Bosch CMG636BS1

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG636BS1 op Kieskeurig.be.

7,9

Tan 27-07-2016

Waanzinnig mooie oven

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Mooie brede oven die een pronkstuk is in de keuken. Helemaal van deze tijd met het lcd display. Gebruiksgemak is super eenvoudig door draai knop. Oven is in gebruik ook erg stil vergeleken met onze vorige oven.

Anoniem 08-11-2019

Mooie combimagnetron met veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Ook deze combi hebben wij al 1.5 jaar in gebruik, we hebben vele mogelijkheden uitgeprobeerd en alles gaat gewoon goed.
We hebben twee minpunten aan deze combi nl: als je vette handen hebt is de instelring moeilijk te bedienen een klein puntje of vingerdeukje in de ring zou dat al verhelpen.
Het grootste nadeel vinden wij toch wel de stroming van de koellucht van de combi welke aan de voorzijde boven de deur wordt afgeblazen.
Wij hebben een u vormige keuken en staan daardoor regelmatig met rug naar de in werking zijnde combi.
Het is dan zeer onaangenaam omdat de koellucht van de combi in je nek staat te blazen, die afvoer hadden de aan de achterzijde moeten maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 08-07-2019

Lekker duidelijk

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Wij hebben bewust gekozen voor dit apparaat omdat wij deze in onze vorige keuken ook al hadden. Het apparaat beviel ons zo goed omdat de werking gewoon zo makkelijk en duidelijk is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Meurkens 15-05-2019

Mooi design, gebruiksvriendelijk.

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Erg mooi design. Product in eerste instantie daarop gekozen. Ik heb er twee aangeschaft die naast elkaar staan. Product blijkt ook nog gebruiksvriendelijk en is makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Mooi design.
  • Makkelijk te bedienen.

Thea 29-12-2018

mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Door niet te hard op de cirkel te duwen gaat het beter met het instellen van de temperatuur en de tijd.
Ik heb de combi-oven/magnetron pas een week en ben er zeer tevreden mee.
Voorverwarmen is niet meer nodig. Zit in het programma van wat je wilt doen.
Heeft dan zelfs een snel voorverwarmen optie.

Is ook goed te gebruiken als 'airfryer'.
Ik gebruik het apparaat ook voor de "oven/airfryer" frites en "oven/airfryer" kroketten te bereiden.
Zelfs hiervoor hoef je niet meer voor te verwarmen.

Thea 28-12-2018

mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Het is een mooie combi-oven/magnetron. Mijn oude apparaat kende is vanbuiten en nu is het even zoeken hoe het werkt. Met de assist kun je makkelijk de combi-oven/magnetron gebruiken. Het instellen gaat heel gemakkelijk. De ring is dan goed te gebruiken. Bij het instellen van de tijd en de temperatuur bij een gerecht, gaat de ring heel zwaar. Dat is wel een nadeel. Ik dacht eerst dat het wel mee zou vallen, maar het is echt heel zwaar om deze rond te draaien.
Indien u iets aan uw handen hebt is het niet mogelijk om de ring te draaien.

Hij maakt minder geluid dan mijn vorige en de afkoeling gaat veel sneller. Ik laat altijd de ovendeur openstaan bij de afkoeling.

Michel 15-09-2018

Super alleskunner!

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Deze Combi oven - magnetron maakt de lekkerste gerechten in een mum van tijd! Super gemakkelijke bediening op het kleuren touchscreen, en de Assist functie is ook top!
zo kun je een pizzastand kiezen (voorverwarmen hoeft niet) en ook een speciale vis, brood, en nog veel meer standen.. Ik heb deze Combi oven - magnetron gekocht samen met een Stoomoven! zie er super mooi uit onder elkaar!! Zeer tevreden over dit product!

• Bediening
  • stille oven
  • touchscreen met kleur
  • assistfunctionaliteit

Minpunten

• nog niets ontdekt na 3 maanden gebruik

LL 19-07-2018

Magnetron functie binnen jaar defect

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Binnen jaar warmt magnetron niet op. Das erg snel. Onderdeel buis is verbrand. Twee weken na mijn melding is door Bosch onderdeel vervangen. Advies is verwarmen op 600w en niet op max. Oven werkt wel naar behoren. Er zijn veel opties. Keuze voor wel of niet voorverwarmen is ideaal.

Pluspunten

• Voorverwarmen keuze
  • Magnetron functie

Minpunten

• Verwarm onderdeel magnetron snel verbrand
  • Blaast veel lucht uit als in gebruik is

Robert 04-07-2018

fantastische oven!

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

De mogelijkheden zijn eindeloos, zeer veel en goede voorkeuzemogelijkheid.
Dit is een echte alleskunner, vriendelijk en makkelijk in gebruik.

Jos 06-03-2018

Fijne oven met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Fantastische oven met vele mogelijkheden. Het enige wat ik mis is de magnetronfunctie die ik wel had bij mijn vorige keuken,

Pluspunten

• mogelijkheden
  • bediening

Minpunten

• geen magnetronfunctie

Serge 26-07-2018

Kijk eens onder de functie MENU, daar staat magnetron. Of boekje eens doornemen

Toine Smets 16-12-2017

Gebruiksvriendelijke multi functionele oven

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Zoals gezegd Multi functioneel en super gebruikersvriendelijk. Alles in een apparaat betekent een oven, magnetron en grill op een zeer efficiënte plaats boven een Bosch koelkast is een juweeltje voor elke keuken.

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijk
  • Nieuwste techniek

Jan58 19-09-2017

Stil, snel en prima resultaten!!

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

De oven heerlijk stil en snel, makkelijk in het gebruik (je hebt de gebruiksaanwijzingen bij wijze van spreken niet nodig) simpel, snel en makkelijk. Alles wat we tot nu toe gemaakt hebben is geslaagd, zonder meer een aanrader.

Jojoos 15-09-2017

Eenvoud in bediening!

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Vormgeving: strak, uitvoering mooi, bediening eenvoudig, begrijpbaar en uitvoerig.
GEluidsproductie: verwaarloosbaar.
Conclusie: wij zijn er super tevreden mee.

Marieke 14-06-2017

Werkt prima

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

De magnetron heeft een mooi design, hierdoor past hij prima in onze keuken. De producten die wij hierin opwarmen zijn snel op de juiste temperatuur en de smaak blijft bewaard

Anneke 23-05-2017

Design bakoven/magnetron erg gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Mooie bakoven/magnetron die erg gebruiksvriendelijk is. Al diverse gerechten in gemaakt en werkt echt prima. Wij hebben hem nu een week en ik zou niet anders meer willen.

Roredima 30-04-2016

Super combinatie oven

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Perfecte oven voor het maken van de lekkerste gerechten, in combinatie met de vele instel mogelijkheden.

Snapcase 23-04-2016

Love it

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Super apparaat. Blaast alleen veel lucht bij magnetron. Daarnaast rooster ipv glasplaat. Vind ik persoonlijk minder.

Anita Sulzle 04-04-2016

een aanwinst

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

de 4 D heteluchtoven maakt alles rondom helemaal gaar en krokant.
in combinatie met de magnetron is alles nog sneller klaar
Kip in de grill ,super krokant en vlees blijft heerlijk mals.

Ria de V 18-03-2016

Goede keus gemaakt

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Een mooi design oven met magnetron. Ben er zeer tevreden over. Even wennen aan het instellen maar als je dat weet is het eenvoudig. Maakt tijdens en na gebruik niet veel lawaai en het afkoelen duurt een normale tijd. Kortom: ik ben er heel blij mee.

Bert Bosch 24-10-2015

geavanceerde combimagnetron voor een goede prijs

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Veel ruimte in de oven doordat er geen draaiplateau is. Gebruikersvriendelijke menu's. Zeer veel mogelijkheden/programma's. Strak design met prachtige beeldschermen