Siemens CM636GBS1

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM636GBS1 op Kieskeurig.be.

r000bert000 11-02-2017

Prima apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Deze combi bevalt prima. Heeft veel mogelijkheden met standaardprogramma's die je zelfs nog kunt aanpassen naar eigen gebruik.
Paar dingetjes hadden ze iets beter kunnen programmeren. Als je de timer instelt bijvoorbeeld dan gaat ie eerst alle secondes af. Alsof iemand dat ooit zal doen. Wie stelt er bijvoorbeeld 22 seconden in, of 3 seconden. Duurt dus even om die allemaal voorbij te draaien. Is zelfs na een half jaar nog mijn grootste ergernis.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • warmt snel op
  • mooi uiterlijk
  • geurtjes blijven niet lang hangen

Minpunten

• timer gaat per seconde. Zéér irritant.
  • Startscherm niet zelf in te stellen

johantv 24-09-2016

Mooi apparaat met veel functies

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Oven is net gisteren geplaatst en ziet er super uit. Enige nadeel vind ik dat op ooghoogte je in de luchtuitlaat schroeven etc. ziet zitten. De werking van het apparaat zal ik waar mogelijk later laten wetn

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Mooi display
  • Veel opties

Minpunten

• luchtuitlaat

johantv 12-01-2017

Hierbij een korte update.
Wij gebruiken eigenlijk alleen maar de hetluchtoven en magnetron.
Dus ovenschotels, opwarmen kant en klare magnetron maaltijden, bakken diepvriespizza's of incidentele snacks. In tegenstelling tot onze vorige Siemens combioven verwerkt deze oven de kant en klaar zaken prima in de door de leveranciers opgegeven tijden. De magnetron heeft geen exacte instelling, dus na 600 is het max. Dit werkt overigens prima (700w stellen wij dus in op max).
In algemene zin zijn we dus erg tevreden.

M3M3B3 09-07-2015

Zeer mooie compacte bakoven met magnetron! Geeft veel mogelijkheden aan om te gebruiken. Ik heb reuze veel zin om gebak, brood en maaltijden te bereiden, dit in combinatie met de inbouwoven van Siemens. Gezellig met meerdere mensen aan tafel genieten van de grote mogelijkheden die deze apparaten van Siemens ons gaat geven. We gaan er volop van genieten.
ik ga binnen kort een heerlijke appeltaart bakken! Home made of is het made bij Siemens:-)!

Vriendelijke groeten,
Fam. Buchner

Bert Jan 22-01-2019

Mooi design

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Het toestel begin januari gekocht, de machine voldoet zeer goed. zowel de magnetron dan wel de oven.

RMVvO 02-01-2019

makkelijk en veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Deze oven hebben we paas gekocht. Makkelijk te bedienen, veel mogelijkheden en eenvoudig schoon te maken

rajb 29-12-2018

Prima en stil apparaat

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Sinds twee weken werkzaam, bevalt prima. We hebben een open keuken en de apparatuur is erg stil dus dat is top.

Sabinesander 29-08-2018

Geweldig, maar 1 minpunt

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Heb hem nu bijna 2 jaar en hij werkt bijna perfect.
Het enige wat niet goed gaat is de sluiting. Krijg mijn deur niet dicht bij hitte. Er gaat een lipje omlaag in het sluitingsmechanisme en dan kan de deur niet dicht.

Ruud 10-07-2016
  • Product maand in bezit

Moderne eenvoudige combi-oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

De mooi uitziende combi-oven laat zich eenvoudig bedienen door de gekleurde touchscreen en door de grote draaischijf. Door de voorgeprogrammeerde instellingen is het zeer eenvoudig om het juiste programma te selecteren. De gerechten komen er smaakvol uit.

Ilona 05-01-2020

Zo blij mee

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Super fijne oven/combimagnetron. Ben er zo blij. Lekker ruim en makkelijk met de keuze menu's. En recepten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

André 03-01-2020

Zeer veel uitgebreide functies

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Op advies van onze keukenleverancier voor dit product gekozen. Werkt zeer eenvoudig, gemakkelijke bieding en een mooi design. Makkelijk schoon te maken en maakt weinig geluid bij gebruik. Wij raden dit product aan.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Mooie design
  • Laag geluidniveau bij gebruik
  • Eenvoudig schoon te maken
  • Warmt snel op

Ronald 26-12-2019

goed en mooie combi-oven

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

combi-oven twee weken ingebruik, doet wat het moet doen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sissing 22-12-2019

zeer goede Compacte oven met magnetron

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

gemakkelijk te bedienen en en mooie uitstraling en gemakkelijk in onderhoud [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jorden 14-12-2019

TOP OVEN!!!

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Goed functionerende oven. Wordt elke dag gebruikt en is ook zeer makkelijk in gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Haris 04-12-2019

Excellent Combi Magnetron for affordable price.

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

I am not a big oven fan but we do use a microwave a lot after shifting from normal microwave to a combi magnetron the life became so easy especially this machine is fantastic worth every penny. The best thing about it no more switching between microwave and ovens and with the compact size, it can do the job perfect!. Highly recommended. Good job Siemens as always. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

clk 17-08-2019

Hierbij mijn ervaring

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

goed product, doet wat ie moet doen. wel jammer dt het wifi versie duur is. enige mispunt is dat hij soms tikkend geluid geeft terwijl die werkt.

Pluspunten

• makelijk te bedienen
  • doet wat hij moetdoen.

Minpunten

• maakt te veel geluid. Isoms tikkend)
  • te duur

Jan2 24-07-2019

makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

nu een poosje in gebruik en na een ander merk is deze veel stiller en sneller [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ronald 1981 13-07-2019

Super eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Gekocht in januari, super te vreden wordt veel gebruikt en is heel eenvoudig in gebruik we hebben al heel veel recepten uit het boek die we van siemens kregen gemaakt echt heerlijk en hij staat super mooi in lijn bij de andere apparaten van siemens in onze keuken

Ate 05-07-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Het is een super goede combi magnetron die heeel snel op temperatuur komt, met deze bakje je je broodje altijd heerlijk bruin. Zeer tevreden

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Ruim

Minpunten

• Nvt

Siemens oven/magnetron: supersnel voorverwarmen 28-05-2019

Enorm snel met voorverwarmen!

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

Ik heb voor dit product gekozen vanwege de Duitse degelijkheid. Daar hou ik van! Wij zijn erg gecharmeerd van Siemens. Daarom zijn alle keukenapparaten in mijn keuken van Siemens. De oven met magnetronfunctie is helemaal top. Weinig knoppen en makkelijk bedienbaar. De voorverwarmtijd is uniek. Zo snel!! En er zit zelfs een pizza stand op!

Pluspunten

• snel voorverwarmen
  • veel verwarmfuncties

Ton1207 15-03-2019

Perfecte afwerking en techniek

Geschreven voor: Siemens CM636GBS1

We zijn zeer tevreden met deze oven/magnetron, de uitdaging, toepassen van de voor geprogrammeerde gerechten. We vinden het na blazen van de ventilator geen probleem, gezien hierdoor de inbouw keukenkast niet belast wordt met een hoge rest warmte.