Siemens HB86P575

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB86P575 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Hmoors 13-09-2014
Geschreven voor: Siemens HB86P575

Deze oven is echt een ramp! Hij is bijzonder luidruchtig. Ook al heb je hem maar even gebruikt, dan blijft de ventilator absurd lang na koelen. Hij wordt ook bijzonder snel vuil en is bijzonder moeilijk te reinigen. Het gebruik is eveneens een ramp. Geen intuïtieve bediening. Bijzonder veel voor geprogrammeerde stomme programma's waar je niets aan hebt. Het liefste zou ik hem van de boerentoren gooien, maar dat kan natuurlijk niet voor het gigantische aankoopbedrag dat we er aan besteed hebben. De arrogantie van Siemens op onze bemerkingen spreekt boekdelen: zij staan absoluut niet open voor kritiek endenken dat ze de Rolls roy's zijn onder de keukentoestellen. Kotsmisselijk wordt je ervan.

thighcherry 17-06-2015

Ik kan me erg goed vinden in deze review. Ik begrijp niet dat er zo veel positieve reacties zijn..