Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt op Kieskeurig.be.

• Slecht
  • Slecht

Anmaan 23-12-2018

Prima eigenschappen, iets minder makkelijk verstelbaar

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

Het apparaat heeft een hele mooie ronde vormgeving, is lekker compact, geeft snel en voldoende warmte. Gebruikt voor straling op pijnlijke schouder en nek, met een fantastisch goed resultaat. Gebruik het apparaat dagelijks voor pijnbestrijding en werkt echt goed!
Klein nadeel is dat het verstellen nogal "stroef" gaat en de verschillende standen te bereiken zijn door stevig aan het apparaat te draaien wat een onaangename 'klik'geeft.
Maar...wel in voldoende standen te zetten en resultaat is uitstekend!

Helaas was het scherm van de lamp afgebroken bij ontvangst. Dit maakte het testen en verstellen van de stand lastiger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op philips.com

Ferry 08-10-2019

slecht ontworpen product

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

De lamp doet wat die moet doen, echter na 5x gebruiken stond ik met het handvat in me handen en viel de lamp kapot.
Philips klantenservice is van mening dat die geen productiefout is en dat je als weldenkende Nederlander misschien de lamp niet aan het handvat moet optillen.

Pluspunten

• Lamp doet waarvoor die is

Minpunten

• constructie product
  • service Philips klantenservice

Sjaam 01-12-2018

Doet wat het beloofd

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

Ik heb de infraroodlamp nu enkele weken in gebruik en ben zeer tevreden. Hij is super makkelijk in gebruik, wordt vrije direct warm dus klaar voor gebruik en helpt echt bij mijn rugpijn. Ik heb het idee dat mn spieren soepeler zijn en ik heb minder last.
Ik beveel de lamp dan ook aan [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op philips.com