Siemens SN678X02TN - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
13 couverts

Rob E 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser is zeer mooi afgewerkt echt een aanrader

Deze vaatwasser is zeer gemakkelijk in gebruik en te installeren. Mooi design, stevige onderdelen. Stil (bijna geruisloos) de vaat is ook goed schoon. Zelfs een bestekbakje erbij wat erg handig is als extra.

Naj 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Luxe vaatwasser met ruime indeling

Dit is een luxe vaatwasser met ruime indeling en diverse wasprogramma's. Mooi blauw licht is een mooie toevoeging en de projectie op de vloer en de besteklade is echt een toegevoegde waarde. Zorgt voor meer ruimte in de vaatwasser. We hebben de vaatwasser een paar dagen jn gebruik en zijn nu al helemaal tevreden

Pluspunten

• Besteklade
  • Projectie op de vloer met resttijd
  • Wasresultaat

Minpunten

• Sommige programma's duren erg lang
  • Beetje aan de dure kant

joze 09-11-2016 Product paar weken in bezit

zeer mooie vaatwasser

zeer mooie vaatwasser. heel veel programma's om te kiezen. als je de vaatwasser aan zet heeft die vanbinnen blauw licht, handig als het donker is. en wat heel handig is: programmering van het lopende programma op de vloer

Pluspunten

• veel programma's
  • tijdindicatie op vloer

Edith 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Stil

Het apparaat wast schoon, na het wassen schakelt het zichzelf uit, wat besparing oplevert. Ook is het een stille machine.

• Schakelt zichzelf uit
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Door bestekla is ruimte in de hoogte beperkt

Mark B. 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Siemens SN678X02TN

Perfecte machine. Handige besteklade en veel ruimte door middel van inklapbare rekjes in de beide lades. Goede bediening en duidelijk in gebruik. Ook is de vaat snel droog door gebruik van Zeolith in de machine.

• Makkelijk in gebruik

Jeanette 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige vaatwasser

Heerlijk ruim interieur met een bestekla als super extraatje. Het licht in de vaatwasser wordt door ons bij het inpakken als heel prettig ervaren. Ook
de tijdsaanduiding op de vloer voor de vaatw asser is fijn je weet nu wanneer je vaat klaar, maar vooral erg schoon en droog zonder strepen, is.

Pluspunten

• Ruim en goed drogend

N. Bekkers 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stille afwasmachine

Fijne afwasmachine die weinig geluid maakt en over veel verschillende programma's beschikt. De deur sluit soepel en er kan veel vaat in doordat de lades de mogelijkheid hebben om aangepast te worden op bijvoorbeeld wijnglazen. Het leukste eraan vind ik nog wel de projectie op de vloer met de tijd die het programma nog rest, afgewisseld met tekening van pannen etc.

Pluspunten

• stil
  • 3 lades

Bart 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een mooi apparaat!

In de showroom van Van Wanrooij Warenhuys in Waardenburg gezien. Wat een apparaat! Steekt er met kop en schouders bovenuit! Mooie besteklade en verschillende verdiepingen, gemakkelijke bediening en mooie functies (zoals projecteren van de tijd op de vloer)

Pluspunten

• Functies
  • Kwaliteit/prijs
  • Kwaliteit van het product

MC080 25-10-2016 Product paar dagen in bezit

Veel ruimte en brandschone vaat

Je raakt altijd gewend aan wat je hebt, dus dat in die oude vaatwasser niet altijd alles goed schoon werd was eigenlijk al normaal geworden. Op basis van andere beoordelingen op Kieskeurig besloot ik te kiezen voor deze vaatwasser van Siemens. Ik wist niet wat ik zag nadat ik mijn eerste vaat ging uitruimen. Alles maar dan ook alles was brandschoon. En droog! OK, ik had even flink mijn best moeten doen om een goede verdeling van de vaat te vinden, maar dat gaat inmiddels ook al een stuk sneller nu ik weet hoe ik de machine zo voordelig mogelijk kan inruimen. Te gek apparaat, heel blij mee.

Pluspunten

• wast perfect schoon
  • droogt goed
  • veel ruimte

Jeetje 22-10-2016 Product paar dagen in bezit

Geruisloos,zuinig,flexibel

Zuinig met energie en water vind ik belangrijk.En daarbij stil en met veel keuze hoe je alles wil indelen is dit echt een topper.Heel flexibel aan te passen aan diverse soorten bestek,diverse maten borden,kommen ,glazen,pannen enz.

R 25-08-2016 Product paar dagen in bezit

Goede indelingen

Goed overnagedacht qau indeling en functies.
FLexibel om zelf de pannen en borden in te delen in een rek. Houders kunnen inklappen. qau funties ook erg mooi snelle programma's en langdurige voor de wat hardnekkige vaat. Jammer dat plastic niet goed droog is volgens plastic programma

Pluspunten

• Flexibel qau indeling
  • Uitgebreide programma's

Minpunten

• Plastic droog niet goed

konukie 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

top apparaat

Veel aandacht besteed aan ergonomie, stil en veel snelle programma's. mooie verlichting en indicatie tijd op grond geprojecteerd.

Verliefd 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Onze eerste vaatwasser en meteen verliefd

Geweldig apparaat met oneindig veel mogelijkheden. Goed was resultaat en muisstil. Mooie verlichting en duidelijke timelight op de vloer voor de vaatwasser zodat hij niet open hoeft om te weten hoelang nog.
Ik zeg doen!!!!!

Fleur 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser!

Goede prijs-kwaliteitsverhouding! Geeft weinig geluid, door het lampje duidelijk dat het programma nog bezig is zonder hem open te maken. Vaat is goed schoon en droog. Fijn dat er een knop op zit om de snelheid van een programma te halveren.

JJ 14-05-2016 Product paar dagen in bezit

SN678x02tn

Mooi en goed en degelijke vaatwasser doet wat met doen in stijl (blauw interieur verlichting in vaatwasser)

Arie 28-02-2016 Product paar weken in bezit

9,6
De vaatwasser heeft een uitstekend wasresultaat en legio opties aan programma's. Het gebruiksgemak is goed, en de indeling is heel praktisch. Alle rekken zijn weg te klappen en de aparte la voor bestek bovenin het apparaat is een slimme keuze. Bovendien is de vaatwasser extreem zuinig met water en elektriciteit (A+++).

Mary 23-02-2016 Product paar dagen in bezit

Echt een super machine, wast super goed schoon. Handig in het gebruik en zeer overzichtelijk. Echt heel erg tevreden met deze machine.

JP 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

Nog maar net in bezit maar na de eerste wasbeurten al helemaal overtuigd dat dit een prima keuze is geweest. Zeer makkelijk in bediening alleen nog even wennen aan de nieuwe indeling van de korf maar dat komt vast ook helemaal goed.

Jos 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Hoewel pas enkele dagen in ons bezit is deze machine "top of the bill". Heel veel mogelijkheden, uitstekend wasresultaat, mooi geruisloos en prachtig design. Uiteraard zijn de binnenverlichting en de zeer handige op de vloer geprojecteerde voortgangsduur echt in het oog springend!

Robin 01-11-2015 Product kwartaal in bezit

Deze Siemens heb ik gekocht ter vervanging van een kapotte Whirlpool inbouwvaatwasser in ons nieuwe woning.

Ik heb eerder een losstaande Siemens vaatwasser gehad waar ik zeer tevreden over was en dit was de reden om nu ook weer voor Siemens te kiezen.

De vaatwasser heb ik nu twee maanden in bezit. De vaatwasser heeft veel keuze in programma's en instelmogelijkheden, waarbij alle informatie op een mooi kleuren LCD scherm wordt getoond.

De vaatwasser droogt erg goed (in automatische programma's) en is ook erg stil. De eco-stand gebruik ik niet, omdat het droogresultaat beduidend minder is. Het speciale nachtprogramma zorgt voor een stiller programma en kan handig zijn als je een gehorig huis of appartement hebt.

De tijd en programma projectie op de grond is een leuke toevoeging, maar let op met de plint die je hebt, want het kan zijn dat de projectie daardoor wordt geblokkeerd.

De ontzettend felle blauwe 'emotion light' die gebruikt wordt om de vaatwasser van binnen te verlichten is wel handig, maar had zeker een stuk minder fel kunnen zijn en een normaal wit of geel licht was prettiger geweest. Je kan 'emotion light ' overigens wel uitschakelen.

De vaatwasser is verder erg praktische ingedeeld met een handige besteklade die overigens instelbaar is zodat er ook groter bestek in geplaatst kan worden.

Over de duurzaamheid valt nog niet veel te zeggen na twee maanden. Voor de zekerheid wel de extra 6 jaar garantie erbij gekocht (totaal dus 8 jaar), voor een schappelijke EUR 129,-. We zullen zien of dat nodig was geweest.