Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

Beste deals -2% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt op Kieskeurig.be.

• Slecht
  • Slecht

Ferry 08-10-2019

slecht ontworpen product

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

De lamp doet wat die moet doen, echter na 5x gebruiken stond ik met het handvat in me handen en viel de lamp kapot.
Philips klantenservice is van mening dat die geen productiefout is en dat je als weldenkende Nederlander misschien de lamp niet aan het handvat moet optillen.

Pluspunten

• Lamp doet waarvoor die is

Minpunten

• constructie product
  • service Philips klantenservice

Anmaan 23-12-2018

Prima eigenschappen, iets minder makkelijk verstelbaar

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

Het apparaat heeft een hele mooie ronde vormgeving, is lekker compact, geeft snel en voldoende warmte. Gebruikt voor straling op pijnlijke schouder en nek, met een fantastisch goed resultaat. Gebruik het apparaat dagelijks voor pijnbestrijding en werkt echt goed!
Klein nadeel is dat het verstellen nogal "stroef" gaat en de verschillende standen te bereiken zijn door stevig aan het apparaat te draaien wat een onaangename 'klik'geeft.
Maar...wel in voldoende standen te zetten en resultaat is uitstekend!

Helaas was het scherm van de lamp afgebroken bij ontvangst. Dit maakte het testen en verstellen van de stand lastiger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sjaam 01-12-2018

Doet wat het beloofd

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

Ik heb de infraroodlamp nu enkele weken in gebruik en ben zeer tevreden. Hij is super makkelijk in gebruik, wordt vrije direct warm dus klaar voor gebruik en helpt echt bij mijn rugpijn. Ik heb het idee dat mn spieren soepeler zijn en ik heb minder last.
Ik beveel de lamp dan ook aan [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Emmatje 14-11-2018

Mooi en compact

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

Fijne warmte op pijnlijke spieren. Het apparaat is heel eenvoudig te bedienen met de draaiknop bovenop de lamp. De lamp ziet er mooi strak uit en is makkelijk te verplaatsen. Voor grotere delen zoals mijn hele rug gebruik ik liever de grote lamp van Philips, waar je ook makkelijk onder kunt liggen. Maar deze neemt veel ruimte in beslag in je huis. Voor lokale pijntjes en makkelijk opbergen is dit de ideale oplossing. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

djamiah 10-11-2018

dit product is makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

de philips infraroodlamp is makkelijk in gebruik, in het begin is het ff zoeken wat de eenvoudigste manier is om het te gebruiken, heb je het eenmaal door gaat het heel snel. de lamp werkt zeker tegen de pijn als je de lamp regelmatig gebruikt, [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Snowboarder 07-11-2018

handzame goedwerkende infraroodlamp

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

De philips infracare wordt geleverd in een goed verpakte doos.
in de doos zit een handleiding en het philips infracare zelf.

De Philips infracare is simpel te bedienen , er zit een timer knop op waarmee je de gebruikstijd in kan stellen
en verder kan je Philips infracare in 3 standen naar achteren kantelen.
Het apparaat is ligt en staat toch stevig op zijn ronde voet en is niet al te groot dus makkelijk op te bergen.

Sinds we de Philips infracare in huis hebben gebruiken we hem regelmatig voor stijve/pijnlijke spieren in nek en schouders.
We merken dat de warmte die de Philips infracare afgeeft een goed resultaat geeft voor onze spieren.
en kunnen de Philips infracare zeker aanraden, en zullen hem nog vaak gebruiken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mar75 06-11-2018

Echt verlichting

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

Ik heb al jaren last van mijn knie en deze infraroodlamp heeft me echt geholpen om ruim 8 uur pijnvrij te lopen , op te staan etc. Deze week de verhuizing van mijn moeder gehad waarna ik behoorlijk last van mijn rug had, ook toen bood de lamp uitkomst. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gompiegompie 06-11-2018

Goede infraroodlamp!

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

Deze infraroodlamp is zeer makkelijk te bedienen. Fijn dat er een timer op zit (tot 30 minuten instelbaar). Ik ben telkens voor 15 minuten gegaan. De diepgaande warmte is een enorm fijne ervaring en een weldaad voor gewrichten en spieren. Ik merkte dat deze soepeler werden, wat resulteerde in minder pijn en stramheid.

Het lichtgewicht apparaat is makkelijk te verplaatsen door een handig handvat. Er zit een lang snoer aan. Het is lekker compact, maar heeft toch een groot scherm dat intense warmte uitstraalt. Er is geen opwarmtijd nodig. Het scherm is in drie standen omhoog te kantelen, maar niet omlaag. Het is dus belangrijk een stabiele ondergrond op de juiste hoogte bij de hand te hebben.

De infraroodlamp is eenvoudig schoon te maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ger72 06-11-2018

Tevreden over de Philips Infraroodlamp!

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

Mijn klachten van fibromyalgie zijn verminderd door het gebruik van de lamp. Vooral nu het koude weer er weer aan komt is het een genot om de lamp te gebruiken. De pijn in mijn spieren is minder daardoor. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

lvc1979 04-11-2018

compact en handig product

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

Goed product, de warmte dringt goed door in de spieren, dan voelt goed en aangenaam. je merkt dat het werkt. Na een aantal weken intensief te hebben gebruikt, nu verminderd naar een aantal keer per week, 1 maal daags. Lage rugpijnen zijn echt aanzienlijk minder geworden. Product is compact, handzaam, heeft een lang snoer en is direct warm,tijd makkelijk in te stellen en schakelt vanzelf uit. Uitstekende aanschaf, en zal deze ook blijven gebruiken, ook heerlijk even na het sporten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

PenS 03-11-2018

Mooi compact apparaat

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

Het apparaat werkt uitstekend de infraroodlamp doet zijn werk goed en na een aantal dagen elke dag gebruiken ook echt merkbaar op de spieren het apparaat is mooi compact er zit een lang snoer aan en is kantelbaar [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Loes78 02-11-2018

Prettige Infraroodlamp die doet wat het beloofd

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

De warmte dringt echt diep in je lijf door, je voelt de spieren ontspannen en de pijn afnemen. Ideaal voor je lijf maar ook voor deze tijd van het jaar (herfst). [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

jpmj07 01-11-2018

top product

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

verminderd de pijn bij gebruik van 2 weken 2 keer 30 minuten per dag [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

margo1980 01-11-2018

prima apparaat

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

Het apparaat is handzaam, handig in gebruik en het voelt heerlijk warm aan. heb zelf een schouder die al tijden vast zit, maar werd echt soepeler van de lamp erop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sjenny 09-10-2018

Aanrader!!!

Geschreven voor: Philips infraroodlamp PR3120/00 InfraCare 300 watt

De doos kwam netjes verpakt binnen. Het design van de lamp is mooi en praktisch. Goed schoon te houden, oppervlakte is groot genoeg voor mijn schouder en nek tegelijk. De lamp kun je verstellen, wat maakt dat je goed kunt richten op de pijnlijke plek. Bovenop de lamp zit een tuner, die kun je op maximaal 30 minuten zetten en springt automatisch uit! Achterkant en zijkant van de lamp wordt niet warm, wat maakt dat je de lamp zonder probleem kunt verzetten.
Al jarenlang heb ik schouder klachten, ene keer meer dan de andere keer. Door dagelijks de lamp s morgens en s avonds 15 minuten per keer te gebruiken, merkte ik pijnverlichting na 4 dagen. Daarna steeds minder pijn. Ook als ik een dag in de tuin had gewerkt en een pijnlijke rug kreeg, ging ik 15 minuten voor de lamp zitten, dan was de pijn alweer weg. Mij geeft het dagelijks een momentje van rust, de warmte die je voelt op je lichaam is zo ie zo al heerlijk. Soms doe ik mijn fysio oefeningen tijdens mijn infraroodmomentje, wat mijn spieren in mijn nek losser maakt. Ik had de lamp aangeschaft voor mijn schouder maar gebruik hem nu ook voor mijn nek, rug en schouders! Ik ben zeer tevreden over de lamp en ga er nog veel gebruik van maken.