Siemens CM616GBS1

Bekijk alle Inbouw magnetrons

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM616GBS1 op Kieskeurig.be.

aheidari 23-06-2020

inovatie en gemak in een!

Geschreven voor: Siemens CM616GBS1

Pas koort een kompleet set en voor het eerst Siemens keuken aparatuur in huis gehaald. nog nooit zo blij geweest met deze keuken aparaat als nu. Aan zowel design als gemak fronten ontbreken niks. Wat een geweldige unit. menu opties komen met een 'i' knop voor uitgebreid uitleg. afkoel process wordt duidelijk in kleuren getoond. je hebt keuze aan gerechten waarbij de menu in kleuren scherm wordt weergegeven. schoonmaak functie erbij voor het gemak zucht. fraaie look. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

rimaheidari 23-06-2020

Geen 10 jaar Rustgarantie

Geschreven voor: Siemens CM616GBS1

Product net in huis gehaald. van de vier siemens producten kan ik bij allen anti roest garantie van 10 jaar aanvragen behalve de product welke deze juist nodig heeft. namelijk de iQ700 oven. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ludo Hoppenbrouwer 02-01-2020

Combi-oven

Geschreven voor: Siemens CM616GBS1

Eenvoudige bediening - prachtig design en werkt perfect Tevens eenvoudig schoon te maken. Topper en aanrader !!!!!

Elly1954 23-06-2019

Fijne oven

Geschreven voor: Siemens CM616GBS1

Orgie maand geïnstalleerd. Ben er erg blij mee. Hij voldoet aande verwachtingen. Gebruiksvriendelijk en voldoende mogelijkheden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

haringkopjes 13-06-2019

gemakkelk te gebruiken

Geschreven voor: Siemens CM616GBS1

wij hebben stoomoven, vriekast,koelkast. inductieplaten ggekocht en werkem net plezier met de apparaatuur

Idus 17-01-2019

Goede verwachtiging

Geschreven voor: Siemens CM616GBS1

We hebben voor Siemens gekozen omdat de combi oven voldeed aan onze wensen m.b.t. en inbouw-mogelijkheden en verwachte gebruiksgemak. Deze vewachtingen kloppen en berg erg blij met deze oven

Ben Plate 06-06-2018

Mooie, luxe en degelijke Combimagnetron

Geschreven voor: Siemens CM616GBS1

We hebben vorige maand een nieuwe keuken laten plaatsen met alle apparatuur van Siemens omdat onze vorige aangeschafte keuken ook alle Siemens apparatuur had en wij daar zeer tevreden over waren.

J.Klein 17-10-2017

Combitron

Geschreven voor: Siemens CM616GBS1

De verschillende functies zijn heel gemakkelijk in te stellen. De bakresultaten zijn prima. Veel ruimte om in te laden. Een aanrader!

Pluspunten

• Bediening
  • Ruimte

Minpunten

ArthurVH 22-09-2017

Veelzijdig en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens CM616GBS1

Ik ben erg tevreden over deze combi oven.

De oven hoeft niet voorverwarmd te worden, de magnetronfunctie en grill werken prima.