Siemens GI81NAC30

kast
A++
Netto inhoud
211 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI81NAC30 op Kieskeurig.be.

Selliej 31-08-2018

Erg ruim!

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Lades in verschillende hoogtes, wat erg handig is. Op de laatste lade na zijn alle lades ook diep, wat erg handig is!

feey 30-01-2018

handige lades, ruim, geordende indeling

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

het product is zoals verwacht. goed, handig en geordende indeling. handig als extra vriezer. handige lades waar van alles in past. zelfs pizzadozen

Pluspunten

• ruim
  • handige lades

Susanne 06-11-2019

Ruime praktische vriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Al zoveel vriezers gehad, maar deze is echt de ideaalste. Ruimte volop, maar bij een vriezer draait het natuurlijk om het praktische gebruik. En dat is deze zeker alom!

Pluspunten

• Ruimte
  • Praktische indeling

Jolande 05-11-2019

Ruime en praktische vriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Het handige van deze vriezer is dat de bovenste twee vakken voorzien zijn van een klep in plaats van een lade. Daardoor kan je er makkelijk bij!
De lades zijn ruim en diep. De onderste lade is kleiner wat weer makkelijker is voor de kleinere spullen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

izzet 27-10-2019

ruimte ruimte ruimte

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Met ons cultureel achtergrond hebben wij flinke behoefte aan vriesruimte waardoor we bij het ontwerpen van onze nieuwe keuken hebben gekozen voor deze vriezer van formaat. Zoals de overige apparaten is dit ook een no nonsens apparaat. dwz geen toeters en bellen. Klein aandachtspunt is dat het geluid soms higer dan gemiddeld lijkt. Of dit door de vriezer komt of de koelkast is niet duidelijk. Op zivh geen ramp want het valt alleen op als het muisstil is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Keuken 2punt0 25-07-2019

Grote vrieskast

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Ruime vriezer met stevige lades en kleppen. Zeer stil en energiezuinig. Het enige minpuntje is dat er geen licht in zit [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pascal 14-05-2019

TOP VRIEZER

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Geweldig apparaat, mooi groot veel lades, bovenste 2 geen lades maar klepjes, goed over nagedacht op deze hoogte krijg je geen lades open.
bijna geruisloos, geeft alarm bij te lang open etc, kortom fijn apparaat

Pluspunten

• practisch
  • geruisloos

NikoleH 18-04-2019

Diepvries GI81NAC30

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Wat een topvriezer. Met ons grote gezin ideaal.
Het brood voor de hele week (8 broden) past in 2 lade’s en dan hebben we er nog 5 over!

Renate2708 31-03-2019

Mooie diepvries!

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Hele fijne, grote diepvries.
In het begin maakte hij wat brommend geluid. Dat is na 2 weken verdwenen.
Mooie grote lades. Ruimte genoeg!

Debbie36 16-02-2019

Droomvriezer voor jong gezin!

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Reclames inslaan, groente uit de tuin invriezen en vooruit koken; deze mogelijk hebben wij nu met de aanschaf van deze GROTE vriezer; de droom van elk jong gezin. Handige lades waardoor je het overzicht kan houden. Wij hebben de vriezer een maand en heb deze nog nooit horen aanslaan. Ook nog nooit ontdooit en hoop dat ook nooit te hoeven doen. Wat heb ik daar een hekel aan. Het enige wat ik mis is een lampje, maar bestaat dat?

Femm 11-02-2019

Heerlijk ruime vriezer met handige indeling

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Ik heb deze al een paar maanden in bezit en de ruimte die deze vriezer heeft is zo fijn! In de winkel getwijfeld, want, wel groot maar nu er oh zo blij mee. Wil nooit meer anders. Praktische indeling en simpel maar mooi design. Ook lekker stil. Aanrader!

Johndewissel 21-08-2018

Ontwerpfout?

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

In de basis zijn wij tevreden met deze diepvriezer. Echter, de bovenklepjes breken zeer snel kapot en dat is zonde... Omdat het klepjes zijn (en geen lades) zie je niet dat ze open zijn, en bij het dichtdoen van de deur breken ze af. :-(

Masja 10-08-2018

Super vriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Sinds de installatie een maand geleden is er al veel gebruik gemaakt van de vriezer. Wat fijn dat de ijsjes goed bevroren zijn, maar ook direct eetbaar.

Natasja 17-07-2018

heerlijke grote vriezer, praktisch ingedeeld

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Voor een gezin met 4 personen is dit een perfecte vriezer. Grote lades, en mogelijkheid tot zelf indelen van groottes van vakken, met of zonder deurtje. Goed product voor goede prijs.

Pluspunten

• groot
  • alarm als de deur open blijft staan

Heike 15-03-2018

Uitstekende stille ruime vrieze

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

De vriezer is erg handig ingedeeld met ruime lades, vriest uitstekend, en is erg stil, we horen hem niet.

Pluspunten

• Vriest uitstekend
  • heel stil, hoor hem niet
  • handige indeling, ruime lades

Daphinately 23-02-2018

De vorst onder de vriezers!

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Een koele kikker, dat is deze vrieskast. Hij doet wat hij moet doen en heel goed! Veel ruimte ook voor verpakte diepvriesartikelen en toch heel overzichtelijk. Geen last van korrelijs op of in de producten, dus de kast vriest heel constant. Blij met mijn keuze, dus ik zou hem iedereen aanraden.

HerrieKees 18-02-2018

Herrie

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Een prima vriezer, maar hij maakt wel veel geluid! Hij zit ingebouwd in een dikke muur in onze open keuken, maar ik hoor hem duidelijk op 8 meter afstand in de woonkamer om de hoek. Dit lijkt me meer dan de 43 dB volgens de specificaties. De monteur van Siemens zei dat dit normaal is bij NoFrost vriezers. De motor zit bovenin en draait langer en maakt blijkbaar meer geluid.
Als we dit van tevoren geweten of gelezen hadden, hadden we andere keuzes gemaakt!

Minpunten

• Herrie
  • Geluid
  • Herrie staat nergens in de reviews

Peter1401 28-12-2018

Heb je de deur open staan ? Dan maakt hij inderdaad herrie dat is namelijk de zoemer. Ik heb hem ook maar ben er dik tevreden over. Misschien is de kast niet goed gemonteerd dat er iets trilt....

KeesHerrie 18-02-2018

Herrie

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Fijne vriezer, ingebouwd in een dikke muur (oud huis). Werkt zoals het moet, maar hij maakt veel geluid. Met een specificatie van 36 dB had ik niet verwacht dat ik op 8 meter afstand, in de woonkamer om de hoek, de vriezer kon horen. De Siemens monteur vertelde dat dit normaal was met een No Frost, de motor zit blijkbaar bovenin, die maken langer en meer geluid.
Als we dit geweten hadden, hadden wij andere keuzes gemaakt.

Natasja 06-01-2018

Heel veel ruimte, alles is overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Vriezer is vrij groot waardoor alles erin past. Alles is overzichtelijk. Als de vriezer te lang open staat dan gaat de alarm af. We zijn er super blij mee.

Lzwl 03-01-2018

Diepvries

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Mooie grote diepvries. Voor mij ging er een wereld open. Ik ging van 2 lades naar 7 lades. Heb contact met Siemens gehad omdat hij vrij vaak "in werking" schakelde. Siemens vertelde dat deze kist 4 tot 6 weken nodig heeft om tot juiste werking te komen.