Siemens SX69M036NL - Reviews

Maximale belading
13 couverts

e 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

degelijke vaatwasser

Onze vorige Siemens is zo goed bevallen dat ik daarom weer een Siemens heb gekocht.

degelijke indeling, energiezuinig en mooi stil!!

Pluspunten

• merk Siemens
  • degelijke indeling

Minpunten

• nog niet ontdekt

Marcel Lubbers 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil, zuinig , veel keuzeprogramma's

Na 15 jaar een siemens vaatwasser te hebben gehad, nu een nieuwe die ons weer veel gemak en plezier gaat op leveren. De betrouwbaarheid zoals de voorganger zal wel behouden zijn gebleven, maar alle functies die je tegenwoordig hebt: GEWELDIG!!!!!!!!!

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • inhoud
  • geluid

Robbert 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in te bouwen

Net een paar dagen geleden ingebouwd. Oogt goed, functioneel, wast goed schoon, stil, makkelijk in te bouwen. Tot nu toe zeker tevreden.

Rochan 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser!

Vrij snel gewend aan de nieuwe indeling. Een hele fijne vaatwasser welke goed droogt met nuttige opties erop.

Adrie 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekend wasresultaat

Een uitstekend afwasresultaat en dat gebeurt ook nog eens geruisloos.
Gelukkig schijnt een blauw lampje op de vloer zodat je weet dat hij echt aan staat. Een extra pluspunt is de extra ruimte in dit model waardoor pannen bovenin passen en de bakplaat van de oven er gemakkelijk in past

• goed afwasresultaat
  • erg ruim
  • mooi uitgevoerd
  • handig verstelbaar boven rek

Menno 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Veel ruimte

Hoge machine met veel ruimte. Erg prettig met inruimen. Stille machine en wast zeer goed af. Een aanrader.

Elleke 01-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer stille en schoon wassende vaatwasser

De vaatwasser wast zeer stil en schoon af. Hij heeft een groot aantal programma's die goed te gebruiken zijn.Het automatisch ingestelde eco programma werkt super goed. Even wennen dat de deur open gaat voor het drogen aan de lucht, maar dit went snel. De machine is gebruiks vriendelijk. Met logisch nadenken kan je de vaat gelijk voor je laten wassen. Een aanrader!

Pluspunten

• Eco programma,
  • milieu vriendelijk
  • zeer stil
  • prettige indeling, ruim

Minpunten

• niet gevonden

Vincent 29-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi & degelijk.

Al eerde vel jaren Siemens apparatuur gehad tot volle tevredenheid.
Voelt degelijk aan, service is uit stekend.

Bart 25-10-2016 Product paar weken in bezit

Goed geluidsniveau, wast prima

We hebben vaatwasser aangeschaft, omdat oude vaatwasser kapot was gegaan. We hebben hem nu twee weken in gebruik. Hij wast wat ons betreft stil genoeg. Je hoort dat hij bezig is (hij staat in open keuken), maar dat geeft ook een gevoel dat hij bezig is. Hij piept als hij klaar is en gaat automatisch uit. De vaat is droog genoeg. We hebben nog niet de extra-droog functie gebruikt, maar zetten de vaatwasser open als die klaar is. Na uurtje kun je vervolgens de vaat droog uitladen. We hebben de vaatwasser zelf ingebouwd in de keuken. De schroeven en boekjes zitten bij levering in de wasmachine (mocht je die zoeken).
Genoeg programmamogelijkheden (vooralsnog alleen de 35 minuten stand gebruikt, omdat die de vaat schoon genoeg maakt). Bestekbak is makkelijk verplaatsbaar door onderkant van vaatwasser, dus flexibiliteit is prima.
Indicatielampje op vloer om aan te geven dat hij aanstaat is duidelijk. Een klokje was leuk geweest, maar dat zouden wij overbodige luxe vinden.
Over duurzaamheid kan ik na 2 weken natuurlijk nog niets zeggen.

Pluspunten

• Goed geluidsniveau
  • Schone en droge vaat

ruud 24-10-2016 Product paar dagen in bezit

stille machine

mooi stil, makkelijk zelf in te bouwen.
Heeft alleen moeite met de aardappelpan, dat was bij de vorige Siemens geen probleem.

Pluspunten

• stil

mjeetje 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

gemakkelijke indeling en bediening

ik heb voor deze machine gekozen omdat ik zeer tevreden ben over het merk Siemens, lekker veel programma's zuinig in gebruik en met de knop extra droog is het ook droog korf boven in hoogte te verstellen en wat ik ook belangrijk vind is een roestvrijstalen kuip ook extra ruimte te krijgen door rekjes plat te leggen kortom een veelzijdige en ook nog stille machine

Pluspunten

• eco programma
  • extra droog
  • stil

Joram 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

Erg uitgebreide vaatwasser

Onze oude vaatwasser was kapot, en we wilden graag een nieuwe die een led-indicatie aan de buitenzijde had én die een stuk zuiniger zou zijn dan de oude. De vaatwasser die we van Siemens hadden gevonden voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Veel scheelt het niet, maar hij is niet zo stil als onze oude. Maar qua zuinigheid en functionaliteit is het echt een heerlijk apparaat om je vuile vaat in te mikken. Want daar is hij ten slotte voor :-) Ik had al eerder ervaringen gelezen met het apparaat, en hoewel we 'm pas een paar dagen hebben kan ik me helemaal vinden in de overige reviews.

Pluspunten

• Zuinig
  • Veel programma's
  • Led indicator dat hij loopt
  • Stevig ogend interieur

Minpunten

• Niet écht stil (maar zeker niet te luid)

Idusidus 07-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn 2e Siemens, goede keus

Deze machine heb ik nu een paar dagen in gebruik en tot nu toe nog geen echte minpunten ontdekt. De Siemens is aangenaam stil en de vaat komt er goed schoon en droog uit.
Een blauwe lampje op de vloer geeft aan dat de machine nog bezig is wat bijzonder handig is. En ook dat hij zichzelf uitschakelt.
Ook de Turbospeed functie is fijn, zo is de vaatwasser snel klaar wanneer dat beter uitkomt. Kortom een goede keus c.q. prima machine met uitgebreide functies!

Pluspunten

• Op stand intensief droogt hij super goed
  • Geeft via een lichtje op de vloer aan of hij no
  • Vrij stil
  • Veel functies

Papavantwee 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat

Een aantal dagen in bezit en werkt prima. Stil, ruim en veel programma's en, niet onbelangrijk, een prima resultaat. Schoon en droog, ook plastic en wijnglazen.

Seine 06-11-2015 Product paar dagen in bezit

Maand in gebruik. Nog nooit zo'n stille vaatwasser gehad. Je hoort het niet. En natuurlijk een blinkend schone vaat

Jansen 02-11-2015 Product paar weken in bezit

7,6
Mooie vaatwasser. Maakte in het begin wat rare brommen, maar daar hoor je nu niks meer van.
Verder moet je wel extra droog gebruiken want anders droogt de vaatwasser niet goed.
Nadeeltje is ook de indeling van de vaatwasser. Het is een XXL vaatwasser, maar we hebben niet de indruk dat er ook echt meer in kan. Ook het bestekbakje is niet handig, omdat het middenschotje weggelaten is. Hierdoor ligt het bestek er scheef in.

Suus 27-10-2015 Product maand in bezit

Vaatwasser nu een 4-tal weken uitgeprobeerd. Design van het interieur en bedieningssysteem is prima en voelt degelijk aan. Wasrek is groot genoeg, alleen moesten we wel wennen aan de indeling hiervan in vergelijk met onze oude vaatwasser. Door de wegklapbare rekjes en het bestekbakje dat op verschillende plaatsen te plaatsen is, kun je wat extra ruimte winnen. Vaatwasser is extreem stil in vergelijk met de oude. Alleen bij het eco programma hoor je water klotsen. Dit is niet echt storend. Sommige programma's duren wat langer, maar gezien het lage energieverbruik neem ik dit voor lief. Je hoeft er tenslotte niet bij te blijven staan! Ideaal is het waarschuwingslampje dat op de vloer schijnt als de vaatwasser in gebruik is en zijn werk doet. Voor een goed droogresultaat, is het wel noodzakelijk om de extra drogen knop te gebruiken, anders zit er nog wat water in de glazen. Verder denk ik dat je hier een prima koop aan hebt, met de actie van Siemens en Wehkamp nog een jaar lang vaatwastabletten gratis ook!

Ivo 18-10-2015 Product paar dagen in bezit

Pas 2 dagen in mijn keuken, maar hij wast goed af en de vaat is helemaal droog de volgende ochtend. Hij maakt weinig geluid; het meeste geluid komt van waterleidingen (aan en afvoer). Handig lampje om te zien dat hij nog bezig is. Onhandig dat je de start knop moet gebruiken om hem te starten ipv gewoon dichtduwen. Ook wat indeling betreft ben ik nog aan het zoeken; mijn vorige Siemens vaatwasser leek makkelijker in te delen. Maar dat is misschien gewenning.

Familie Wit 14-10-2015 Product kwartaal in bezit

Fijne wasmachine. Alle pannen passen er in ook de hele grote. Hij is super stil als hij draait het enige nadeel is dat je hem wel op extra drogen moet zetten om alles er super droog uit te krijgen.

Daan 13-10-2015 Product paar dagen in bezit

Onze Neff ging kapot en toen voor dit model gekozen puur vanwege de stilte, zuinig omgang met water, mogelijkheden en een glanzende vaat