Siemens BF634LGS1 - Reviews

Inhoud
21 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Emrihan 09-07-2016

Chique Design!

De inbouw magnetron is gebruiksvriendelijk, werkt snel, zuinig en past prachtig bij onze nieuwe keuken. De uitstraling is in combinatie met de inbouw oven van dezelfde serie een ware uitblinker! Wauw!! Zie bijgaande foto.

*De reinigingskracht hebben wij nog niet getest.

Ö Kaya 15-06-2016

Inbouw Magnetron Siemens

De inbouw magnetron heeft een mooi en strak design. Ziet er heel modern uit.

De display is groot en duidelijk. De helderheid, datum en tijd is makkelijk in te stellen in de menu. Alles is duidelijk en makkelijk leesbaar bij de instellingen. Alles wat op de display staat kan je vanaf afstand aflezen door de blauwe LED verlichting .

Geluidsloos je hoort hem (bijna) niet als hij is gestart.

Ben erg blij dat ik voor Siemens heb gekozen, heb er tot nu toe geen spijt van. Zeker een aanrader!!

d.d.niesten 24-01-2018

magetron

eenvoudige magetron fraaie vormgeving eenvoudige bediening
draaideur zowel links als rechtsom te bestellen

Edwin Delis 27-12-2017

niet praktisch in gebruik

Verwarmen gaat goed maar de bediening is zeer gebruikers onvriendelijk (Siemens onwaardig).
Knoppen zijn niet verlicht ik druk bijna altijd op de verkeerde knop om de deur te openen. Logisch zou zijn de laatste knop om te openen maar is niet zo. Tijd instellen gaat ALTIJD per seconde en begint bij 1 minuut, als je 10 sec wilt instellen gaat hij bij snel draaien NIET met 10 sec. tegelijk (sneldraaien gaat eigenlijk helemaal niet). Het is niet duidelijk op welk veld het display staat, dat merk je pas als je aan de knop draait.
Conclusie de ontwerper heeft hem duidelijk niet thuis. Ik zou hem nooit meer kopen.
had liever onze oude gehouden maar er was geen ombouw frame meer te leveren.
Dit is bedieningstechnisch een heel slecht apparaat.

Karel Knol 05-12-2017

Magnetron

Mooi uitziende magnetron. gemakkelijk in gebruik, en zonder draaiplateau makkelijk schoon te maken.
De deur gaat open met een tiptoets en dat is tijdens het keukenwerk gemakkelijk.

Het display is heel duidelijk te lezen en de bedieningsknop is gemakkelijk ten gebruiken.

Pluspunten

• geen draaiplateau
  • deur gaat open met tiptoets.

SpecialH 28-10-2017

Eenvoudig in gebruik met uitstekende resultaten

De magnetron wordt vooral gebruikt voor het opwarmen van eten en drinken. Niet voor koken. De verschillende standaardwattages geven allen een prima opwarmresultaat. Al lijkt de inhoud klein, je kunt meer tegelijk opwarmen met beter resultaat dan bij een magnetron met draaiplateau (onze vorige).
Hij is eenvoudig te reinigen. Wij vinden de magnetron icm bijbehorende oven erg mooi staan in onze keuken.

peppelientje 10-10-2017

lekker ruim en makkelijk schoonmaken

ik ben heel enthousiast! geen draaiplateau, geen draai antenne maar gewoon een ruime gladde binnenruimte. makkelijk te bedienen en supersnel

Inbouwmagentron 30-08-2017

Magnetron

Siemens is betrouwbaar merk en heeft zijn naam bewezen. Vooral wasmachine stond goed bekend. Nu hebben we alles van Siemens en we zijn erg tevreden met de magnetron. Mooie display wat goed functioneert en gebruikersvriendelijk is.

Pluspunten

• display
  • gemak

Minpunten

• alleen 900W of 600, geen tussenvorm

jan 23-02-2017

Simpele bediening

De magnetron is mooi vormgegeven en simpel te bedienen. De verlichting vind ik mooi. Ik zou deze aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Verlichting
  • Vormgeving

Theo777 16-01-2017

Siemens magnetron top!

Had Siemens magnetron. Die ging 18 jaar probleemloos mee! Nu nieuwe gekocht. Alles goed en overzichtelijk. Snelle montage. Werkt perfect. Siemens prachtige prijs/kwaliteit verhouding.

Marleen 05-01-2017

Veel functies, makkelijk te bedienen

Nu 2 maanden in gebruik en heel blij mee. Mooie strakke vormgegeven inbouwmagnetron van solide kwaliteit zoals je van Siemens mag verwachten. Wij hebben de oven eronder en beide apparaten zijn qua design op elkaar afgestemd.
De magnetron heeft veel functies, oa brood en vlees ontdooien waarbij je het gewicht kunt selecteren. Hij is makkelijk schoon te maken en eenvoudig te bedienen. De kinderen kunnen er ook prima mee overweg.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Makkelijk te bedienen
  • Veel functies

Minpunten

• Niet....

JeaneMarie 26-09-2016

Perfecte magnetron

Mijn magnetron is precies goed, niet te groot en niet te klein.
Het gebruiksgemak is heel makkelijk.

Dennis 25-09-2016

Handig in gebruik, mooi design, grote inhoud

We hebben deze magnetron in onze nieuwe keuken laten plaatsen en zijn er zeer tevreden over. Mooi design, makkelijk in gebruik en grote inhoud.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • inhoud
  • design

Thnh1 18-08-2016

Erg fijne magnetron

Wij hebben deze magnetron al een maand en zijn er erg tevreden mee. Makkelijk om schoon te maken. Bediening is simpel en het ziet er ook nog eens mooi uit.

Jimmy55 05-07-2016

Verrassend

In gebruik sinds 18 april2016. Deze hebben we van een plaatje gekocht en waren verrast omdat deze magnetron geen draaiplateau meer heeft. Echter dat doet niets af aan de prima resultaten tot nu toe.

Broek 28-06-2016

Prachtig design

Apparaat staat geweldig in een ijswit glanzende keuken.Bediening zeer eenvoudig met intuïtieve menus, inhoud had wat groter gekund voor een 60cm inbouw apparaat. Display kan gedimd worden en snachts automatisch uitgezet. Kwalitatief zeer goed apparaat met elektronische te openen deur. 5 jaar garantie dus zal ongetwijfeld niet kapot gaan.

HHT1 16-04-2016

Eenvoudig te bedienen apparaat

Deze magnetron is eenvoudig te bedienen en voldoet aan alle eisen.
Tevens is design mooi.
Makkelijk schoon te houden.

Nico Kool 17-03-2016

Zeer tevreden over deze magnetron

Wij hebben deze magnetron een aantal weken geleden gekocht en zijn hier tot nu toe erg tevreden over, de werking is prima, en het design is erg mooi.

Gerard 22-10-2015

Een prachtig apparaat. Eenvoudig te bedienen en te installeren. Binnen 15 minuten zelf in de lege nis geïnstalleerd en in 5 minuten de instellingen doorgelopen-->klaar is Kees. De waardering voor de duurzaamheid is een inschatting, omdat het te vervangen apparaat (ook een Siemens) het 15 (!) jaar heeft uitgehouden.

Bloempje 20-10-2015

Geluidloos

Deze magnetron net in gebruik. Tijdens het gebruik maakt hij geen geluid, super!
Produchten zijn snel warm.