ATAG CX4411T - Reviews

Boven -en onderwarmte

6,8

D 26-11-2015 Product jaar of meer in bezit

6,5
Al 3 keer monteur geweest, oven viel uit en sprong op andere functie. Nieuwe printplaat in gezet na week weer opnieuw de uitval van de oven, nu andere printplaat geplaatst opnieuw weer uitval maar nu geen display meer. Na afkoeling van de oven komen de letters op display weer zichtbaar. Probleem opnieuw bij Atag gelegd ze gaan oplossing bedenken wordt vervolgd dus. Ben zeer teleur gesteld in dit product

jpe 14-10-2013 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat maarrrr....
1. RVS front vlekt heer erg
2. lamp in oven stopt na 10 minuten. je kunt daarna niet meer zien wat er in de oven gebeurt. Ja, de ovendeur open en weer dicht maar dan zakt de lekkere keek in.
3. de randen van de voorkant zijn van zwart kunststof. In een hoog keukenblok zonder deurtjes links/rechts kijk je tegen deze lelijke rand aan. Slordig afgewerkt. Voor 49 euries/st kan Atag strips hiervoor leveren. Het zit dus niet in de doos. Foute actie van Atag.
4. deurhendel RVS strak uitgevoerd. Ik vindt deze te ver de keuken in steken. Had subtieler gekund.
5. Display is vanaf de zijkant lastig leesbaar. Een goedkope LCD technologie gebruikt. Dus wil je de info lezen dan moet je er recht voor staan. Niet ontwikkeld door mensen die vaak in de keuze staan.

Voor een toestel van 1450 euro had ik dit niet verwacht....
Volgende keer weer Bosch