Whirlpool AKZ 7890 IX

Whirlpool AKZ 7890 IX Best Reviewed mrt 2016

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Ramos 27-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ziet er geweldig uit, ga er hopelijk heel veel plezier aan beleven. Hij ziet er super straks uit en hij is erg gebruiksvriendelijk. En uiterraard een geweldige aanbieding, waar we allemaal natuurlijl heeeeel heeeeel heeeeel heeeeel heeeel heeeel vrolijk van worden.

Frank 27-02-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige oven, enkele dagen in het bezit en bezig de functies uit te proberen. Het gaat erg intuïtief en het design is erg mooi. Ben ook blij met de flinke ruimte in de oven.

Ebastian 17-02-2016 Product paar weken in bezit

Een zeer degelijke oven met een mooi design! Staat erg mooi in onze keuken qua vormgeving. Daarnaast is de oven zeer gemakkelijk in gebruik door het touchscreen en de 6th sence technologie. De oven is gemakkelijk zelf in te bouwen en is naast zijn mooie design ook erg zuinig. Deze oven is een echte aanrader!

Yvon 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

Omdat we al goede ervaringen hadden met onze vorige Whirlpool oven nu voor dit type gekozen. Oven zit er keurig uit en de bediening is gebruiksvriendelijk, veel functies. Het enige minpuntje zou kunnen zijn dat de funtie toetsen rondom de centrale knop 's avonds wat onduidelijk zichtbaar zijn dat had Wirlpool beter verlicht kunnen maken. Over de betrouwbaarheid is nog niet veel de zeggen dat zal de toekomst moeten uitwijzen.

Jewo 10-02-2016 Product paar dagen in bezit

De vormgeving van de oven is mooi en strak, hij heeft verschillende handige functies en is zeer gebruiksvriendelijk, wij zijn erg blij met de oven en hopen er lang plezier van te hebben.

Daniël van schijndel 05-02-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijke indeling van de vaatwasser.
flexibele indeling
stil en veel mogelijkheden voor wasprogramma's