Siemens GI18DA65 - Reviews

tafel
A++
Netto inhoud
97 liter

Beoordeling op basis van 34 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

ikke 08-09-2015 Product paar weken in bezit

mooie vriezer. veel opbergruimte. heerlijk die doorzichte lades, dat waren we niet gewend. iedere lade zijn eigen bestemming

Martijn 01-03-2017 Product paar maanden in bezit

Gebruiksvriendelijke en logische vriezer

Dit is een prima vriezer. Goed op temperatuur. Display en lichtsignalen geven duidelijk en intuïtief aan hoe en of de vriezer naar behoren werkt. De vriezer heeft weinig last van aanvriezend vocht en als per ongeluk de deur open blijft staan wordt je daar met een pieptoon op gewezen. Al met al een prima vriezer.

• Intuitieve bediening

Minpunten

• lades zijn net te ondiep voor een grote pizza

Ot 13-02-2017 Product paar dagen in bezit

prima inbouwvriezer

Goede vriezer, energiezuinig, transparante lades (makkelijk om te zien wat er in zit) handig laatje bovenin voor bijv. kruiden. Ideaal om in 1x grote hoeveel in te vriezen d.m.v. Superfrost. Erg praktitsch zijn de zelfsluitende scharnieren, kortom heel veel gemak!

Jolanda 28-01-2017 Product paar maanden in bezit

ruimte

We hebben voor deze vriezer gekozen omdat hij 4 lades heeft. Goede handgrepen aan de lades.
Diepere en minder diepe lades waardoor je goed overzicht houdt.

Pluspunten

• 4 lades
  • verschillende diepte in de lades
  • degelijk

Hans 07-01-2017 Product paar maanden in bezit

Grote vriezer

Prima inbouw vriezer. Indeling is een beetje wennen, maar wel ruim en handig. Ook de aanwezige functies (Snelvriezen bv) werken prima.

Soester 04-01-2017 Product paar maanden in bezit

genoeg laden in dez vriezer!

Heerlijke ruimte om mijn producten in te bewaren, net dat ene laatje meer is zo fijn. Ook de Siemens oven erboven is nu precies de juiste hoogte. Hij is stil en makkelijk schoon te maken. Prijs kwaliteit is echt super.
Goed product.

Pluspunten

• genoeg laden
  • mooie hoogte
  • fijne schoon te maken

nell 23-11-2016 Product paar weken in bezit

snelle vriezer

Ik ben heel blij met deze vriezer: geluidloos, veel ruimte, snelle invrieslade en speciaal vak voor vlees.
Heel zuinig in gebruik en makkelijk in te bouwen. Ik mis alleen gebruiksaanwijzing deurophanging.

Pluspunten

• geruisloos
  • efficiente ruimte

Minpunten

• geen gebruiksaanwijzing inbouw

tadll 11-10-2016

Goed product

Heb deze vrieskast via internet uitgekozen. Alleen de capaciteit valt iets tegen. Verder is hij geluidsarm en energiezuinig.

WimZ 23-09-2016

Goede vrieskast

Vorige maand nieuwe keuken laten zetten met alles van Siemens, Inductie kookplaat, koelkast, oven, vaatwasser, inbouw koffiezet apparaat en deze vrieskast, past hier prima bij, doet waarvoor het is gemaakt.

JOSJJW 05-08-2016

Prima Vriezer

Vorige maand onze 22 jaar oude vriezer, Scholtes, vervangen door een Siemens.
Nieuwe vriezer is top. Jammer dat de prijs voor een inbouw versie veel hoger is in vergelijking met een vrijstaande kast.

Tim de Jongh 04-08-2016

Dit doet de deur dicht

Deze vriezer is geluidsarm en beschikt over zelf sluitende scharnieren, hij trekt dus zelf de deur dicht. Heb je dus minder last van rijpvorming dus hoef je minder vaak te ontdooien.

Dekker 17-07-2016 Product paar weken in bezit

Fijne compacte koelkast

het is een prettige compacte koelkast. de koelkast is mooi te combineren met de andere siemens producten en wanneer ik hem open heb is het een plaatje. min punt is de indeling; doordat de koelkast wat klein is moet je goed opletten hoe je je producten in pakt.

Miranda 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede ruime vriezer

Een verademing vergeleken met onze vorige vriezer. Vier ruime lades, top! Past prima onder onze Siemens koelkast.

Ruud 10-07-2016 Product maand in bezit

Veel ruimte, logische indeling

Het is een grote vriezer die een logische indeling heeft. Bij het openen van de deur wordt de LED verlichting automatisch geactiveerd. Als de deur te lang blijft openstaan wordt je via een geluid signaal hiervan op de hoogte gebracht. Via een soft-close systeem wordt de deur gesloten.

Jimmy55 05-07-2016

Goed en functioneel

Net als de koelkast 18 april 2016 in gebruik genomen.
Duidelijke temperatuur aanduiding, wat ook exact klop. Heeft mijn man gechecked met temperatuurmeter.
Ook hiervoor geldt: iets minder ruim dan de oude maar dat komt omdat ook deze zuiniger is dan de oude.

Cemhuub 21-06-2016

Handige vriezer

Sinds enkele weken in gebruik bevalt prima, slimme inzetlade in bovenste lade handig voor kleine spullen.

Wibo 05-04-2016

Fraai en toch simpel

vorige maand gekocht en staat mooi bij de overige siemens apparaten,tevens heel
practische laden en indeling.Zeer tevreden.

Ajam2001 06-01-2016

Perfecte inbouwvriezer.

Ik heb deze vriezer vorige maand aangeschaft daar al mijn 19 jaar oude siemens apparatuur energie begon te verbruiken. Mooi design. Makkelijke bediening. Minder storend geluid. Nadeel: Door de energiezuinige kast is de inhoud wat kleiner geworden.

radam 01-12-2015

Prima integreerbare vrieskast

Ik heb de vrieskast vorige maand gekocht en voldoet uitstekend in het dagelijks gebruik. Handig zij de doorzichtige laden om de producten direct te kunnen zien.

L Reit 26-11-2015

Vriest snel in

Prima diepvries werkt snel en goed. Heel fijn in de bovenste lade zit een extra inzet lade, makkelijk voor kleine producten.