Bosch SMV90E30NL - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
12 couverts

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

ayse 29-06-2016 Product paar weken in bezit

blij met de vaatwasser

Onze nieuwe vaatwasser is super stil. Er kan veel in. Ik vind het vooral fijn dat je op de bovenste gedeelte veel kwijt kan. Ik ben er erg blij mee. Kind kan de afwas doen :-)

Martijn 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk goed

Deze vaatwasser gekocht zonder veel vooronderzoek. Doet het prima, Maakt wel iets meer herrie dan de oude whirlpool. Let op; bij correct was hij 100 euro goedkoper dan op kieskeurig uit de prijsvergelijk kwam, media markt ging er in mee.

Pluspunten

• Maakt goed schoon

Minpunten

• Geluid
  • Geen installatie instructie voor inbouwen

Oude Lansink 11-08-2015 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser, maakt alleen wel veel kabaal tijdens het wassen maar aangezien wij altijd 's avond draaien is dat voor ons geen probleem.

Verina 28-01-2017 Product paar dagen in bezit

Top vaatwasser

Is echt een aanrader stil en makkelijk te installeren
Nadat de whirlpool het had begeven de keuze gemaakt voor een Bosch tot op heden geen spijt van

Pluspunten

• Zuinig

Anneke 23-12-2016

goed schoon en zeer goed droog

Van mijn vorige bosch vaatwasser heb ik 16,5 jaar plezier gehad.
Een heel klein min puntje hij maakt iets meer geluid.
Ben zeer tevreden.

Linda 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te plaatsen en erg stil

Een goede vaatwasser erg stil en makkelijk met een lampje op de grond als hij bezig is.
Maak goed schoon een aanrader

janny56 28-07-2016

stil en alles schoon en droog

stille machine,alles goed schoon en vooral goed droog rood lichtje op vloer is ideaal voor inbouwmachine

Rachel 13-07-2016

Hij doet het super

De vaatwasser heeft meerdere programma's, kan op een later tijdstip worden activeert, practische lades. Maakt wel wat meer geluid dan mijn vorige vaatwasser maar deze maakt geheel glanzend schoon.

jketel 21-03-2016

schone vaat

Hij doet wat ie moet doen, schone en droge vaat!. Een hele verbetering tov de vorige afwasmachine en prijs-kwaliteit is het een TOPPER.

willa 24-11-2015

makkelijk te bedienen. top

en makkelijk bedienbare vaatwasser. en vooral handig dat je dmv van licht op de grond kan zien of hij nog in werking is, scheelt de vaatwasser opentrekken terwijl hij nog bezig is,,

InaZ 10-10-2015

Schoon!

Prima vaatwasser voor een redelijke prijs! Wij hadden helaas de verkeerde maat gekocht ; we bleken een maxi-line keuken te hebben, maar we hadden de standaard maat gekocht. Toch gelukt om hem in te bouwrn, werkt prima! Blij mee! Geluidloos en vind vooral de halve vaat knop super!

Familie van Vliet 09-10-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Erg zuinige vaatwasser door haar mogelijkheden m.b.t. programma's zoals ECO en halfvolle vaatwasser. Bovendien zijn de programmeerknoppen/bedieningsknoppen mooi weggewerkt door de deur te openen en zie je ze dus niet zitten wanneer de deur gesloten is.