Bosch SBV85M44EU

Neff GV 4603 I

Siemens iQ300 SN636X00ME

• Maximale belading 14 couverts
Siemens iQ300 SN636X00ME

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Lvd 27-04-2014

Kan het nog stiller.

Na 12 jaar een nieuwe machine. En waarom een Bosch? Volgens de beoordelingen een goede machine zonder poespas. Gemakkelijk is de mogelijkheid om na opwarming van het apparaat in een zeer korte tijd (20 min) een of meerdere keren de vaat te doen met bv kopjes en glazen. Ook zuinig is de keuze om af te wijken wat de programmatijd betreft. Uiteraard alleen als de vaat niet al te vies is. Jammergenoeg geeft het apparaat geen geluidssignaal als je de "tijdschakelaar" hebt ingesteld en niet op de startknop hebt gedrukt. Soms moet je gaan luisteren of het apparaat aanstaat want stil dat is ie. Wij zijn er zeer tevreden mee.
Oorspronkelijk gepost op Bosch

MwDRoggeveen 20-01-2014

Stille Willy

Wat Bosch belooft is waar deze vaatwasser is een "stille Willy" Het apparaat is ingebouwd in de woonkamer/keuken dus prima ! Enige nadeel met de vorige die 13 jaar gedraaid heeft ook van Bosch is, dat het rek van de wijn/glazen net niet ruim genoeg is om een groot wijnglas in de richel te zetten. Hierdoor vallen ze om.
Oorspronkelijk gepost op Bosch

Gebruiker Alex 12-11-2013 Product paar weken in bezit

Deze vaatwasser gekocht vanwege 8 jaar garantie en extra ruimte (is extra hoog). Wast lekker schoon. Ook met het 65 graden programma dat 60 minuten duurt. Apart bakje waarin de tablet oplost. Wel veel houders verwijderd direct bij installatie. Indeling moest even wennen.

d.a.lokhorst 09-11-2013 Product paar weken in bezit

Prima apparaat. Behoorlijk prijzig, maar zijn geld zeker waard. Met de ecostand bespaar je s nachts ook nog een hoop energie zonder dat je merkt dat hij aanstaat

jaccoswart 27-10-2013 Product paar weken in bezit

prima apparaat, weining geluid, wast mooi schoon. voldoende opties. wel wennen aan lengte wasprogramma vanwege duurzaamheid.

niekspier 09-10-2013 Product paar weken in bezit

Prachtige machine, nu drie weken in gebruik. Is stil, ruim, slim ingedeeld en doet zijn werk uitstekend !!! Kan hem eenieder warm aanbevelen.

hjoesten 24-09-2013 Product paar dagen in bezit

9,4
Nadat onze vaatwasser na 10 jaar de geest had gegeven werden wij geattendeerd op de Bosch vaatwasser, die nu tijdelijk 8 jaar garantie heeft. We hebben hem nu een week en hij doet het veel beter dan de vorige, stiller en schoner. Een echte aanrader, ook de rode spotlight is erg handig en hij schakelt nadat hij klaar is automatisch uit.

hjmvanharmelen 23-09-2013 Product paar dagen in bezit

Onze vorige vaatwasser maakte veel meer herrie. De automatische instelling op ECO stemt ons blij. Ook de indicatie-verlichting op de vloer is erg handig. Je weet nu dat het apparaat klaar is met drogen.