Bosch Serie 6 GIN41AC30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 GIN41AC30 op Kieskeurig.be.

Arie 13-10-2020

Prima

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN41AC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima vriezer met voldoende ruimte, zeker goed naast koelkast

Stef 16-08-2020

Superzuinig kost ruimte

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN41AC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi geintegreerd in de keuken, hoef nu niet meer naar de garage te lopen. Ik hoor de vriezer niet. De spullen voor mijn gezin (man en vrouw) kan ik net onderbrengen, houdt niet over.

dhr van der Werf 09-04-2020

Vrieskast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN41AC30

Supermooie inbouw vrieskast wat makkelijk is te monteren. Goede / duidelijke handleidingen
Met alarm als kast te lang open staat

Pluspunten

• Makkelijke inbouw
  • Veel opslag ruimte

Nick 17-11-2019

Diepvries

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN41AC30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] zeer goede diepvries goed in te stellen op temperatuur deur sluit vanzelf aan te raden product

Bianca 19-01-2017

Heerlijk grote diepvries

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN41AC30

Het is een heerlijk grote diepvries, waar je veel in kunt opslaan. De lades zijn goed verdeeld en de diepvries is ook nog stil. Niet te klein maar ook niet te groot.