ETNA CM244RVS

Inhoud
44 liter
Kleur(en)
zwart, rvs, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM244RVS op Kieskeurig.be.

Rob38 10-01-2018

Goede waar voor mij geld

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Deze combimagnetron vind ik gebruiksvriendelijk en mooi van grootte.
Voldoende vermogen op alle functies.
Jammer dat de ovenbakschaal er niet bijgeleverd wordt.

Pluspunten

• inbouw was een eitje
  • makkelijk te bedienen
  • voldoende vermogen op alle functies
  • keuzes voor magnetron vermogen

Minpunten

• overbakschaal niet meegeleverd

Officiele reactie van Atag 11-01-2018

Beste Rob,

Bedankt voor uw review. Ik wens u veel plezier met deze combi magnetron van ETNA.
Mocht u nog vragen hebben kunt u terecht op onze website: www.etnaservice.nl

Groet Heidi
Webcare team ETNA

Lyda 10-04-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Nadat de voorganger van deze combi na 15 jaar de geest had gegeven, (na zeer intensief gebruik ) niet geaarzeld en deze besteld. Ik heb het geluk dat ik de glazen schaal met rekje van zijn voorganger nog heb. Je kunt dat ( even goed zoeken op internet) gewoon bestellen, en dat is wel aan te raden. Daarmee kun je alle bakvormen en ovenschalen gemakkelijk gebruiken.
Gemakkelijk in gebruik, veel mogelijkheden, en snel voorverwarmen.
Het inbouwen is een kwestie van 2 schroeven. Bij Etna kun je registreren voor 3 jaar extra garantie, wel even de nummers op de achterkant opschrijven want die heb je nodig.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • gemakkelijk in gebruik
  • snel voorverwarmen
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• Geen glasplaat met rekje, maar zie boven.

Officiele reactie van Atag 11-04-2019

Beste Lydia,

Ik waardeer uw positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat u ons aanraadt. We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. Heel veel bakplezier!

Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Marie Anne 25-10-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Het apparaat is makkelijk te plaatsen en ziet er mooi uit. De bediening is makkelijk en voor mijn kleinkinderen zit er een kinderslot op. Makkelijk schoon te houden en het apparaat werkt perfect. Ik heb al vaker apparaten van etna gehad en altijd heel tevreden over geweest.

Officiele reactie van Atag 28-10-2019

Beste Marie Anne,

Enorm bedankt voor deze positieve review. Zo leuk te lezen dat je zo tevreden bent. Wij proberen in de ontwerpen zoveel mogelijk wensen meer te nemen. Dat lukt niet altijd, maar een kinderslot in dit geval wel! ;-) Heel veel bak/kook plezier!
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Koopmans 09-10-2019

Met draaischijf

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Gekocht omdat de andere stuk was. Kortsluiting. Dit apparaat was de beste koop volgens de consumentenbond.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk te plaatsen (inbouw)

Officiele reactie van Atag 10-10-2019

Hallo, bednakt voor je review. De CM244RVS is voor het tweede jaar op rij door de Consumentenbond bekroond met het predicaat ‘Beste Koop’. Vooral de hetelucht(oven)functie scoort zeer goed met een testoordeel van een 9! Heel veel bakplezier. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Bas 05-09-2019

Prima combi magnetron met groot draaiplateau

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Nadat onze inbouw combi magnetron de geest had gegeven, dit exemplaar aangeschaft. Erg tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding. Blij met het draaiplateau, dat zorgt toch voor wat gelijkmatigere verwarming bij de magnetronstand. Vervangen en aansluiten was zeer eenvoudig.
De oven functie nog niet gebruikt, daarvoor gebruiken we onze andere oven. De bediening is even wennen, maar dat is een algemeen euvel van apparatuur als combi-magnetron ovens, blijkbaar is het erg lastig om een intuïtieve bediening te ontwerpen voor dit soort apparatuur.
Verder zijn we gewend om het deurtje half open te zetten om na gebruik te ontwasemen. Dat gaat helaas niet bij dit exemplaar. Het deurtje heeft twee standen: open of dicht.

Pluspunten

• Magnetron functie is goed
  • Prijs kwaliteit verhouding
  • Grote draaischijf

Minpunten

• Bediening
  • Deurtje kan niet half open blijven staan
  • Oven functie kan niet zonder draaischijf

Officiele reactie van Atag 06-09-2019

Beste Bas,

Bedankt voor uw mooie waardering en uitgebreide review. Het is correct dat de deur niet op een kier gezet kan worden. Na gebruik van de combimagnetron blijft het toestel koelen waardoor het toestel ontwasemt. Mocht u de deur toch open willen zetten kunt u eventueel een kurk tussen de deur klemmen. Als tip willen wij u graag meegeven dat als u de producten afdekt er minder vocht in de ovenruimte ontstaat. Heel veel plezier met de combimagnetron!

Groet, Femke webcareteam ETNA