Siemens SN76P030EU - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
13 couverts

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Dennis 16-03-2017 Product paar weken in bezit

Fijne vaatwasser

Mooie stille vaatwasser, past goed in ikea keuken, makkelijk te monteren. doet zijn werk goed en stil

Pluspunten

• makkelijke montage Ikea keuken
  • stil

Drees 13-01-2017

eindelijk weer eens schone vaat

Nadat onze AEG het begeven had zijn we op zoek gegaan naar een passend alternatief. Omdat we al een aantal Siemens producten hadden aangeschaft waar we zeer tevreden over waren ook nu weer voor een Siemens gekozen. Geen spijt van. Vaatwasser is handig in gebruik, heeft veel opties en ook voldoende ruimte. We gebruiken deze met 5 personen dus hij staat regelmatig aan. Wat op valt is de handige bediening van het apparaat en dat hij lekker stil is in vergelijking met de vorige. De vaat is goed schoon en komt er nagenoeg droog uit. Apparaat is handig te reinigen.
Oorspronkelijk gepost op Siemens

Remco Smit 01-11-2015 Product paar dagen in bezit

Pas een paar dagen in huis, maar tot dusver alleen maar positieve ervaringen. Duidelijke handleiding in goed (vertaald) Nederlands. De handleiding is voor meerdere modellen. Hieruit blijkt dat er meer mogelijkheden zijn dan ik nu heb. Vandaar de 7: er is meer mogelijk, maar daar betaal je dan ook voor denk ik. Dit model heeft voor ons genoeg verschillende wasprogramma's. Gebruiksgemak: supersimpel om te bedienen. De eerste keer even met de handleiding in de hand alle instellingen langs (piepjes uit, waarschuwingslampjes uit voor zout en glansmiddel, waterhardheid instellen etc.). Indeling is ook toereikend: er is een bakje voor groot bestek (spatels etc.). Deze kunnen horizontaal geplaatst worden waardoor ze de sproeier niet in de weg zitten. De bovenste lade kan in zijn geheel of links of rechts in hoogte aangepast worden. Handig bij hoge wijnglazen: kan je een kant laten zakken waardoor ze wel passen.

GH Bodegraven 28-03-2015 Product paar weken in bezit

tot nog toe vinden wijde vaatwasser een prettig en stil apparaat.
stil is belangrijk omdat hij in een openkeuken staat