Siemens BF634LGS1 - Reviews

Magnetron
Kleuren
zwart, roestvrijstaal

Marleen 05-01-2017 Product paar maanden in bezit

Veel functies, makkelijk te bedienen

Nu 2 maanden in gebruik en heel blij mee. Mooie strakke vormgegeven inbouwmagnetron van solide kwaliteit zoals je van Siemens mag verwachten. Wij hebben de oven eronder en beide apparaten zijn qua design op elkaar afgestemd.
De magnetron heeft veel functies, oa brood en vlees ontdooien waarbij je het gewicht kunt selecteren. Hij is makkelijk schoon te maken en eenvoudig te bedienen. De kinderen kunnen er ook prima mee overweg.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Makkelijk te bedienen
  • Veel functies

Minpunten

• Niet....

Dennis 25-09-2016 Product paar dagen in bezit

Handig in gebruik, mooi design, grote inhoud

We hebben deze magnetron in onze nieuwe keuken laten plaatsen en zijn er zeer tevreden over. Mooi design, makkelijk in gebruik en grote inhoud.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • inhoud
  • design

Broek 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig design

Apparaat staat geweldig in een ijswit glanzende keuken.Bediening zeer eenvoudig met intuïtieve menus, inhoud had wat groter gekund voor een 60cm inbouw apparaat. Display kan gedimd worden en snachts automatisch uitgezet. Kwalitatief zeer goed apparaat met elektronische te openen deur. 5 jaar garantie dus zal ongetwijfeld niet kapot gaan.

Ö Kaya 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

Inbouw Magnetron Siemens

De inbouw magnetron heeft een mooi en strak design. Ziet er heel modern uit.

De display is groot en duidelijk. De helderheid, datum en tijd is makkelijk in te stellen in de menu. Alles is duidelijk en makkelijk leesbaar bij de instellingen. Alles wat op de display staat kan je vanaf afstand aflezen door de blauwe LED verlichting .

Geluidsloos je hoort hem (bijna) niet als hij is gestart.

Ben erg blij dat ik voor Siemens heb gekozen, heb er tot nu toe geen spijt van. Zeker een aanrader!!

Gerard 22-10-2015 Product paar dagen in bezit

Een prachtig apparaat. Eenvoudig te bedienen en te installeren. Binnen 15 minuten zelf in de lege nis geïnstalleerd en in 5 minuten de instellingen doorgelopen-->klaar is Kees. De waardering voor de duurzaamheid is een inschatting, omdat het te vervangen apparaat (ook een Siemens) het 15 (!) jaar heeft uitgehouden.

dew 04-09-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben deze magnetron als alternatief gekregen omdat de magnetron die wij hadden uitgekozen niet meer geleverd werd. Dus op telefonisch advies van siemens maar akkoord gegeven. Echter kwa uitstraling perfect, kwa werking ook perfect maar de deur. Die is langer als een normale deur en door de vormgeving misreken je jezelf daar een beetje in. Met als gevolg er klapt een langere deur open dan een normale magnetron deur en dat vind ik niet prettig. eerste keer kreeg ons hele gezin m voluit tegen t gezicht.

Diana 26-08-2015 Product paar dagen in bezit

Echt een juweeltje voor je keuken. Zeer strakke vormgeving. En geen gezeur meer met ronddraaiende plateau waar je schaal op blijft steken als het ronddraait.

AmJ 15-08-2015 Product paar dagen in bezit

deze magnetron is erg stil, bevat alle funckties die je maar kan bedenken en heeft een super strak design.

Tiugel 09-05-2015 Product maand in bezit

Het is een makkelijk te hanteren apparaat. Goede gebruikshandleiding leren je het apparaat gebruiken. Overzichtelijk scherm. Het wijst voor zich.

Miranda960 02-05-2015 Product maand in bezit

Het is op zich een prima magnetron met voldoende keuze qua temperatuur. Ik vind dit nieuwe ontwerp met de grote knop die je niet kan uittrekken minder handig dan de vorige Siemens magnetron van dit type. En je moet steeds switchen tussen watt en tijd.

jackyeast 18-03-2015 Product paar dagen in bezit

Siemens apparatuur ziet er mooi strak uit. Je kan mooi combineren met verschillende apparaten. Goede service van Siemens we hebben ook al een espresso machine van Siemens werkt na 3 jaar nog super en, zal nog vele jaren geld draaien denk ik.

marion 65 16-03-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een mooi apparaat en handig in gebruik. De vormgeving past mooi bij de bakoven.