Bosch SMV68UX03N

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV68UX03N op Kieskeurig.be.

Peter 04-09-2020

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

Doet wat beloofd wordt door de fabrikant. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Robert 10-08-2020

Prima

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

Werkt goed, stil en heeft veel mogelijkheden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Christina 02-08-2020

Zoals verwacht

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

Onze nieuwe vaatwasser is handiger (flexibeler) in te ruimen en wast en droogt goed. Ik heb nog niet alle programma's uitgeprobeerd. Hij is geluidsarmer dan mijn oudje en (hopelijk) zuiniger in water en electriciteitsgebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jan K 07-06-2020

Mooie ruime stille vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

Eeen mooie luxe vaatwasser, met een ruime indeling en hij is fluisterstil. Het zeolith systeem geeft een super goed droogresultaat.

Andy 01-06-2020

Een erg fijne machine

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

Nadat onze vorige vaatwasser - ook een Bosch - er na 12 jaar dienst mee was gestopt op zoek gaan naar een nieuwe, en wederom bij Bosch uitgekomen.
Ook deze Bosch zorg voor een perfect schone en droge vaat. Heeft daarnaast de beschikking over voldoende wasprogramma's, is erg stil stil en heeft een erg handig display welk op de grond wordt geprojecteerd zodat je de voortgang duidelijk kan zien.
De toegepaste materialen zijn van uitstekende kwaliteit, erg degelijk.
Ook is de machine handig in te delen, er kan veel vaat in en beschik over een fijne besteklade.

Pluspunten

• Heel erg stil
  • Zeer goed wasresultaat
  • Veel wasprogramma's
  • Degelijk
  • Duidelijk voortgangsdisplay op grond geprojecteerd

Minpunten

• Nog geen