Siemens SX69M036NL - Reviews

Maximale belading
13 couverts

8,9

Ivo 18-10-2015 Product paar dagen in bezit

Pas 2 dagen in mijn keuken, maar hij wast goed af en de vaat is helemaal droog de volgende ochtend. Hij maakt weinig geluid; het meeste geluid komt van waterleidingen (aan en afvoer). Handig lampje om te zien dat hij nog bezig is. Onhandig dat je de start knop moet gebruiken om hem te starten ipv gewoon dichtduwen. Ook wat indeling betreft ben ik nog aan het zoeken; mijn vorige Siemens vaatwasser leek makkelijker in te delen. Maar dat is misschien gewenning.

Marcel 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Degelijke kwaliteit

Reeds mijn 3e siemens vaatwasser volledige geïntegreerd.
Makkelijk in te bouwen, duidelijke instructies.
Machine is stil in gebruik makkelijk en handig in te ruimen.
Vaat komt er met een prachtig resultaat weer schoon en glanzend uit.

Kortom zeer tevreden over dit product een aanrader

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Vele spoelprogramma's
  • eenvoudig in gebruik

arjan 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

stil en uitgebreid

zeer stille machine en een snel kort programma.
uitgebreide machine en erg zuinig.
ik raad deze machine aan.

Pluspunten

• stil

John en Edith 28-12-2016 Product paar weken in bezit

Stile not eenvoudig te bedienen

De vaatwasser is heerlijk stil het is dat het blauwe lampje op de vloer schijnt anders hoor je niet eens dat hij aanstaat. Het resultaat is een schone droge vaat. Een aanrader

Zeer tevreden! 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

Grote inhoud!

Pas na bijna 16 jaar afscheid van onze vorige Siemens moeten nemen. De keuze voor weer een siemens was snel gemaakt! Onze nieuwe vaatwasser; hij is heerlijk stil, wast goed schoon,droogt en heeft extra veel ruimte.
Een aanrader!

Pluspunten

• Ruim

Fam.Beltman 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Stille kracht

Onze eerste Siemens heeft het bijna 16 jaar volgehouden,dus veel vertrouwen in dit merk.
Deze nog maar even in gebruik en doet het prima en voor ons een stille kracht.

WN 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede machine, wat aandachtpunten bij het inbouwen.

Goede vaatwasser met veel mogelijkheden.

We hebben hem geplaatst ter vervanging van een Bosch vaatwasser.
Wel wat punten die aandacht behoefte bij het inbouwen.
Stelpoot achterzijde zit in het midden.
Onderzijde deur iets moeten inkorten omdat deze bij het openen tegen de vaatwasser aan kwam. Bij een Bosch machine waarschijnlijk wat dieper, iets waar wij niet op hadden gelet bij de aanschaf. Dachten dat dit universeel was......

Pluspunten

• Veel programmas
  • Ruime machine

Daniel 21-12-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens vaatwasser

De vaatwasser heb ik nu een week in mijn bezit. Laten we beginnen dat de siemens SX69M036NL een paneel heeft met de juiste uitstraling. Bij het dichtdoen van de deur heb je gelijk het gevoel dat je een degelijk product hebt gekocht. Mijn andere vaatwasser was van het merk Bauknecht. De bediening is zeer gebruiksvriendelijk. Wij hebben het eco programma en extra droog functie geprobeerd. Hij droogt en wast hierbij goed schoon.
De indeling ervaren wij als prettig. Er passen meer borden in als bij onze vorige vaatwasser. Als de vaatwasser klaar is dan gaat het lichtje welke op de vloer schijnt uit en geeft 5 x een piep. Het geluid, niet geheel onbelangrijk, is voor ons ook een reden geweest om deze vaatwasser te kopen. Dit is ook zeker acceptabel. Wij hebben de vaatwasser bij bcc gekocht met installatie service. Ook hier zijn wij zeer over te spreken. Helaas over het belangrijkste onderdeel kunnen wij niet oordelen; de levensduur.

Pluspunten

• indeling
  • geluidsarm
  • bedieningsgemak

Angela 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geruisloos, schonevaat.

Zuinige en geruisloze vaatwasser. Maakt goed schoon en droog.
Heel handig een kort programma voor feestjes en verjaardagen. Veel programma's
Onmisbaar in een huishouden.

Pluspunten

• Geluid
  • Ruimte
  • Bestekmandje

Jan Fla 17-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

21 jaar Siemens

De eerste Siemens vaatwasser ging 10 jaar mee. De tweede stierf net voor zijn elfde verjaardag. Omdat we heel tevreden zijn over de vaatwassers en ook de SERVICE van Siemens hebben we meteen weer een nieuwe Siemens gekocht. We hebben een SX (86,5cm hoog) genomen, zodat je nog meer ruimte hebt. De inbouw is met de duidelijke bijgeleverde tekening in een paar uur gedaan.

Ferdinand 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ruime vaatwasser, zeer stil

Mooie vaatwasser lekker stil en ruim van binnen. Door de grote hoogte net wat meer ruimte dan een "standaard" model. Makkelijk in te bouwen. De korte programma's hebben we nog geen ervaring mee, maar zeker voor bijv verjaardagen is dat ideaal.

• ruim van binnen

e 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

degelijke vaatwasser

Onze vorige Siemens is zo goed bevallen dat ik daarom weer een Siemens heb gekocht.

degelijke indeling, energiezuinig en mooi stil!!

Pluspunten

• merk Siemens
  • degelijke indeling

Minpunten

• nog niet ontdekt

Marcel Lubbers 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil, zuinig , veel keuzeprogramma's

Na 15 jaar een siemens vaatwasser te hebben gehad, nu een nieuwe die ons weer veel gemak en plezier gaat op leveren. De betrouwbaarheid zoals de voorganger zal wel behouden zijn gebleven, maar alle functies die je tegenwoordig hebt: GEWELDIG!!!!!!!!!

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • inhoud
  • geluid

Robbert 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in te bouwen

Net een paar dagen geleden ingebouwd. Oogt goed, functioneel, wast goed schoon, stil, makkelijk in te bouwen. Tot nu toe zeker tevreden.

Rochan 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser!

Vrij snel gewend aan de nieuwe indeling. Een hele fijne vaatwasser welke goed droogt met nuttige opties erop.

Adrie 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekend wasresultaat

Een uitstekend afwasresultaat en dat gebeurt ook nog eens geruisloos.
Gelukkig schijnt een blauw lampje op de vloer zodat je weet dat hij echt aan staat. Een extra pluspunt is de extra ruimte in dit model waardoor pannen bovenin passen en de bakplaat van de oven er gemakkelijk in past

• goed afwasresultaat
  • erg ruim
  • mooi uitgevoerd
  • handig verstelbaar boven rek

Menno 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Veel ruimte

Hoge machine met veel ruimte. Erg prettig met inruimen. Stille machine en wast zeer goed af. Een aanrader.

Elleke 01-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer stille en schoon wassende vaatwasser

De vaatwasser wast zeer stil en schoon af. Hij heeft een groot aantal programma's die goed te gebruiken zijn.Het automatisch ingestelde eco programma werkt super goed. Even wennen dat de deur open gaat voor het drogen aan de lucht, maar dit went snel. De machine is gebruiks vriendelijk. Met logisch nadenken kan je de vaat gelijk voor je laten wassen. Een aanrader!

Pluspunten

• Eco programma,
  • milieu vriendelijk
  • zeer stil
  • prettige indeling, ruim

Minpunten

• niet gevonden

Vincent 29-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi & degelijk.

Al eerde vel jaren Siemens apparatuur gehad tot volle tevredenheid.
Voelt degelijk aan, service is uit stekend.

Bart 25-10-2016 Product paar weken in bezit

Goed geluidsniveau, wast prima

We hebben vaatwasser aangeschaft, omdat oude vaatwasser kapot was gegaan. We hebben hem nu twee weken in gebruik. Hij wast wat ons betreft stil genoeg. Je hoort dat hij bezig is (hij staat in open keuken), maar dat geeft ook een gevoel dat hij bezig is. Hij piept als hij klaar is en gaat automatisch uit. De vaat is droog genoeg. We hebben nog niet de extra-droog functie gebruikt, maar zetten de vaatwasser open als die klaar is. Na uurtje kun je vervolgens de vaat droog uitladen. We hebben de vaatwasser zelf ingebouwd in de keuken. De schroeven en boekjes zitten bij levering in de wasmachine (mocht je die zoeken).
Genoeg programmamogelijkheden (vooralsnog alleen de 35 minuten stand gebruikt, omdat die de vaat schoon genoeg maakt). Bestekbak is makkelijk verplaatsbaar door onderkant van vaatwasser, dus flexibiliteit is prima.
Indicatielampje op vloer om aan te geven dat hij aanstaat is duidelijk. Een klokje was leuk geweest, maar dat zouden wij overbodige luxe vinden.
Over duurzaamheid kan ik na 2 weken natuurlijk nog niets zeggen.

Pluspunten

• Goed geluidsniveau
  • Schone en droge vaat