Philips Lumea Prestige BRI956 - Reviews

Geschikt voor
armen, benen, bikinilijn, buik, oksels
Gezichtstoepassing
bovenlip, kin, kaak
Soort ontharing
IPL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Prestige BRI956 op Kieskeurig.be.

xlianex 28-06-2017

Flits flits

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Best spannend zo een eerste flitsbeurt. Doet het pijn? Is het veilig? Houd ik er niets aan over? En zou het wel werken? Op 3 vragen kan ik met een gerust hart antwoord geven. Het doet geen pijn, mits je echt goed hebt geschoren. Anders voel je het best warm worden. Inmiddels 4 dagen verder en ik heb er niets geks aan over gehouden. Dan zal het dus wel veilig zijn. Het apparaat doet het in ieder geval niet als de hem niet goed vlak zet. Opzich positief!
Of het helpt? Dat gaan we nog zien!
Ik ben reuze benieuwd!!

Tjop tjop, twee weken later dus tijd voor een nieuwe scheer- en flitsbeurt. Jeetje mijn benen weten niet wat ze meemaken :). Gister tijdens het douchen goed scheren en vandaag geflitst. Vind ik een ideale volgorde. Kan de huid mooi een dagje rusten.
De tweede keer flitsen geeft al iets meer handigheid met de beauty van een Lumea prestige. Want dat is het! Echt een heel mooi exemplaar. Hij maakt weinig geluid en het flitslicht is goed scherp. Waar nodig kun je dus prima een zonnebril opzetten. Na een tijdje flitsen wordt het apparaat wel wat zwaarder. Je moet je soms even in een bocht wringen om hem goed te houden en dan kun je best een lamme arm krijgen...
Wat ik dan weer wel heb ondervonden is dat het flitsen veeel sneller gaat aan het stroom. De accu houdt het bij mij net geen 2 onderbenen lang vol. Nu heb ik nogal lange stelten dus op zich niet zo heel gek. En aan het stroom dus sneller, goede voor de volgende beurt.
Wat ik wel lastig vind is waar ik nu ben gebleven. Welk stukje heb ik nou wel/niet precies gehad? Omdat je benen al geschoren zijn voel je niet wat je hebt overgeslagen. Omdat dubbel flitsen ook niet heel goed schijnt te zijn durf ik dat ook niet zo goed...
Vraagstuk voor de volgende keer. Nu weer 2 weken flitsrust :).

Yes... de haartjes worden lichter en zachter. Voornamelijk op mijn benen. Of ze echt helemaal verdwijnen kan ik zelfs na 8 weken nog niet helemaal zeggen. Bij mijn oksels zie ik nog niet heel veel verschil helaas.
Het vergt ijzeren discipline. Iedere 2 weken de erste periode. Maar het is voor een goed toch?

Algemene indruk? Ja het doet zeker wel wat met je haartjes. Of ze helemaal 'verdwijnen'? Dat weet ik nog niet. Het apparaat zelf zou ik daarom wegens de prijs niet zo snel aanschaffen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Handzaam

Minpunten

Crisje 17-04-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Geweldig apparaat, werkt echt! Fijn om te zien dat na 5 behandelingen haargroei duidelijk minder wordt [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jess13 07-04-2019

Goed werkend product

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Prima product zeer aan te raden makkelijk in gebruik en dankzij de app is er geen excuus meer om het niet bij te houden want u wordt eraan herinnerd. Pijnloos en goed resultaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Juls 14-06-2017

Goed toestel

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

de eerste kennismaking met de lumea prestige was zeer aangenaam. Wat het resultaat op lange termijn is, kan ik nog niet helemaal op antwoorden, maar de restultaten zijn na de vierde behandeling wel veelbelovend! vooral aan de liesstreek heb ik een voortreffelijk resultaat

Het is een mooi en stijlvol toestel, en ligt goed in de hand, alleen kon ik niet alle zones afwerken met enkel de batterij. Dus het toestel toch even in het stopcontact gestoken. De flitsen volgden heel snel op elkaar, en ik was ook vrij snel klaar.

De lumea komt ook in een mooie verpakking, er zit ook een zakje bij, zodat je alles mooi terug kan opbergen na het gebruik. Je hoeft de doos dus ook niet te bewaren. De handleiding is redelijk duidelijk, alleen duurde het even voor ik doorhad hoe je kon blijvend flitsen, maar ik heb het uiteindelijk wel gevonden!

De app van Philips is ook heel gebruiksvriendelijk en duidelijk. De reminder die je krijgt als het tijd is voor een nieuwe behandeling is zeer gemakkelijk.

Algemeen ben ik zeer tevreden van dit toestel. Voorlopig moet ik af en toe enkele hardnekkige haartjes afscheren, maar het algemene resultaat is wel goed. Ik heb steeds meer, beduidend minder haartjes die komen piepen.

Pluspunten

• Eenvoudig

Minpunten

• Niet altijd overal 100 procent effecrief

Kokkie1975 22-06-2019

Prima

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Op zich een goede apparaat toch heb ik een kleine minpunt dat alleen voor vrouwen bestemt is tenminste zo wordt het ook verkocht. Dus ik als man die niet van beharing hou. Kan het alleen gebruiken voor benen of armen en oksel haar rest niet?? Vind ik dus echte minpunt zal voor iedereen gemaakt moeten worden.

saraken1991 12-06-2019

tevreden

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

De eerst keren zag ik niet veel resultaat.
na enkele keren te gebruiken begon ik toch te merken dat ik minder haar op mijn benen had.
verschillende opzetstukjes bij, handig in gebruik.
enkel de flits stoorde mij.

Schaap16 12-06-2019

Heb hem nu voor de 2x gebruikt oksel en bekini lijn zie ik

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Bekini lijn en oksel zie is al verandering.
Had hem vooral aangeschaft voor gezicht. Daar merk ik nog minder verbetering. Dat wil je zo snel mogelijk zien dus ik zal geduld moeten hebben.

KelWou 03-06-2019

Top!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik ben zeer blij dat ik begonnen ben met IPL, het heeft een uitstekend resultaat. Ik zou er zo direct terug voor kiezen. Zeer gebruiksvriendelijk apparaat.

femke96 07-05-2019

super!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik deed eerst aan laseren bij een schoonheidsspecialiste. Zoals iedereen het weet, dat is ONGELOOFLIJK DUUR! Met de Lumea gaat het procces iets trager maar het werkt wel echt. Het is ook zeer gebruiksvriendelijk en doet geen pijn.

roodbruin 01-05-2019

dure aanschaf, handig en hopelijk goed resultaat

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Voorheen ook een Philips IPL apparaat gehad maar deze deed het niet meer. Waren de flitsen op? Nu een nieuwe gekocht Lumea Prestige, gelet op het max aantal flitsen, dus niet de goedkoopste (wat een uitgave!) en verwacht goede resultaten.
Het gebruik is vele malen beter: sneller opeenvolgende flitsen. Vooral met de stekker erin. Glij modus daardoor bruikbaar. Alles gaat veel sneller dus ook fijner om even tussendoor te doen.
Ik vind t geen probleem het apparaat te hanteren en ook de app is handig om je te helpen herinneren voor behandeling.
Tip aan Philips: geef advies om het glaasje schoon te maken. Deze wordt door de tijd vies en is niet te reinigen met alleen het meegeleverde doekje. Mag je glasreiniger gebruiken ?

As123 01-05-2019

Doet helaas niet wat het apparaat belooft

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Persoonlijk was ik razend enthousiast toen ik de Philips Lumea prestige in mijn bezit had. Ik had namelijk van te voren al veel goede recensies gelezen.

De Philips Lumea prestige is makkelijk in gebruik, al helemaal met de handige app die je er bij kan gebruiken.
Tijdens gebruik viel het mij heel erg op dat ik last kreeg van mijn ogen, dit omdat de flits best wel intens is. Dus een brilletje op doen lijkt me wel zo verstandig.

Inmiddels heb ik de Philips Lumea prestige een maand in gebruik, helaas merk ik op sommige stukken verschil en sommige stukken echt totaal niet.
Vooral op mijn scheenbenen is het erg zichtbaar maar mijn bikinilijn en oksels is nauwelijks verandering zichtbaar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Angela26 30-04-2019

Helemaal top

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Helemaal geweldig werkt super geeft veel gemak en scheelt veel tijd [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RonMar 28-04-2019

Als je het scheren beu bent, is dit een uitkomst!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Sinds een aantal weken heb ik dit apparaat in gebruik. Ik was het scheren en epileren al zo lang beu, dat dit product een uitkomst lijkt te zijn. Het apparaat heeft een mooie vormgeving. Er zitten meerdere mondstukken bij. In het boekje en op de app die er bij hoort, staat heel duidelijk uitgelegd hoe het werkt en welk mondstuk je waar voor kunt gebruiken. Het is hierdoor eenvoudig te gebruiken en de knoppen op het apparaat zijn goed te bedienen. Ik vond het wel spannend om hier mee te gaan starten. Het apparaat kan zelf vaststellen welke stand je kunt gebruiken voor jouw huidtype. Ik heb dit getest en de stand geprobeerd die werd aangegeven. Toen ik het voor het eerst ging gebruiken, schrok ik wel even van de lichtflits en ook van het gevoel, vooral onder mijn oksels. Ook vond ik het wel een lastig om bij te houden welk stukje ik wel of niet had gehad met flitsen. Het was niet pijnlijk maar wel wat gevoelig. De eerste keer gaf het nog nagenoeg geen resultaat, ook de tweede keer nog weinig, maar na de derde en vierde keer lijkt het toch zijn werk te gaan doen. Ik volg trouw het behandelschema en ben vooralsnog tevreden met dit apparaat. Het belooft een half jaar resultaat te geven. Het is nog te kort om dat met zekerheid te kunnen garanderen, maar de haartjes vallen wel uit en ik hoef mij niet meer te scheren. Aanrader als je het scheren ook zo beu bent. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Cis1983 19-04-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Een zeer fijne manier van ontharen met dit apparaat. De haartjes blijven langer weg en het is vrijwel pijnloos. Bij alle punten 4 sterren ipv 5, omdat ik denk dat er zeker nog ruimte is voor verbetering, of beter gezegd ontwikkeling, van het apparaat! Maar zeker een aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vera96 16-04-2019

Fijn ontharingsapparaat

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik ben zeer tevreden over de Philips lumea prestige. Ik gebruik hem nu ongeveer een maand op mijn benen en oksels en de haargroei is al vermindert. Hij is handig in gebruik en ziet er mooi uit. De juiste flitssterkte bepalen is eenvoudig met het vergrootglas knopje en het de flitsen zijn helemaal pijnloos. Als je de Lumea aan de stroom doet, flitst hij snel achter elkaar en ben je zo klaar. Je kan hem ook zonder stroom gebruiken, dan zit er wat meer tijd tussen de flitsen. Ik denk dat het resultaat nog beter gaat worden als ik hem langer gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

ZoeChloe 13-04-2019

Vrij van haren sporten en geen rode bultjes

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik sport graag en veel. Het is fijn als mijn benen en oksels vrij zijn/blijven van haren. De Philips Lumea Prestige zorgt ervoor dat ik mij geen zorgen hoef te maken om het scheren van mijn benen of oksels want ik krijg via de app een melding wanneer ik kan lazeren. Daarnaast kreeg ik altijd rode bultjes bij het scheren van mijn bikinilijn. Deze zijn volledig verdwenen. Voor mij is de Philips Lumea Prestige echt een uitkomst! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sammy1992 13-04-2019

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Een aantal weken geleden ben ik begonnen met de Philips Lumea Prestige. Vooraf was ik erg sceptisch en mijn verwachtingen waren daarom dan ook niet hoog.

Na meerdere sessies (2-3) moet ik dan toch mijn mening bijstellen. De Philips Lumea Prestige doet precies wat het zegt dat het doet!

Het apparaat ziet er vrouwelijk en elegant uit met zijn zachte kleuren en de vorm zorgt ervoor dat het comforabel in de hand ligt. De Philips Lumea Prestige is makkelijk in gebruik en ook het verwisselen van de opzetstukken spreekt voor zich. Deze opzetstukken zijn handig op de bergen in een meegeleverd tasje, die er al net zo stijlvol uitziet!

De flitsen zelf zijn iets aan de felle kant, maar dit went. Het voelt iets warm aan op de huid (hoe langer de haartjes, hoe warmer), maar is compleet pijnloos. Je kunt niet zien welk stukje huid je al hebt geflitst, maar ook hiervoer geldt: hoe vaker je het gebruik, hoe beter en sneller je wordt.

Kortom, ik raad zeker iedereen de Philips Lumea Prestige aan! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sanne111 13-04-2019

Goed apparaat, duurt even voor resultaat

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik heb de Philips Lumea prestige nu drie keer gebruikt en ik begin nu het verschil te zien. Het product is makkelijk in gebuik, heeft makkelijke opzetstukken. Je moet de behandelingen gedisciplineerd uitvoeren en dan zie je langzaam resultaat. De app helpt je bij het plannen van de behandelingen. Oksels zijn heel gemakkelijk te doen. Op de benen vind ik het iets lastiger om bij te houden welke stukken ik al heb gehad en welke niet. Hierdoor sla ik wel eens een stukje over en dat zie ik nu in het resultaat. Maar zo zie ik wel dat het werkt. Hier word je wel steeds handiger in. Het is fijn dat je wel gewoon kunt scheren of harsen tussendoor, want nu groeien de haren dus nog wel terug maar steeds minder en ze worden wat zachter. Hopelijk zijn ze naar verloop van tijd helemaal weg. Dan ben ik helemaal blij met deze aankoop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

verahelene 12-04-2019

fijn apparaat makkelijk in gebruik - zeer tevreden

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

ik gebruik dit product al een tijdje en ga nu aan mijn 3e behandelen beginnen. en ik merk al zeker resultaat dat het minder wordt. ik krijg ook het idee dat de haartjes zachter worden. ik maak gebruik van de handige app. deze app staat precies in wanneer je je benen of oksel weer moet doen. het is een investering even maar met zeker resultaat en vooral de lente en zomermaanden is het heel fijn. normaal jeukt het bij mij heel erg als de haren weer gaan groeien en dat is ook nu al een stuk minder geworden. ik merk wel dat het beter werkt als apparaat gewoon is ingestoken met de stekken! maar zeker een aanrader. ik ben er blij mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

laura1 11-04-2019

Super! doet zijn werk

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik ben erg blij met mijn Lumea! Vooral omdat je echt resultaat ziet. Het model ligt goed in de hand en werkt snel! Na 20min. heb ik mijn benen en oksels gedaan. Na 4 weken zag ik echt verschil in de haren, deze werden minder en dunner. Na 6 weken is het haar echt weg! Super! Ik zou het iedereen aanraden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]