Siemens FI24DP32 - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

eef 23-08-2017 Product paar weken in bezit

Geniale inbouw vriezer mét ijsblokjes dispenser!

Wij hebben deze vriezer in combinatie met wijnkoelkast en koelkast ingebouwd. Het vakje om ijsblokjes, water ed te "tappen" zit op de gelakte deur/ het frontje gemonteerd. We hebben hierdoor het volume en opties van een amerikaanse koelvries combinatie, maar dan mooi ingebouwd. Het geheel ziet er strak en gaaf uit!! De vriezer werkt geheel volgens verwachtingen en is erg ruim. Met name de onderste lade is heel groot waardoor je veel kwijt kunt en een goed overzicht hebt van alle ingevroren spullen. De ijsblokjes dispenser werkt prima en is favoriet bij de kinderen. Ze hebben er zo veel plezier in dat ze nu zelf in plaats van mama de limonade maken.

Pluspunten

• Goed werkende ijsblokjes dispenser
  • Mooi ingebouwd

Minpunten

• ijsblokjes dispenser neemt flink ruimte in

Charlotte 06-08-2016 Product kwartaal in bezit

Top vriezer!

Na jarenlang gebruik te hebben gemaakt van oude vriezers met weinig ruimte ben ik superblij met deze Siemens vriezer. Hij is zeer ruim, geeft heerlijk koud water en ruim voldoende ijsklontjes voor ons hele gezin.

keukenprinses 02-01-2016 Product jaar of meer in bezit

dit is de grootste miskoop van onze keuken. het ijs valt keihard eruit als je niet uitkijkt breekt het glas. de ijsblokjes zijn klein en er zit allemaal kruim in. vaak is het een grootte brok die niet meer door het valluikje wil. we hebben er naar laten kijken maar er wordt gezegd dat het niet beter kan. Voor z'on duur apparaat. hiervoor hadden we een LG die was veel beter. we hebben heel erg spijt van deze aankoop.