Siemens GI18DA65 - Reviews

8,9

nell 23-11-2016 Product paar weken in bezit

snelle vriezer

Ik ben heel blij met deze vriezer: geluidloos, veel ruimte, snelle invrieslade en speciaal vak voor vlees.
Heel zuinig in gebruik en makkelijk in te bouwen. Ik mis alleen gebruiksaanwijzing deurophanging.

Pluspunten

• geruisloos
  • efficiente ruimte

Minpunten

• geen gebruiksaanwijzing inbouw

Dekker 17-07-2016 Product paar weken in bezit

Fijne compacte koelkast

het is een prettige compacte koelkast. de koelkast is mooi te combineren met de andere siemens producten en wanneer ik hem open heb is het een plaatje. min punt is de indeling; doordat de koelkast wat klein is moet je goed opletten hoe je je producten in pakt.

Miranda 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede ruime vriezer

Een verademing vergeleken met onze vorige vriezer. Vier ruime lades, top! Past prima onder onze Siemens koelkast.

Ruud 10-07-2016 Product maand in bezit

Veel ruimte, logische indeling

Het is een grote vriezer die een logische indeling heeft. Bij het openen van de deur wordt de LED verlichting automatisch geactiveerd. Als de deur te lang blijft openstaan wordt je via een geluid signaal hiervan op de hoogte gebracht. Via een soft-close systeem wordt de deur gesloten.

ikke 08-09-2015 Product paar weken in bezit

ideale vriezer. handige doorzichte lades, zodat je precies kan zien wat in welke lade zit. mooi design.

ikke 08-09-2015 Product paar weken in bezit

mooie vriezer. veel opbergruimte. heerlijk die doorzichte lades, dat waren we niet gewend. iedere lade zijn eigen bestemming

Ina 04-09-2015 Product paar dagen in bezit

De vriezer heeft een ruimtebesparende indeling, vriest geweldig snel, ook eenvoudig te regelen. Het apparaat is ook gemakkelijk schoon te houden.

romeolima 28-06-2015 Product paar weken in bezit

Voor het formaat van deze inbouw diepvries geeft hij toch veel ruimte. Tevens maakt het lage energieverbuik deze diepvries in deze dure tijd erg aantrekkelijk.
We vinden de stille motor een mooie bijkomstigheid

RobertLent 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

Goed en gebruiksvriendelijk apparaat met een efficiënte indeling. Een paar dagen in gebruik en helemaal tevreden

Zeer tevreden vrouw 31-05-2015 Product paar dagen in bezit

Handige indeling, snel op temperatuur ook goede snelvriesmogelijkheid met automatische uitschakeling, heel eenvoudig te bedienen en gewoon een mooi design van binnen.

dhr Arts 29-04-2015 Product paar weken in bezit

mooi formaat met goede indeling, apparaat is zeer stil en heeft ook een soft close wat erg handig is. tot op heden zeer tevreden

Schakel123 02-04-2015 Product paar weken in bezit

Mooi design. Het is goed te zien wat in welke lade zit. Voor een inbouwvriezer heeft dit model lekker veel ruimte.

Freek V72 07-03-2015 Product paar dagen in bezit

Door de doorzichtige laden zijn de producten makkelijk weer te vinden zonder eerst alle laden te openen.

donkervoorta 06-02-2015 Product paar weken in bezit

Het app vriest uitmuntend je hoort hem niet goede indeling duurzaamheid niet bekend heb hem nog maar een paar weken Een aanrader

Ruud jonckers 22-12-2014 Product paar weken in bezit

Mooie compacte en degelijke vriezer met goede vakindeling.
Apparaat pas een paar weken in gebruik en kunnen daarom nog geen indruk geven van de duurzaamheid.

nexxo25 03-12-2014 Product paar dagen in bezit

De vrieskast beschikt met vier laden over ruim voldoende capaciteit voor een huishouden met twee personen. Volgens de specificaties gaat het apparaat zuining met energie om.

Dix1976 27-11-2014 Product maand in bezit

De vriezer heeft veel ruimte, vriest produkten snel in. Ook belangrijk, de vriezer is super stil. Ook bijgesloten koelelementen voor onderweg.

Edwin Vlierman 20-10-2013 Product paar dagen in bezit

In combinatie met Koelkast KI24RA61 gekocht.
Laden zijn wat smaller dan zijn voorganger maar ja de isolatie moet ergens vandaan komen. Prima vriezer. Staat vrijwel tegen de muur maar de deur kan gewoon ver genoeg open om de laden te openen. Ik zou niet weten wat er nog beter kan. Tevreden.