Philips Lumea Prestige BRI956 - Reviews

Geschikt voor
armen, benen, bikinilijn, buik, oksels
Gezichtstoepassing
bovenlip, kin, kaak
Soort ontharing
IPL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Prestige BRI956 op Kieskeurig.be.

xlianex 28-06-2017

Flits flits

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Best spannend zo een eerste flitsbeurt. Doet het pijn? Is het veilig? Houd ik er niets aan over? En zou het wel werken? Op 3 vragen kan ik met een gerust hart antwoord geven. Het doet geen pijn, mits je echt goed hebt geschoren. Anders voel je het best warm worden. Inmiddels 4 dagen verder en ik heb er niets geks aan over gehouden. Dan zal het dus wel veilig zijn. Het apparaat doet het in ieder geval niet als de hem niet goed vlak zet. Opzich positief!
Of het helpt? Dat gaan we nog zien!
Ik ben reuze benieuwd!!

Tjop tjop, twee weken later dus tijd voor een nieuwe scheer- en flitsbeurt. Jeetje mijn benen weten niet wat ze meemaken :). Gister tijdens het douchen goed scheren en vandaag geflitst. Vind ik een ideale volgorde. Kan de huid mooi een dagje rusten.
De tweede keer flitsen geeft al iets meer handigheid met de beauty van een Lumea prestige. Want dat is het! Echt een heel mooi exemplaar. Hij maakt weinig geluid en het flitslicht is goed scherp. Waar nodig kun je dus prima een zonnebril opzetten. Na een tijdje flitsen wordt het apparaat wel wat zwaarder. Je moet je soms even in een bocht wringen om hem goed te houden en dan kun je best een lamme arm krijgen...
Wat ik dan weer wel heb ondervonden is dat het flitsen veeel sneller gaat aan het stroom. De accu houdt het bij mij net geen 2 onderbenen lang vol. Nu heb ik nogal lange stelten dus op zich niet zo heel gek. En aan het stroom dus sneller, goede voor de volgende beurt.
Wat ik wel lastig vind is waar ik nu ben gebleven. Welk stukje heb ik nou wel/niet precies gehad? Omdat je benen al geschoren zijn voel je niet wat je hebt overgeslagen. Omdat dubbel flitsen ook niet heel goed schijnt te zijn durf ik dat ook niet zo goed...
Vraagstuk voor de volgende keer. Nu weer 2 weken flitsrust :).

Yes... de haartjes worden lichter en zachter. Voornamelijk op mijn benen. Of ze echt helemaal verdwijnen kan ik zelfs na 8 weken nog niet helemaal zeggen. Bij mijn oksels zie ik nog niet heel veel verschil helaas.
Het vergt ijzeren discipline. Iedere 2 weken de erste periode. Maar het is voor een goed toch?

Algemene indruk? Ja het doet zeker wel wat met je haartjes. Of ze helemaal 'verdwijnen'? Dat weet ik nog niet. Het apparaat zelf zou ik daarom wegens de prijs niet zo snel aanschaffen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Handzaam

Astompie 08-08-2018

Mooi werkzaam

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Te kort in gebruik om effect te ervaren
Nu 2x gebruikt!
Wel prima te dien! Snel! Alleen Kun je op benen niet goed zien wat je al hebt gedaan

DWGL 16-11-2018

Werkt goed

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Na ongeveer 5 behandelingen met 2 weken ertussen zie ik duidelijk verschil, er is minder haargroei. Het is nog niet weg. Hij is redelijk snel in gebruik maar wordt wel heel heet. Daardoor is het op sommige plekken kortdurend wel gevoelig maar niet echt pijnlijk. Je kan hem dan lager zetten maar dat doe ik nooit, weet niet of hij dan net zo goed werkt. Al met al tevreden, hoop dat bij meer gebruik de haargroei helemaal afneemt.

Jessica11 10-07-2018

Super apparaat

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Super apparaat. Dit had ik zeker veel eerder moeten aanschaffen. Wat een verschil. Het werkt zelfs zo goed dat ik de onderhoud behandelingen soms gewoon vergeet.
Fijn ook dat je met dit draadloze model zo mobiel bent. Enig nadeel is wel gelijk dat je het apparaat tussendoor steeds op moet laden. Je kunt dus niet in 1x door. Bij zeer intensief flitsten doe ik 1 lichaamsdeel (1 onder of bovenbeen, of beide oksels) met 1 volle accu.

Ieva 02-07-2018

Helps to remove the hair for longer period

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

I think it is difficult to use because there is a risk you will hit the spot 2 times or do not laser a spot at all.

Jk57 17-06-2018

Top product

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

De Lumea is erg makkelijk in gebruik en werkt zoals beloofd. Na 3 behandelingen komt het haar op veel plaatsen al (bijna) niet meer terug.

Alex4sandra 20-03-2018

Hij doet wat ze beloven

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Eerst en vooral hij doet wat hij zegt en daar ben ik blij mee.
Het was wel even schrikken en wennen de eerste keren dat je die lichtbundel voelt.

Enkele kritische noten zijn de volgende:
De verschillende opzetstukken lijken mij kwetsbaar en daardoor niet geschikt om te bewaren in het bijgeleverd zakje.

De werking van de batterij is niet lang genoeg.

Ik zou hem standaard laten starten en stand 5 of een manier zien te vinden dat je die stand als standaard kan instellen.

SA36 04-01-2018

Werkt echt!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ligt prettig in de hand en vlot in gebruik.
Nadeel is het kleine oppervlak bij het gebruik van bijv benen.
Maar het werkt echt! Na 4 behandelingen duidelijk resultaat, héél fijn!

Yosp 02-07-2017

Het werkt echt!

Het werkt echt!
Spannend om te starten, maar het resultaat is verbluffend.
Dankzij de hulp-applicatie op mijn telefoon kan ik met alle eerlijkheid zeggen dat je het niet fout kunt doen. Hij geeft aan wanneer het weer tijd is om te flitsen, welke stand je de Lumea mag zetten en hoe je hem het beste kunt gebruiken. De verschillende opzetstukken zorgen voor de optimale werking/toepassing.

MissFennoman 26-06-2017

Voor de geduldige vrouw!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Wat was ik blij toen ik mijn Philips Lumea Prestige in ontvangst mocht nemen. Mijn wildste dromen over zijdezachte benen, oksels en bikinilijn zonder elke twee dagen te hoeven scheren zouden eindelijk in vervulling gaan!! De eerste keer proberen was ik wat huiverig, het is immers toch een flinke bundel licht, zal het zeer doen, kan mijn huid het wel aan, wordt het niet heet? Ik had meteen de App gedownload en ingesteld en hup, proberen. Ik dorste het niet om meteen op de sterkste stand te flitsen, dus ben gewoon op stand 1 begonnen. De flits van het apparaat is erg fel, je moet echt zorgen dat je in een goed verlichte omgeving zit of je ogen dichtdoen, of zoals ik anderen heb horen zeggen een zonnebril opzetten. Na de eerste flitssessie heb ik niet heel veel resultaat gezien. De tweede sessie toch maar de stoute schoenen aangedaan en op vol vermogen (want dat heeft het apparaat zelf beoordeeld aan de hand van de huidanalyse) geflitst. Op sommige plekken werd het wel een beetje warm, maar het heeft absoluut geen pijn gedaan. De app houdt handig bij wanneer de volgende flitssessie plaats moet vinden en geeft daar een seintje van. Als je het apparaat zonder stekker gebruikt is het wel trager dan wanneer je wel het netsnoer hebt ingeplugd. Als je niet veel geduld hebt zoals ik, zou ik zeker aanraden om altijd het netsnoer ingeplugd te hebben. Al met al een apparaat voor mensen met geduld (het resultaat laat even op zich wachten), maar het is fijn in gebruik en erg handig.
Na slechts twee sessies was het resultaat al duidelijk zichtbaar! Er waren beduidend minder haartjes dan ik gewend was na een week mijn benen niet scheren. Echt een wonder apparaat!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Werkt goed

Minpunten

• Felle lichtflitsen kunnen verblinden

lorew 26-06-2017

Aanrader

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Gebruiksvriendelijk en doeltreffend ontharingstoestel. Mooie resultaten.Ik ben zeer tevreden. Haartjes blijven zeer lang weg.

Pluspunten

• doeltreffend
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• prijs

Yolspi 25-06-2017

verrassend fijn product.

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Het is een verrassend fijn product. Samen met de hulp-app op mijn telefoon doet het wat het beloofd. Het lang wegblijven van lichaamshaar. Vond het best eng om te starten maar dankzij de makkelijke gebruiksaanwijzing ging het me heel goed af. 1e keer spannend, 2e keer iets gevoeliger, 3e keer wat nauwkeuriger gedaan (meer overlapping), 4e keer al verbaasd over dat er al zoveel plekken haarloos waren/zijn.

Pluspunten

• draadloos in gebruik
  • duidelijke gebruiksaanwijzing
  • ontharen lukt echt!

Minpunten

• prijs
  • soms wat pijnlijk

famvandijk 23-06-2017

fraai design apparaat met resultaat

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik was skeptisch over het apparaat maar voor dit bedrag moest het toch wel werken.
Ik heb netjes elke twee weken geflitst.

Handig dat je de huidskleur eerst kunt laten scannen, en daarna verder kunt op basis van je huidskleur op dat moment.

Het was wel even wennen, je schrikt toch een beetje van de flits, maar het is een klein warm gevoel wat heel snel went en niet zeer doet.

Ik heb het eerst veilig onder de oksel en in de bikini lijn getest en dat was na drie keer flitsen duidelijk veel minder en gladder.

Daarna mijn benen en ook deze zijn langer glad en haren groeien veel minder snel terug.

Alleen jammer dat als je onderaan je benen donkere haren hebt en naar boven toe wat lichtere haren je duidelijk kunt zien dat de blonde haartjes wel blijven groeien.

Pluspunten

• huidskleur scan

Minpunten

• de aanschafprijs

kristien0406 21-06-2017

werkt zeer efficiënt

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Als je het toestel uit de doos haalt merk je meteen dat het een zwaar en degelijk toestel is. Bovendien ziet het er ook erg mooi uit. Ik ben vooral fan om het te gebruiken op kleinere oppervlakken zoals oksels en bikinilijn. De onderbenen kunnen ook, maar dit neemt toch een beetje meer tijd in beslag. Al na de eerste keer merkte ik een verschil in de hoeveelheid haartjes en ze werden ook fijner. Na een tweede en derde keer werd het resultaat pas echt duidelijk. Nu, na vier keer behandelen komt er slechts hier en daar nog een haartje piepen. Ik ben fan!

Pluspunten

• design
  • degelijk
  • je hoeft de haartjes niet eerst te laten groeien
  • de haartjes blijven weg

Minpunten

• ik vond dit type niet terug in de app
  • benen vraagt redlijk veel tijd

Eefff 19-06-2017

Efficient

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik gebruik nu 15 weken de Lumea prestige en de donkere haartjes zijn verdwenen. Huid is zacht. Gemakkelijk en simpel in gebruik, zeker voor oksels en bikinilijn. Benen iets omslachtiger omdat het langer duurt en moeilijk te zien waar je gebleven bent. Een groter opbergzakje zou ook handiger zijn om je verschillende opzetstukjes te bewaren.

Pluspunten

• Handig

Minpunten

• Opbergzakje mag groter

lorew 18-06-2017

Een aanrader

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en het resultaat is fantastisch. Echt een aanrader. De haartjes verdwijnen na enkele malen het toestel gebruikt te hebben.

Pluspunten

• doeltreffend
  • gemakkelijk

mhelen 17-06-2017

Goed ontharingstoestel

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Dit toestel doet wat het belooft: je ziet snel resultaat, het doet geen pijn en moet slechts 1x om de twee weken gebeuren. Ik ben fan!

Pluspunten

• Maar 1x om de twee weken
  • Snel resultaat

Minpunten

• Batterij gaat niet lang mee

Elufje 17-06-2017

ontharen nu super makkelijk!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Mn eerste gedachte was wow! Wat een groot apparaat!!
Gebruiksaanwijzing is zeer duidelijk dus je kunt -na opladen- direct starten.
Ik heb vervolgens de huidtest gedaan waarin je op elke stand een keer op (in dit geval been) flitst.
De volgende dag geen enkele reactie dus heb ik de Lumea zelf een stand laten selecteren die bij mijn huid past (stand 5) en ben gaan flitsen.
Het doet -op een beetje prikken na- absoluut geen pijn.
Wel was helaas heel snel de batterij alweer leeg maar heb toen de stekker erin gedaan en ben zo verder gaan flitsen.
Wel is het soms even zoeken hoe je hem het beste kunt vasthouden.
Een paar dagen later kon ik al zeggen dat de haargroei op mn benen flink verminderd is!
Op sommige plekken zat geen enkele haar en op andere maar hele korte.
En nu na meerdere flitsbeurten kan ik zelf al langer zonder te flitsen!
Kortom : zeer tevreden! Ben benieuwd hoe t verder gaat na meerdere behandelingen.

Pluspunten

• werkt goed
  • pijnloos

Minpunten

• snel weer opladen
  • soms onhandig vast te houden

Chantal89 16-06-2017

Verrassend

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik ben verrast hoe goed het apparaat werkt. Ik heb zelf een snelle en zwarte haargroei en ik was elke dag wel aan het scheren. Nu hoef ik dat niet meer te Doen! Als het 1 keer in de week is is het veel! Ik had nooit verwacht dat dit apparaat zo goed zou werken! Ik ben heel positief!!

peetvandam 14-06-2017

Positief verrast door gebruiksgemak en resultaten

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

-Flitsbeurt 1:Na het ontvangen van de Philips Lumea Prestige kon ik niet wachten met het starten van de behandeling. Het uitpakken van het product uit de doos begon al positief. Alles zit goed en overzichtelijk verpakt in een mooie doos.
De handleiding is duidelijk dus ik kon al gauw met het flitsen beginnen. De Lumea Prestige ligt goed in de hand en je kunt het apparaat ook snoerloos gebruiken. Super handig dus.
Het bepalen van de sterkte voor je huid is snel gedaan en met een klein half uurtje zat mijn eerste flitsbeurt erop.
In dit halve uur heb ik oksels, bikinilijn, gezichtshaar en mijn volledige benen geflitst.
De batterij heeft het bijna de hele flitsduur snoerloos volgehouden. Daarna overgestapt op gebruik met snoer.
-Flitsbeurt 2: Omdat ik tijdens de eerste flitsbeurt meteen de handige app van Philips Lumea IPL heb gedownload, kreeg ik heel fijn na 2 weken de melding dat mijn volgende flitsbeurt gestart kon worden. In de app werd ook duidelijk vermeld welke sterkte ik voor welk lichaamsdeel had gebruikt; ideaal! Waar ik de eerste beurt nog wat voorzichtig was en het af en toe iets pijnlijk vond, was deze behandeling erg prettig en snel. Het apparaat is echt prettig in gebruik. Benieuwd naar de eerste resultaten!
-Flitsbeurt 3: Ook de 3e behandeling ging super makkelijk en snel. De eerste resultaten zijn vooral op mijn benen al te zien! Hier en daar al wat kale plekjes en de haren voelen een stuk zachter aan. Het groeit echt minder snel terug. In mijn oksels de grootste resultaten, deze zijn al bijna volledig haarvrij! Wauw, positief verrast.
Ik had niet zo'n snel resultaat verwacht. In de bikinilijn merk ik nog weinig verschil. Hier gebruik ik wel een mindere sterkte want ik vind het zelf iets gevoeliger hier. Op naar behandeling nummer 4.
-Flitsbeurt 4: De laatste keer om de 2 weken flitsen is aangebroken. En de resultaten zijn steeds zichtbaarder. Het flitsen wordt met elk gebruik weer gemakkelijker en het is super fijn om te zien dat er steeds minder haren terug groeien. Waar ik voorheen zeker om de 2 dagen mijn benen scheerde, is 2 keer per week nu echt genoeg en de stoppels zijn nauwelijks zichtbaar en merkbaar zachter. De oksels zijn bijna haarvrij. In de bikinilijn zijn ook al de eerste resultaten zichtbaar.
Kortom; erg blij en super positief verrast met deze mooie resultaten. De tijd die het flitsen kost vind ik absoluut de investering waard. Mijn benen en oksels zijn gladder dan ooit te voren. Ik raad de Philips Lumea Prestige zeker aan.

Pluspunten

• Snel resultaat
  • Makkelijk te gebruiken
  • Pijnloos