Siemens HB636GBS1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB636GBS1 op Kieskeurig.be.

Ljaarsveld 23-03-2021

Allround oven

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Topoven! Kan echt alles. Pizza (hoge temperatuur) slowcooking (lage temperatuur) de 4D stand is geniaal. 3 rekken en alles wordt gelijkmatig gegaard.

Agma 31-12-2020

Gebruik oven

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met plezier gebruik ik de oven. Ik maak gebruik van het voorgestelde programma. Resultaat is prima. Hij is op de ideale hoogte geplaatst zodat ik makkelijk tijdens het bak en brandproeven kan meekijken en goed schoonhouden.

Anneke 01-12-2020

Hele fijne oven

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg blij met deze oven. Maakt niet zoveel herrie wanneer je de hetelucht verwarming gebruikt en hij is extreem eenvoudig te gebruiken. Alles wijst voor zich. Ik heb er telescooprails in en dat is echt aan te raden. Kortom, een hele fijne oven en waardevolle toevoeging in mijn keuken.

Helene 28-09-2020

Stille snelle alleskunner

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven is stil, je hoort hem nauwelijks. Verder snel op temperatuur, uitgebreide programma's maar goed inzichtelijk gemaakt. En bakresultaten zijn goed; pizza's, gebak, ovenschotels, allemaal uitstekend!

Mehmet 23-07-2020

Fantastische oven

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

Geweldige oven. Altijd al gebruik gemaakt van Siemens en altijd zeer te vrede geweest. De oven is heel ruim, heeft veel standen en is daarnaast nog makkelijk in gebruik en heel mooi. Siemens is in de toekomst zeker weer voor herhaling vatbaar

Pluspunten

• Veel standen
  • Heel mooi
  • Heel ruim

Kawi 02-07-2020

Hele fijne oven

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne oven met veel megelijkheiden. Makkelijk in gebruik.

S.A. 16-06-2020

Inbouw oven

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

Heerlijk apparaat. De vorige was simpel; weinig mogelijkheden, sloeg niet af als de kooktijd voorbij was. Deze heeft bijna teveel mogelijkheden. Vooraf ingeprogrammeerde kookprogramma's voor het bakken van brood, klaarmaken van vlees of groenten.
Maar voor wie van simpel houdt is hij makkelijk in te stellen.
Wat mij betreft mag hij niet missen in de keuken. Ik wil niet meer zonder.

Pluspunten

• simpel te bedienen met veel opties
  • instellen en geen omkijken meer
  • betrouwbaar
  • goed schoon te houden
  • goede verlichting

Minpunten

• bij openen komt veel warmte vrij

KaWi 29-01-2020

Geweldige oven

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn heel blij met de nieuwe oven. Heel mooi, dergelijk en makkelijk in bediening.
Vele programma’s maken het gebruik nog makkelijker.

Robert 19-12-2019

Handige bediening, veel functies

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

Wij hadden al een kleinere oven met magnetron functie van dezelfde Siemens lijn van een jaar oud. Na aankoop nieuwe keuken hebben we daarom bewust naar zelfde soort 'grote' oven gezocht. Bediening werkt simpel en prettig. Oven maakt geen herrie en deur opent en sluit prima. We zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• variatie in functies
  • bediening

Minpunten

• kan nog niet bedenken

Marianne de Graaf 30-09-2019

Heteluchtoven

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

Mooie ruime oven. Duidelijke bediening. Warmt snel op en de eerste bakresultaten zijn prima.
Voor deze oven gekozen als vervanging van een 16 jaar oude Siemens heteluchtoven.

Pluspunten

• snel opwarmen
  • ruim en duidelijke display

Minpunten

• telkens start/stopknop bij veranderingen

BennieB 24-04-2019

Een super strakke mooi ogende oven die het super d

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

De opvolger van onze vorige oven en wat een mogelijk heden, goed en simpel menu en we zijn nog aan het ontdekken maar wat een mogelijkheden.
Kortom een aanrader

Maarten breesneee 07-01-2018

Perfecte oven

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

Ik hou van de strakke lijn van siemens. Omdat we voor 2 ovens wilde gaan werd het al snel deze ivm het touchscreen gebruikersgemak

Pluspunten

• Touchscreen
  • Strak

NSim 06-04-2017

Top oven

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

De oven is zeer praktisch in het gebruik. De vooringestelde gerechten maken de bediening van het apparaat gemakkelijk. Door deze instellingen komen de gerechten er precies zo uit als gewenst. Ik ben nu al helemaal tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• vooringestelde gerechten
  • overzichtelijk scherm
  • duidelijke instellingen

anoniem 18-01-2017

Makkelijke grote oven

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

Hoewel we eigenlijk op zoek waren naar een grote vrijstaande oven/gasfornuis combi uiteindelijk toch op deze inbouwoven uitgekomen en geen moment spijt gehad van onze keuze. De oven is snel warm, erg stil, makkelijk te bedienen en vooral verrassend groot. het bereiden van een grote lamsbout of twee kippen tegelijk gaat zonder probleem en het resultaat is heerlijk.

Pluspunten

• groot
  • snel warm
  • makkelijk te bedienen

mark 10-01-2017

Het is heet in de keuken!

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

De oven heeft een praktische display, warmt snel op en kan met de programma's iedere bewuste kok helpen. Ik kan hem iedereen zelf aanraden, topproduct weer Siemens!

K. 04-01-2017

fantastisch apparaat!

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

Geweldige bakoven. Supersnel warm, geruisloos, mooie verlichting dus goed zicht op het gerecht. Een absolute aanrader!

Pluspunten

• Snel warm
  • Groot
  • Eenvoudig bedienen

Stefan 09-12-2016

top oven!!

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

We zijn heel tevreden over dit product. Het is ideaal vooral omdat je kunt kiezen via plaatjes wat je gaat bereiden. We gebruiken hem elke dag.

MacC 20-10-2016

Prima grill/oven

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

Prima oven. Werkt goed, veel functionaliteiten. Op 2 platen tegelijk bakken/braden werkt prima. Snelle opwarm functie

NV 26-09-2016

Stil en snel verwarmd

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

Super oven, met veel opties. Is erg stil, we horen niet eens dat de oven aan staat! Erg gebruikersvriendelijk, een handleiding is overbodig bij dit artikel :)

Pluspunten

• stil
  • simpel te bedienen
  • supersnel op temperatuur
  • veel programma's

Tevreden gebruiker 10-07-2016

Topmodel oven

Geschreven voor: Siemens HB636GBS1

We hebben de oven sinds een paar dagen in ons bezit en natuurlijk meteen van alles geprobeerd. De oven blinkt wat ons betreft uit in bedieningsgemak en ook het aantal functies is zeer uitgebreid.

De oven is ingebouwd in een keukenkast en past naadloos, de warmte is zeer goed en de omliggende kastjes blijven keurig koel.

Een genot om mee te werken en zeker een aanrader.