Siemens SN59M531NL

Neff GV 455

Neff S52P65X0EU

Neff S52P65X0EU

Michael 27-03-2015 Product paar weken in bezit

Indruk is een goed apparaat, dat doet wat er van wordt verwacht. De bediening is eenvoudig en spreekt voor zich. De handleiding met de in te stellen waarden voldoet prima.

Hilger 06-10-2014 Product paar weken in bezit

De machine is zeer zuinig en stil
ik ben er erg gelukkig mee
Deze machine is in tegenstelling tot mijn vorige erg gebruiksvriendelijk

W. de Vrije 24-08-2014 Product maand in bezit

9,6
Onze oude Siemens wordt na 20 jaar vervangen. Hij doet het nog maar het plastic binnen werk is zwart geworden.
Het linker rekje voor klein bestek heb ik eruit gehaald, nu kun je eenvoudiger koppen etc. In het rek plaatsen.

Harco88 24-08-2014 Product maand in bezit

9,4
Zeer zuinig met water en energie! Bijna niet hoorbaar, degelijke kwaliteit en heel veel mogelijkheden. Ook een kinderslot! We hebben een gezin met drie kinderen en draaien vaak twee keer de vaat per dag. We twijfelden even, want het is een behoorlijke investering. Maar nu weten we dat we de juiste keuze hebben gemaakt. Eindelijk eenmachine die doet wat ie moet doen en mogelijkheden heeft die je zelf niet eens dacht nodig te hebben... Denk aan opties als: 2x zo snel tijdens een verjaardag (vario speed), of juist in de eco mode s'nachts. In hoogte verstelbare laden, uitgestelde start en een auto optie die met een laser meet hoe vies het water is/wordt en aan de hand daarvan de duur van de wasbeurt bepaald. Erg handig allemaal. Wat kan beter? Eigenlijk alleen de prijs, maar soms kom je met een mooie actie beter uit. Gewoon doen als het past in je budget.

Bobby67 22-08-2014 Product paar dagen in bezit

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van deze vaatwasser.
Deze vaatwasser is veel stiller dan onze vorige vaatwasser en gaat ook automatisch uit als het klaar is met wassen. Hopelijk gaat deze vaatwasser ook 15 jaar mee. Ik raad dit apparaat zeker aan. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Cin1969 09-08-2014 Product paar dagen in bezit

We hebben het apparaat pas kort, maar ben er nu al erg blij mee, praktische indeling, geen poespas, en de vaat wordt prima schoon.

Helen Brink 07-08-2014 Product paar weken in bezit

Een mooie aanwinst voor de keuken met de roestvrij stalen display. Erg stil, goed geschikt voor een open keuken. Aangezien dit apparaat nog niet zo heel lang in ons bezit is, hebben wij nog geen ervaring met alle afwasprogramma's. Het eco- en korte wasprogramma wassen goed af. Heel fijn is het dat de bestekkorf heen en weer geschoven kan worden zodat de machine goed in te laden is (bijvoorbeeld bij koekenpannen).

H L M van Uden 07-08-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi ogende vaatwasser met duidelijk display.
Wast zeer schoon en de vaat komt er goed droog uit.
Goede indeling mogelijk met de verstelbare korven en neerklapbare bordenhouders.
Al met al dik tevreden met deze vaatwasser.

George Vaessen 04-08-2014 Product paar dagen in bezit

We hebben hem nu een week het is een groot verschil
met de oude, hij is geluidsloos is zeer zuinig op eco
en wast en droogt beter is iedereen aan te raden.

meerwerf 25-07-2014 Product paar dagen in bezit

9,4
wast zeer schoon, is erg stil zelfs het bestek komt er vlekkeloos uit. theebekers worden ook weer schoon, geen aanslag meer.

meerwerf 24-07-2014 Product paar dagen in bezit

op ecostand zeer schoon en droog, en geen vlekken op het bestek. ook zuinig in gebruik met 6 liter per wasbeurt.