Siemens GI18DA65 - Reviews

tafel
A++
Netto inhoud
97 liter

Beoordeling op basis van 23 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

ikke 08-09-2015 Product paar weken in bezit

mooie vriezer. veel opbergruimte. heerlijk die doorzichte lades, dat waren we niet gewend. iedere lade zijn eigen bestemming

Martijn 01-03-2017 Product paar maanden in bezit

Gebruiksvriendelijke en logische vriezer

Dit is een prima vriezer. Goed op temperatuur. Display en lichtsignalen geven duidelijk en intuïtief aan hoe en of de vriezer naar behoren werkt. De vriezer heeft weinig last van aanvriezend vocht en als per ongeluk de deur open blijft staan wordt je daar met een pieptoon op gewezen. Al met al een prima vriezer.

• Intuitieve bediening

Minpunten

• lades zijn net te ondiep voor een grote pizza

Ot 13-02-2017 Product paar dagen in bezit

prima inbouwvriezer

Goede vriezer, energiezuinig, transparante lades (makkelijk om te zien wat er in zit) handig laatje bovenin voor bijv. kruiden. Ideaal om in 1x grote hoeveel in te vriezen d.m.v. Superfrost. Erg praktitsch zijn de zelfsluitende scharnieren, kortom heel veel gemak!

Jolanda 28-01-2017 Product paar maanden in bezit

ruimte

We hebben voor deze vriezer gekozen omdat hij 4 lades heeft. Goede handgrepen aan de lades.
Diepere en minder diepe lades waardoor je goed overzicht houdt.

Pluspunten

• 4 lades
  • verschillende diepte in de lades
  • degelijk

Hans 07-01-2017 Product paar maanden in bezit

Grote vriezer

Prima inbouw vriezer. Indeling is een beetje wennen, maar wel ruim en handig. Ook de aanwezige functies (Snelvriezen bv) werken prima.

Soester 04-01-2017 Product paar maanden in bezit

genoeg laden in dez vriezer!

Heerlijke ruimte om mijn producten in te bewaren, net dat ene laatje meer is zo fijn. Ook de Siemens oven erboven is nu precies de juiste hoogte. Hij is stil en makkelijk schoon te maken. Prijs kwaliteit is echt super.
Goed product.

Pluspunten

• genoeg laden
  • mooie hoogte
  • fijne schoon te maken

nell 23-11-2016 Product paar weken in bezit

snelle vriezer

Ik ben heel blij met deze vriezer: geluidloos, veel ruimte, snelle invrieslade en speciaal vak voor vlees.
Heel zuinig in gebruik en makkelijk in te bouwen. Ik mis alleen gebruiksaanwijzing deurophanging.

Pluspunten

• geruisloos
  • efficiente ruimte

Minpunten

• geen gebruiksaanwijzing inbouw

Dekker 17-07-2016 Product paar weken in bezit

Fijne compacte koelkast

het is een prettige compacte koelkast. de koelkast is mooi te combineren met de andere siemens producten en wanneer ik hem open heb is het een plaatje. min punt is de indeling; doordat de koelkast wat klein is moet je goed opletten hoe je je producten in pakt.

Miranda 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede ruime vriezer

Een verademing vergeleken met onze vorige vriezer. Vier ruime lades, top! Past prima onder onze Siemens koelkast.

Ruud 10-07-2016 Product maand in bezit

Veel ruimte, logische indeling

Het is een grote vriezer die een logische indeling heeft. Bij het openen van de deur wordt de LED verlichting automatisch geactiveerd. Als de deur te lang blijft openstaan wordt je via een geluid signaal hiervan op de hoogte gebracht. Via een soft-close systeem wordt de deur gesloten.

ikke 08-09-2015 Product paar weken in bezit

ideale vriezer. handige doorzichte lades, zodat je precies kan zien wat in welke lade zit. mooi design.

Ina 04-09-2015 Product paar dagen in bezit

De vriezer heeft een ruimtebesparende indeling, vriest geweldig snel, ook eenvoudig te regelen. Het apparaat is ook gemakkelijk schoon te houden.

romeolima 28-06-2015 Product paar weken in bezit

Voor het formaat van deze inbouw diepvries geeft hij toch veel ruimte. Tevens maakt het lage energieverbuik deze diepvries in deze dure tijd erg aantrekkelijk.
We vinden de stille motor een mooie bijkomstigheid

rdenkers 12-07-2015

graag zou ik van u willen weten of deze volledig integreerbaar is dus als het deur paneel eropuit je verder niks van de vriezer ziet . Wil deze namelijk aanschaffen .

RobertLent 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

Goed en gebruiksvriendelijk apparaat met een efficiënte indeling. Een paar dagen in gebruik en helemaal tevreden

Zeer tevreden vrouw 31-05-2015 Product paar dagen in bezit

Handige indeling, snel op temperatuur ook goede snelvriesmogelijkheid met automatische uitschakeling, heel eenvoudig te bedienen en gewoon een mooi design van binnen.

dhr Arts 29-04-2015 Product paar weken in bezit

mooi formaat met goede indeling, apparaat is zeer stil en heeft ook een soft close wat erg handig is. tot op heden zeer tevreden

Schakel123 02-04-2015 Product paar weken in bezit

Mooi design. Het is goed te zien wat in welke lade zit. Voor een inbouwvriezer heeft dit model lekker veel ruimte.

Freek V72 07-03-2015 Product paar dagen in bezit

Door de doorzichtige laden zijn de producten makkelijk weer te vinden zonder eerst alle laden te openen.

donkervoorta 06-02-2015 Product paar weken in bezit

Het app vriest uitmuntend je hoort hem niet goede indeling duurzaamheid niet bekend heb hem nog maar een paar weken Een aanrader

Ruud jonckers 22-12-2014 Product paar weken in bezit

Mooie compacte en degelijke vriezer met goede vakindeling.
Apparaat pas een paar weken in gebruik en kunnen daarom nog geen indruk geven van de duurzaamheid.