellend

Geschreven voor: Philips BRI956

Na enkele maanden dit apparaat volgens de aanwijzingen te hebben gebruikt moet ik zeggen dat het resultaat teleurstellend is. Ik gebruik het apparaat voor mijn gezicht en het enige resultaat wat ik ermee verkregen heb is dat ik nu 1x per 3 dagen hoef te scheren ipv iedere dag. Maar de haarvrije periode die Philips beloofde is niet gekomen.....

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik.

Minpunten

• Doet niet wat wordt beloofd
  • Duur apparaat

Juls 14-06-2017

Goed toestel

Geschreven voor: Philips BRI956

de eerste kennismaking met de lumea prestige was zeer aangenaam. Wat het resultaat op lange termijn is, kan ik nog niet helemaal op antwoorden, maar de restultaten zijn na de vierde behandeling wel veelbelovend! vooral aan de liesstreek heb ik een voortreffelijk resultaat

Het is een mooi en stijlvol toestel, en ligt goed in de hand, alleen kon ik niet alle zones afwerken met enkel de batterij. Dus het toestel toch even in het stopcontact gestoken. De flitsen volgden heel snel op elkaar, en ik was ook vrij snel klaar.

De lumea komt ook in een mooie verpakking, er zit ook een zakje bij, zodat je alles mooi terug kan opbergen na het gebruik. Je hoeft de doos dus ook niet te bewaren. De handleiding is redelijk duidelijk, alleen duurde het even voor ik doorhad hoe je kon blijvend flitsen, maar ik heb het uiteindelijk wel gevonden!

De app van Philips is ook heel gebruiksvriendelijk en duidelijk. De reminder die je krijgt als het tijd is voor een nieuwe behandeling is zeer gemakkelijk.

Algemeen ben ik zeer tevreden van dit toestel. Voorlopig moet ik af en toe enkele hardnekkige haartjes afscheren, maar het algemene resultaat is wel goed. Ik heb steeds meer, beduidend minder haartjes die komen piepen.

• Eenvoudig

Minpunten

• Niet altijd overal 100 procent effecrief

Gunsven 26-10-2021

Eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Philips BRI956

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Lumea Prestige is eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Ligt fijn in de hand en binnen een handomdraai ben je klaar.

Tutje 23-10-2021

Ontharen op een prettige manier

Geschreven voor: Philips BRI956

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Lumea is een mooi apparaat. Prettig met de verschillende opzet stukken waarop duidelijk af te lezen valt voor welke lichaamszones het opzet stuk bedoelt is. Ik vind persoonlijk wel dat hij wat aan de zware kant is en dat de 'trekker' niet op een handige plaats zit, je moet je voor verschillende lichaamsplekken soms een beetje in rare houdingen wringen om op de 'trekker' te kunnen drukken.
Het is moeilijk om het resultaat in te schatten omdat dit pas na enkele weken/maanden gebruik duidelijk wordt. Ik heb wel het idee dat de beharing in mijn oksels inderdaad minder is geworden na 2 sessies. Je kunt echter maar 1x per 2 weken op dezelfde plaats flitsen dus je hebt echt geduld nodig om het resultaat goed in te kunnen schatten.

RvStaveren 19-10-2021

Heel fijn in gebruik

Geschreven voor: Philips BRI956

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijn in gebruik. Gemakkelijk in te stellen naar je eigen huidskleur door de sensor. Ligt fijn in de hand. Handige opzetstukken die voor verschillende lichaamsdelen gebruikt kunnen worden. De onderdelen worden wel heet na gebruik, dus even laten afkoelen voordat je de kop wisselt. Heel fijn dat je de knop ingedrukt kunt houden om op een snelle manier grote lichaamsdelen (bijv benen) te kunnen behandelen zonder te hoeven wachten tussendoor. Nog te kort gebruikt om te zeggen of de haartjes ook daadwerkelijk langer wegblijven, maar ze zijn in ieder geval al dunner geworden.

Miranda1981 19-10-2021

Zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips BRI956

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg prettig in gebruik

Ik heb de Lumea Prestige mogen testen voor het Philips Product Tester Platform. De Lumea zat goed verpakt, ook is er een mooie etui bijgeleverd, zodat je de verschillende IPL kopstukken bij elkaar kan bewaren. De handleiding was erg duidelijk, hier wordt in makkelijk te begrijpen tekst uitgelegd hoe je het ontharingsapparaat kan gebruiken. In de beginfase dien je het apparaat iedere 2 weken te gebruiken. Ik heb het apparaat 6 weken geleden mogen ontvangen, ik heb hierdoor het apparaat tot nu toe 3x kunnen gebruiken. De 1e keer was het even wennen hoe je het apparaat het makkelijkst vast kan houden. Erg fijn is de sensor die bepaalt welke stand het beste past bij je huidskleur. Ook de verschillende opzetstukken zijn erg makkelijk te wisselen. Ik vond het de 1e keer even lastig inschatten welke stukken huid ik al gehad had. Met name op de benen, voordeel is wel dat je op grotere stukken huid, de knop vast kan houden en het flitsen iedere paar seconden automatisch herhaald wordt. Na de 1e keer merkte ik nog geen verschil in de haargroei onder mijn oksels en op mijn benen. De 2e keer, ging het al een stuk vlotter, omdat je weet wat je moet doen, ook ervaarde ik na de 2e keer, dat de haartjes nog wel terugkwamen, maar het duurde iets langer en de haartjes zijn al een stuk zachter en dunner. De 3e keer ging ook weer vlot, en nu merkte ik ook dat mijn okselhaar na 1 week nog niet terug komt, ook op mijn benen merk ik plekken waar de haargroei nog niet terugkomt. Echt superfijn! Ik verwacht als ik dit nog 1 of 2x herhaal om de 2 weken, dat de haargroei echt een hele tijd weg blijft. In het begin kost het even wat meer tijd, doordat je je eerst moet scheren en daarna het ontharingsapparaat moet gebruiken. Maar al na een paar keer gebruiken zie je echt resultaat, en ideaal dat je je niet meer bijna dagelijks hoeft te scheren. Echt super!

Wilma Nieuwenhuis 19-10-2021

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Philips BRI956

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is even wennen (en een beetje eng in het begin) maar na even proberen werkt hij prima. De app is superfijn en helpt om het apparaat goed te gebruiken.
Door te gebruiken met stekker kun je lekker snel flitsen.
Je moet wel op de afstand letten; in het begin had ik teveel afstand tussen de flitsen en daardoor iets minder resultaat. Nu zie ik echt de haargroei verminderen en absoluut geen huidirritatie.

JM1999 19-10-2021

Mooi product en handig in gebruik

Geschreven voor: Philips BRI956

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het Lumea apparaat kreeg ik binnen in een mooie doos. Het apparaat zelf ziet er ook erg mooi uit met de rosé gouden accenten. Ik ben begonnen met het doorlezen van gebruiksaanwijzing zodat ik de behandeling goed toe zou passen. De uitleg die daarin stond was erg duidelijk. Ook heb ik de Philips Lumea IPL app gedownload en vanaf het begin gebruikt.

Voordat ik aan de echte behandeling begon heb ik zowel op mijn benen als op mijn oksels een test gedaan, zoals ook in de gebruiksaanwijzing stond. De dag daarna ben ik met de echte behandelingen begonnen. De behandelingen heb ik ervaren als pijnloos (ik gebruikte zelf de hoogste stand) en kun je gemakkelijk uitvoeren. Het duurt ook niet lang om ze uit te voeren.

Het resultaat viel mij helaas een beetje tegen. Dit komt mogelijk doordat mijn haarkleur te licht is. Mijn haren zijn in de tijd dat ik de Lumea gebruikt heb niet volledig weggegaan, zowel op mijn benen als op mijn oksels. Wel groeien ze minder snel terug, wat ook erg fijn is natuurlijk!

JM1999 19-10-2021

Mooi product en handig in gebruik

Geschreven voor: Philips BRI956

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik kreeg het Lumea apparaat binnen in een mooie doos. Ik was ook meteen verrast door de uitstraling van het apparaat, zeer mooi met de rosé gouden details.

Ik ben begonnen met het doorlezen van de gebruiksaanwijzingen. Die was heel duidelijk beschreven. Daarna heb ik meteen de Lumea IPL app gedownload. De app was zeker handig, aangezien deze aangeeft wanneer je weer een nieuwe behandeling mag uitvoeren.

Voordat ik daadwerkelijk begon met de behandelingen heb ik, zoals beschreven stond in de handleiding, eerst een test uitgevoerd op zowel mijn benen als oksels. De dag erna ben ik begonnen met de behandelingen. Ik heb de behandelingen op de hoogste stand uitgevoerd (dit werd na de test aangeraden via de app). De behandelingen waren pijnloos en duurden niet lang.

Het resultaat viel me wat tegen. Mijn haren zijn niet volledig weggegaan, maar wel langzamer terug gegroeid. Dit was het geval op zowel mijn benen als mijn oksels. Ik denk zelf dat dit komt doordat mijn haarkleur te licht is.

beautytester 19-10-2021

lastig in gebruik

Geschreven voor: Philips BRI956

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product doet misschien zijn werk wel goed, alleen vind ik hem lastig in gebruik. Het is namelijk moeilijk om de goede hoek te vinden. Zonder de goede hoek kan je niet ontharen. En er komt best wel fel licht vanaf dus daar wil je niet in kijken. Het duurt dus echt wel even voordat je een zone gehad hebt, geduld is dus belangrijk.

Lalaatje 22-09-2021

Geweldig! Zeker een aanrader

Geschreven voor: Philips BRI956

Ik ben er super blij mee! Resultaat is er zeker. Als ik dit eerder had geweten, dan was ik nooit naar een laser clinic gegaan. Geldverspilling! Na de eerste sessie zag ik al verschil. Heb er nu 3 gehad en zie geen haar meer! Super tevreden!! Ik raad het apparaat zeker aan!

HAJN 18-09-2021

Het werkt!

Geschreven voor: Philips BRI956

Ontzettend blij dat ik dit apparaat heb aangeschaft. Jaren geleden ooit in een kliniek begonnen met mij oksels, dat werkte, maar koste zo veel geld dat ik er uit eindelijk mee stopte. Ik was sceptisch over Lumea, maar het try and buy abonnement haalde mij over de streep. In het ergste geval was ik drie maanden huur kosten kwijt. Ik ben inmiddels een tijdje bezig en mijn oksels en bikinilijn zijn vrijwel haarloos, de haren die wel groeien zijn veel dunner en lichter. Ook duurt het veel langer voordat er weer haartjes groeien. Ik heb ook geen last meer van bultjes en ingegroeide haartjes bij mijn bikinilijf. Op mijn benen gaat het iets minder snel, waarschijnlijk omdat in de eerste paar behandelingen niet goed deed (ik maakte te grote stappen). Maar de haargroei begint daar nu ook minder te worden. Ik ben heel erg tevreden. Ik heb het ook op mijn armen gebruikt, maar daar lijkt het niet te werken. Ik denk dat de haren op mijn armen te licht zijn.
Ter info; ik heb een blanke huid en donker bruin haar.

Natasja 31-08-2021

Het werkt

Geschreven voor: Philips BRI956

Het was in het begin meer ene gokje zou het werken.
Maar na 2x zie je dat er minder haren komen en soms zelfs geen haren.

Na 3x laseren ben ik te vreden

Saskio 30-08-2021

Fijn product

Geschreven voor: Philips BRI956

Ik heb het product nu 7 weken in gebruik en ik heb het 2x gebruikt. Na de 2e keer zag ik al een licht resultaat, de haargroei op mijn benen neemt al wat af. Na 3 behandelingen merkte ik pas echt dat de haargroei op de behandelde delen afnam, maar ik moet nog steeds scheren en harsen. Ik ben benieuwd naar het resultaat over 6 maanden en kijk uit naar een haarvrije zomer 2022!

Dzast 26-08-2021

sensationeel !

Geschreven voor: Philips BRI956

Ik heb het product minder dan twee maanden, ik heb het 3 keer gebruikt en ik zag de effecten na 2 behandelingen ! Haar groeit veel langzamer, op sommige plekken is het er niet meer! Ik ben 100% tevreden en benieuwd naar verdere effecten. Ik raad het echt iedereen aan die overweegt te kopen!

Eowyn3900 23-08-2021

Goed resultaat maar het vergt tijd

Geschreven voor: Philips BRI956

Fijn toestel dat makkelijk in gebruik is. Opzetstukken kunnen zeer warm worden. De duurtijd van de batterij is wat kort, maar het toestel is ook zeer hanteerbaar met snoer. Best niet gebruiken als je pas nog in de zon gelegen hebt.

Faty75 13-08-2021

It's pretty good!

Geschreven voor: Philips BRI956

I have been using this device for one month and I am totally satisfied with the result, highly recommended. It's really easy to use.

Familie1986 13-08-2021

Philips Lumea IPL 9000

Geschreven voor: Philips BRI956

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg makkelijk in gebruik en doet echt zijn ding echt een aanrader

vd Zon 11-08-2021

Lumea review

Geschreven voor: Philips BRI956

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product zelf is duidelijk en samen met de app is het erg gemakkelijk in gebruik. De app geeft precies aan hoe je het moet doen en wanneer de volgende keer is. De Lumea zelf heb je zo onder de knie en is werkt erg snel. Zelf heb ik het nu twee keer gedaan maar het resultaat is nog niet erg denderend. Uiteindelijk moet je het natuurlijk ook meerdere rondes doen voor het optimale resultaat maar ik had eigenlijk wel meer resultaat verwacht. Ik vind het nu vooral veel tijd kosten voor weinig plezier.