Bosch CMG636BS1 - Reviews

45 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwbreedte
56 cm

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Tan 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Waanzinnig mooie oven

Mooie brede oven die een pronkstuk is in de keuken. Helemaal van deze tijd met het lcd display. Gebruiksgemak is super eenvoudig door draai knop. Oven is in gebruik ook erg stil vergeleken met onze vorige oven.

Roredima 30-04-2016

Super combinatie oven

Perfecte oven voor het maken van de lekkerste gerechten, in combinatie met de vele instel mogelijkheden.

Snapcase 23-04-2016

Love it

Super apparaat. Blaast alleen veel lucht bij magnetron. Daarnaast rooster ipv glasplaat. Vind ik persoonlijk minder.

Anita Sulzle 04-04-2016

een aanwinst

de 4 D heteluchtoven maakt alles rondom helemaal gaar en krokant.
in combinatie met de magnetron is alles nog sneller klaar
Kip in de grill ,super krokant en vlees blijft heerlijk mals.

Ria de V 18-03-2016

Goede keus gemaakt

Een mooi design oven met magnetron. Ben er zeer tevreden over. Even wennen aan het instellen maar als je dat weet is het eenvoudig. Maakt tijdens en na gebruik niet veel lawaai en het afkoelen duurt een normale tijd. Kortom: ik ben er heel blij mee.

Bert Bosch 24-10-2015

geavanceerde combimagnetron voor een goede prijs

Veel ruimte in de oven doordat er geen draaiplateau is. Gebruikersvriendelijke menu's. Zeer veel mogelijkheden/programma's. Strak design met prachtige beeldschermen

martijn 24-09-2015

Prima oven, eigenlijk te luxe naast een bakoven.

Wij hebben deze als combi naast een losse oven. Dat is eigenlijk beetje dubbel want deze over is al prima. Magnetron is ook ok, enige nadeel is dat hij ook na iets kort verwarmen minutenlang na blijft ventileren, dat is wel storend. Menu en scherm is prachtig maar kost wel opstarttijd.

Charles 24-09-2015

Super bakoven..

Uitstekend werkende bakoven met een
magnetron die zijn werk ook heel goed doet. Verder ziet het geheel er nog eens heel mooi strak uit met een modern display.

Martina 24-09-2015

prima apparaat

Prima apparaat en mooi vormgeving. Mooi tiptoets bediening en zonder gebruiksaanwijzing te gebruiken.