Bosch SMV95M30NL - Reviews

Maximale belading
13 couverts

John 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima keuze

De vaatwasser voldoen aan de verwachtingen; de vaat is zeer schoon. De projectie op de vloer is ook erg handig

Van der Doelen 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie degelijke vaatwasser

Zeer mooie degelijke vaat wasser, stevige rekjes, neerklapbare houders van borden, goede indeling, onder is het rekje voor het bestek verschuifbaar.
De resttijd en de actie van de vaatwasser tijdens het wasprogramma word heel duidelijk op de grond weergegeven je weet zo precies hoelang het programma nog duurt.
Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen. Tot nu toe nog geen minpunten.

Pluspunten

• Stevige rekjes
  • Bestekbak verschuifbaar
  • Resttijd op grond met lampje
  • Borden rekjes neerklapbaar

Richard Bakker 15-11-2016 Product paar weken in bezit

BOSCH SMV95M30NL

Prima vaatwasser, goede prijs kwaliteit verhouding. Programma en tijden via slimme verlichting op de vloer geprojecteerd. Vaatwasser is stil en alle knoppen zien en voelen zeer deugdelijk. Ook de bestekbak is gemakkelijk overal te plaatsen door uitgekiende uitsparingen, zodat ie overal geplaatst kan worden. Vaatwasser aangeschaft bij Keukenloods, goede ervaring mee.

• Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Fijne vaatwasblokje houder.

Minpunten

• Geen verlichting inside

Gaby 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser, snel & stil

Simpele, snelle en stille vaatwasser. Onze vorige Bosch hield er na meer dan 13 jaar mee op, en tot die tijd geen enkele probleem mee gehad. Vandaar weer een Bosch

Pluspunten

• geen overbodige knoppen
  • stil
  • programma vaak sneller klaar dan standaardtijd

Minpunten

• nog niet ontdekt

D. v.d. Ven 20-10-2016 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden

Gebruiksvriendelijke vaatwasser met zeer praktische indeling; bestekkorf is te verschuiven over de bordenhaakjes, inklapbare haakjes e.d. Erg handig is dat als de vaatwasser aan staat, de resterende tijd op de vloer wordt geprojecteerd. Zeker omdat hij weinig geluid maakt. De vaat komt er zeer schoon uit.

Blokhuis 18-10-2016 Product paar maanden in bezit

Niet tevreden

Sinds enkele maanden deze vaatwasser in huis, totaal niet tevreden en spijt.
Je kan de indeling veranderen maar dat schiet niet echt op.
De drinkglazen kunnen er niet goed in en vallen steeds om en staan dan vol met water, totaal niet over nagedacht door de ontwerpers van Bosch. Eco stand slaat nergens op en duurt veel te lang en is gewoon onzin. Zet de machine op vol vermogen en het resultaat komt in de buurt van onze oude boschvaatwasser waar wij 16 jaar mee gedaan hebben. Nee het is niet meer de machine van toen en er zit te veel onzin op voor het mileu wat niet werkt en er alleen maar voor de regelgeving op zit.

Pluspunten

• speedstand
  • lampje op de vloer

Minpunten

• slechte indeling
  • niet goed droog

Ellis 15-10-2016 Product paar weken in bezit

prima vaatwasser voor een goede prijs

Sinds een maand deze vaatwasser in gebruik. De vorige had de geest gegeven. ook een Bosch. Type wat we via Kieskeurig hadden uitgezocht was niet meer leverbaar via keukenloods, maar ze hadden een geweldige service: beter type voor dezelfde prijs! De vaatwasser is erg stil (open keuken) en heeft goede programma's. Indeling ongeveer gelijk aan de vorige met net paar kleine verbeteringen. Lampje dat op de vloer schijnt met resterende looptijd is leuk en handig. Looptijd ecoprogramma is lang, maar wat geeft dat? We draaien hem meestal 's-nachts. Machine zet zichzelf uit na afloop programma. ook een verbetering ten opzichte van de vorige. Kortom: erg tevreden.

Pluspunten

• stil
  • projectie op de vloer

Boudewijn 29-08-2016 Product paar weken in bezit

Mooie stille vaatwasser

Stil, mooi en makkelijk te bedienen vaatwasser met uitgebreide mogelijkheden.
Ook de ingebouwde beamer die de status van het apparaat aangeeft, is erg leuk.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening.
  • Weinig geluid

Martin W 26-08-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser Bosch SMV95M30NL

De eerste ervaringen zijn: makkelijk aan te sluiten, stille vaatwasser, schone en droge vaat, handige lade-/vakindeling zowel onder als boven

Pluspunten

• stil
  • schoon en droog vaatwerk

Minpunten

• lange duur Eco programma

Fam van Os 01-08-2016 Product jaar of meer in bezit

gemak dient de mens

we hebben in ons huis deze vaatwasser al meerdere jaren hij werkt al die tijd perfect, dus nog nooit extra kosten gehad en iedere dag een schone vaat......

LS 17-07-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk apparaat

Dit apparaat is sinds een paar weken in gebruik genomen en bevalt tot nu toe goed. Deze vaatwasser doet gelukkig de twee belangrijkste dingen die een vaatwasser hoort te doen en dat zijn schoonmaken en drogen. Ons vorige vaatwasser van AEG deed dit beide niet. Ook kunnen bij deze vaatwasser de borden direct naast elkaar gezet worden, in plaats van dat je een ruimte er tussen open moet laten omdat het anders niet schoon wordt. Tevens is de vaatwasser een stuk stiller. De display met tijd op de grond is erg handig! Ik beveel dit apparaat zeker aan.

Ruud 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch volgeintegreerde vaatwasser SMV95M30NL

Deze Bosch inbouw vaatwasser hebben we gekocht ter vervanging van een Bosch vaatwasser die ruim 15 jaar trouwe dienst had gedaan. Deze vaatwasser is erg stil, projecteert op de grond met welk programma hij bezig is, hoe ver hij is en wat de resttijd is. Enorm handig. En qua indelingsmogelijkheden is deze vaatwasser een waar genoegen. Ook is hij zeer gebruikersvriendelijk. Wil je geen uitzoekwerk? Kies voor het automatische programma en de vaatwasser zoekt zelf uit wat het beste past. Door de sensoren die o.a. de vervuiling van het water meet is hij ook nog eens zuinig met water. Helemaal top en zeker voor het aankoop bedrag. Zeer goede prijs prestatieverhouding.

kwok4567 20-06-2016 Product maand in bezit

goed afwasser

zeer stil en mooie schoon afwassen, ook de snelle programma werkt perfect, binnen 30 minuten zijn de afwas prima schoon.

JVzvrt 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

installatie

We hebben deze machine net een paar dagen (gekocht bij Bemmel & Kroon). Het installeren ging prima. Je merkt meteen dat het allemaal een stuk degelijker is dan de Wirlpool die eruit ging. Heldere installatietekening en alles zat er bij.
Hij heeft nu een keer gedraaid en dat deed hij prima. Maar ja dat had ik ook niet anders verwacht... De indeling geeft veel mogelijkheden om je spullen in de vaatwasser te krijgen. Ook de tijdsindicatie op de grond is super handig. Evenals de autostand. Die zorgt voor een (veel) korter programma als de vaat niet te vies is (zoals ons eerste rondje)
Vooralsnog dus erg tevreden, zowel over de machine als Bemmel & Kroon (ordernummer CRQ538492).

GrootM 03-06-2016 Product paar weken in bezit

Een kwalitatief en degelijk produkt

Een kwalitatief en degelijke vaatwasser die uiterst stil is, schoon wast en goed droogt. De 10 jaar garantie tegen doorroesten van de kuip is al een voorbeeld van de hoge kwaliteit. De geprojecteerde indicatie van de resttijd is handig. Er zijn voldoende wasprogramma's en bij sommige producten is de extra droog functie praktisch. Het inruimen is eenvoudig door de in- en uitklapbare mogelijkheden. 100% gebruiksgemak.

Conclusie: een aanrader!

paulsl 24-03-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige vaatwasser

Wat een geweldige vaatwasser en wat een rust.
Heel erg stil en alles goed schoon.
De indeling is perfect er past meer in dan onze vorige.
Resttijd dat op de vloer schijnt is erg handig.
Keukenloods bedankt voor het advies om deze vaatwasser te nemen.

Ppsrmb 14-03-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser!

Werd door keukenloods netjes op tijd afgeleverd en verder zelf ingebouwd. Dat ging eigenlijk vrij eenvoudig.

In het begin natuurlijk altijd even wennen aan de nieuwe indeling, maar dat was na een paar keer al helemaal in orde.
De vaat kwam er de eerste keer vrij nat uit, maar na wat gegoole raadde men toch gebruik van glansmiddel aan en dat helpt ontzettend. Het komt er nu netjes helemaal droog uit.

Handig de projectie op de grond, kan je toch even snel zien hoe lang hij nog moet.

Al met al tot nu toe super tevreden.

Arthurdeboer 19-02-2016 Product paar weken in bezit

Prima vaatwasser, met voldoende mogelijkheden. Deze vaatwasser gekozen vanwege de reviews dat hij stil zijn werk doet. Dat klopt ook. We hebben een half open keuken en horen de vaatwasser wel, maar niet storend. Eventueel programma uit te stellen zodat de vaatwasser later start.
Het drogen is wel een ding, je moet de onderkant van kopjes en bakjes (die met de onderkant naar boven zijn gericht uiteraard) wel even nadrogen voordat je de vaatwasser uitruimt. Er blijft dus wel wat water in de kopjes zitten. Extra droog functie lost dat een beetje op, dan is het meeste wel volledig droog.

Martin R 16-02-2016 Product kwartaal in bezit

Machine bij Keukenloods.nl aangeschaft en direct geleverd. Goedkopere gekocht doch duurdere geleverd (€130) zonder bijbetaling.Geweldig. De machine draait bij ons iedere dag en met goed resultaat. De vaat is goed droog en helemaal geweldig is de variabele indeling, dit was bij de andere machine waardeloos. De digitale aanduiding op de vloer is handig want zo weet iedereen dat de machine dan draait en dus de deur niet open mag. Zeker ook omdat je de vaatwasser bijna niet hoort draaien. Geweldige vaatwasser en de duurzaamheid schatten we op 8 nav onze ervaring met onze Bosch-wasmachine die al jaren tot volle tevredenheid draait.

wilma 16-02-2016 Product maand in bezit

Heel blij mee. Plus punten voor mij: flexibele indeling, de projectie op de grond, waarin eindtijd en programma staat gemeld. en dat hij automatisch uitgaat en niet standy blijft. Hij wast perfect schoon. heb nog niet iets negatiefs kunnen ontdekken. Happy