Siemens GI81NAC30

kast
A++
Netto inhoud
211 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI81NAC30 op Kieskeurig.be.

Selliej 31-08-2018

Erg ruim!

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Lades in verschillende hoogtes, wat erg handig is. Op de laatste lade na zijn alle lades ook diep, wat erg handig is!

feey 30-01-2018

handige lades, ruim, geordende indeling

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

het product is zoals verwacht. goed, handig en geordende indeling. handig als extra vriezer. handige lades waar van alles in past. zelfs pizzadozen

Pluspunten

• ruim
  • handige lades

Vincenza 18-06-2020

Ruime vriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Ruime vriezer, maar maakt af en toe veel geluid [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sven 09-06-2020

Nooit meer ruimte tekort!

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Wat een bakbeest en wat een ruimte. Heerlijk zo'n grote en ruime vriezer. Echt een verademing als je een paar vrieslades in de koelkast gewend ben. Handige lades en bakken, vriest goed en maakt weinig geluid. Daarnaast ook een mooi apparaat (al zie je er maar weinig van ;-)). We zijn er blij mee! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tevreden gebruiker 08-06-2020

Prima vriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Heerlijk ruime diepvries waar je al je spullen prima kunt invriezen en door de vele lades en klapdeurtjes heel overzichtelijk.

Geluidsniveau is zeer acceptabel en vriest lekker snel

nu sinds 3 weken in gebruik

Pluspunten

• vriest snel
  • ruimte
  • prijs

Minpunten

• nog geen gevonden

Zwak punt in de construct 25-05-2020

Fijne vriezer, matige constructie

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

De vriezer bevalt goed, hij is snel op temperatuur. Heeft veel ruimte.
Echter min punt is de matige constructie van de bovenste klep deksels. Deze is zo gepakt dat wanneer in een onbewaakt ogenblik de klep nog openstaat wanneer de deur dicht gaat de scharnieren gelijk afbreken. Ik zou hier een andere constructie op bedenken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

A. Taha 22-05-2020

Eerste indruk is zeer positief! Veel ruimte en erg still.

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Nog maar een aantal weken aangeschaft, maar nu al erg blij mee. Wat een ruimte! En voor een vriezer is hij uiterst zuinig!!

Pluspunten

• Ruimte
  • Nauwelijks te horen
  • Vriest uitstekend
  • Erg makkelijk in gebruik

Minpunten

• Ik kan niets bedenken vooralsnog

Danny 07-05-2020

Koude stilte..

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

superstil, ijskoud, ruim, mooie grote lades in het midden, duidelijk alarm als de deur niet sluit.. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Freek 23-04-2020

Fijne grote ijskast

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Prima apparaat, veel ruimte, en enkele grote "big boxes". Werkt prettig, kan er echt heel veel in kwijt.

Pluspunten

• ruimte
  • big boxes
  • energiezuinig

Minpunten

• bovenste bak is een klep.

Bighank 09-03-2020

Grote vriezer, goede kwaliteit.

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Erg fijne, ruime vriezer. Heel veel ruimte. Handige grote vakken. Hogere vakken hebben prettige handige deuren.

Pluspunten

• Groot
  • Vriest goed

Minpunten

• Hard alarm
  • Geen verlichting

Fam Verploegen 08-03-2020

Heerlijk ruime vriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Met een gezin met 5 personen kun je eigenlijk niet om deze vriezer heen. Zo fijn dat je al je diepvries boodschappen en bijv. brood voor de hele week in één apparaat kwijt kunt [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Janssen 23-02-2020

Prima apparaat!

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Geweldig grote vriezer met veel handige lades. Enige nadeel is dat er geen binnenverlichting in zit. Maar met voldoende verlichting in de keuken geen probleem. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dennis 05-02-2020

Inbouw vrieskast

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Wederom een super apparaat. Dit is het enige apparaat waar wij tot nu toe 1 klein minpuntjes over hebben. En dit is dat er geen verlichting in de vrieskast zit. Voor de rest een prima, veel opberg ruimte, vries top, en geeft meteen alarm als de deur een tijdje open staat. (handig voor de vrouw) Perfect. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Daisy 05-02-2020

Top vriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

We hebben sinds kort een nieuwe keuken. We hebben hierbij meerdere apparaten van Siemens aangeschaft, waaronder deze ruime vriezer. 178 cm hoog. Veel opbergmogelijkheden. Vriest heel erg goed. Mooi uiterlijk. handige alarmknop als de vriezer te lang open staat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 20-01-2020

Fantastisch

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Super mooi apparaat. Geen ijsvorming praktisch grote lades [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hamza 13-01-2020

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Goed, het is groot genoeg en alles past erin. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Albert 13-01-2020

Inbouwvriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Grote vriezer, degelijk. Veel ruimte in laden en vakken. A++ zuinig in stroomverbruik. goed en mooi in combinatie met Siemens inbouwkoelkast.

Pluspunten

• Goede scharnieren
  • Sluit goed

G van de Haar 09-01-2020

Vriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Ik heb hem nu 2 maanden in gebruik en vind het een fijne vriezer met laden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tinus 09-01-2020

Prima apparaat, lekker groot

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Precies wat je ervan kan verwachten. Kan super veel in, vriest goed en snel en blijft goed vrij van ijsvorming. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sjaak 01-01-2020

Top vriezer

Geschreven voor: Siemens GI81NAC30

Lekkere grote vriezer waar je veel in kwijt kan [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]