Siemens CM636GBS1 - Reviews

45 liter
Heteluchtfunctie
Boven -en onderwarmte

johantv 24-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat met veel functies

Oven is net gisteren geplaatst en ziet er super uit. Enige nadeel vind ik dat op ooghoogte je in de luchtuitlaat schroeven etc. ziet zitten. De werking van het apparaat zal ik waar mogelijk later laten wetn

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Mooi display
  • Veel opties

Minpunten

• luchtuitlaat

CakeYouAWay 21-07-2016 Product paar weken in bezit

Geen ge-ping...

Deze combi-magnetron neemt het principe combi-magnetron naar een heel ander niveau. Het is namelijk een heel makkelijk en gebruiksvriendelijk apparaat. Hij is, naar onze mening, lekker groot en de slede's zijn makkelijk te gebruiken. De voorgeprogrammeerde functies werken super maar "uit de losse pols" is ook gewoon mogelijk. Het reinigen gaat ook super makkelijk mede dankzij de makkelijk te verwijderen rekjes aan de zijkanten en de gladde afwerking van de binnenkant.

Of het nu gaat om het afbakken van broodjes, het bakken van cupcakes of het opwarmen van een magnetronmaaltijd, wij zijn HEEL tevreden.

Ruud 10-07-2016 Product maand in bezit

Moderne eenvoudige combi-oven

De mooi uitziende combi-oven laat zich eenvoudig bedienen door de gekleurde touchscreen en door de grote draaischijf. Door de voorgeprogrammeerde instellingen is het zeer eenvoudig om het juiste programma te selecteren. De gerechten komen er smaakvol uit.

Combioven 20-06-2016 Product paar weken in bezit

gecombineerd blij met de combioven

gebruiksgemak is super, alleen is het even wennen aan het gebruik van tiptoets en draaiknop. De vormgeving strak en elegand past perfect in onze nieuwe keuken. De mogelijkheden zijn legio en de programmering voor de maaltijden zijn gemakkelijk. Duurzaamheid is nog moeilijk te beoordelen, omdat wij het apparaat nog maar pas hebben, maar gezien de solide manier van sluiten van de deur en de konstructie van de rekje's en de afwerking aan de binnenkant zal dat wel goed zijn.

M3M3B3 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie compacte bakoven met magnetron! Geeft veel mogelijkheden aan om te gebruiken. Ik heb reuze veel zin om gebak, brood en maaltijden te bereiden, dit in combinatie met de inbouwoven van Siemens. Gezellig met meerdere mensen aan tafel genieten van de grote mogelijkheden die deze apparaten van Siemens ons gaat geven. We gaan er volop van genieten.
ik ga binnen kort een heerlijke appeltaart bakken! Home made of is het made bij Siemens:-)!

Vriendelijke groeten,
Fam. Buchner

maasje59 31-05-2015 Product paar dagen in bezit

het is nog even zoeken hoe alles werkt, maar ik denk dat ik er straks veel plezier van heb. Een nadeel vind ik dat als je iets gemaakt hebt of opgewarmd in de oven dat de ventilator dan nog zo lang doorgaat zelfs als je vlug iets ontdooid hebt.