Siemens HF12G564 - Reviews

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Gerard 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Ideale magnetron makkelijk te bedienen en snel warm

Deze magnetron is mooi van uiterlijk en netjes afgewerkt en paste precies in de inbouwkast ook een fijn gebruik en makkelijk in bediening. een goede magnetron voor weinig geld en toch de mercedes onder de magnetrons.

Pluspunten

• makkelijk in bediening
  • past precies in inbouwkast
  • snel warm

NickD 19-06-2016

Goede magnetron

Het is een simpele en goede magnetron. Gebruik hem maar af en toe om te ontdooien of wat eten snel opwarmen en dat gaat allemaal goed.
Alleen het instellen van de tijd gaat met de draaiknop wat lastiger, dit is niet zo precies te doen.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Wout 06-01-2016

Eenvoudige magnetron

Deze inbouwmagnetron nu 6 weken in gebruik. Hij doet prima waar ik hem voor aangeschaft heb (ontdooien en opwarmen van eten). Wel vind ik de binnenruimte vrij klein en vind ik het jammer, dat de klok niet digitaal is. Hierdoor is de tijd niet exact in te stellen.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Manar 05-05-2015 Product maand in bezit

6,5
De magnetron ziet er mooi uit, maar inhoudelijk te klein voor groot gezin. Tip voor een groot gezin die een keuken aanschaft: "kies een groter magnetron uit", helaas heb ik deze tip niet gehad.

Rick.A 15-03-2015 Product paar weken in bezit

5,5
Een mooie magnetron voor de inbouw van je nieuwe keuken,
Design ziet er strak uit en past goed in de siemens modelen.
Met een magnetron heb je niet veel mogelijkheden dan alleen opwarmen, Bij deze magnetron is het ook mogelijk om grill te gebruiken. Nadeel is dat de ruimte voor op te warmen heel erg klein is. In verhouding met een combi-magnetron kan de opwarm ruimte stukken groter gemaakt worden.
Gebruiks gemak wordt door de kleine opwarm ruimte beperkt, maar ook doordat de seconde/minuten wekker als (analoog) draaiknop is. Je kan niet op de secondes nauwkeurig instellen.