Samsung DW60M6050BB

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung DW60M6050BB op Kieskeurig.be.

Michael 18-06-2019

Veel opties

Geschreven voor: Samsung DW60M6050BB

Omdat wij al de 4e vaatwasser plaatsen in 19 jaar, dit keer gekozen voor de Samsung. Wel erg wennen aan de besteklade ipv mandje. Wast schoon en veel programma's. Wat wel een minpunt was is dat ons frontje te licht was. Bij andere vaatwassers geen problemen mee gehad. Front moeten verzwaren anders blijft de vaatwasser niet open staan

Pluspunten

• Veel programma's
  • Veel ruimte onderin door besteklade

Minpunten

• Veer erg sterk van Front
  • Grote borden en hoge glazen gaan niet tegelijk

Mario87 11-06-2019

Super product

Geschreven voor: Samsung DW60M6050BB

Na 2 jaar en 2 maanden mijn Whirlpool vaatwasser was kapot. Zo ik was op zoek voor iets anders. En ik ben jaren lang blij met Samsung TV zo hopelijk met deze vaatwasser gaat ook goed.Na paar dagen moet ik zegen, dat is echt stil en alles is droog. Voor mij TOP

Pluspunten

• stil, groot

Minpunten

• niks

Coolen 03-06-2019

Perfecte vaatwasser met veel pluspunten

Geschreven voor: Samsung DW60M6050BB

Grote voordeel voor mij is de besteklade bovenin de vaatwasser.

De vaatwasser is enorm stil, genoeg was opties om te kiezen en maakt perfect schoon en droog.

Wij zijn er blij mee!

Anoniem 26-05-2019

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung DW60M6050BB

De vaatwasser heeft voldoende verschillende programma's. Je kan zelfs kiezen voor het gebruik van alleen de bovenste is alleen de onderste sproeier. Tijdsindicatie per programma af te lezen op de display. Goed was en droog resultaat.

Mar10e 08-05-2019

Superstil!

Geschreven voor: Samsung DW60M6050BB

Na 10 jaar Bosch deze keer een Samsung vaatwasser gekocht. Na een paar weken bevalt deze nog steeds erg goed. Afwas is goed schoon en vooral een stille en energiezuinige vaatwasser.

Naga 303 18-03-2019

Stille fijne vaatwasser

Geschreven voor: Samsung DW60M6050BB

Een fijne stille vaatwasser die zijn werk naar behoren doet!
Heeft verschillende programma's waar je uit kan kiezen zoals een halve vaat en hij heeft ook een mogelijkheid om hem uitgesteld te starten. Verder is hij stil en hoor je hem niet wat erg fijn is.

Burgie 28-01-2019

Mooi strak design

Geschreven voor: Samsung DW60M6050BB

Fijne geruisloze vaatwasser met een mooi blauwe display wat goed afleesbaar is. De Express toestel is ook handig binnen een uur is de vaat klaar.

Jolanda 123 28-12-2018

doet het prima,

Geschreven voor: Samsung DW60M6050BB

Afwasmachine doet wat hij moet doen, schoonwassen. Besteklade is nieuw voor me geeft veel ruimte extra maar ik moet er wel even aan wennen.

Mijntje85 12-10-2018

Geweldige vaatwasser!

Geschreven voor: Samsung DW60M6050BB

Vandaag de vaatwasser in laten bouwen in de keuken.
Meteen 2x laten wassen na het eten. Alles is goed schoon en droog.
Zo blij mee. Grote pluspunt is de besteklade! Een ander pluspunt sdat de lades groter gemaakt kunnen worden.

Pinniewooh 06-10-2018

Superstille vaatwasser

Geschreven voor: Samsung DW60M6050BB

Stille vaatwasser met veel programma's. De vaat wordt goed schoon en is droog en streeploos na afloop. Prettig is de hygiëne functie waardoor de vaat nog extra heet wordt gereinigd. Door de verschuifbare rekjes creëer je heel makkelijk een andere indeling. Het enige minpunt is het ontbreken van een lichtje op de grond. De vaatwasser is zo stil dat ik niet kan horen of hij nog aan staat.

dick44 23-09-2018

een zeer stille vaatwasser

Geschreven voor: Samsung DW60M6050BB

ik heb deze samsung vaatwasser gekocht om dat je hem bijna niet hoort .
en maakt de vaat spik en span schoon bij de vorige vaatwasser moesten we de bordenen en pannen voorspoelen dat hoeft met deze vaatwasser niet, we zetten de borden er smerig in en het komt er schoon en droog weer uit.
en de bestekla boven in is ook makkelijk wand dan heb onder meer ruimte voor de borden en pannen

SBuijs 16-08-2018

Stil en een schoon resultaat!

Geschreven voor: Samsung DW60M6050BB

Zeer tevreden over het lage geluidsniveau en het schone wasresultaat, ook is de indeling van de onderste en middelste korf perfect en de bovenste bestellade is ook erg handig.

Anoniem 02-07-2018

Kwaliteits vaatwasser met fantastische indeling !

Geschreven voor: Samsung DW60M6050BB

Vorige maand deze vaatwasser gekocht en werkt fantastisch ! indeling is ook ideaal kan er alles in kwijt en past het niet dan verstel ik gewoon een la of korf ! perfect !!!

Huub 21-06-2018

Matige kwaliteit

Geschreven voor: Samsung DW60M6050BB

De machine werkt stil, heeft goede programma's. Extra besteklade is handig. Stelpootjes van matige kwaliteit. Indeling middelste lade zeer onhandig voor (hoger) glaswerk. Eigenlijk niet daarvoor geschikt. Vaat wordt niet 100% schoon en is nog vochtig. Vaatwasser schakelt niet uit na beëindigen programma.

Theo66 12-06-2018

Stil, goede indeling, duidelijk.gemak.

Geschreven voor: Samsung DW60M6050BB

Net een week in gebruik, maar wat een fijne machine. Past veel in en hij is vrij stil.
Duidelijke handleiding, kortom zeer veel plezier van!

auke 11-06-2018

wast super schoon en is heel stil

Geschreven voor: Samsung DW60M6050BB

We hebben de machine nu een paar dagen in gebruik, het inruimen is nog wat wennen en puzzelen, maar de vaat komt er superschoon uit en hij is erg stil.