Siemens HB84H501 - Reviews

Best Reviewed okt 2015 Siemens HB84H501
Best Reviewed oktober 2015
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Inhoud
44 liter
Magnetron

8,1

walburga 19-11-2016 Product paar weken in bezit

hete lucht in gezicht

niet blij met de enorme wolk hete lucht die in je gezicht blaast als je de oven opent. Ook de boven plaat waar de pannen op staan is niet prettig, hij is te smal denk ik, pannen glijden er makkelijk af. En jammer dat er geen timer op zit. Al met al niet blij, vooral elke keer die hete lucht in mijn gezicht...Vraag me soms af of hij een mankement heeft?

kkkoooeeennn 31-10-2016 Product paar maanden in bezit

Lekt condensatie van het voedsel.

Ik kan deze oven niet aanraden, ondanks de andere goede reviews.

Ik had me dus gebaseerd op alle goede reviews van deze oven om deze aan te kopen. Ook had de oven alle functies die ik wenste. De oven ziet er mooi en degelijk uit.

Maar bij het gebruik van de oven lekte deze vocht, afkomstig van het condenseren van de etenswaren. Dit zou leiden tot schade aan de onderliggende kastjes.

Siemens heeft dan er "alles" aan gedaan om mij ervan te overtuigen dat er niks mis was met de oven,... Ik heb dan maar een filmpje gemaakt waarin ik een simpele kip heb opgewarmd, net zoals er beschreven staat in de handleiding. Op het filmpje zie je dat de oven lekt en heel wat water over de onderliggende kastjes loopt. Water en elektriciteit zijn ook niet de beste vriendjes,...

Na uiteindelijk "3" maanden mocht ik deze oven inruilen voor een nieuwe van hetzelfde type. Dat heb ik dan maar NIET gedaan. Ik heb een andere, duurdere oven besteld en bijbetaald. Ikzelf betrouwde het zaakje niet en vreesde ervoor dat ik opnieuw een lekkende oven zou krijgen, vandaar.

hier staan enkele foto's en filmpjes er over.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• lekt condensatie van etenswaar

BB 21-08-2016 Product paar maanden in bezit

combi magetron

mooi vormgegeven en gebruiksvriendelijk.
Verwarmd de producten erg snel
Ook het bakken is een peuleschil, vergelijkend met onze oude etna oven

Debby 31-05-2016 Product paar weken in bezit

draaiplateau / bakplaat is ramp!

Wij gebruiken de ovenfunctie in de Siemens HB84H501 veelvuldig en wat echt een groot nadeel is, is het draaiplateau. Daar moet koekjes beslag op, pizzadeeg enzz... maar de plaat is zo moeilijk in en uit de oven te krijgen zéker als de oven heet is. Je kan er maar amper bij, dat komt ook omdat de deur niet 90 graden open gaat.

Is hier geen alternatief voor te bedenken? Het is eigenlijk gewoon gevaarlijk!

jos 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

uit blaas warme lucht

De oven is gooed ik kan geen punten noemen die niet voldoen voor deze prijs.
Ik wil wel een grote ergenis noemen en dat is uitblaas van warme lucht.als de oven boven de koelkast is ingebouwd blaast hij in je gezicht als je in de oven wilt kijken (bakresultaat)dit is niet leuk.

Cor 08-11-2015 Product paar dagen in bezit

Betaalbare en mooi uitziende combimagnetron. naast een grotere oven die wij hebben ideaal om even broodjes af te bakken en kleine gerechten te bereiden.

wessel 25-10-2015 Product maand in bezit

De Magnetron/oven gedeelte is zeer ruim en makkelijk schoon te houden. Duidelijke display en gebruiksvriendelijk. Een nadeel er is geen railgeleiding voor een extra uitschuifbare bakplaat.

Toos 24-10-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat. Heeft veel mogelijkheden. Maakt weinig geluid. Het enige minpuntje is dat deur niet 90 graden open kan.

HB84H501 30-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ook al heb ik dit apparaat nog maar net, hij doet het prima, is gemakkelijk schoon te houden. Ik gebruik hem voor koken, bakken en braden en ontdooien. Over de duurzaamheid kan ik nog niet oordelen, de oven is wel snel op temperatuur.

ricardo 15-09-2015 Product half jaar in bezit

de oven als zowel de magnetron doen uitstekend zijn werk.

met de velen opties van de oven kan u veel gerechten bereiden.

het is ook fijn dat de oven snel is afgekoeld zodat u de magnetron snel kan gebruiken.

fijn apparaat waar voor u geld !!

anoniem 27-08-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi degelijk apparaat, enige jammere is dat de deur niet helemaal open kan tot volledig horizontaal. Aangeizne hij boven mijn koelkast gemonteerd zit is dit niet zo handig.

hjwlogt 26-08-2015 Product maand in bezit

4,2
Prima combi, echter een heel groot nadeel, de uitblaas van warme lucht haalt de 65 graden, mogelijk schade aan overige kasten waartussen de magnetron is ingebouwd !!!

RoelofGR 20-08-2015 Product paar dagen in bezit

Eerder 20 jaar genoten van een Bosch Gourmet.
Op zoek naar vergelijkbare apparaten troffen wij de Siemens SIEMENS HB84H501 in het assortiment, volgens mij uit de zelfde stal als onze eerdere Bosch. Besteld bij BCC via internet en de volgende dag in huis.

Een uur na bezorgen staat de over te draaien met heerlijke "tomate provencale". Morgen weer wat anders. Grote belangstelling voor de stoominzet en heb al voor ogen wat we daar mee gaan doen.

Danny 19-08-2015 Product paar weken in bezit

De oven lijkt van buiten groot maar is van binnen kleiner
maar verders ziet deze er mooi uit en werkt goed

Henk van Donk 14-08-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige oven en easy te bedienen. Het inbouwen was heel erg gemakkelijk. Wij zijn heel tevreden met de aankoop van deze oven. Over siemens zijn we sowieso erg te spreken. Bij onze vrienden en kennissen zullen wij deze aankoop zeker aanraden.

yhirayza 14-07-2015 Product paar weken in bezit

het is een super mooi en handig combi magnetron. het gebruik gemaakt was iets lastig vanwege de ovenfunctie het geeft niet aan wanneer de oven op de juiste temperatuur is.

Aimee 14-07-2015 Product paar weken in bezit

Mooi uitziende magnetron.
oven is zeer snel voorwarmd, dat is echt een plus punt.
Verder werkt hij heel simpel, handleiding amper nodig gehad.

Johan671 05-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de oven nu een paar dagen in gebruik en wat mij vooral opvalt is het bedieningsgemak en de zeer korte tijd die nodig is om de oven voor te verwarmen. De enige verbetering die ik zou aanbrengen is aan de deur, deze gaat nu niet helemaal vlak open maar wellicht zit hier een gedachte achter die ik zo één twee drie niet kan bedenken.

Hagen1394 02-07-2015 Product paar weken in bezit

Prachtige en veelzijdige magnetron.
Zeer gebruiksvriendelijk.Paar dagen in gebruik maar ook zeer goed te reinigen.
Ovenfunctie perfect voor even snel broodjes opwarmen of quiche o.i.d.

Zeer acceptabel geluid.
Zeer tevreden.

Mariska04101984 25-06-2015 Product paar weken in bezit

Het is een SUPER magnetron en tevens oven.
Hij is handig in gebruik zonder al te veel toeters en bellen.
Eindelijk een magnetron/oven zonder overbodige functies met als gevolg je de bomen door het bos niet meer ziet.
Ook prijs kwaliteitsverhouding SUPER.
Kortom erg blij mee.