Philips Lumea SC2008

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,6

joke37 29-02-2016
  • Product kwartaal in bezit

6,2
Na de eerste flitsbeurten merk je niks van resultaat. Ik heb het nu 4 keer gebruikt en de haartjes groeien trager terug, maar blijven niet weg. Hierdoor moet ik me blijven scheren alvorens te flitsen anders stinkt het een beetje door een brandgeur. Het toestel is volledig pijnloos, maar als je het op vele plaatsen wilt gebruiken is de batterij iets te zwak.

Klant1087 04-01-2016
  • Product jaar of meer in bezit

2,2
Apparaat ongeveer twee jaar gebruikt en redelijk tevreden. Na een tijdje niet gebruikt te hebben bleek het apparaat dood, deed helemaal niks meer. Contact opgenomen met Philips klantenservice (#philips) en zij zeggen dat dit klopt als het apparaat drie maanden niet aan de oplader heeft gezeten kan deze kapot gaan en niet te maken zijn. Staat in de kleine lettertjes van de gebruiksaanwijzing en is niks aan te doen dikke pech. Had dit niet verwacht van een apparaat van 400 euro en zeker niet van Philips.

Kortom, of continu aan het stroom houden

Joan98 29-12-2015

Werkt over het algemeen prima

Ik heb mezelf en mijn man en mijn zus in behandeling.
Bij mezelf en bij mijn man werkt het goed bij regelmatig gebruik.
Maar bij mijn Zus die een stuk jonger is (20 jaar) gaat het onder de oksels niet weg. Er blijft haar groeien ook nog na een kwart jaar.

Tazzie78 29-10-2015

Gelukkig bij mij werkt dit apparaat wel!!!

Ik heb deze na lang wikken en wegen gekocht. Heb veel gelezen over ervaringen van mensen met deze lumea en het kon 2 kanten op.

Je leest mensen waarbij het werkt of helemaal niet. Ik ben die gelukkige waarbij het dus wel werkt ;).

Ik had hem voor mijn vakantie 3x om de 2 weken gebruikt (ben daarna 4 weken weg geweest) en ik hoefde me al bijna niet meer te scheren. Onderbenen, gezicht, oksels en bikinilijn doe ik ermee.

Alleen bij de bikinilijn werkt hij na 3x het minst maar daar zijn de haren ook wat dikker.

Ik heb een licht getinte huid en donkere haren. Ik was bij de schoonheids specialist die ook IPL behandelingen doet en die zij wel dat ik "zachte haren" heb omdat ik aziatisch ben.

Titaai 17-06-2015

zeer makkelijk te gebruiken

Ik heb de Philips Lumea nog niet zo lang maar hij is makkelijk in gebruik er zit een goede beschrijving bij hoe je het moet geprijken. Ik ben er tevreden mee.

evahen 14-05-2015

overtreft mijn verwachtingen

Ik heb donker haar en een witte huid. De lumia plus ipl 2008 gebruik ik sinds 1 jaar. De 1e 4 maanden elke 2 weken.
De 1e x op de laagste stand daarna steeds op de hoogste stand. Inmiddels behandel ik de benen, liezen en oksels nog maar ongeveer 1x per 3 maanden.
Het gezicht, met wat stuggere haartjes sinds de overgang, nog wel elke 2 weken.
De haargroei is flink verminderd tot zo goed als verdwenen.

Ansje49 13-05-2015

Dit product voldoet aan alle eisen.

Ik ben zeer tevreden over de Lumea, ik gebruik het nu 4 maanden en nu komen de haartjes minder snel terug. Je moet inderdaad geduld hebben en om de 2 weken behandelen. Maar als je dat doet levert het uiteindelijk resultaat op. Dus dames gewoon doorzetten.

Elle1970 13-11-2014

Direct na het gebruik van de Philips Lumea ervaar ik heerlijk gladde benen, een heel fijn en snel resultaat! Het apparaat is handzaam en makkelijk te gebruiken.

Mariëtta 14-10-2014

Mooi, simpel en effectief

Design is mooi en strak. Geen poespas. Makkelijk op te bergen omdat hij zo klein is. Heel makkelijk schoon te maken. Prijs is ook nog eens helemaal oké.

Fumme 13-06-2014
  • Product maand in bezit

Ik heb deze lumea nu bijna zes weken en ben vooralsnog helemaal tevreden. Na jaren zoeken naar de beste ontharingsmethode geloof ik echt dat ik hem gevonden heb, tot nu toe doet hij exact wat hij zegt te doen.
Je moet de lumea eerst 5x om de 2 weken gebruiken na het scheren, daarna blijft als het goed is al het haar weg en moet je het eens in de 4-8 weken doen om het bij te houden. Ik heb nu 3 keer mijn onderbenen, oksels en bikinilijn behandeld en heb nu al veel minder haargroei, zo weinig dat ik nu 1,5 week na de laatste keer zonder mn benen te scheren korte broeken aan kan. En dus zonder stoppels en ingegroeide haren. Het is even een klusje, het venstertje is maar 4 cm2, maar als je bedenkt dat het maar eens in de paar weken nodig is, moeten we daar maar niet om zeuren.
Er zit een erg goede gebruiksaanwijzing bij, heel duidelijk, en het apparaat is makkelijk te bedienen.
Het enige nadeel is dat de accu niet heel lang meegaat, ongeveer 20 min, ik redt net niet beide onderbenen helemaal in 1x. Je kunt hem tijdens het opladen niet gebruiken, dus je zult eea in 2 etappes moeten doen. Maar hij laadt dan wel weer snel op.
En hij is natuurlijk erg prijzig...