Samsung DW60M5050BB/EN

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
48 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung DW60M5050BB/EN op Kieskeurig.be.

J 07-07-2019

Goede vaatwasser voor redelijke prijs.

Geschreven voor: Samsung DW60M5050BB/EN

deze vaatwasser wast goed schoon voor een goede prijs!
De bediening is makkelijk. Je kunt er ook grotere borden in kwijt wat zeer fijn is

Anoniem 20-06-2019

Mooie vaatwasser

Geschreven voor: Samsung DW60M5050BB/EN

De vaatwasser is mooi. Hij maakt bijna geen geluid. Alles past er mooi in en de afwas is mooi schoon. We zijn er heel tevreden over. We zouden zeker nog iets van Samsung kopen als we zouden moeten kiezen.

Toby 15-06-2019

Prima prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Samsung DW60M5050BB/EN

De vaatwasser hebben we een week geleden aangeschaft. Bij hef installeren bleken de pootjes van zwakkere kwaliteit, het plastic pootje boog door op het moment dat we de vaatwasser een cm naar achteren verschoven. Iets om rekening mee te houden!

Het afstellen van de veer voor de deur is ideaal.

Verder appeltje eitje om te installeren.

Goede programma's, maakt goed schoon en is zeker niet luider dan verwacht.
De rolletjes/lagers van de rekken zijn niet de beste (rammelen een beetje, klinkt en voelt goedkoop) maar zeker prima in verhouding tot de prijs.

Al met al simpelweg tevreden met de vaatwasser.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Eenvoudig te installeren
  • Geluid ruim binnen de perken

Minpunten

• Zwakke pootjes
  • Lagers/rolletjes vd rekken

Hekkelman 13-06-2019

Erg fijne machine

Geschreven voor: Samsung DW60M5050BB/EN

Het is een erg mooi en stil apparaat en mijn vaat word telkens goed schoon en droog. Inbouwen was een fluitje van een cent met de bijgeleverde instructies

Anoniem 09-05-2019

Geweldig en zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung DW60M5050BB/EN

Onze whirlpool had het begeven. Een voorwaarde geen whirlpool meer. De whirlpool droogde slecht en in de vijf jaar dat wij de whirlpool hadden is de monteur vier keer langs geweest. Niet geweten dat Samsung ook een vaatwasser had. Gezien er weinig te vinden was over de Samsung zaten wij in twijfel. Maar toch besloten gezien het merk en prijs om de vaatwasser te bestellen. En tot op de dag van vandaag hebben wij hier geen spijt van. Een grote vaatwasser qua ruimte. Makkelijk in gebruik door de vele programma’s. Zelfs een hygiëne en een halfvolle lading programma zijn geïnstalleerd. Tevens is de vaat ook echt droog na gebruik. Het enige wat wij missen is het lampje dat op de grond scheen. Maar dat is iets waar wij inmiddels aangewend zijn. Wij raden dit product zeker aan. Merk, model, ruimte en programma’s zijn perfect.