ETNA OM270ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM270ZT op Kieskeurig.be.

Saidi 05-08-2020

Mooi, simpel, goedkoop, duurzaam

Geschreven voor: ETNA OM270ZT

Prijs/kwaliteit is de oven top! In ons geval heeft het ons verwachting overtroffen. De afmetingen zijn perfect. Wel goed eerst opmeten uiteraard.

Pluspunten

• Recht toe, recht aan

Officiele reactie van Atag 06-08-2020

Beste Saidi,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat deze oven helemaal naar wens is.
Wij wensen je veel bak-plezier toe.
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Lynn 02-08-2020

Temperatuur slecht te regelen

Geschreven voor: ETNA OM270ZT

Ik heb de oven nu bijna 2 jaar en vroeg me af waarom mijn baksel (bijna) nooit lukten.
Een thermometer gekocht en wat blijkt....altijd minstens 20 graden te laag( soms 30 graden) en eenmaal open geweest om er iets in te zetten komt de temperatuur niet meer op de aangegeven temperatuur. Drama dus. Verder vind ik de oven wel handig in gebruik en heeft het vele mogelijkheden.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden

Minpunten

• Temperatuur erg wisselend en niet constant.

Officiele reactie van Atag 03-08-2020

Beste Lynn,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat jammer om te lezen dat je baksels niet naar wens zijn. Een oventemperatuur mag 10% afwijken binnen de marge. Mocht je toch nog vragen hebben of het vermoeden dat er een technisch probleem is? Mail dan even je naw gegevens naar webcare@atagbenelux.com Wij kijken dan graag mee of en wat we hierin nog kunnen betekenen.
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Henk 30-04-2020

Gemakkelijk te bedienen en zelf te installeren

Geschreven voor: ETNA OM270ZT

Onze oude inbouwoven heeft het geven na 32 jaar en wij waren op zoek naar een nieuwe inbouwoven. Wij zochten een oven met basisfuncties en die gemakkelijk zelf te installeren is. Het is ook door de verkoper zoeken naar de lengte van het bijgeleverde snoer. Dat kon alleen door het ter plekke op te meten. Bijna alle inbouwovens hebben een snoer van 1,00 tot 1,50 meter en afgeraden wordt een verlengsnoer te gebruiken. Een iets langer snoer maakt de installatie gemakkelijker. Voordeel van de Etna is wel dat er een stekker aan het snoer zit.

Pluspunten

• Eenvoudig zelf te installeren
  • Alle basisfuncties aanwezig
  • Goede prijs

Minpunten

• Lengte snoer

Officiele reactie van Atag 01-05-2020

Beste Henk,

Bedankt voor je review. Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren.
Ik hoop dat deze oven net zo lang mee gaat dan je vorige oven!! Veel bakplezier!

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

José 04-02-2020

eyecatcher

Geschreven voor: ETNA OM270ZT

Mooie oven die doet wat hij met doen. Eenvoudig te bedienen, ruim en goed schoon te houden.
Heb hem inmiddels voor verschillende soorten gerechten gebruikt en mij hoor je niet klagen!

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • makkelijk schoon te houden

Officiele reactie van Atag 06-02-2020

Beste José.

Wat fijn te lezen dat je zo enthousiast bent over deze mooie oven. En bedankt voor het delen van deze review.
Wens je nog heel veel kook, bak en braad plezier.

krooshof 02-02-2020

passend toestel

Geschreven voor: ETNA OM270ZT

De oven is zeer gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te bedienen en goed te reinigen. De grill functie werkt goed en simpel

Pluspunten

• grill
  • gemakkelijk te reinigen

Minpunten

• glas binnenzijde zou demontabel zijn maar hoe?

Officiele reactie van Atag 03-02-2020

Geachte heer/mevrouw Krooshof,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat de oven u van alle gemakken voorziet, behorende bij deze oven.
Voor wat betreft het glas aan de binnenzijde, dan zou dit terug te vinden moeten zijn in de gebruikershandleiding.
Zover wij mee kunnen kijken betreft het hier om de uitleg over het uitnemen van de gehele deur.

Wensen u veel plezier van deze mooie oven.

Jelleke Claassen 14-12-2019

Etna oven

Geschreven voor: ETNA OM270ZT

Wij hebben voor deze oven gekozen omdat deze oven een simpele bediening heeft met niet te veel poespas en zeer betaalbaar is. Tevens is de glasplaat van de deur afneembaar en goed te reinigen. Het voordeel van een het lucht oven is dat je meerdere gerechten tegelijk kunt klaarmaken.

Pluspunten

• hete lucht
  • glasplaat van de deur makkelijk te reinigen

Officiele reactie van Atag 16-12-2019

Beste Jelleke,
Bedankt voor je mooie beoordeling een 10! Het wordt door ons gewaardeerd dat je een positieve reactie hebt achtergelaten. Wij wensen je veel kook en bak plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

LvtW 30-11-2019

Goed oven tegen goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA OM270ZT

De prijs kwaliteit verhouding is super, goedkope oven en goede kwaliteit. De oven wordt snel warm en is makkelijk in gebruik. De eerste keer aanzetten is even puzzelen (als je de handleiding niet leest), maar dat staat wel in de handleiding.

Pluspunten

• snel warm
  • voldoende standen
  • met diepe bakplaat

Officiele reactie van Atag 02-12-2019

Beste LvtW,

Bedankt voor deze review. Gelukkig zit er bij alle apparatuur een handleiding ;-)
Veel plezier van deze mooie oven.

Amina 28-11-2019

Mooie oven

Geschreven voor: ETNA OM270ZT

Heb de oven nu een aantal keer gebruikt en ben tot nu toe erg tevreden. Hij is heel makkelijk in gebruik en doet wat ie moet.
Heb voor Etna gekozen omdat ik vanuit huis uit ook al Etna gebruiken en zeer tevreden over ben.
Ook ziet hij er heel mooi uit, goed schoon te houden en betaalbaar.
Zeker een aanrader

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Goed schoon te maken
Officiele reactie van Atag 29-11-2019

Beste Amina, bedankt dat je de moeite heb genomen om deze review te schrijven en goed om te lezen dat je tevreden bent over de OM270ZT. Het is altijd mooi om te horen dat er voor ETNA is gekozen omdat dit vanuit huis is ontstaan. Geniet ervan. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.