Siemens SN678X02TN - Reviews

volledig integreerbaar
maximale belading
13 couverts

Jos 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Hoewel pas enkele dagen in ons bezit is deze machine "top of the bill". Heel veel mogelijkheden, uitstekend wasresultaat, mooi geruisloos en prachtig design. Uiteraard zijn de binnenverlichting en de zeer handige op de vloer geprojecteerde voortgangsduur echt in het oog springend!

Robin 01-11-2015 Product kwartaal in bezit

Deze Siemens heb ik gekocht ter vervanging van een kapotte Whirlpool inbouwvaatwasser in ons nieuwe woning.

Ik heb eerder een losstaande Siemens vaatwasser gehad waar ik zeer tevreden over was en dit was de reden om nu ook weer voor Siemens te kiezen.

De vaatwasser heb ik nu twee maanden in bezit. De vaatwasser heeft veel keuze in programma's en instelmogelijkheden, waarbij alle informatie op een mooi kleuren LCD scherm wordt getoond.

De vaatwasser droogt erg goed (in automatische programma's) en is ook erg stil. De eco-stand gebruik ik niet, omdat het droogresultaat beduidend minder is. Het speciale nachtprogramma zorgt voor een stiller programma en kan handig zijn als je een gehorig huis of appartement hebt.

De tijd en programma projectie op de grond is een leuke toevoeging, maar let op met de plint die je hebt, want het kan zijn dat de projectie daardoor wordt geblokkeerd.

De ontzettend felle blauwe 'emotion light' die gebruikt wordt om de vaatwasser van binnen te verlichten is wel handig, maar had zeker een stuk minder fel kunnen zijn en een normaal wit of geel licht was prettiger geweest. Je kan 'emotion light ' overigens wel uitschakelen.

De vaatwasser is verder erg praktische ingedeeld met een handige besteklade die overigens instelbaar is zodat er ook groter bestek in geplaatst kan worden.

Over de duurzaamheid valt nog niet veel te zeggen na twee maanden. Voor de zekerheid wel de extra 6 jaar garantie erbij gekocht (totaal dus 8 jaar), voor een schappelijke EUR 129,-. We zullen zien of dat nodig was geweest.

konukie 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

top apparaat

Veel aandacht besteed aan ergonomie, stil en veel snelle programma's. mooie verlichting en indicatie tijd op grond geprojecteerd.

rkeyers 30-05-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat!
De SN678X02TN heeft ruimte voor 13 couverts. De besteklade maakt het (tevens aanwezige) bestekmandje achterwege gelaten kan worden, wat extra ruimte geeft voor bijvoorbeeld pannen. De vaatwasser is voorzien van binnenverlichting (blauw). De resterende tijd en het programma worden op de vloer voor de vaatwasser geprojecteerd. Een moderne, ultrazuinige vaatwasser met zeer goede wasresultaten. De vaat komt er schoon en droog uit. Minpuntje is dat (in mijn geval) wijnglazen die in de daarvoor bestemde houder worden gezet, niet passen. De voet komt dan tegen de besteklade aan. Verder is het een topper!

J&J 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

rolls royce onder de vaatwassers

De titel is naar aanleiding van de uitspraak van de monteur, die in het verleden bij Siemens heeft gewerkt. Tot nu toe na een week intensief gebruik maakt de machine die faam zeker waar. De vaat wordt goed schoon en het apparaat is relatief stil. Ziet er ook cool uit!

Pluspunten

• stil
  • wast uitstekend
  • besteklade
  • vloerdisplay
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• lange programma's
  • speciale voorziening wijnglazen nodig

De kock 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Grote inhoud ,grote borden passen goed

Fijne bestekla waardoor er onder meer ruimte is voor pannen,
De led verlichting op de grond waardoor je kunt zien hoe ver t programma is ,is top en weinig geluid

JB 28-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Top vaatwasser!

Vaatwasser is relatief stil, hij geeft op de vloer met projectie aan welk programma hij draait en hoe lang het nog duurt. De vaat wordt goed schoon ook met gebruik van standaard AH vaatwas tabletten.

Pluspunten

• Wast goed schoon
  • relatief stil
  • je kunt zien wat hij doet zonder te openen

Charlotte 14-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne vaatwasser

Deze vaatwasser is perfect! Er past veel in en de besteklade is erg handig. Hij projecteert de tijd op de grond zodat je precies weet hoe lang de vaatwasser nog moet. Hij is energiezuinig en gemakkelijk te bedienen.

Het kost wat, maar dan heb je ook zeker wat!

Pluspunten

• Aparte besteklade
  • Verlichting in vaatwasser
  • Tijdprojectie op de grond
  • Ruime vaatwasser
  • Geschikt voor hoge borden

Regster 14-12-2016 Product paar weken in bezit

Ruim, stil en zuinig

Onze oude AEG vaatwasser begon kuren te krijgen en onze keus was op deze vaatwasser gevallen. Geen spijt van gehad. De vaatwasser is stil en heeft een ruime indeling. Luxe is de mooie blauwe led binnenverlichting en het lcd scherm met diverse programma's. Het programma en resterende tijds wordt op de vloer geprojecteerd, heel handig. De vaat wordt heel schoon en is heel droog. Hopelijk gaat de vaatwasser lang mee en voldoet aan onze eisen en verwachtingen. Tot nu toe zijn we zeer blij en tevreden, aanrader!

• Prima wasresultaat en droog
  • Mooie binnenverlichting (uitschakelbaar)
  • Projectie programma en resttijd op de vloer

Stolk 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Ruim, stil en zuinig

We hebben het apparaat nu 2 dagen in gebruik, gekozen voor kwaliteit waarvoor je een iets hogere prijs betaald. Maar wat een ruimte in dit ding, zuinig met water en stil in gebruik. Binnenkant is blauw verlicht bij aanzetten,
onnodig zou je denken, maar erg handig bij schemer en donker is onze ervaring. Borden en Glaswerk komen er droog en glazend uit. Pannen echt schoon. Ja tevreden zeker.

Pluspunten

• makkelijke bediening, duidelijk omgeschreven.
  • stil in gebruik, maakt weinig lawaai
  • Instelbare reiniging voor pannen en glaswerk
  • handige bestektrede bovenin machine

Minpunten

• geen tot nu toe

mark 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

ruime, stille vaatwasser

8 jaar lang een whirlpool vaatwasser gehad en die ging stuk. nu geïnvesteerd in een nieuwe high end vaatwasser en WOW!!! wat een verschil is dit. Stiller, schoner, ruimer om maar iets te noemen. Daarnaast wordt het plastic en de glazen echt droog. de projectie op de vloer en het licht in de vaatwasser bij het in/uitruimen is een fijne aanvulling.

Pluspunten

• ruimte
  • stil
  • droog
  • schoon

Rob E 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser is zeer mooi afgewerkt echt een aanrader

Deze vaatwasser is zeer gemakkelijk in gebruik en te installeren. Mooi design, stevige onderdelen. Stil (bijna geruisloos) de vaat is ook goed schoon. Zelfs een bestekbakje erbij wat erg handig is als extra.

Naj 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Luxe vaatwasser met ruime indeling

Dit is een luxe vaatwasser met ruime indeling en diverse wasprogramma's. Mooi blauw licht is een mooie toevoeging en de projectie op de vloer en de besteklade is echt een toegevoegde waarde. Zorgt voor meer ruimte in de vaatwasser. We hebben de vaatwasser een paar dagen jn gebruik en zijn nu al helemaal tevreden

Pluspunten

• Besteklade
  • Projectie op de vloer met resttijd
  • Wasresultaat

Minpunten

• Sommige programma's duren erg lang
  • Beetje aan de dure kant

joze 09-11-2016 Product paar weken in bezit

zeer mooie vaatwasser

zeer mooie vaatwasser. heel veel programma's om te kiezen. als je de vaatwasser aan zet heeft die vanbinnen blauw licht, handig als het donker is. en wat heel handig is: programmering van het lopende programma op de vloer

Pluspunten

• veel programma's
  • tijdindicatie op vloer

Edith 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Stil

Het apparaat wast schoon, na het wassen schakelt het zichzelf uit, wat besparing oplevert. Ook is het een stille machine.

• Schakelt zichzelf uit
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Door bestekla is ruimte in de hoogte beperkt

Mark B. 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Siemens SN678X02TN

Perfecte machine. Handige besteklade en veel ruimte door middel van inklapbare rekjes in de beide lades. Goede bediening en duidelijk in gebruik. Ook is de vaat snel droog door gebruik van Zeolith in de machine.

• Makkelijk in gebruik

Jeanette 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige vaatwasser

Heerlijk ruim interieur met een bestekla als super extraatje. Het licht in de vaatwasser wordt door ons bij het inpakken als heel prettig ervaren. Ook
de tijdsaanduiding op de vloer voor de vaatw asser is fijn je weet nu wanneer je vaat klaar, maar vooral erg schoon en droog zonder strepen, is.

Pluspunten

• Ruim en goed drogend

N. Bekkers 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stille afwasmachine

Fijne afwasmachine die weinig geluid maakt en over veel verschillende programma's beschikt. De deur sluit soepel en er kan veel vaat in doordat de lades de mogelijkheid hebben om aangepast te worden op bijvoorbeeld wijnglazen. Het leukste eraan vind ik nog wel de projectie op de vloer met de tijd die het programma nog rest, afgewisseld met tekening van pannen etc.

Pluspunten

• stil
  • 3 lades

Bart 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een mooi apparaat!

In de showroom van Van Wanrooij Warenhuys in Waardenburg gezien. Wat een apparaat! Steekt er met kop en schouders bovenuit! Mooie besteklade en verschillende verdiepingen, gemakkelijke bediening en mooie functies (zoals projecteren van de tijd op de vloer)

Pluspunten

• Functies
  • Kwaliteit/prijs
  • Kwaliteit van het product

MC080 25-10-2016 Product paar dagen in bezit

Veel ruimte en brandschone vaat

Je raakt altijd gewend aan wat je hebt, dus dat in die oude vaatwasser niet altijd alles goed schoon werd was eigenlijk al normaal geworden. Op basis van andere beoordelingen op Kieskeurig besloot ik te kiezen voor deze vaatwasser van Siemens. Ik wist niet wat ik zag nadat ik mijn eerste vaat ging uitruimen. Alles maar dan ook alles was brandschoon. En droog! OK, ik had even flink mijn best moeten doen om een goede verdeling van de vaat te vinden, maar dat gaat inmiddels ook al een stuk sneller nu ik weet hoe ik de machine zo voordelig mogelijk kan inruimen. Te gek apparaat, heel blij mee.

Pluspunten

• wast perfect schoon
  • droogt goed
  • veel ruimte