Whirlpool AMW 505/IX

Inhoud
40 liter
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool AMW 505/IX op Kieskeurig.be.

Ergun 17-12-2016

Crisp

Geschreven voor: Whirlpool AMW 505/IX

Ik gebruik al jaren crisp magnetron. Pizza, aardappeltjes, brood afbakken, kroket , frietjes etc. Producten worden goed warm en krokant en in een korte tijd. En de crisp plaat is makkelijk te reinigen. Echte een aanrader!

Pluspunten

• Crisp
  • Makkelijk in gebruik
  • Ideaal voor gezinnen

Marjan 11-01-2017

Grote inhoud, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Whirlpool AMW 505/IX

Royale inhoud, groot glazen ronddraaiplateau plus de mogelijkheid een plaat te gebruiken. De bediening is zeer duidelijk en makkelijk. We hebben deze combimagnetron nu een week, en zijn nu al zeer tevreden. De oven is snel voor te verwarmen dankzij het speciale programma. Luxe uitstraling.

Pluspunten

• Royale inhoud
  • Makkelijk te bedienen

ell 09-04-2016

whirlpool deurtje stug

6,5
Ik heb deze whirlpool sinds 8 april pas in huis, helaas klein schuurtje in rubberen ring aan binnenkant deur rondom t glas. En deur gaat makkelijk open maar daarentegen stug dicht. Wellicht andere koper ook dit opgemerkt. Over gebruik enz nog niets te melden want wil eerst even response hebben van de verkoper over t rubber en stugge deur. Heeft wel mooie look ieder geval.

Anoniem 04-12-2015
  • Product maand in bezit

Hele fijne mooie combi-magnetron met heel erg veel mogelijkheden. In het begin is het even wennen gezien er veel standen op zitten, maar daarna is hij erg makkelijk te gebruiken.

HG 13-09-2015
  • Product maand in bezit

Zoals gewend van Whirlpool fantastische piza's met de bijgeleverde crisp bodem. Verder vinden wij de bediening erg prettig met de zeer licht draaiende centrale knop. Daarnaast vindt je vrij gemakkelijk de andere opties met de touch screen toetsen.
Wij zijn na 1 maand gebruik heel tevreden met deze aankoop.
Uiterlijk ziet er heel fraai uit en het RVS laat nog steeds geen vinger printen zien. Als enig min puntje zou je kunnen noemen de brom toon die je hoort wanneer de magnetron in schakelt. Voor de rest zijn wij heel tevreden met deze aankoop.

Boudewijn 14-01-2019

Levensduur Whirlpool AMW 505/IX

Geschreven voor: Whirlpool AMW 505/IX

In dec 2014 hebben we een nieuwe keuken gekocht met Whirlpool apparatuur waaronder een combimagnetron Whirlpool AMW 505/IX. Net 4 jaar later zijn we aan onze 3e Whirlpool AMW 505/IX combimagnetron toe. De eerste is 3x gerepareerd totdat steeds dezelfde monteur zich begon te schamen voor de kwaliteit. Hij stelde het bedrijf voor een nieuwe Whirlpool AMW 505/IX te plaatsen. Die hebben we in jan 2017 gekregen. In december 2018 kregen we weer problemen; de Whirlpool AMW 505/IX schakelde zich zelf uit terwijl het bakproces ingesteld was; de instelling van de pre-heat hield er ook op random momenten mee op. De Whirlpool AMW 505/IX was alleen betrouwbaar alleen goed als je erbij blijft staat. Jan 2019 gaat de display van de Whirlpool AMW 505/IX flikkeren na een bakproces en daarna was de Whirlpool AMW 505/IX DOOD!
Whirlpool gebeld; geen garantie want de keuken was van 2014, Ik had 3 opties: 1. Ik kon wel de monteur laten komen voor €120 en een kwartier werk (excl. materialen) maar geen garantie op een werkend Whirlpool AMW 505/IX omdat onderdelen mogelijk niet meer leverbaar zijn (na 4 jaar?) 2. Een abonnement nemen voor €24,95/maand en dan waren alle risico's voor Whirlpool en al het toch niet gerepareerd kon worden kreeg ik een nieuwe en 3. Ik kon gewoon een nieuwe kopen in de winkel!!!
Ik stelde voor om uit coulance de voorrijkosten pas te betalen wanneer ik een werkend combimagnetron Whirlpool AMW 505/IX zou hebben, dus pas na reparatie. Daar konden ze niet aan beginnen. Wat een KLANTENservice.

Pluspunten

• mogelijkheden
  • vormgeving

Minpunten

• Service
  • Levensduur
  • schakelt zich zelf random uit
  • oven maakt brommend geluid
  • draaiplateau piept bij inschakeling magnetron

paulduyn 05-09-2017

Prima apparaat

Geschreven voor: Whirlpool AMW 505/IX

Na 17 jaar was het tijd om onze Whirlpool combimagnetron, die tot volle tevredenheid gefunctioneerd heeft, te vervangen. Een mooi uitziend apparaat gekocht van een ander merk, zonder draaiplateau. Deze beviel niet (ongelijkmatige werking magnetron) en hebben we geretourneerd. Vervolgens toch weer voor Whirlpool gekozen en wel de Whirlpool AMW 505/IX. Inmiddels hebben we het apparaat in gebruik en zijn wederom zeer tevreden: zie de pluspunten

Pluspunten

• fraai design
  • intuïtieve bediening: handleidng niet echt nodig
  • gelijkmatige werking magnetron
  • crisp- en 6th sense-functie
  • snel warm

W 04-12-2015
  • Product maand in bezit

Ben zeer tevreden over deze magnetron.
De inhoud is een veel groter. Makkelijk schoon te maken.
In het begin, instructie boekje nodig!

Mevr. Verschuren 04-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Lekker grote combi magnetron met vele mogelijkheden. Voorverwarmen gaat erg snel. Toch even gebruiksaanwijzing bij gepakt om het optimale uit de combi te halen. Daarna gaat de bediening simpel.

G Veldsink 04-12-2015
  • Product maand in bezit

Een fijne ,vooral ruime combi magnetron! In het begin even het boekje er bij om het uit te vogelen maar al gauw gaat het vanzelf. Duidelijke display. Een erg fijn apparaat!