ETNA CM244RVS

Inhoud
44 liter
Kleur(en)
zwart, rvs, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 33 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM244RVS op Kieskeurig.be.

Rob38 10-01-2018

Goede waar voor mij geld

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Deze combimagnetron vind ik gebruiksvriendelijk en mooi van grootte.
Voldoende vermogen op alle functies.
Jammer dat de ovenbakschaal er niet bijgeleverd wordt.

Pluspunten

• inbouw was een eitje
  • makkelijk te bedienen
  • voldoende vermogen op alle functies
  • keuzes voor magnetron vermogen

Minpunten

• overbakschaal niet meegeleverd

Officiele reactie van Atag 11-01-2018

Beste Rob,

Bedankt voor uw review. Ik wens u veel plezier met deze combi magnetron van ETNA.
Mocht u nog vragen hebben kunt u terecht op onze website: www.etnaservice.nl

Webcare team ETNA

TG 26-11-2019

Mooi en compacte combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Mooie combimagnetron. Inbouwen was appeltje eitje, 2 schroeven in draaien en voila. De bediening is heel eenvoudig even door de handleiding bladeren en voila. Voorverwarmen van de oven gaat best snel. De magnetron met 900 watt werk ook prima. Alleen jammer van het bakplaat dat er niet bij zit. Maar extra garantie na registratie maakt het weer goed. Eigenlijk ben heel erg tevreden.

Pluspunten

• makkelijk in te bouwen
  • gebruiksvriendelijk
  • veel programma's
  • extra garantie
  • goede kwaliteit

Minpunten

• geen bakplaat

Officiele reactie van Atag 29-11-2019

Beste TG , bedankt voor je mooie review en goed om te lezen dat de CM244RVS zo goed bevalt. De bakplaat (met inlegrooster) voor dit type is beschikbaar als accessoire. Mocht het wenselijk zijn is de bakplaat te bestellen via deze link https://onderdelennl.atagbenelux.com/Winkelwagen.aspx . Dit betreft artikelnummer 725473 .Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Lyda 10-04-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Nadat de voorganger van deze combi na 15 jaar de geest had gegeven, (na zeer intensief gebruik ) niet geaarzeld en deze besteld. Ik heb het geluk dat ik de glazen schaal met rekje van zijn voorganger nog heb. Je kunt dat ( even goed zoeken op internet) gewoon bestellen, en dat is wel aan te raden. Daarmee kun je alle bakvormen en ovenschalen gemakkelijk gebruiken.
Gemakkelijk in gebruik, veel mogelijkheden, en snel voorverwarmen.
Het inbouwen is een kwestie van 2 schroeven. Bij Etna kun je registreren voor 3 jaar extra garantie, wel even de nummers op de achterkant opschrijven want die heb je nodig.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • gemakkelijk in gebruik
  • snel voorverwarmen
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• Geen glasplaat met rekje, maar zie boven.

Officiele reactie van Atag 11-04-2019

Beste Lydia,

Ik waardeer uw positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat u ons aanraadt. We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. Heel veel bakplezier!

Groet Heidi van webcareteam ETNA.

mooie combi magnetron 19-01-2021

stijlvol

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

mooie afwerking zwart glas met rvs deur greep eenvoudige bediening door middel van tip toetsen en draaiknoppen mooie rvs binnenkant gemakkelijk schoon te houden installatie eveneens makkelijk zelf ui te voeren prijs kwaliteit verhouding goed nergens een apparaat van deze kwaliteit kunnen vinden voor zo een lage prijs al met al een tevreden klant

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • eenvoudige bediening

Officiele reactie van Atag 20-01-2021

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te plaatsen. Fijn te lezen dat deze combimagnetron zo naar wens is.

Wij wensen u heel veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Guus 16-01-2021

Ruime inhoud

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Vlak voor de kerst gekocht met het oog op extra oven capaciteit naast onze losse combi-oven.
Snelle levering en oude (kapotte) inbouw magnetron werd keurig retour meegenomen door de bezorgservice.
Helaas bleek het bakken van een cake niet te lukken , zelfs afbakbroodjes waren een tegenvaller vergeleken met onze losse combi oven, waardoor we twijfelden aan de positieve andere reviews.
Na contact met de klantenservice via een mailtje werd er direct de volgende dag contact opgenomen en een monteur ingeschakeld.
Ook de monteur nam snel telefonisch contact op en na inventariseren van de klachten wist hij wat het probleem zou kunnen zijn, heeft het onderdeel besteld en vervolgens wederom een afspraak gemaakt om langs te komen.
Na het desbetreffende onderdeel vervangen te hebben werkt de oven gelukkig zoals het moet en zijn we meer dan tevreden over zowel het product maar ook over het adequate handelen door de leverancier en monteur , chapeau !!

Pluspunten

• ruime inhoud voor een inbouw apparaat.
  • eenvoudig te installeren , makkelijk bedienbaar

Officiele reactie van Atag 18-01-2021

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Vervelend dat uw oven een defect heeft gehad, maar goed om te lezen dat het snel is opgelost en u nu een cake en broodjes kunt bakken.
Wij wensen u dan ook veel bakplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Frans 19-11-2020

Prettig keukenapparaat

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Dit is ons tweede exemplaar. Wordt veel gebruikt en wij gebruiken vooral de oven en magnetron. De combifuncties gebruiken wij amper en zijn daardoor niet handig omdat we dan weer in de gebruiksaanwijzing moeten zoeken hoe we dat gebruiken moeten.

Pluspunten

• Recht toe recht aan
  • Bij problemen goede service

Minpunten

• De ventilator gaf verschillende malen problemen

Officiele reactie van Atag 20-11-2020

Beste Frans,

We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Leuk om te lezen dat jullie voor de tweede keer gekozen hebben voor de CM244RVS.
Wij wensen jullie veel kook- en bakplezier toe.

Jo 27-10-2020

combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Deze combimagnetron vind ik gebruiksvriendelijk en mooi van grootte.
Voldoende vermogen op alle functies.
Jammer dat de deur niet uitneembaar is. Dit is handig als je de magnetron en deur schoon wilt maken.

Officiele reactie van Atag 29-10-2020

Beste Jo,

Bedankt voor je review. Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Veel kook- en bakplezier van deze ruime en krachtige combimagnetron van ETNA.

Philip 25-10-2020

ETNA, the best You can get...

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Na wat googlen op dit toestel gevallen. ETNA blijkt echt wel een goed merk qua ovens, 't is trouwens ATAG, en die kenden we al van onze gasketel voor de verwarming! Prijs/Kwaliteit TOPPER, zomaar effe snel gevonden op internet. Makkelijk te bedienen, alles went echter snel; ook als je je oude oven al 6 jaar gewoon was...

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Uitzicht

Minpunten

• Geen VIERKANT rooster, noch BAKPLAAT bijgeleverd
  • Die moet je dus nog apart elders kopen...!!!

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste Philip,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren.
Bij dit model is er bewust gekozen voor een draaiplateau met een rond rooster. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel plezier gewenst met deze combi-magnetron.

Groet, Ursula

Familie van den Heuvel 25-10-2020

Degelijke combinatie magnetron

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Prima combimagnetron , doet gewoon wat hij moet doen maar.
We worden tureluurs van een hele irritante trilling als de oven gebruikt wordt.
Ze noemen dat ook wel resonantie.
Ik weet niet wat daar aan te doen is maar is wel een zeer vervelend geluid en overheersend geluid.
Ik zou daarom al deze niet meer nemen.

Pluspunten

• Gewoon degelijk magnetron
  • Ziet er wel mooi uit

Minpunten

• Resonantie (lawaai)

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste familie van den Heuvel,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat de combi-magnetron naar verwachting werkt. Vervelend dat er iets resoneert. Misschien dat het draaiplateau niet helemaal vlak ligt? Of iets in een omliggend kastje wat misschien dit geluid veroorzaakt? (trilling)
Indien u het idee heeft dat het toch een andere oorzaak is horen wij het graag, neem dan even contact op met onze klantenservice ( telefoonnummer 088-8821801. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur)

Groet, Ursula

V&B Geel 21-10-2020

Mooi afgewerkte ruime magnetron

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Zeer ruime mooie combi-magnetron met alle noodzakelijke programma's. Eerste gebruik stemt zeker tot tevredenheid.

Pluspunten

• zeer ruim
  • mooi afgewerkt

Officiele reactie van Atag 22-10-2020

Beste V&B Geel,

Bedankt voor deze review.
Uw mening is enorm belangrijk, we nemen deze feedback dan ook zeker mee.
Veel kook-bakplezier gewenst.

Groet Ursula

Miranda 30-09-2020

Verrassend ruim van binnen

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Verrassend ruim van binnen. Als ik een cake bak, dan kan de cakevorm gewoon rond draaien. Vooraf was ik bang dat dat niet mogelijk zou zijn. Hierdoor is het voor mij (nog) niet nodig om een schuifplaat aan te schaffen.

Pluspunten

• ruim van binnen
  • geen glazen draaischijf

Minpunten

• lastig om tijd te minderen als het programma loopt
  • Gebruiksaanwijzing vindt ik onduidelijk

Officiele reactie van Atag 01-10-2020

Beste Miranda,

Bedankt voor de review. Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren.
Ik wens je veel bakplezier.

Ron Huis in t veld 11-09-2020

Prettige prijs,, eenvoudige bediening, ben er blij mee!!

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Onze vorige combimagnetron gaf na 16 jaar de geest.
Op zoek naar een nieuwe viel mijn oog op deze, vanwege de prijs.
Deze combi doet alles wat hij moet doen, ontdooien, verwarmen en grillen en bakken.
Een ander groot voordeel is de makkelijke instelling en bediening.
Ben er voor deze prijs heel tevreden over.

Officiele reactie van Atag 14-09-2020

Beste Ron, Wat fijn om te lezen dat deze combi magnetron doet wat u ervan verwacht en ook nog makkelijk te bedienen is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Paul Meijer 25-08-2020

Bediening in één minuut onder de knie

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Heerlijk, een apparaat dat gemakkelijk te bedienen is. Voor mij de juiste combinatie van draaiknoppen en tiptoetsen. Twee draaiknoppen met links functies en rechts tijd of gewicht en daarna nog wat tiptoetskeuzes voor extra’s en starten. Het bakresultaat is top. Enige minpuntje zijn de voorgeprogrammeerde ontdooiprogramma’s die niet kloppen. Het gewicht moet je tweemaal zo zwaar instellen en dan ontdooit hij goed. Als je dat eenmaal weet ook geen probleem, maar wellicht een verbeterpuntje voor een volgende versie. Wij zijn superblij met deze combi-magnetron.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Goed bakresultaat
  • Mooi strak design

Minpunten

• Automatische ontdooifunctie

Officiele reactie van Atag 26-08-2020

Beste Paul,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.

Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen je veel kook en bak plezier toe.

Met vriendelijke groet, Alice

Wiebe 13-08-2020

Prachtig apparaat

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Goede combi magnetron met prachtig design. De functies zijn eenvoudig te bedienen en alles werkt perfect. De gerechten zijn precies goed en snel klaar.
Maakt weinig geluid en de luchtafvoer zit aan de voorkant zodat je niet de hele keukenkast hoeft te ventileren (een beetje extra luchtdoorvoer zal goed zijn maar is niet nodig)

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak

Minpunten

• ovenschaal moet apart worden aangeschaft

Officiele reactie van Atag 14-08-2020

Beste Wiebe,

Bedankt voor je mooie beoordeling en duidelijke uitleg. Wij wensen je nog veel plezier met deze combimagnetron van ETNA.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcare team ETNA.

Helene Geers 07-08-2020

Goede oven, goede magnetron, snel warm en krachtig.

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Ik was sceptisch of de oven zou voldoen om bv een taart te bakken.
Het overtreft mijn verwachtingen.
Alles werkt goed en mooi om te zien. Eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• Oven
  • Grote inhoud
  • Mooi, eenvoudig te bedienen

Officiele reactie van Atag 10-08-2020

Beste Helene,

Dank je wel voor je mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat de CM244RVS je verwachtingen overtreft. Ik wens je nog heel veel plezier met deze aankoop.

Claudia
Webcare team ETNA.

A V 03-08-2020

Voortreffelijk.

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Prijs/ kwaliteit verhouding, prima kwaliteit voor lage prijs. Grote inhoud, bedieningsgemak. Ook een mooi apparaat in je keuken qua design. Zeer goede beoordeling door de Consumentenbond. Duidelijk display, eenvoudige bediening, veel programma s. Ideaal, erg blij mee, aanrader!

• Bedieningsgemak
  • Ruim

Officiele reactie van Atag 04-08-2020

Beste AV,

Wat een mooie review en waardering! Bedankt, hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat je niet alleen tevreden bent over het gebruiksgemak maar ook over het uiterlijk van de CM244RVS.
Heel veel kook- en bakplezier.

1001001 30-07-2020

Ook in 2020 gewoon perfect

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

we hebben deze combimagnetron al eerder gehad een paar jaar geleden. In het nieuwe huis zat een duurdere variant van een ander merk maar ik vind de etna toch een veel betere keus. Dus toen deze stuk ging hebben we gewoon weer een etna gekozen, Doet wat ie moet doen, geen rare fratsen, geen 1001 functies, gewoon de meest gebruikte die wél handig zijn. En door het rvs staat ie ook nog eens heel mooi in onze keuken. Aanrader voor iedereen die een gewone normale combimagnetron wil met functies die gewoon werken voor een goede prijs. Heel blij mee

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Mooi uiterlijk, past in vrijwel iedere keuken
  • bediening gewoon simpel

Minpunten

• geen bakplaat meegeleverd

Officiele reactie van Atag 31-07-2020

Beste 1001001,

Allereerst wil ik je hartelijk danken dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen en voor het vertrouwen die je laat blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur. We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook. Ik wens je veel gebruiksgemak met je 'oude' en vertrouwde combimagnetron.

Han Wilders 09-07-2020

Eenvoudig en voordelig

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Ziet er heel netjes uit. Makkelijk te installeren en te bedienen..
Een redelijk voordelige combinatie oven.

Pluspunten

• Voordelig
  • Uitstraling

Minpunten

• Geen (glazen) bakplaat

Officiele reactie van Atag 10-07-2020

Beste Han,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Veel plezier met deze ruime en krachtige combimagnetron van ETNA .

Jolanda Burgs 06-07-2020

Eenvoudige bediening, gebruiksgemak en goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Onze vorige Combimagnetron van Etna was exact dezelfde. Helaas na jarenlang dagelijks gebruik een onderdeel stuk gegaan en hebben we besloten exact dezelfde te kopen omdat we er zo tevreden over waren , zeker gezien gebruiksgemak en prijs/kwaliteit verhouding.

• Eenvoudige bediening

Minpunten

• kan lawaaiig zijn

Officiele reactie van Atag 07-07-2020

Beste Jolanda,
Wat leuk om te lezen dat jullie na jarenlang tevreden gebruik van de vorige combimagnetron weer voor CM244RVS hebben gekozen. Een tevreden klant dat lezen wij graag. Bedankt voor deze mooie review.
Heel veel kook- en bakplezier!

Menno 04-07-2020

Goede combi!

Geschreven voor: ETNA CM244RVS

Hele prettige combimagnetron. Makkelijk zelf aan te sluiten. De bediening is heel natuurlijk en heb je zo door. Verder werkt hij gewoon zoals het hoort. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • mooi design

Minpunten

• geen vierkant rooster meegeleverd

Officiele reactie van Atag 06-07-2020

Beste Menno,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. . Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Er is voor dit model gekozen voor een draaiplateau met een rond rooster. Er is een glazen bakplaat met inlegrooster bij te bestellen als accessoire. (artikelnummer; 725473)
Deze is te bestellen via onze onderdelen website: www.keukenserviceshop.nl
Heel veel kook en bakplezier!
Met vriendelijke groet, Ursula