Bosch BFR634GS1 - Reviews

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Rowan 12-01-2017 Product paar maanden in bezit

Mooi design

Mooi design en werkt prima!
Jammer is dat je met droge vingers de bedieningsschijf moeilijk kan bedienen.

Pluspunten

• design

Minpunten

• bediening draaischijf

Soul 20-12-2016

Geweldig

simpel en werkt goed en snel. Alleen het dichtdoen van de deur maakt te veel geluid en gaat niet echt soepel, terwijl het openen van de deur via een touch op de knop lukt.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

Leon 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Strakke magnetron

Mooi ontwerp en fijn in het gebruik. Wat klein van binnen maar doordat er geen draaiplateau meer in zit is dit niet storend. Leuke gimmick is dat de deur electronisch open kan. Dit duurt wel net iets te lang, ongeveer 1 seconde (maar is ook niet storend).

Verder valt op dat de display van de magnetron net iets anders is dan die va de oven die er direct onder zit.

Pluspunten

• Snel

Minpunten

• even wachten tot deur opent
  • display niet identiek aan oven

Rien Noordman 08-08-2016

inbouw magnetron

fijne en snelle machine
was wel even wennen om de tijd in te stellen ( draaischijf) maar dat gaat ook steeds beter
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

Rob 03-12-2015 Product paar dagen in bezit

Deze magnetron aangeschaft voor het simpele werk (opwarmen) en het feit dat het front mooi past bij de eveneens aangeschafte oven de HBG855TS1. Beide frontjes zitten mooi boven elkaar. Jammer alleen dat voor het display van de magnetron andere hardware is gekozen met als resultaat dat de scherpte en de lichtintensiteit en scherpte van de letters/cijfers van beide schermen verschillend is. Je kan de lichtsterkte gelukkig wel instellen, maar een scherp oog ziet toch de verschillen. Jammer Bosch zelfde front, maar andere hardware? Gelukkig kan je het display ook uitzetten, maar daar koop je ze niet voor. Inhoud is eigenlijk voor mij iets te krap voor mij 34,8 br x 21,8 h x 27 diep. Mijn borden van 28 cm rond passen net niet. gezien dat ze ingebouwd worden in een kast van meer dan 50 cm diep kan er wat mij betreft in de diepte nog wel 10 cm bij. Zal bij het maken niet al te veel uitmaken in de prijs. Al met al doet wat het moet doen en een mooi design.