Siemens iQ500 SN657X01PN

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 SN657X01PN op Kieskeurig.be.

De Siemens iQ500 SN657X01PN is door de Consumentenbond uitgeroepen tot Best Getest. Dat mooie predicaat heeft de inbouwvaatwasser onder meer verdiend vanwege zijn zuinige, duurzame en stille iQdrive-motor. Dat de vaatwasser zo energiezuinig is, heeft ook te maken met het Zeolith-droogsysteem. Het mineraal zeoliet zorgt ervoor dat je vaat sneller en energiezuiniger droogt. Of neem de AquaSensor. Deze sensor meet de vuilgraad van het spoelwater en past de temperatuur en de benodigde hoeveelheid water vervolgens automatisch aan. Naast energiezuinig is de Siemens iQ500 SN657X01PN ook enorm gebruiksvriendelijk. Dat merk je bijvoorbeeld aan de flexibel in te delen VarioFlex-korven.

Yilmaz 23-02-2018

Stille vaatwasser met stevig binnenwerk

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Prima zelf in te bouwen vaatwasser, super zuinig en stil. Praktische extra, de weergave op de vloer van het programmaverloop. Erg goed zelf in te bouwen. Eenvoudig en uitstekend werkende tiptoetsbediening met eco-programma. Deze Siemens is een aanrader voor iedereen die van kwaliteit houdt.

Pluspunten

• inbouwen
  • bedieniung
  • geluidsniveau in open keuken
  • stevig binnenwerk

Willem 28-07-2019

De inbouw vaatwasser was makkelijk in te bouwen.

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Ik deze vaatwasser nu drie weken,veel plezier ermee en de vaatwas komt er droog uit,ook het display wat schijnt op de grond is vrij handig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bart 16-09-2020

Niet leverbaar, montage pas over 3 weken

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Dit product is niet leverbaar, terwijl het op de website als "op voorraad" staat. Na akkoord met een alternatief model, blijkt vervolgens dat de monteur pas over 3 weken tijd heeft. Als ik de klantenservice daarop aanspreek, krijg ik een grote mond. Voor mij nooit meer Bemmel & Kroon!

Hans 02-09-2020

Doordachte vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Heeft alles in huis voor een streeploze vaat. Doet wat i moet doen! Ook op halve belading nog schone vaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joseph 27-07-2020

Perfect

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Wat een verschil met de oude machine, stiller, schonere vaat en stralend glaswerk. Ook het laden van de machine is zeer doordacht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JvanA 26-07-2020

Zoveel mogelijkheden!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

We hebben deze vaatwasmachine nu een paar maanden in huis en het is zó fijn om te kunnen kiezen uit de mogelijkheden die deze vaatwasmachine heeft! Telkens een schone vaat welk programma je ook kiest. We zijn hier heel blij mee. Een echte aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Phol 22-07-2020

Prima

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Maakt goed schoon. Gemakkelijk in de bediening. Meeste programma's nemen de tijd voor het wassen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Leo Bruinsma 19-07-2020

Als beste getest, dat zijn geen woorden maar daden

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Uitstekende machine, goede was resultaten, perfecte droging!
Mijn advies is gebruik geen tabletten maar afzonderlijk zout wasmiddel en glansmiddel, en in verband met de afvoerbuizen regelmatig een hoge temperatuur.
Dit advies geldt overigens ook voor wasmachines [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mater 04-07-2020

Doet 't goed

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Doet wat ie moet doen, maar we wassen wel altijd op intensief/70gr. Zeoliet droogt iets beter dan oude methode. Veel instelmogelijkheden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jochem 17-06-2020

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

De machine bevalt erg goed hij is erg stil doen hem soms per ongeluk open omdat we niet horen dat hij nog draait.
De afwas is erg schoon en droog.
Keuze uit voldoende programma's. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Familie Houweling 14-06-2020

Geweldige vaarwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Geweldige vaatwasser, geeft gewoon een schone vaat na iedere keer.
Voldoende keuze optie's voor verschillende vaatwas programma's. Handige indeling wat betreft boven en onder korfladen. Ook vinden wij handig en prettig dat de machine aangeeft als het filter schoon gemaakt moet worden en tevens speciaal programma voor de maandelijke schoonmaak beurt.
Kort om wij zijn zeer tevreden met en over Siemens vaatwasser, na verschillende andere merken gehad te hebben. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rappie 13-06-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Prima apparaat, goed resultaat qua reinigen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Youp 06-06-2020

Schitterende prestaties

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Na veel verschillende vaatwassers met elkaar te hebben vergeleken is de keuze gevallen op deze alleskunner. Onze vorige Siemens vaatwasser heeft het 14 jaar uitstekend gedaan maar omdat wij nu ook aan het miljeu willen bijdragen een nieuwe laten bezorgen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 03-06-2020

Functioneel en zuinig in gebruik

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Deze Siemens iQ500 vaatwasser heeft heel veel programma's, maar start standaard in de Eco modus op, indien je een ander programma wenst dan moet je actief een keuze maken. Dat deze Siemens iQ500 vaatwasser heel erg stil is kan ik niet zeggen, ik hoor deze meer dan onze 12 jaar oude Siemens wasmachine. Ik vermoed dat de actieve droger met blowerfunctie hoor, dat is jammer. Maar verder een top product en erg zuinig in gebruik, zowel het stroom- en waterverbruik is veel minder! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 02-05-2020

fijne machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

we moeten er nog aan wennen , maar een super fijne afwasmachine [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 19-04-2020

Super kwaliteit machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Helemaal gelukkig met de opvolger van onze vorige Siemens vaatwasser.
Nog luxer en voorzien van de modernste techniek. Tijdsverloop zichtbaar op de vloer. Geweldig mooi. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Stille schoonmaker 02-04-2020

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Vaatwasser werkt stil en erg goed. Zelfs aanslag thee en koffie mokken is weg. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jaap 31-03-2020

Goede vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Goed reinigende vaatwasser met zeer goede droogresultaten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jannie 26-03-2020

Bijna geruisloze vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

We zijn blij met onze nieuwe vaatwasser. Hij wast schoon en maakt nauwelijks geluid. Verder is er ruime keuze uit verschillende programma's en is de korf in hoogte verstelbaar. Kortom een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sicco Wiersma 25-03-2020

Siemens IQ500 vaatwasser doet wat hij moet doen!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN657X01PN

Prima vaatwasser die doet wat hij moet doen. Schoonmaak resultaat is meer dan prima en metname de doorlooptijd van de programma's is zeer okay (zeker als je na het verbruik van energie & water kijkt). Kan hem dus zeker aanbevelen, geen overdreven poespas gewoon een machine die doet wat hij moet doen met een strak design. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]