Whirlpool AMW 505/IX - Reviews

Kleuren
zwart, roestvrijstaal

Ergun 17-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Crisp

Ik gebruik al jaren crisp magnetron. Pizza, aardappeltjes, brood afbakken, kroket , frietjes etc. Producten worden goed warm en krokant en in een korte tijd. En de crisp plaat is makkelijk te reinigen. Echte een aanrader!

Pluspunten

• Crisp
  • Makkelijk in gebruik
  • Ideaal voor gezinnen

ell 09-04-2016 Product paar dagen in bezit

whirlpool deurtje stug

6,5
Ik heb deze whirlpool sinds 8 april pas in huis, helaas klein schuurtje in rubberen ring aan binnenkant deur rondom t glas. En deur gaat makkelijk open maar daarentegen stug dicht. Wellicht andere koper ook dit opgemerkt. Over gebruik enz nog niets te melden want wil eerst even response hebben van de verkoper over t rubber en stugge deur. Heeft wel mooie look ieder geval.

Marjan 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Grote inhoud, makkelijk te bedienen

Royale inhoud, groot glazen ronddraaiplateau plus de mogelijkheid een plaat te gebruiken. De bediening is zeer duidelijk en makkelijk. We hebben deze combimagnetron nu een week, en zijn nu al zeer tevreden. De oven is snel voor te verwarmen dankzij het speciale programma. Luxe uitstraling.

Pluspunten

• Royale inhoud
  • Makkelijk te bedienen

W 04-12-2015 Product maand in bezit

Ben zeer tevreden over deze magnetron.
De inhoud is een veel groter. Makkelijk schoon te maken.
In het begin, instructie boekje nodig!

Mevr. Verschuren 04-12-2015 Product kwartaal in bezit

Lekker grote combi magnetron met vele mogelijkheden. Voorverwarmen gaat erg snel. Toch even gebruiksaanwijzing bij gepakt om het optimale uit de combi te halen. Daarna gaat de bediening simpel.

G Veldsink 04-12-2015 Product maand in bezit

Een fijne ,vooral ruime combi magnetron! In het begin even het boekje er bij om het uit te vogelen maar al gauw gaat het vanzelf. Duidelijke display. Een erg fijn apparaat!

Anoniem 04-12-2015 Product maand in bezit

Hele fijne mooie combi-magnetron met heel erg veel mogelijkheden. In het begin is het even wennen gezien er veel standen op zitten, maar daarna is hij erg makkelijk te gebruiken.

HG 13-09-2015 Product maand in bezit

Zoals gewend van Whirlpool fantastische piza's met de bijgeleverde crisp bodem. Verder vinden wij de bediening erg prettig met de zeer licht draaiende centrale knop. Daarnaast vindt je vrij gemakkelijk de andere opties met de touch screen toetsen.
Wij zijn na 1 maand gebruik heel tevreden met deze aankoop.
Uiterlijk ziet er heel fraai uit en het RVS laat nog steeds geen vinger printen zien. Als enig min puntje zou je kunnen noemen de brom toon die je hoort wanneer de magnetron in schakelt. Voor de rest zijn wij heel tevreden met deze aankoop.