Bosch SMV93M50NL - Reviews

Maximale belading
13 couverts

Gert 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fluisterstil

Zeer tevreden met deze vaatwasser. Is erg stil, duidelijke bedieningstoetsen, makkelijk in te ruimen. Verlichting binnenin is handig net als de projectie van het programmaverloop en tijdsduur op de vloer.

• Verlichting

bobsel 28-06-2016 Product paar weken in bezit

Bosch Vaatwasser

Een middenmotor (als je kijkt naar de prijs) in het vaatwas-segment. Zelf inbouwen en afstellen lukt goed met bijgeleverde installatie-handleiding. Eerste indruk: veel keuzes voor verschillende programma's en "add-ons" (zoals extra drogen). Handig: deur schiet autom. open bij ECO stand, rode led op keukenvloer die aangeeft wanneer hij klaar is

h uit roermond 06-02-2016 Product paar dagen in bezit

ben pas een paar dagen in bezit van deze vaatwasser,maar ik zou geen ander merk meer willen.wat kom de vaat er toch schoon en droog eruit.dit type heeft veel keuzemogelijkheden,en is zeer zuinig in gebruik,en fluisterstil.

Mevrouw van Deursen 05-04-2015 Product paar dagen in bezit

De afwas komt er glanzender uit als bij de vorige afwasser. Alles is ook schoon. Het in hoogte verstelbare bovenrek is erg fijn. En ook dat je de bestekkorf kan zetten waar je wil. De bedieningsknoppen zijn superduidelijk. De glazen staan goed vast. Er is veel ruimte voor de glazen en kopjes in alle maten. Ook fijn dat je de bordenrekjes neer kunt klappen. Een fijn apparaat.

naam J.K. 23-02-2015 Product paar dagen in bezit

Is mooi stil, veel instellingsmogelijkheden, duurzaamheid is moeilijk te beoordelen op dit moment, maar vorige machine van Bosch/Siemens heeft 12 jaar gedraaid.

Dick 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Perfect resultaat

Onze oude vaatwasser (10 jaar) was kapot, daarom via test van de consumentenbond op deze vaatwasser uitgekomen. We zijn verrast door het resultaat, alles is perfect schoon en kurkdroog. Zelf inbouwen is goed te doen, handleiding hiervoor had wat duidelijker gemogen.

Pluspunten

• Schoon en droog
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Onduidelijke inbouwhandleiding

Hopman 09-01-2017 Product paar dagen in bezit

Simpele duidelijke vaatwasser. Doet was hij moet doen!

Diverse Bosch vaatwassers bekeken. De goedkopere vaatwassers met plastic bodem heb ik niet genomen. Om het moment dat er een scherpe mes recht naar beneden valt heb je kans op een gaatje in de bodem.

Boven dit model is er ook nog het grotere broertje wat o.a. een verstelbare bovenlade heeft. Lijkt mij wel handig voor als je een hoge pan erin moet zetten maar het prijsverschil niet waard.

Super handig is dat de bestelbak van links naar rechts geschoven kan worden. Diverse was mogelijkheden, supersnel tot eco en daarnaast de keuze tussen droog en super droog.

Prima vaatwasser en maakt ook niet te veel herrie. Rood lampje aan de voorkant ter indicatie dat hij aan staat ( handig als hij op timer staat )

of te wel prima vaatwasser. Zelf aangesloten en dit was super simpel.

Pluspunten

• prijs
  • verschuifbare bestelbak
  • stevig
  • indicatie of hij aan staat
  • metalen boven

Minpunten

• piept een aantal keer als hij klaar is

Hans 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne machine, goed droogresultaat

Prima Bosch machine, installatie verliep vlekkeloos. Afwas resultaten tot nu toe zeer goed, de vaat is ook super droog bij het Eco programma

Pluspunten

• flexibele indeling zowel boven als beneden

Jolanda 21-12-2016 Product paar weken in bezit

goede vaatwasser

Goed apparaat met goede prijs/kwaliteit verhouding. wast en droogt goed. Verstelbare bovenkorf is handig.
Wel wat lange programmaduur. mn bij eco en bij kort programma van 20 min. eerst 25 min, voorverwarmen. Daarna kun je wel een aantal korte programmas achter elkaar doen.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • goede indeling

Minpunten

• lange programma duur

De Jong 18-12-2016 Product paar maanden in bezit

Wat een top apparaat!

Volgens de consumentenbond een van de betere voor wat betreft het schoon wassen van de vaat. En inderdaad deze SMV93M50NL wast veel beter dan onze vorige vaatwasser. Daarnaast past er veel meer vaat in.
Ook komt de vaat steeds keurig droog uit de vaatwasser.
Qua programmakeuze is ook alles voorhanden. De snel was functie werkt ook top, veel beter dan ik had gehoopt, ook hier gewoon een schone vaat. Ideaal voor verjaardagen en de feestdagen...

Pluspunten

• Wast erg schoon
  • Ruimte voor veel borden en pannen
  • De vaat is droog na afloop van het programma
  • snel was functie

Minpunten

• nog niet gevonden...

Melroy van den Berg 12-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, veel opties/features

Prachtige Bosch vaatwasser, met veel opties en mogelijkheden. Intensief, eco stand, nacht stand (onder 40dB geluid), speciaal glas programma. Perfect! Met indicatie op de vloer. En ook nog zuinig met A++ klasse.

• Indicatie op de grond
  • Goede inrichting binnenin
  • Wijnglazen houder
  • Uitstel mogelijkheid

Minpunten

• Eco stand duurt 4 uur

René 11-12-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige vaatwasser

Vanwege defecte oude vaatwasser nieuwe Bosch gekocht. Top apparaat: stil en vaat blinkend schoon ook aangekoekte aardappel resten.

Pluspunten

• zeer schone vaat
  • stil
  • handig indicatie lampje

Catharina 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goed werkende afwasmachine, voor goede prijs

Wij hebben dit product gekozen omdat deze afwasmachine goed uit de consumententest kwam voor een redelijke prijs. De afwasmachine is redelijk geluidsarm en dat vonden wij belangrijk. Waterverbruik en energieverbruik werd als goed beoordeeld t.o.v. anderen in verhouding met prijs apparaat.

Pluspunten

• geluidsarm 44 dB
  • en goede testresultaten bij consumentenbond

Minpunten

• het installeren was toch nog wel even werk.
  • zeer vriendelijk personeel ao.nl

Kathelijne 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn

Fijne machine, wel lastig in te bouwen zelf, maar is zeker gelukt. Hij draait als een zonnetje. Goede doseer functie, duidelijk boekje

Pluspunten

• mooi
  • goed in te delen

Minpunten

• toch wel wat lawaaierig

Vaatwaser Bosch SMV93M50NL 25-11-2016 Product paar weken in bezit

Bosch vaatwasser SMV93M50NL

Fijne vaatwasser. Je hoort hem bijna niet. Veel programma's. Goed wasresultaat. Prima indeling en ruim. Fijn dat er lampje schijnt op de grond.
Als deze het weer net zo lang doet als de oude ben ik zeer tevreden

Pluspunten

• veel binnenruimte
  • veel verschillende programma's
  • prima resultaat
  • snelwassen mogelijk
  • stil

Mevrouw Oonk 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudig te bedienen vaatwasser

Fijne vaatwasser gemonteerd en uitleg gehad van van den Boom keukens uit Son. Het is nog even wennen aan de indeling. Die is ten opzichte van onze vaatwasser in het vorige huis wel wat functioneler.

Cargary 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb de vaatwasser sinds vandaag in huis, we hebben het meteen geinstalleerd en reeds 2 x de vaat gedaan. Wij hebben een open keuken en deze vaatwasser is inderdaad bijna geruisloos. Makkelijk in gebruik en de vaat komt er schoon en glanzend uit! Een TOP vaatwasser.

moedervan2 26-12-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Wat een verschil met onze 11 jaar oude vaatwasser. We horen hem bijna niet, super stil, schone en droge vaat. Handig het lampje op de vloer.

wally 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser is (fijn) stil en voldoet naar verwachting uitstekend. VarioFlex korven zijn erg prettig met betrekking tot pannen.

Miel1971 10-07-2015 Product maand in bezit

Super stille vaatwasser. Makkelijk met lichtsignaal op vloer tijdens wasproces. Piepsignaal als de vaat weer klaar is voor gebruik of uit te ruimen ;->