Inventum IMC6044GT - Reviews

Kleuren
zwart, roestvrijstaal

Wout 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima combi magnetron

Een mooie combimagnetron voor een aanvaardbare prijs. Zeer gemakkelijk ter installeren. Twee schroefjes draaien en stekker in het stopcontact en klaar!

Eric 23-02-2016 Product paar dagen in bezit

Om ruimte te besparen in onze keuken, gingen we op zoek naar een combi magnetron.
Eigenlijk bij onze eerste online zoekactie viel de Inventum al op door zijn design en prijs.
Omdat we toch niet over een nacht ijs te gaan, zijn we verder gaan zoeken en hebben vele vergeleken en ook bij diverse winkels wezen kijken.
Uiteindelijk toch besloten om de Inventum te bestellen bij Coolblue en hadden hem de volgende dag al in huis.
Het eerste wat opviel was de degelijke verpakking en het gewicht, wat een zwaar ding.
Inbouwen ging makkelijk en ondanks de in verschillende recensies vermelde klacht dat de handleiding summier is, was het apparaat makkelijk te bedienen en hadden wij het binnen 5 minuten door zonder handleiding.
En dan nog het design.....wat een prachtig ding en alles wat we er in maken komt er perfect uit.
Kortom, wij zijn super blij met dit mooie apparaat uit Nederland.

Dirk 20-07-2015 Product paar dagen in bezit

Zie ook de review. Duurzaamheid n.v.t., 16-07-2015 aangeschaft. Kortom super mooi design, goede prijs/kwaliteit verhouding en gemakkelijk te bedienen.