Inventum IMC6044GT

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Eric 23-02-2016 Product paar dagen in bezit

Om ruimte te besparen in onze keuken, gingen we op zoek naar een combi magnetron.
Eigenlijk bij onze eerste online zoekactie viel de Inventum al op door zijn design en prijs.
Omdat we toch niet over een nacht ijs te gaan, zijn we verder gaan zoeken en hebben vele vergeleken en ook bij diverse winkels wezen kijken.
Uiteindelijk toch besloten om de Inventum te bestellen bij Coolblue en hadden hem de volgende dag al in huis.
Het eerste wat opviel was de degelijke verpakking en het gewicht, wat een zwaar ding.
Inbouwen ging makkelijk en ondanks de in verschillende recensies vermelde klacht dat de handleiding summier is, was het apparaat makkelijk te bedienen en hadden wij het binnen 5 minuten door zonder handleiding.
En dan nog het design.....wat een prachtig ding en alles wat we er in maken komt er perfect uit.
Kortom, wij zijn super blij met dit mooie apparaat uit Nederland.

Ronald 02-05-2017 Product paar dagen in bezit

Niet echt gebruiksvriendelijk

Ziet er erg mooi uit. Inbouw is zoals verwacht en schroefjes worden meegeleverd.
De bediening vind ik niet echt intuitief, dit zou wel wat eenvoudiger kunnen. Van binnen is een verwarmingselement op de bodem niet echt handig. Er vallen kruimels op en je kunt erdoor moeilijk schoonmaken. Wisselen tussen magnetron en oven funktie is niet echt handig, want het brede ovenrooster mag niet in de magnetron en dan moet je de magnetronplaat plaatsen. Het ovenrooster klemde bij ons ook erg, als je em niet exact recht eruit trekt.

Wij hebben een lade onder de combimagnetron. Deze werd te warm, waardoor het plastic, wat over het "hout" zit, krom trok. Maar mogelijk ligt dit aan onze opstelling?

De oven deed het goed. De magnetronfunktie deed het niet. Kan gebeuren. De oven is netjes weer opgehaald door de leverancier.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• niet ergonomische bediening
  • bodem slecht schoon te maken

Wout 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima combi magnetron

Een mooie combimagnetron voor een aanvaardbare prijs. Zeer gemakkelijk ter installeren. Twee schroefjes draaien en stekker in het stopcontact en klaar!

Dirk 20-07-2015 Product paar dagen in bezit

Zie ook de review. Duurzaamheid n.v.t., 16-07-2015 aangeschaft. Kortom super mooi design, goede prijs/kwaliteit verhouding en gemakkelijk te bedienen.