Siemens SN636X01GE

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens SN636X01GE op Kieskeurig.be.

Herman 18-09-2020

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01GE

Voldoet aan alle voorwaardes. Door de keuze uit verschillende programma is er altijd wel 1 welke wij kunnen gebruiken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dustin 30-08-2020

Werkt perfect

Geschreven voor: Siemens SN636X01GE

Deze vaatwasser is niet alleen makkelijk te installeren, ook de verschillende programma's, kwaliteit en stilte zijn erg fijn. Deze vaatwasser maakt vrijwel geen geluid. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Batrt 30-08-2020

Topapparaat

Geschreven voor: Siemens SN636X01GE

Fijne vaatwasser die doet wat ie moet doen. Vaat goed schoon, ook bij korte programma's. Maakt weinig geluid en is handig in te delen. Eco-programma duurt wel erg lang. Dat is alleen 's nachts een optie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Geïntegreerde vaatwasser 30-06-2020

Stille kracht

Geschreven voor: Siemens SN636X01GE

Wij hebben deze vaatwasser sinds Februari en zijn er zeer tevreden over. De vaatwasser is stil tijdens het draaien van de programma's en het belangrijkste wat hij doet is goed schoonmaken en zelfs de plastic voorwerpen zoals deksels , broodtrommels en zeven komen er droog uit [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

willem 23-06-2020

fantastisch apparaat

Geschreven voor: Siemens SN636X01GE

Vaatwasser aangeschaft omdat onze oude siemens topliner vaatwasser het had begeven
Naar 20 jaar trouwe dienst
Dus weer een siemens aangeschaft
Beetje uitzoeken hoe alles werkt, en tot nu toe tevreden
Jammer dat er geen trechter voor het zout bij zit
Dus weer ee [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wouter 17-06-2020

Wast slecht schoon

Geschreven voor: Siemens SN636X01GE

De vaat wordt niet schoon, zelfs als het goed afgespoeld er in gaat [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

AlyP 18-05-2020

Superstil

Geschreven voor: Siemens SN636X01GE

In combinatie met een Siemens inductie kookplaat en solo oven gekocht. Een degelijk apparaat, doet wat het moet doen. Gaat veel in en je hoort hem nauwelijks. Gebruik vooral het eco programma, duurt wel 3,5 u maar dat is een kwestie van je erop instellen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 09-05-2020

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01GE

Mooie en vooral stille vaatwasser die zeer goed schoonmaakt [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gino 03-05-2020

Geschreven voor: Siemens SN636X01GE

Goede vaatwasser. Droogresultaat valt wat tegen maar met de extra droog functie is het beter. Jammer dat het niet een volledig rvs binnenkuip is. Deze is gedeeltelijk van plastic. Geluid is redelijk stil wanneee deze draait. Het onderste rek Wil bij het uittrekken soms in de richel tussen de machine en de deur rollen met de wieltjes. Dit gebeurd wanneer de voorzijde beladen is en de achterzijde nog leeg. Dus de achterzijde eerst beladen. Dit is wel een minpuntje. Verder zuinig in gebruik met een goed wasresultaat. Een machine reinigingsprogramma, tijdsverkorting, uitgestelde start, en intensief programma zitten er ook bij als opties. Wij zijn tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fajan 26-08-2019

Veel functies maar toch scherpe prijs

Geschreven voor: Siemens SN636X01GE

Deze vaatwasser had alle gewenste functies zoals uitgestelde startijd, A++ zuinigheid, verkort programma bij weinig vuile vaat, extra droogkracht voor plastic en meer. Apparaat had een scherpe prijs en was uit voorraad leverbaar. Installeren ging gemakkelijk, alleen de hoogteverstelpootjes aan de voorkant draaiden wat moeizaam.Het mooie was dat de uitsparingen voor het keukenfrontje nog precies op dezelfde plaats zaten als de vorige Siemens vaatwasser van 14 jaar oud, dus het was zo over gezet! En ook de water aansluiting en afvoer waren direct over te zetten.

Pluspunten

• Veel functies voor scherpe prijs
  • Heldere inbouw instructie tekeningen
  • keukenfrontje vorige Siemens paste nog!
  • Stille machine

Minpunten

• Hoogteverstelling voorkant moeizaam

M1234 26-07-2019

Geluidloze vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01GE

Afgelopen week heb ik dit product gekocht en het is opvallend hoe stil deze vaatwasser is. Genoeg programma's op de vaatwasser dus ben er heel blij mee! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jaap1936 30-04-2019

Heerlijk stille vaatwasser.

Geschreven voor: Siemens SN636X01GE

We hebben hem nu 2 weken in gebruik hij is heel stil vergeleken met onze vorige vaatwasser van AEG wat een verschil. Doet goed zijn werk hebben nog niet alle programma’s geprobeerd maar degene die we hebben gebruikt doen het goed